quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
Dank jullie wel Tailfox, ToT en Mickey
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:59 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
dank jullie wel
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:01 schreef EggsTC het volgende:
Als iemand me op het rooster zet, of iemand zet tail langer
Je staat er op!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja meot ik wel ff verbouwen, maar ok
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:07 schreef Fogel het volgende:
Faunaut vond het een toffe show schrijft hij net en vroeg zich af of hij iedere donderdag in kan tunen voor een soortgelijke show
Ik ben hem nu het concept van R49 iets meer aan het uitleggen en dat er vaak niet superveel structuur in zit.
Bedankt dat je het wilde draaien
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:07 schreef Fogel het volgende:
Faunaut vond het een toffe show schrijft hij net en vroeg zich af of hij iedere donderdag in kan tunen voor een soortgelijke show
Ik ben hem nu het concept van R49 iets meer aan het uitleggen en dat er vaak niet superveel structuur in zit.
echt tof dat hij meeluisterdequote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:07 schreef Fogel het volgende:
Klinkt niet helemaal alsquote:
inderdaad.quote:22:05 - 00:15 DJ Eggs WAAR IS DIE GOA DANNNN???
misschien in slaap gevallenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij moest nog van alles aansluiten, maar dit duurt wel erg lang.
Ahhh jammer man, het was zeer geslaagd!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is net huis en heeft helaas geen staartje van de show meer meegekregen
Je hebt een mooie show gemist met hier en daar een missertjequote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is net huis en heeft helaas geen staartje van de show meer meegekregen
Je hebt zelfs een wereldprimeur gemist.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
Geloof ik graag.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh jammer man, het was zeer geslaagd!
Wat was die primeur dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je hebt zelfs een wereldprimeur gemist.
en ook lekker gegeten zekerquote:
Mad zal Mudvolquote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was weer prima in orde, toetje overgeslagen want mudvol...
De man achter 2 bands die ik vaak draai (en via Fogel heb leren kennen) Lumsk en Goat the head, heeft een nieuwe band opgericht en daar heb ik dus een nummer van gedraaid!quote:
en dat wasquote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
De man achter 2 bands die ik vaak draai (en via Fogel heb leren kennen) Lumsk en Goat the head, heeft een nieuwe band opgericht en daar heb ik dus een nummer van gedraaid!
Leuk manquote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
De man achter 2 bands die ik vaak draai (en via Fogel heb leren kennen) Lumsk en Goat the head, heeft een nieuwe band opgericht en daar heb ik dus een nummer van gedraaid!
Eggs is zoek.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
De uitzending van EggsTC is niet doorgegaan, zo te horen?
Een demoversie van Faunanaut - Steve in the Woods.quote:
We hebben een platenbaas hier in het topic!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een demoversie van Faunanaut - Steve in the Woods.
Albumversie komt als het album uitkomt (maar daar zoeken ze nog iemand voor).
Goedemorgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |