Ik swipe juist todat ik het like limiet heb bereikt... ik heb hier ook last van...quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je actieradius.
En gewoon meer swipen. Hoeveel van de hoeveel like je?
Wat bedoel je met actieradius en hoeveel van de hoeveel liken? Ik kan niet meer dan het limiet hé.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je actieradius.
En gewoon meer swipen. Hoeveel van de hoeveel like je?
Kleinere radius en leeftijdscategorie instellen indien mogelijk volgens mij.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:58 schreef Flash_Drive het volgende:
[..]
Wat bedoel je met actieradius en hoeveel van de hoeveel liken? Ik kan niet meer dan het limiet hé.
Hij staat op 40km en leeftijdscategorie 18-26.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kleinere radius en leeftijdscategorie instellen indien mogelijk volgens mij.
Ik like alleen wat ik interessant vind ogen, dan tekst als die aanwezig is. Optellijstjes van eigenschappen zijn een ding, goed gevoel voor humor daarin vind ik minstens zo charmant.
Leeftijd zou houden, maar ik zou gewoon eens op vijftien kilometer instellen en eens een week schuiven. Geduld man.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:10 schreef Flash_Drive het volgende:
[..]
Hij staat op 40km en leeftijdscategorie 18-26.
Is eens een week beter dan elke dag? Ik heb echt geen flauw idee hoe de Tinder-standaarden zijn totdat je een match krijgt. Ik krijg wel 2x per dag de melding dat als je minimaal 1x per dag swiped dat je in het algoritme dan voorrang krijgt oid.. Of ik ben verkeerd geïnformeerd of heb het verkeerd gelezen, mogelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Leeftijd zou houden, maar ik zou gewoon eens op vijftien kilometer instellen en eens een week schuiven. Geduld man.
Als je per se aan het eind van de week wil neuken kun je altijd nog naar kinky.nl
Hoe vaak swipe jij? Per hoeveel dagen?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Ach, in de ochtend, in de avond, maar ik zit niet de hele dag te vegen hoor...
Wisselt. Maar ik ben er zeker niet zo panisch mee bezig als jij nu overkomt. Relax man. Het komt echt wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:24 schreef Flash_Drive het volgende:
[..]
Hoe vaak swipe jij? Per hoeveel dagen?
Nee ik word er alleen onzeker van omdat het redelijk lang duurt in tegenstelling van de verhalen dat ik hoor en lees.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wisselt. Maar ik ben er zeker niet zo panisch mee bezig als jij nu overkomt. Relax man. Het komt echt wel.
Ik zit me eerder op te vreten over de hoeveelheid eenheidsworstmeisjes...
Ik denk dat je voor je gemoedsrust beter ff kapt met tinder.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:28 schreef Flash_Drive het volgende:
[..]
Nee ik word er alleen onzeker van omdat het redelijk lang duurt in tegenstelling van de verhalen dat ik hoor en lees.
Nagenoeg alle dames die ik daar leuk vind zijn in een open relatie of polyamoreus... not my cup of tea...quote:
Van wie ben jij een kloon?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:28 schreef Flash_Drive het volgende:
[..]
Nee ik word er alleen onzeker van omdat het redelijk lang duurt in tegenstelling van de verhalen dat ik hoor en lees.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:58 schreef Flash_Drive het volgende:
[..]
Wat bedoel je met actieradius en hoeveel van de hoeveel liken? Ik kan niet meer dan het limiet hé.
Thanksquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:33 schreef Seven. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Eerste indruk:
Mooi
Opgewekt/vrolijk
Geen bimbo
Geen arrogante snol
Ik zou direct rechts swipen.
Joh, ik ging soms weken zonder matches. Stel je aanquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:28 schreef Flash_Drive het volgende:
[..]
Like jij dan alleen de vrouwen die je helemaal geweldig vind, of ook degene waarvan je denkt, dat kan er mee door?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:56 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Ik swipe juist todat ik het like limiet heb bereikt... ik heb hier ook last van...
En dan heb ik nog 4 matches.. na paar dagen...
Doe je nou expres zo dom?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:58 schreef Flash_Drive het volgende:
[..]
Of je post hier je tinder profiel inclusief foto's of je houdt op met dat zielige gejank. Dat gaat je echt niet aantrekkelijker maken hoor!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:28 schreef Flash_Drive het volgende:
[..]
Slechts 1x tegenaan gelopen en zelfs toen had ik niet veel rechts geswiped. Tegenwoordig swipe ik wat meer rechts, maar kom dus niet meer die limiet tegen...quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:02 schreef Godshand het volgende:
Swipe limiet vandaag bereikt. Limiet is alleen hoe vaak je naar rechts swiped, naar links mag nog wel
Dat kan, of gewoon een bug in de applicatie.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:15 schreef Paxcon het volgende:
Hebben jullie ook dat je sommige mensen een paar keer per week voorbij ziet komen op Tinder? Registreren die zich dan continu opnieuw omdat ze geen matches hebben en hopen dat iemand bij de 3425e keer ze per ongeluk naar rechts swipet?
Tinder bestaat al 4 jaar, weinig overhype of one-day-fly dus. En tinder is volgens mij nog steeds VERUIT en VERREWEG de populairste laagdrempelige dating app.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:32 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Loopt dat nou nog een beetje? Dat hele Tinder gebeuren?
Heb het zelf nooit gebruikt, maar krijg er zo'n overhypte 'one-day-fly' -gevoel bij ofzo
Ik kom soms zelfs matches tegen. Of oude matches die ik verwijderd heb. Lekker buggy jaquote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:15 schreef Paxcon het volgende:
Hebben jullie ook dat je sommige mensen een paar keer per week voorbij ziet komen op Tinder? Registreren die zich dan continu opnieuw omdat ze geen matches hebben en hopen dat iemand bij de 3425e keer ze per ongeluk naar rechts swipet?
Soms zelfs binnen een uur. Klinkt meer als een bug/feature in tinder.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:15 schreef Paxcon het volgende:
Dank voor de mededelingquote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:30 schreef RedShoes het volgende:
Zie nog niet echt leuke mannen tijdens het swipen! 🤔
Waar woon je? Anders kan ik je niet gezien hebben. 😉quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dank voor de mededeling![]()
Mijn fiets heeft een lekke band!
Wat is er aan het aanbod veranderd dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:40 schreef RedShoes het volgende:
[..]
Waar woon je? Anders kan ik je niet gezien hebben. 😉
Nee, even serieus, het "aanbod" is anders dan de vorige paar keer dat ik op Tinder zat. Dat valt wel op in de loop der jaren.
helemaal mee eensquote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:32 schreef RedShoes het volgende:
Vroegah 😉 had je meer divers aanbod. Waar het vroeger echt een sex app was, kom ik nu mannen tegen die echt op zoek zijn naar iets serieus. Maar het zit ook in opleiding, tegenwoordig zit iedereen erop, terwijl het vroeger toch wel netter publiek was imo.
in het echte buitenleven komt pas een hoop troep voorbijquote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:09 schreef meIIyou het volgende:
Vroeger hing je in de kroeg, nu op Tinder.... alles komt voorbij. Plus de mensen die nooit een kroeg van binnen zien.
Wel hoop troep voorbij zien komen altijd, dat filteren van kandidaten is leuk en irritant tegelijk. In het echte leven werkt dat toch beter, meer zintuigen tot je beschikking.
Direct seks beginnen is rechtlijnig en getuigd van weinig vermogen tot flirten. Maar dat scharen we dan maar onder maatschappelijke veraveranderingen?
http://www.huffingtonpost(...)31a5e4b03b93e7e435d8
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:09 schreef meIIyou het volgende:
Vroeger hing je in de kroeg, nu op Tinder.... alles komt voorbij. Plus de mensen die nooit een kroeg van binnen zien.
Wel hoop troep voorbij zien komen altijd, dat filteren van kandidaten is leuk en irritant tegelijk. In het echte leven werkt dat toch beter, meer zintuigen tot je beschikking.
Direct seks beginnen is rechtlijnig en getuigd van weinig vermogen tot flirten. Maar dat scharen we dan maar onder maatschappelijke veraveranderingen?
De eerste reactie dekt de lading wel, opzich.quote:I'm tired of individuals projecting their own traits onto groups and stereotyping entire generations with no quantitative evidence to substantiate any of it.
Thuisbezorgd.nl op seks gebied.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:09 schreef meIIyou het volgende:
Enige zinvolle reactie op dit soort nonsens.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[..]
De eerste reactie dekt de lading wel, opzich.
Is leuk, de mens achter de userquote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:11 schreef BeamofLight het volgende:
Haha wat is dat ineens met die foto's plaatsen hier?
Best treffend welquote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:47 schreef K44S het volgende:
[..]
Thuisbezorgd.nl op seks gebied.
Wel zonde.
Nog nooit gehad, misschien ligt het aan jouquote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:15 schreef Paxcon het volgende:
Geen haat, wel onbegrip. Als je iemand wil leren kennen kun je ook zelf het ijs breken.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:45 schreef Allures het volgende:
Nou ik heb ondertussen ook wat geliked
Allemaal wederzijds maar ze starten niet allemaal een gesprek en daar ben ik dan te lam voor![]()
Ik gok dat dit wel weer haat los gaat maken maar fuck it
Post je Tinder profiel.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:45 schreef Allures het volgende:
Allemaal wederzijds maar ze starten niet allemaal een gesprek en daar ben ik dan te lam voor![]()
maar daar doe je nogal een aanname. Iemand naar rechts swipen is niet meteen dat ik iemand graag wil leren kennenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:12 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Geen haat, wel onbegrip. Als je iemand wil leren kennen kun je ook zelf het ijs breken.
Maar je vindt t wel 'jammer' wanneer een ander geen gesprek start? Want zo lees ik je eerste bericht.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:15 schreef Allures het volgende:
[..]
maar daar doe je nogal een aanname. Iemand naar rechts swipen is niet meteen dat ik iemand graag wil leren kennen
Het is een optie, zoals een glimlach of een knipoog, meer niet.
Als er wat van komt dan zie ik dan wel. Als dat niet zo is, dan niet he
Ja, klopt wel eigenlijk. Ik heb ook genoeg matches waar ik niet op gereageerd heb, of niks tegen zeg. Maar als 't andersom gebeurt scheld ik ze toch altijd wel even subtiel -in mijn hoofd- uitquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:15 schreef Allures het volgende:
[..]
maar daar doe je nogal een aanname. Iemand naar rechts swipen is niet meteen dat ik iemand graag wil leren kennen
Het is een optie, zoals een glimlach of een knipoog, meer niet.
Als er wat van komt dan zie ik dan wel. Als dat niet zo is, dan niet he
Je hebt ook meisjes die in hun profieltekst hebben gezet dat de man het gesprek moet beginnen. Vervolgens begin je die dan -wat ik al onzin vind, maar goed-, en dan krijg je allemaal van die gesloten antwoorden terug.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar je vindt t wel 'jammer' wanneer een ander geen gesprek start? Want zo lees ik je eerste bericht.
Waarom zou je met zulke verwaande kinderen contact willen?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je hebt ook meisjes die in hun profieltekst hebben gezet dat de man het gesprek moet beginnen. Vervolgens begin je die dan -wat ik al onzin vind, maar goed-, en dan krijg je allemaal van die gesloten antwoorden terug.
Ja, dan snap ik inderdaad wel met wat voor onzeker kutje ik te maken heb
Zijn die er serieus? Waarom begin je daar überhaupt een gesprek mee?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je hebt ook meisjes die in hun profieltekst hebben gezet dat de man het gesprek moet beginnen. Vervolgens begin je die dan -wat ik al onzin vind, maar goed-, en dan krijg je allemaal van die gesloten antwoorden terug.
Omdat ik er gewoon vaak vanuit ga dan, dat ze het zelf niet durven. Blijkt achteraf ook wel volgens mij. Heeft niet steeds iets met verwaand te maken. Dat is pas als ze, met die tekst in hun profiel, zelfs dan niet reagerenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou je met zulke verwaande kinderen contact willen?
Omdat ze er nog wel leuk uit kunnen zien. Ik vertrouw er wel op dat ik t de goede kant op praatquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn die er serieus? Waarom begin je daar überhaupt een gesprek mee?
Bluh, als ik zoiets zou lezen in t profiel zou ik meteen links swipenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Omdat ze er nog wel leuk uit kunnen zien. Ik vertrouw er wel op dat ik t de goede kant op praatBlijkt niet altijd terecht te zijn.
True. Maar weet je, ik tinder vaak niet zo serieus. Ik lig gewoon lam op de bank wat te swipen en te praten. En vaak doe ik dat dan alleen op basis vd 1e foto, en bij twijfelachtige interesse bekijk ik het pofiel. Dus zo'n tekst zie ik vaak ook pas als we gematcht zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bluh, als ik zoiets zou lezen in t profiel zou ik meteen links swipen.
Ik ook niet echt, maar dat soort tekst vind ik gewoon lamequote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
True. Maar weet je, ik tinder vaak niet zo serieus. Ik lig gewoon lam op de bank wat te swipen en te praten. En vaak doe ik dat dan alleen op basis vd 1e foto, en bij twijfelachtige interesse bekijk ik het pofiel. Dus zo'n tekst zie ik vaak ook pas als we gematcht zijn
True againquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, maar dat soort tekst vind ik gewoon lame. Als je op een simpele app al geen hoi kan zeggen dan is er iets mis met je.
Allures is een lekkerding confirmedquote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:45 schreef Allures het volgende:
Denk dat het er ook mee te maken heeft dat veel jongens/mannen dit ook gewoon als een gegeven accepteren? Een bepaald deel van de mannen en vrouwen vindt op elkaar afstappen lastig. De dames lossen dat op met zo'n lullig tekstje en de heren openen een zeurtopic op Fok over het niet kunnen krijgen van een vriendin.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, maar dat soort tekst vind ik gewoon lame. Als je op een simpele app al geen hoi kan zeggen dan is er iets mis met je.
Zo herkenbaar ditquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
dit valt voor mij in dezelfde categorie als mannen met profieltekst:quote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:00 schreef RiceCooker het volgende:
ik ben in de ban van één van m'n Grieken, het is zo leuk! zsm mee afspreken als het aan mij ligt
via Tinder dus
Bestaan die serieus? Kan me niet voorstellen dat mensen daar op reageren.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:01 schreef RiceCooker het volgende:
[..]
dit valt voor mij in dezelfde categorie als mannen met profieltekst:
"24/48u niet reageren = MATCH OPHEFFEN!!!"
nee hoor. Als ik het gevoel had echt wat mis te lopen zou ik wel wat zeggen natuurlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar je vindt t wel 'jammer' wanneer een ander geen gesprek start? Want zo lees ik je eerste bericht.
Zal best, al snap ik het ergens heel goed, je hebt die app toch niet voor niets, je hebt een match met iemand en dan zeg je niets.. beetje raar hè ?!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:07 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
[..]
Bestaan die serieus? Kan me niet voorstellen dat mensen daar op reageren.
Dat is niet alleen veeleisend, maar ook gewoon ronduit onbeschoft.
ik heb het vooral voor de lol en omdat het makkelijk is.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Zal best, al snap ik het ergens heel goed, je hebt die app toch niet voor niets, je hebt een match met iemand en dan zeg je niets.. beetje raar hè ?!
Haha, zo kun je het ook zien ja. Het gaat om het idee.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:15 schreef Allures het volgende:
[..]
ik heb het vooral voor de lol en omdat het makkelijk is.
Als er ooit iemand mijn aandacht vangt is het mooi mee genomen. Als het niet zo is dan lig ik daar niet wakker van. Zo veel visjes in de zee
Als zo'n app je op wat voor manier raakt is het niet echt wat voor je, of moet je sowieso wat aan je outlook on life doen
Soms valt het bij nader inzien tegen, of anders nog, diegene wekt bij een match bij nader inzien niet eens genoeg initiatief op om een reactie te geven. That's the life of a digital player.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Zal best, al snap ik het ergens heel goed, je hebt die app toch niet voor niets, je hebt een match met iemand en dan zeg je niets.. beetje raar hè ?!
Grieken!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:00 schreef RiceCooker het volgende:
ik ben in de ban van één van m'n Grieken, het is zo leuk! zsm mee afspreken als het aan mij ligt
via Tinder dus
Nou dat wordt neuken dusquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:00 schreef RiceCooker het volgende:
via Tinder dus
Ik wil ook wel in een hotel voor je gaan zitten.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:16 schreef Tyler-Girl het volgende:
Een kleine update over de hotel-man.
Vandaag eindelijk de tijd gehad om tijdens het werk even te meeten. Hij is wel aardig, maar dat is het dan ook. Net ook maar direct laten weten.
Hij wil nogsteeds dat ik hem opzoek in het hotel (hij moet volgende week weer), maar zo geil is hij ook niet![]()
Helaas wel.quote:
Veel mannen hebben dat ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:01 schreef K44S het volgende:
[..]
Helaas wel.
Maar het zijn inderdaad ook de punten waar ik me aan erger: vrouwen die hebben staan : " als je niet praat swype dan ook niet naar rechts"
Dan begin je met een leuke openigszins en thats it.
Lees hier vooral smoesjes, tuurlijk kan het tegenvallen, unmatch is dan zo ingedrukt. En ja, bij een match klets ik graag, je gaat in de kroeg toch ook niet naast iemand zitten en niets zeggenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:33 schreef Kamina het volgende:
[..]
Soms valt het bij nader inzien tegen, of anders nog, diegene wekt bij een match bij nader inzien niet eens genoeg initiatief op om een reactie te geven. That's the life of a digital player.
En dan janken om gelijkheid. Treffend weer. Net als van die teksten als "als je niet kunt praten, swipe dan links"quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:45 schreef Allures het volgende:
wat heeft dat met ongelijkheid te maken?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En dan janken om gelijkheid. Treffend weer. Net als van die teksten als "als je niet kunt praten, swipe dan links".
Ja hallo, een hoi of een bijdehande kutopmerking over je profiel kan er al-tijd wel af toch? Ik heb nu een match maar ik wil eens kijken of die ook wat kan zeggen uit zichzelf.
Wat een bullshit. Als ze geen zin heeft om te praten heeft ze alleen zichzelf daarmee uiteindelijk. Wat heeft dat nou weer met gelijkheid te maken? Het is niet alsof ze zegt dat ze het doet omdat de man de eerste move zou moeten maken.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En dan janken om gelijkheid. Treffend weer. Net als van die teksten als "als je niet kunt praten, swipe dan links".
Ja hallo, een hoi of een bijdehande kutopmerking over je profiel kan er al-tijd wel af toch? Ik heb nu een match maar ik wil eens kijken of die ook wat kan zeggen uit zichzelf.
Je was toch al aan het daten?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 07:43 schreef Samzz het volgende:
Leuke match op tinder, voorgesteld zondag een drankje te gaan doen. Ik ben benieuwd.
Ze zegt het niet, maar ze suggereert het wel. Logisch, want het is gewoon zo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 08:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Als ze geen zin heeft om te praten heeft ze alleen zichzelf daarmee uiteindelijk. Wat heeft dat nou weer met gelijkheid te maken? Het is niet alsof ze zegt dat ze het doet omdat de man de eerste move zou moeten maken.
Ik ga volgend jaar bij Samzz op de koffie jaquote:
ik zeg expliciet en meerdere malen dat ik echt niet te beroerd ben om zelf een move te maken en als iemand mijn interesse echt wekt dat ik gewoon een gesprek begonquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 08:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zegt het niet, maar ze suggereert het wel. Logisch, want het is gewoon zo.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 08:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar bij Samzz op de koffie ja
Nee, dat is inderdaad jouw frustratie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 08:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zegt het niet, maar ze suggereert het wel. Logisch, want het is gewoon zo.
Jij wel, maar dan ben je een uitzondering als je zo'n tekst voert... (context, context...)quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 07:32 schreef Allures het volgende:
[..]
wat heeft dat met ongelijkheid te maken?
Zoals ik al zei start ik echt wel een gesprek als ik denk 'deze wil ik echt heel graag spreken'
Verrassend vaak wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 08:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Als ze geen zin heeft om te praten heeft ze alleen zichzelf daarmee uiteindelijk. Wat heeft dat nou weer met gelijkheid te maken? Het is niet alsof ze zegt dat ze het doet omdat de man de eerste move zou moeten maken.
Ik swype dan ook nooit bij mannenquote:
Nouja, sexdating apps en sites heb je nog steeds, mocht je dat missenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:32 schreef RedShoes het volgende:
Vroegah 😉 had je meer divers aanbod. Waar het vroeger echt een sex app was, kom ik nu mannen tegen die echt op zoek zijn naar iets serieus. Maar het zit ook in opleiding, tegenwoordig zit iedereen erop, terwijl het vroeger toch wel netter publiek was imo.
maar ik voer zo'n tekst niet. Dat word er weer door de frusties bij gesleeptquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 09:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Jij wel, maar dan ben je een uitzondering als je zo'n tekst voert... (context, context...)
[..]
Verrassend vaak wel.
Wat is daar veeleisend aan? Als je niet eens een keer in de twee dagen kunt reageren ben je of te druk om te daten of hebt geen interesse. Dan unmatch ik die persoon. Zet dat echter niet op mijn profiel.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:07 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
[..]
Bestaan die serieus? Kan me niet voorstellen dat mensen daar op reageren.
Dat is niet alleen veeleisend, maar ook gewoon ronduit onbeschoft.
Lees je eigen reactie nou eens terug, mutsquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 08:24 schreef Allures het volgende:
[..]
ik zeg expliciet en meerdere malen dat ik echt niet te beroerd ben om zelf een move te maken en als iemand mijn interesse echt wekt dat ik gewoon een gesprek begon
En in het verleden heb ik ook een miljoen keer gezegd dat ik bijvoorbeeld op OKc geen foto heb en dat ik daardoor bijna altijd zelf de eerste move maak en dat ik dat prettig vind zo
Ik suggereer dus helemaal niks, jullie projecteren een bak frustratie
Nee, veel vrouwen nemen de moeite niet om een gesprek te starten of gaande te houden. Ik ben niet bepaald de enige die dat merkt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 08:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, dat is inderdaad jouw frustratie.
Het is gewoon zo? Dan is dat jouw mening.
Ze zegt toch dat ze te lam is om te reageren en dat ze verwacht daar haat voor te krijgenquote:
Oh sorry ik dacht dat we het over Allures hadden. Of staat zij voor alle vrouwen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, veel vrouwen nemen de moeite niet om een gesprek te starten of gaande te houden. Ik ben niet bepaald de enige die dat merkt.
Maar hou je kop vooral lekker in het zand.
Misschien interpreteerde jij ook verkeerd?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, veel vrouwen nemen de moeite niet om een gesprek te starten of gaande te houden. Ik ben niet bepaald de enige die dat merkt.
ja en die aanname klopt niet. Kan. Jullie vullen heel veel in dat er niet staat, en negeren wat er heel duidelijk staatquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zegt toch dat ze te lam is om te reageren en dat ze verwacht daar haat voor te krijgenDan suggereert ze toch dat ze weet dat de algemene aanname is dat het initiatief vaak van de man verwacht wordt
![]()
En dan zegt zo'n andere muts dat het bullshit is. En dan wijs je ze daar op, en dan ben je frusti
Flikker toch op
Die klopt dus wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:36 schreef Allures het volgende:
[..]
ja en die aanname klopt niet. Kan. Jullie vullen heel veel in dat er niet staat, en negeren wat er heel duidelijk staat
Je bent aan het zeiken om het zeiken. Heb je de reacties gelezen?quote:
Dat ben ik niet met je eens hoor, ik word nog wel eens aangesproken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wellicht dat hun ego die mogelijkheid niet incalculeert?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als ik niet reageer of het gesprek niet gaande hou dan boei je me niet.
Dat veel mannen niet het zelfrespect hebben dan ook niet meer tegen me aan te blijven praten is hun dingetje.
Jaja blabla er zijn uitzonderingen duhquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:07 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens hoor, ik word nog wel eens aangesproken.
De ex voor mijn meest recente ex zegmaar () heeft mij destijds zelfs weten binnen te hengelen door me herhaaldelijk aan te blijven spreken. Eerst had ik totaal geen interesse, maar daar ben ik later wel op terug gekomen.
Zo kan het dus ook, en zij was nog niet eens zo bijzonder assertief in het dagelijks leven.
Ik denk oprecht dat het meer is zoals ik eerder zei, dat een bepaald deel van de mensen gewoon moeite heeft om anderen aan te spreken. En dat staat verder los van geslacht.
[..]
Wellicht dat hun ego die mogelijkheid niet incalculeert?
Ik ken er nog wel een paar die daar goed in zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent aan het zeiken om het zeiken. Heb je de reacties gelezen?
Dan ben je gewoon niet duidelijk genoeg en zeg je vast iets als 'oh hahaquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als ik niet reageer of het gesprek niet gaande hou dan boei je me niet.
Dat veel mannen niet het zelfrespect hebben dan ook niet meer tegen me aan te blijven praten is hun dingetje.
Als ik o haha stilte zeg, boei je me niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:21 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon niet duidelijk genoeg en zeg je vast iets als 'oh haha'. Stilte.
Je ziet die punt toch wel?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als ik o haha stilte zeg, boei je me niet.
Zoals ik zei gedragen vrouwen zich heel verwend en zijn nooit duidelijk. Dan gaan anderen dingen voor ze invullen inderdaad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:36 schreef Allures het volgende:
[..]
ja en die aanname klopt niet. Kan. Jullie vullen heel veel in dat er niet staat, en negeren wat er heel duidelijk staat
Waarom like je dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als ik o haha stilte zeg, boei je me niet.
Zoals iemand hier al zei, een like is een eerste contactmoment. Als een glimlach in de kroeg. Daarna kun je het in no-time alsnog verpesten.quote:
Wellicht het idee dat een jongeman er nog zo knap uit kan zien, als hij in de kroeg een flinke boer laat. Dan is het "exit"quote:
Maar je moet die gewoon keihard in hun gezicht uitlachen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:25 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Zoals ik zei gedragen vrouwen zich heel verwend en zijn nooit duidelijk. Dan gaan anderen dingen voor ze invullen inderdaad.
Ik merk dat je er inderdaad minder dan niks om geeft..quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Maar je moet die gewoon keihard in hun gezicht uitlachen.
Zoals hier ook; er zijn een aantal vrouwen hier, en ik noem 0 namen, die een miljoenmiljard redenen en argumenten hebben om een man direct af te wijzen. Want dat recht hebben ze. Prima, maakt mij nog minder dan niks uit. En ga vooral verder met je gezellige vrijgezelle leven. Beetje dildo erbij, fuckbuddy die niks om vetkop geeft alleen je kut en tot over drie jaar hier. Dat recht heb je.
Verwend? Onduidelijk?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:25 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Zoals ik zei gedragen vrouwen zich heel verwend en zijn nooit duidelijk. Dan gaan anderen dingen voor ze invullen inderdaad.
Volgens mij zijn de meeste vrouwen die hier posten gewoon vrijgezel hoor. Uitzonderingen daargelaten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:13 schreef Allures het volgende:
Volgens mij zijn de meeste dames hier wel gewoon voorzien hoor
Dus zij betaald?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:19 schreef rival het volgende:
Ik neem mn date vanavond mee naar een hotel om even ontopic te doen.
correctie, zij neemt mij mee
Een date naar een hotel?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:19 schreef rival het volgende:
Ik neem mn date vanavond mee naar een hotel om even ontopic te doen.
correctie, zij neemt mij mee
"van de omgeving genieten"quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:24 schreef Leonos het volgende:
[..]
Een date naar een hotel?![]()
Wat ga je daar doen dan?
Mogen we dan niet meer op date?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:26 schreef Samzz het volgende:
Maar rival, jij hebt toch gewoon een relatie met haar?
Kan op zich ook allemaal thuisquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:25 schreef Samzz het volgende:
Is wel leuk hoor, samen naar een hotel. Beetje samen badderen, beetje flikflooien, eten op de kamer laten komen
.
Ik snap de keuze wel.
Want iedere vrouw is zo wanhopig voor jouw pik dat ze iedere vorm van standaarden laat verwateren en haar zelfrespect zo het raam uit slingert.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Maar je moet die gewoon keihard in hun gezicht uitlachen.
Zoals hier ook; er zijn een aantal vrouwen hier, en ik noem 0 namen, die een miljoenmiljard redenen en argumenten hebben om een man direct af te wijzen. Want dat recht hebben ze. Prima, maakt mij nog minder dan niks uit. En ga vooral verder met je gezellige vrijgezelle leven. Beetje dildo erbij, fuckbuddy die niks om vetkop geeft alleen je kut en tot over drie jaar hier. Dat recht heb je.
Fantastische herinneringen aan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:25 schreef Samzz het volgende:
Is wel leuk hoor, samen naar een hotel. Beetje samen badderen, beetje flikflooien, eten op de kamer laten komen
.
Ik snap de keuze wel.
plank.misslaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:37 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Want iedere vrouw is zo wanhopig voor jouw pik dat ze iedere vorm van standaarden laat verwateren en haar zelfrespect zo het raam uit slingert.
Het lijkt je een hoop meer te doen dan je zelf wilt toegeven. Er is niets mis met afgewezen worden hè? Niets om je zuur over te voelen, soms is iemand gewoon naar wat anders op zoek dan wat jij op dat moment te bieden hebt. Soms zijn mensen op dat moment gewoon helemaal niet op zoek.
Ik associeer hotelverblijven voornamelijk met werk, zal vast daar aan liggen.quote:
ff zonder dollen...quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik associeer hotelverblijven voornamelijk met werk, zal vast daar aan liggen.
De komende 12 dagen heb ik 9 hotelnachten. Zonder date.
Wacht, heb toch geen kut te doen nu:quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:37 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Want iedere vrouw is zo wanhopig voor jouw pik dat ze iedere vorm van standaarden laat verwateren en haar zelfrespect zo het raam uit slingert.
Het lijkt je een hoop meer te doen dan je zelf wilt toegeven. Er is niets mis met afgewezen worden hè? Niets om je zuur over te voelen, soms is iemand gewoon naar wat anders op zoek dan wat jij op dat moment te bieden hebt. Soms zijn mensen op dat moment gewoon helemaal niet op zoek.
[..]
Fantastische herinneringen aan.![]()
![]()
Volgens mij ga je dan ook met bepaalde mensen om.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:51 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wacht, heb toch geen kut te doen nu:
uit mijn eigen vrouwelijke vriendenkring 2 verschillende voorbeelden:
jaar geleden gingen we met zijn allen op vakantie en uiteraard komt daar dan alles aan bod na wat wijnen. Ze zaten allemaal op minder maar oh wat een eikels en saaie pieten kwamen ze toch allemaal tegen. Ik effe meekijken en dacht echt van: "nou je legt de lat wel hoog, daar is weinig mis mee....ik zie jullie dagelijks in bikini en dat is ook geen instant swipe-rechts mja"
Dus na paar weken, vrijdags op stap, komt dat tinder gedoe weer ter sprake, maar nog steeds geen enkele geschikte knaap gevonden die 2.
Zie ik later op Facebook een bericht: HELP, wie heeft mijn auto gezien, vannacht gestolen!
Ik denk wtf, die auto ken ik (en poster uiteraard). Blijkt dat ze die avond een Antiliaan mee naar huis heeft genomen en hij heeft haar ter plekke genomen evenals paar laptops, ipads en een BMW-tje....
Andere vriendin: Flink aan t palen geslagen met een echte eikel van Tinder (ken hem, heb hem ontmoet, is niks). Iedereen incl vriendin was t erover eens dat t een sukkel is. Blijkt die gast al een tijd lang te neuken met de moeder van het beste vriendinnetje van haar dochter. Tja hij was toch in de buurt he. Echt een heleboel heibel heeft dat opgeleverd, maar goed alles was natuurlijk wel klaar met die knaap.
Kom ik haar vorige week tegen zegt ze; heb weinig tijd vanavond. X komt langs...(die vent dus).
Echt omg, hoe focking dom ben je dan??
Ik snap best dat je af en toe doelloos wilt neuken, maar kom dan niet steeds aan dat er niks is, omdat hij opent met hey/amper glimlacht, zonnebril op foto3 heeft. Sta gewoon beetje standaard "open" ipv "dicht"
Deze 2:quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij ga je dan ook met bepaalde mensen om.
Mijn ex zette idd altijd de eerste stap voor eerste keer afspreken en dat lukte heel vaak niet. Toen zei ik een week niks. Hij had het al opgegeven, dacht dat ik geen interesse in hem had, niet leuk vond. Maar ik was gewoon ziek en stelde zelf eerste date voor. En zo geschiedde our history.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Over t algemeen is t volgens mij wel zo dat vrouwen verwachten dat de man de eerste stap zet.
dat zegt toch niet bijster veel over wat voor personen ze zijn?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Deze 2:
beiden hoog opgeleid en eentje zeer goede baan; andere normale baan
beiden de hele wereld 88x gezien (en overal gewoond)
beiden kinderen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:25 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Datenightquote:
dat zei intocht ook niet. Ik houd helemaal niet van appen. En al helemaaaal niet met vreemden..quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:10 schreef RedShoes het volgende:
[..]
Mijn ex zette idd altijd de eerste stap voor eerste keer afspreken en dat lukte heel vaak niet. Toen zei ik een week niks. Hij had het al opgegeven, dacht dat ik geen interesse in hem had, niet leuk vond. Maar ik was gewoon ziek en stelde zelf eerste date voor. En zo geschiedde our history.
Het is niet zo zwart wit, dat als je met iemand praat en dan niet meer. Dat je dan geen interesse hebt ofzo. Ik denk dat voor mij geldt dat het op mijn tempo, dat ik in controle wil zijn over hoe en wat. En ik moet natuurlijk een goed gevoel hebben bij hem. Dat sowieso.
Ah, jij bent de dominante...quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:10 schreef RedShoes het volgende:
[..]
Mijn ex zette idd altijd de eerste stap voor eerste keer afspreken en dat lukte heel vaak niet. Toen zei ik een week niks. Hij had het al opgegeven, dacht dat ik geen interesse in hem had, niet leuk vond. Maar ik was gewoon ziek en stelde zelf eerste date voor. En zo geschiedde our history.
Het is niet zo zwart wit, dat als je met iemand praat en dan niet meer. Dat je dan geen interesse hebt ofzo. Ik denk dat voor mij geldt dat het op mijn tempo, dat ik in controle wil zijn over hoe en wat. En ik moet natuurlijk een goed gevoel hebben bij hem. Dat sowieso.
nee zegt helemaal niks, dat blijkt wel weer. Maar even om aan te geven dat ze niet wereldvreemd zijn of op hun hoofd gevallen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zegt toch niet bijster veel over wat voor personen ze zijn?![]()
verreweg de meeste vrouwen die ik ken hebben gewoon n normale vent, wíllen ook n normale vent en niet de drama die gepaard gaat met een 'foute' man.
Er is er 1 die nu echt een of andere bad boy heeft waarvan iedereen denkt dat t nooit goed kan gaan en dat was t. Verder gewoon normale, stabiele gezinnen.
het is allemaal gewoon te oppervlakkig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee zegt helemaal niks, dat blijkt wel weer. Maar even om aan te geven dat ze niet wereldvreemd zijn of op hun hoofd gevallen.
T lijkt er in ieder geval op dat het op een telefoontje allemaal wel lekker kijken en haha-nee-die-is-het-niet-roepen is, maar als er dan daadwerkelijk iemand naast je staat aaaallllll die vooroordelen er niet toe doen. Steek dan misschien toch even wat tijd in die fatsoenlijke Tinder/Datingssite gasten ipv die leipos die je op stap tegenkomt
Dat denken wij mannen niet alleen dat is in 9/10 gevallen ook zo. Toon je als man geen initiatief dan gooi je je eigen ruiten in.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zei intocht ook niet. Ik houd helemaal niet van appen. En al helemaaaal niet met vreemden..
Terwijl ik over t algemeen wél degene ben die de man aanspreekt. Ook mijn huidige vriend.
Maar in mn omgeving zie ik wel veel vrouwen die afwachtend zijn. Die vinden dat hij de eerste stap moet zetten. En toen ik n keer tinder had, eventjes, begonnen er gelijk allemaal mannen tegen me te praten, kennelijk denken zij ook dat dat van hen verwacht wordt.
heb je de rest van mn post niet gelezen, of wilde je gewoon nog even beamen wat ik zei?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:41 schreef Zure het volgende:
[..]
Dat denken wij mannen niet alleen dat is in 9/10 gevallen ook zo. Toon je als man geen initiatief dan gooi je je eigen ruiten in.
iemand op tinder is toch niet automatisch fatsoenlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee zegt helemaal niks, dat blijkt wel weer. Maar even om aan te geven dat ze niet wereldvreemd zijn of op hun hoofd gevallen.
T lijkt er in ieder geval op dat het op een telefoontje allemaal wel lekker kijken en haha-nee-die-is-het-niet-roepen is, maar als er dan daadwerkelijk iemand naast je staat aaaallllll die vooroordelen er niet toe doen. Steek dan misschien toch even wat tijd in die fatsoenlijke Tinder/Datingssite gasten ipv die leipos die je op stap tegenkomt
Beamen en een klein beetje aanvullen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heb je de rest van mn post niet gelezen, of wilde je gewoon nog even beamen wat ik zei?
Misschien in slaap gevallen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Ennnn radiostilte. Midden in een gesprek en gewoon geen reactie meer. Dit was afgelopen zaterdag. Dit soort dingen begrijp ik dus nietMaar ga er niet achteraan. Dan maar geen date.
ik zou wel echt op een datingforum gaan. Klinkt als een gat in de marktquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is allemaal gewoon te oppervlakkig.
Ik vind fok ideaalje leert mensen al n beetje kennen hier, voor je in dm verder praat. Ik vind beoordelen op uiterlijk, en dan ook nog n foto, ook gewoon helemaal niet leuk. In t echt zijn mensen vaak zo totaal anders... laatste dates waren ook zonder foto gezien te hebben. 8 jaar geleden wel, maar toch
![]()
Een dating forum lijkt me wel wat
Een soort pre-winterslaap, ja zou kunnenquote:
Ik niet, mij boeien exen niet zoveel, ik zou t wel doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:49 schreef Allures het volgende:
Ow wacht. Ik heb me al bedacht
Dan date je altijd de ex van die en die en krijg je kak veel gekonkel
Het lijkt me toch niet onbelangrijk om te weren hie iemand eruit ziet van tevoren..quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is allemaal gewoon te oppervlakkig.
Ik vind fok ideaalje leert mensen al n beetje kennen hier, voor je in dm verder praat. Ik vind beoordelen op uiterlijk, en dan ook nog n foto, ook gewoon helemaal niet leuk. In t echt zijn mensen vaak zo totaal anders... laatste dates waren ook zonder foto gezien te hebben. 8 jaar geleden wel, maar toch
![]()
Een dating forum lijkt me wel wat
Onbegrijpelijk ja, heel vaak is er dan al iets met een ander aan de hand, of wat dan ook.. Zo ineens *poef* stil, vinden ze blijkbaar normaal.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Ennnn radiostilte. Midden in een gesprek en gewoon geen reactie meer. Dit was afgelopen zaterdag. Dit soort dingen begrijp ik dus nietMaar ga er niet achteraan. Dan maar geen date.
maar 1 hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik niet, mij boeien exen niet zoveel, ik zou t wel doen.
Sterker, had mn dates ook van hier. Net als jij.
Een datingforum. Hoe zie je dat voor je?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:48 schreef Allures het volgende:
[..]
ik zou wel echt op een datingforum gaan. Klinkt als een gat in de markt
jou niet, mij wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het lijkt me toch niet onbelangrijk om te weren hie iemand eruit ziet van tevoren..
nee, gewoon n soort fok, waarop je praat over vanalles en nog wat, er op die manier achter komen wat iemands ideeen zijn ed en dan na een bepaald aantal Posts en minimaal een week of drie lid te zijn, mag je gaan dmen met mensen die je leuk lijken adhv wat er gepost wordt op t forum.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een datingforum. Hoe zie je dat voor je?
TT: Lief koetje zoekt woeste stier! En dan in de OP een beschrijving wie je bent en wat je zoekt?
Tsja, begrijp me niet verkeerd,ik vind het een mooi idee hoor. Maar ik heb toch altijd wel het idee (buiten de fysieke aantrekkingskracht die je nodig hebt), dat zolang je in de positie staat dat je toch ook daadwerkelijk nog wat te kiezen hebt en eisen mag/kan stellen , dat niet snel zal werken. Maar des te mooier als het wel werkt, denk ik wel ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jou niet, mij wel.
Ik vind iemand leuk om hoe hij tegen me praat, wat hij zegt, als dat OK is, kan ik bij n ontmoeting altijd nog bepalen dat ik m niet leuk vind om te zien verder.
Maar ik weet dat ik daar n uitzondering in ben.
Kortom, dan kunnen we FOK! gewoon houdenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, gewoon n soort fok, waarop je praat over vanalles en nog wat, er op die manier achter komen wat iemands ideeen zijn ed en dan na een bepaald aantal Posts en minimaal een week of drie lid te zijn, mag je gaan dmen met mensen die je leuk lijken adhv wat er gepost wordt op t forum.
Wat een kinderachtige gedoe. Wordt echt zo' n nare wijfe forum met pretentieuze vragenlijstjes als 'wat is je favoriete kleur boek muziek'. Zoiets als Paiq. Beantwoord een vraag en krijg een extra pixel te zien *spannend*. Leer mekaar gewoon irl kennen. Wat is daarop tegen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, gewoon n soort fok, waarop je praat over vanalles en nog wat, er op die manier achter komen wat iemands ideeen zijn ed en dan na een bepaald aantal Posts en minimaal een week of drie lid te zijn, mag je gaan dmen met mensen die je leuk lijken adhv wat er gepost wordt op t forum.
Topicreeks: Boe's "wie neukt met wie-lijst"quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:56 schreef Zure het volgende:
Halen jullie echt jullie dates van fok? Damn ik wist helemaal niet dat dat kan.
Het is nou eenmaal hoe het is; soms valt iemand bij een tweede maal bekijken tegen en is zelfs de moeite teveel om unmatch te klikken. Dat is het verschil met een kroeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Lees hier vooral smoesjes, tuurlijk kan het tegenvallen, unmatch is dan zo ingedrukt. En ja, bij een match klets ik graag, je gaat in de kroeg toch ook niet naast iemand zitten en niets zeggen.
In mijn tekst staat ook dat er bij een match gekletst dient te worden, werkt prima als filter
Jammer danquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:43 schreef Kamina het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal hoe het is; soms valt iemand bij een tweede maal bekijken tegen en is zelfs de moeite teveel om unmatch te klikken. Dat is het verschil met een kroeg.
Je filtert daarmee ook anderen weg. Zo swipe ik automatisch links wanneer iemand eisen zie maken in een tinderprofiel.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Topicreeks: Boe's "wie neukt met wie-lijst"
ja, klopt, voor de mensen die hier zitten, werkt t prima.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kortom, dan kunnen we FOK! gewoon houden
fok is toch ook niet zo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:24 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Wat een kinderachtige gedoe. Wordt echt zo' n nare wijfe forum met pretentieuze vragenlijstjes als 'wat is je favoriete kleur boek muziek'. Zoiets als Paiq. Beantwoord een vraag en krijg een extra pixel te zien *spannend*. Leer mekaar gewoon irl kennen. Wat is daarop tegen?
Zeg je nu impliciet dat ik niet in de positie sta om wat te eisen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Tsja, begrijp me niet verkeerd,ik vind het een mooi idee hoor. Maar ik heb toch altijd wel het idee (buiten de fysieke aantrekkingskracht die je nodig hebt), dat zolang je in de positie staat dat je toch ook daadwerkelijk nog wat te kiezen hebt en eisen mag/kan stellen , dat niet snel zal werken. Maar des te mooier als het wel werkt, denk ik wel ja.
Ik heb geen eisen, ik ben er wars van. Dus als ik al niet rechts mag swipen omdat de ander graag meer aandacht wil, jammer dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Jammer dan. Als praten al als een eis gezien wordt dan wil ik niet weten hoe hoog je eisen wel niet zijn
![]()
Sommige wel ja. Sommige reacties hier missen nog weleens realiteitszin, inlevingsvermogen of feeling met de wereld. Maar vooruit, er had moeten staan SOMMIGE vrouwen.quote:
En hosti dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:58 schreef Allures het volgende:
[..]
maar 1 hoorik ben er niet zo van
En ook door die ene ervaring helemaal niet meer
Maar ja, soms gaan dingen niet rationeel en hou je het niet tegen
En lees eens wat je postte. Weet hosti dat al?quote:
verwend in welke zin dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:15 schreef yats het volgende:
[..]
Sommige wel ja. Sommige reacties hier missen nog weleens realiteitszin, inlevingsvermogen of feeling met de wereld. Maar vooruit, er had moeten staan SOMMIGE vrouwen.
ik welquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:27 schreef Allures het volgende:
Ik zou het zelf nog eens lezen want je snapt totaal niet wat ik zeg gok ik
Ik heb in ieder geval geen idee waar jij het over hebt
mannen die te wanhopig zijn en gelijk gaan claimenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:29 schreef Voetstappen het volgende:
Negatieve ervaringen met daten op fok? Zoals wat... waarschuw degene die misschien een fout begaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |