het is ook een beetje feest vandaag, eerst poetsen vanmorgen en daarna tekenen voor mijn nieuwe hypotheekquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 07:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Graag gedaan. Deze is echt lekker.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 07:51 schreef just me het volgende:
[..]
het is ook een beetje feest vandaag, eerst poetsen vanmorgen en daarna tekenen voor mijn nieuwe hypotheek
Zozo... toe maar. vanaf vanmiddag dus een hele leuke dag voor de boeg.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 07:53 schreef just me het volgende:
Vandaag mijn dag, vanmiddag golfen met mijn golfmeiden en daarna als gast op de vrijwilligersavond van het voetbal
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 07:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Zozo... toe maar. vanaf vanmiddag dus een hele leuke dag voor de boeg.
Have fun.
Ik ben hard aan het werk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 07:56 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
heb jij een vrije dag of moet je werken ?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 07:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben hard aan het werk.![]()
Nee, heel de week al druk op het werk. Ik hoop dat het vandaag wat rustiger is, kan ik een beetje bijkomen. Tot nu toe lukt dat goed.
Ik heb maar een half dagje om rustig richting het weekend te werken hè?quote:
Het is zover!quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 07:51 schreef just me het volgende:
[..]
het is ook een beetje feest vandaag, eerst poetsen vanmorgen en daarna tekenen voor mijn nieuwe hypotheek
LOLquote:
Ik kwam die laatst tegen en dacht, die komt nog wel een keer van pas, en zie hier, aldus geschiedde.quote:
dank je, ga ik zeker doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geniet van je bijzondere middag en avond
mijn dank enzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kwam die laatst tegen en dacht, die komt nog wel een keer van pas, en zie hier, aldus geschiedde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |