SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
![]()
Geen idee!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Luisteren de kinderen van Fogel mee?
Tail heeft zijn hele lijst een appje gestuurd.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
En we hebben wat luisteraars ten noorden van Nederland!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tail heeft zijn hele lijst een appje gestuurd.
Nope.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga niet meer trouwen hoorquote:
hij mocht toch geen dames meer appen?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
piet sta je in mijn whatsapp lijst of gok je goedquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
noem je piet een damequote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij mocht toch geen dames meer appen?
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mssn met een oudere miljonair die een jonger blaadje wilt?
Mijn telefoon kun je alleen met bellen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:50 schreef tailfox het volgende:
[..]
piet sta je in mijn whatsapp lijst of gok je goed
meenemen naar de Efteling, heftige attractie kiezen en dan is het zo voor elkaarquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mssn met een oudere miljonair die een jonger blaadje wilt?
ik snapte het meteenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:52 schreef Henkelientje het volgende:
[..]
the laat voor quote voor Doedezemaar
Baron 1898 zou ik dan aanradenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
meenemen naar de Efteling, heftige attractie kiezen en dan is het zo voor elkaar
je snapt fok!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:52 schreef Henkelientje het volgende:
[..]
nou neequote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Draai je dan Modern Talking voor mij?
Die is leuk.quote:
zijn leuke boekenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:52 schreef Henkelientje het volgende:
[..]
mijn posters hingen ook 30 jaar geledenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Modern Talking is zo 30 jaar geleden.
Koen !!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Nu hangen ze, tenzij slechte lijm.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn posters hingen ook 30 jaar geleden
en waarom kom jij hier nog maar zo weinigquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Heb je haar eindelijk weten te ontvoeren?
ben ik ook ontvoerd? helpquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Heb je haar eindelijk weten te ontvoeren?
dat zeg je niet tegen een damequote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nu hangen ze, tenzij slechte lijm.
terug via duitsland blijktquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hoe denk je daar ooit weer vandaan te komen richting de bewoonde wereld?
Waarom niet, dames zijn toch net als mensen?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zeg je niet tegen een dame
I am machinequote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom niet, dames zijn toch net als mensen?
Massivecarcrash3 jaar geledenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik hoef echt niks te weten over je testiculiere afwijkingen ToT.
Ja quote iemand anders maar.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Massivecarcrash3 jaar geleden
Jesus fucking holy christ those guttural vocals... I think I grew an extra testicle just listening to this.
Beantwoorden
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
waarom verbaast me dat nou niks bij tailfox?
gelukkig is er geen video hij liet het zienquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik hoef echt niks te weten over je testiculiere afwijkingen ToT.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
en waarom kom jij hier nog maar zo weinig
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
gelukkig is er geen video hij liet het zien
als je weer 'n keertje met paprika chips langskomt is het goedquote:
ik ben in net niet Duitslandquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is al verbazend dat ie het heeft gevonden.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zwolle was al een opgavequote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
is dit een opdracht?
ik kan niks beloven
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:06 schreef Melting het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken. Helaas afgelopen nacht te weinig geslapen.
Dj's: bedankt voor de muziekjes.
Allen: fijne avond en wellicht tot morgen.
gewoon de Donau blijven volgenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
is dit een opdracht?
ik kan niks beloven
trustenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:06 schreef Melting het volgende:
Vroeger kregen omas nog weliets als een knutselwerkje, ipv een zak paprikachips.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:06 schreef just me het volgende:
[..]
als je weer 'n keertje met paprika chips langskomt is het goed
slaap lekkerquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:06 schreef Melting het volgende:
Ik heb schitterende tekeningen hangen van mijn kleindochterquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vroeger kregen omas nog weliets als een knutselwerkje, ipv een zak paprikachips.
Truste.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:06 schreef Melting het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |