SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
![]()
Geen idee!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Luisteren de kinderen van Fogel mee?
Tail heeft zijn hele lijst een appje gestuurd.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
En we hebben wat luisteraars ten noorden van Nederland!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tail heeft zijn hele lijst een appje gestuurd.
Nope.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga niet meer trouwen hoorquote:
hij mocht toch geen dames meer appen?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
piet sta je in mijn whatsapp lijst of gok je goedquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
noem je piet een damequote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij mocht toch geen dames meer appen?
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mssn met een oudere miljonair die een jonger blaadje wilt?
Mijn telefoon kun je alleen met bellen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:50 schreef tailfox het volgende:
[..]
piet sta je in mijn whatsapp lijst of gok je goed
meenemen naar de Efteling, heftige attractie kiezen en dan is het zo voor elkaarquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mssn met een oudere miljonair die een jonger blaadje wilt?
ik snapte het meteenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:52 schreef Henkelientje het volgende:
[..]
the laat voor quote voor Doedezemaar
Baron 1898 zou ik dan aanradenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
meenemen naar de Efteling, heftige attractie kiezen en dan is het zo voor elkaar
je snapt fok!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:52 schreef Henkelientje het volgende:
[..]
nou neequote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Draai je dan Modern Talking voor mij?
Die is leuk.quote:
zijn leuke boekenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:52 schreef Henkelientje het volgende:
[..]
mijn posters hingen ook 30 jaar geledenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Modern Talking is zo 30 jaar geleden.
Koen !!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Nu hangen ze, tenzij slechte lijm.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn posters hingen ook 30 jaar geleden
en waarom kom jij hier nog maar zo weinigquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Heb je haar eindelijk weten te ontvoeren?
ben ik ook ontvoerd? helpquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Heb je haar eindelijk weten te ontvoeren?
dat zeg je niet tegen een damequote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nu hangen ze, tenzij slechte lijm.
terug via duitsland blijktquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hoe denk je daar ooit weer vandaan te komen richting de bewoonde wereld?
Waarom niet, dames zijn toch net als mensen?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zeg je niet tegen een dame
I am machinequote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom niet, dames zijn toch net als mensen?
Massivecarcrash3 jaar geledenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik hoef echt niks te weten over je testiculiere afwijkingen ToT.
Ja quote iemand anders maar.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Massivecarcrash3 jaar geleden
Jesus fucking holy christ those guttural vocals... I think I grew an extra testicle just listening to this.
Beantwoorden
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
waarom verbaast me dat nou niks bij tailfox?
gelukkig is er geen video hij liet het zienquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik hoef echt niks te weten over je testiculiere afwijkingen ToT.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
en waarom kom jij hier nog maar zo weinig
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
gelukkig is er geen video hij liet het zien
als je weer 'n keertje met paprika chips langskomt is het goedquote:
ik ben in net niet Duitslandquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is al verbazend dat ie het heeft gevonden.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zwolle was al een opgavequote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
is dit een opdracht?
ik kan niks beloven
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:06 schreef Melting het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken. Helaas afgelopen nacht te weinig geslapen.
Dj's: bedankt voor de muziekjes.
Allen: fijne avond en wellicht tot morgen.
gewoon de Donau blijven volgenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
is dit een opdracht?
ik kan niks beloven
trustenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:06 schreef Melting het volgende:
Vroeger kregen omas nog weliets als een knutselwerkje, ipv een zak paprikachips.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:06 schreef just me het volgende:
[..]
als je weer 'n keertje met paprika chips langskomt is het goed
slaap lekkerquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:06 schreef Melting het volgende:
Ik heb schitterende tekeningen hangen van mijn kleindochterquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vroeger kregen omas nog weliets als een knutselwerkje, ipv een zak paprikachips.
Truste.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:06 schreef Melting het volgende:
Zou je de zakken paprikachips ook ophangen?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb schitterende tekeningen hangen van mijn kleindochter
ik mag geen knoppen van ToTquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Laat Tail van die knoppen afblijven.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben wel in voor wat meer Noorse muziek: Motorpsycho
da's wel cool. Maar hoe heet hij?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:15 schreef Fogel het volgende:
Maar voor degenen die door het gekraak niet hoorden wie de mystery guest is, da's dus de gitarist die je nu hoort en ook de vorige twee nummers.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:15 schreef Fogel het volgende:
Maar voor degenen die door het gekraak niet hoorden wie de mystery guest is, da's dus de gitarist die je nu hoort en ook de vorige twee nummers.
Ketil.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
da's wel cool. Maar hoe heet hij?
Die daarna vond ik leuker.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ketil.
Wat vond je van het laatste nummer?
dat vond ik wel gave muziekquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ketil.
Wat vond je van het laatste nummer?
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:23 schreef tailfox het volgende:
ToT's Mic is nu vervangen door de kwalatief slechtere van tailfox
even meezingenquote:
die van mij is weer bijna 'n jaar geledenquote:
Daaromquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
die van mij is weer bijna 'n jaar geleden
hij stuurt hem wel opquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:23 schreef tailfox het volgende:
ToT's Mic is nu vervangen door de kwalatief slechtere van tailfox
slechte ervaring hè, tijdens mijn show ontplofte de boel in Parijsquote:
gingen ze zo uit hun dak ;pquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:32 schreef just me het volgende:
[..]
slechte ervaring hè, tijdens mijn show ontplofte de boel in Parijs
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:35 schreef ToT het volgende:
Mijn broer (die nu voor het eerst meeluistert) :
Homo plaatje!
Hehehe neuhhhh!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:35 schreef just me het volgende:
[..]broertje van ToT
hij is toch geen homo
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:35 schreef tailfox het volgende:
[..]
Grapje we hebben geen luisteraars in frankrijk
3 DJ's is 3x 2 uur, jullie moeten nog wel ff.quote:
homo's zijn over het algemeen ook erg leukquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:36 schreef Tuned22 het volgende:
Homoplaatjes zijn over het algemeen erg leuk vind ikvillage people ook o.a.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:36 schreef Tuned22 het volgende:
Homoplaatjes zijn over het algemeen erg leuk vind ikvillage people ook o.a.
Das zeker waarquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:38 schreef just me het volgende:
[..]
homo's zijn over het algemeen ook erg leuk
Dan voel je er zeker nogwat van.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:38 schreef just me het volgende:
[..]
homo's zijn over het algemeen ook erg leuk
neuh zover gaat het niet hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan voel je er zeker nogwat van.
Daar krijgen ze dan weer een plakkerig geluid door...quote:
mis is dat wat er mis isquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar krijgen ze dan weer een plakkerig geluid door...
Yep je ligt eruitquote:
Graag gedaan weer!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:48 schreef Tuned22 het volgende:
Moet er helaas vandoor. Fijne avond en bedankt
Toedeloequote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Graag gedaan weer!Hee groetjes en bedankt voor het luisteren!
Weer die Tail hèquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb Tail z'n mic uitgeschakeld.Misschien was dat het probleem.
Dat moet haast wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb Tail z'n mic uitgeschakeld.Misschien was dat het probleem.
wil je er over praten ?quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
Dank jullie wel Tailfox, ToT en Mickey
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:59 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
dank jullie wel
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:01 schreef EggsTC het volgende:
Als iemand me op het rooster zet, of iemand zet tail langer
Je staat er op!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja meot ik wel ff verbouwen, maar ok
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:07 schreef Fogel het volgende:
Faunaut vond het een toffe show schrijft hij net en vroeg zich af of hij iedere donderdag in kan tunen voor een soortgelijke show
Ik ben hem nu het concept van R49 iets meer aan het uitleggen en dat er vaak niet superveel structuur in zit.
Bedankt dat je het wilde draaien
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:07 schreef Fogel het volgende:
Faunaut vond het een toffe show schrijft hij net en vroeg zich af of hij iedere donderdag in kan tunen voor een soortgelijke show
Ik ben hem nu het concept van R49 iets meer aan het uitleggen en dat er vaak niet superveel structuur in zit.
echt tof dat hij meeluisterdequote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:07 schreef Fogel het volgende:
Klinkt niet helemaal alsquote:
inderdaad.quote:22:05 - 00:15 DJ Eggs WAAR IS DIE GOA DANNNN???
misschien in slaap gevallenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij moest nog van alles aansluiten, maar dit duurt wel erg lang.
Ahhh jammer man, het was zeer geslaagd!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is net huis en heeft helaas geen staartje van de show meer meegekregen
Je hebt een mooie show gemist met hier en daar een missertjequote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is net huis en heeft helaas geen staartje van de show meer meegekregen
Je hebt zelfs een wereldprimeur gemist.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
Geloof ik graag.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh jammer man, het was zeer geslaagd!
Wat was die primeur dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je hebt zelfs een wereldprimeur gemist.
en ook lekker gegeten zekerquote:
Mad zal Mudvolquote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was weer prima in orde, toetje overgeslagen want mudvol...
De man achter 2 bands die ik vaak draai (en via Fogel heb leren kennen) Lumsk en Goat the head, heeft een nieuwe band opgericht en daar heb ik dus een nummer van gedraaid!quote:
en dat wasquote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
De man achter 2 bands die ik vaak draai (en via Fogel heb leren kennen) Lumsk en Goat the head, heeft een nieuwe band opgericht en daar heb ik dus een nummer van gedraaid!
Leuk manquote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
De man achter 2 bands die ik vaak draai (en via Fogel heb leren kennen) Lumsk en Goat the head, heeft een nieuwe band opgericht en daar heb ik dus een nummer van gedraaid!
Eggs is zoek.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
De uitzending van EggsTC is niet doorgegaan, zo te horen?
Een demoversie van Faunanaut - Steve in the Woods.quote:
We hebben een platenbaas hier in het topic!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een demoversie van Faunanaut - Steve in the Woods.
Albumversie komt als het album uitkomt (maar daar zoeken ze nog iemand voor).
Goedemorgen.quote:
Graag gedaan. Deze is echt lekker.quote:
het is ook een beetje feest vandaag, eerst poetsen vanmorgen en daarna tekenen voor mijn nieuwe hypotheekquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 07:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Graag gedaan. Deze is echt lekker.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 07:51 schreef just me het volgende:
[..]
het is ook een beetje feest vandaag, eerst poetsen vanmorgen en daarna tekenen voor mijn nieuwe hypotheek
Zozo... toe maar. vanaf vanmiddag dus een hele leuke dag voor de boeg.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 07:53 schreef just me het volgende:
Vandaag mijn dag, vanmiddag golfen met mijn golfmeiden en daarna als gast op de vrijwilligersavond van het voetbal
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 07:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Zozo... toe maar. vanaf vanmiddag dus een hele leuke dag voor de boeg.
Have fun.
Ik ben hard aan het werk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 07:56 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
heb jij een vrije dag of moet je werken ?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 07:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben hard aan het werk.![]()
Nee, heel de week al druk op het werk. Ik hoop dat het vandaag wat rustiger is, kan ik een beetje bijkomen. Tot nu toe lukt dat goed.
Ik heb maar een half dagje om rustig richting het weekend te werken hè?quote:
Het is zover!quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 07:51 schreef just me het volgende:
[..]
het is ook een beetje feest vandaag, eerst poetsen vanmorgen en daarna tekenen voor mijn nieuwe hypotheek
LOLquote:
Ik kwam die laatst tegen en dacht, die komt nog wel een keer van pas, en zie hier, aldus geschiedde.quote:
dank je, ga ik zeker doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geniet van je bijzondere middag en avond
mijn dank enzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kwam die laatst tegen en dacht, die komt nog wel een keer van pas, en zie hier, aldus geschiedde.
ja hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alles goed? Leuke show gehad bij ToT en Mickey?
leukkkquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben vanavond onverwacht vrij. Misschien doe ik nog wel een spontane show
doen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tofquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
goed ideeee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tof
Zal ik dan een uurtje vóór jouw spontane show gaan draaien?
Dat zou erg leuk zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tof
Zal ik dan een uurtje vóór jouw spontane show gaan draaien?
Hoe laat wil jij draaien?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zou erg leuk zijnHoe laat wil je draaien dan?
Perfectquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Om 20:00 uur? En dat jij om 19:00 uur draait? Ik vind 20:30 (19:30) ook prima.
DJ11 - Friday Night Mouse Afterpartyquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Perfect
Als u mij uw shownaam geeft dan zet ik ons beiden op het rooster
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
DJ11 - Friday Night Mouse Afterparty
quote:19:00 - 20:00 DJ Muis - let's party!!!
20:00 - 22:00 DJ11 - Friday Night Mouse Afterparty
Tofquote:
Ik had ook niet anders verwachtquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
TofIk mag wel opschieten dan. Ik ben nog nieuwe muziek aan het luisteren en moet daarna de show nog samenstellen. Maar het gaat lukken.
Jij ook alvastquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht
Succes
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij ook alvastIk probeer om 19:00 uur klaar te zijn zodat ik kan inschakelen.
Leuk dat je weer draait
Ik moet helaas nog een show voorbereiden. Misschien kan ik straks nog even luisterenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:56 schreef MadMaster het volgende:
Zo eerst nog even wat Beuk(en)nootjes...
Meer DJ's dan luisteraars momenteel...quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet helaas nog een show voorbereiden. Misschien kan ik straks nog even luisteren
Het komt wat onverwacht. Ik kan nu helaas niet inschakelen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meer DJ's dan luisteraars momenteel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |