Dank Uquote:
Welkom terugquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is terug, opgestart en zit klaar
Muis, bedankt!![]()
Fijn dat je weer draait
Kopje Lipton yellow label in de aanslag neem ik aan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is terug, opgestart en zit klaar
Muis, bedankt!![]()
Fijn dat je weer draait
Graag gedraaid weerquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Graag gedraaid weer
Ik had er weer lol in
Deze cd-single kwam ik vandaag tegen tussen de stapels. Een vergeten nummer uit 2001; prima geschikt als show-opener, leek me zo
Dank jequote:
Ik heb een behoorlijk dikke huid hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:01 schreef Tuned22 het volgende:
(en ik vond het geen herrie hoor, vind dat juist mooi in die attractie)
Het is soms oprecht heel erg wat we daar te horen krijgen... - Maar ja, dat hoort bij het concept van de showquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb een behoorlijk dikke huid hoor
Smaken van muziek verschillen gelukkig, en de commentaren bij bijv. mijn Top of Flop shows zijnen
en
en
Het nadeel van typen, dat je niet altijd weet of de 'overkant' goed kan interpreteren hoe je het bedoeltquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb een behoorlijk dikke huid hoor
Smaken van muziek verschillen gelukkig, en de commentaren bij bijv. mijn Top of Flop shows zijnen
en
en
Klopt, en de show van daarnet had 2 nummers uit TofF een Topper en een flopperquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is soms oprecht heel erg wat we daar te horen krijgen... - Maar ja, dat hoort bij het concept van de show
Ik hoop in januari weer van start te gaan. Is een leuke show, echt lachenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:04 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Het nadeel van typen, dat je niet altijd weet of de 'overkant' goed kan interpreteren hoe je het bedoelt![]()
O lachendat hoop ik mee te mogen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |