En voor wat betreft wanneer het echt begint, ik gok om 9 uur sochtends op woensdag, geloof dat dat het tijdsverschil is met Amerika dat het daar de 26e wordt.quote:Collect more Candies and keep on the lookout for more spooky Pokémon at the end of October.
Halloween is here, and Pokémon GO has its own treats to give out! Starting October 26 and lasting through November 1, you can receive way more Candies than usual. Every Pokémon you catch will award six Candies—twice the normal amount. The Professor will give you two Candies instead of one for every Pokémon you transfer to him. And your Buddy Pokémon will award Candy four times faster than they usually do. Plus, you'll get twice the Candy you'd normally get when you hatch Eggs. Walk and catch all the Pokémon you can to get your fill of Candy during this special event!
Some spooky Pokémon will also be much more common leading up to Halloween. Be on the lookout for more of the following Pokémon on your trick-or-treat route:
Zubat
Golbat
Gastly
Haunter
Gengar
Drowzee
Hypno
Mainland Amerika heeft vier tijdzones.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:33 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
En voor wat betreft wanneer het echt begint, ik gok om 9 uur sochtends op woensdag, geloof dat dat het tijdsverschil is met Amerika dat het daar de 26e wordt.
Je bent gek als je dat niet doet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:38 schreef raptorix het volgende:
Denken jullie dat het slim is om 830 dragonair te evolueren, of te wachten?
Ja wel goede IV volgens mij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent gek als je dat niet doet.
Mits goede iv.
M'n 2km ei kwam net uit, een Bulbasaurquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:33 schreef Nattekat het volgende:
Jaaaaaa
Alle eieren hebben de 2km grens gepasseerd vanaf de bank
91.1 IV, we hebben een kandidaat gevonden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
M'n 2km ei kwam net uit, een Bulbasaur.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:44 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
91.1 IV, we hebben een kandidaat gevonden.
Terwijl ik dit check, check ik ook mijn Ivysaur maar eens die ik al verschrikkelijk lang heb....die heeft gewoon 15/15/15...mijn tweede 100% pokemon ooitquote:
Veel plezier!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:50 schreef raptorix het volgende:
Nog even biljartje doen en een kilometer doen, toedels
Inderdaad. Die test heeft me een kostbare metapod gekostquote:
Hier een Kakunaquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Inderdaad. Die test heeft me een kostbare metapod gekost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Voor mij is dit ook zeldzaam, ik postte wel eens in het ingresstopic en in die skyline cities zonder het zelf te spelen, dat is het wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:18 schreef Valerie. het volgende:
Jeetje. Nooit gedacht dat ik in GAM zou gaan posten.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik had de app uit moeten zettenRip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Om mezelf te troosten maar extra incubators gekocht. Komende week ga ik alles uitbroeden wat ik tegen kom, ook de 2km eieren. Duimen voor starters.quote:
Dat moet sowieso toch al? Of loop je inmiddels met 9x2km rond?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Om mezelf te troosten maar extra incubators gekocht. Komende week ga ik alles uitbroeden wat ik tegen kom, ook de 2km eieren. Duimen voor starters.
Nee ik bedoel dat ik normaal de 2km eieren alleen uitbroed met de oneindige incubator. Nu ga ik gewoon alles door elke beschikbare incubator halenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat moet sowieso toch al? Of loop je inmiddels met 9x2km rond?
Nah. 2km door eindige incubators halen is zonde.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat ik normaal de 2km eieren alleen uitbroed met de oneindige incubator. Nu ga ik gewoon alles door elke beschikbare incubator halen
Constant op zoek naar eitjes ipv revives (waar ik er inmiddels 60 van hebquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:31 schreef Rabieluh het volgende:
Al die eggs hatchen gaat echt glorieus worden, al die candy.
Mwa weet ik niet. Het 2e ei lwam al vrij snel maar op mijn 3e wel ander halve Week gewacht denk ik.. Moet zeggen dat ik nu wel veel meer hatch dan voorheen omdat ik aardig kan cashen iedere dag met gym's, waardoor ik ook om de 2 dagen broedmachine's kan kopen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
En heb jij nou het idee dat opsparen helpt om er meer te krijgen?
Soms verdwalen ze wel eens van hun spawnplekje, ik had laatst een Pika binnen en ooit toen die Oma's nog rijkelijk spawnden kwawen ze ook 2 keer binnen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:38 schreef Nattekat het volgende:
Verdwaalde Omanyte op de sightings... die hoort in het grasblubberveld, niet in een woonwijk
Maar dat is nog in de buurt, ik zit 5km verderopquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:39 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Soms verdwalen ze wel eens van hun spawnplekje, ik had laatst een Pika binnen en ooit toen die Oma's nog rijkelijk spawnden kwawen ze ook 2 keer binnen.
Niet als ik straks zwem in de charmander en bulbasaur candyquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nah. 2km door eindige incubators halen is zonde.
Ze komen je halen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dat is nog in de buurt, ik zit 5km verderop
Nog steeds zonde.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niet als ik straks zwem in de charmander en bulbasaur candyI'm feeling lucky
Ligt aan je doel denk ikquote:
Top, bij mij andersom, doet echt geen kut meer, compleet onspeelbaar gewordenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:05 schreef Rabieluh het volgende:
Ik weet niet wat er met mijn pokemon go is, normaal is dat spel echt niet soepel, hakkerig beeld, nu lijkt het opeens 80 frames per seconden te zijn?
Raaaarrr.
Das maf ja, ik heb ook opeens een Cubone binnen...misschien omdat ie een masker draagt? Dat is natuurlijk wel Halloweenachtig.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:54 schreef NoBody122 het volgende:
Hmm.. Tegelijkertijd een haunter, 3 cubones en 2 marowaks in de sightings... Lijkt me duidelijk
Sinds wanneer is cubone een ghost-type, eigenlijk?
Dit is trouwens wel apart, had echt gedacht dat je per 1/3/5 kilometer dan 4 candy kreeg in plaats van 1, maar dit is ook prima hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:57 schreef Blobje het volgende:
Bij candy wordt de afstand gedeeld door 4. Dus voor een 3 km ei krijg je elke 0.75km een candy.
Zeker. Ik klaag niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 02:01 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dit is trouwens wel apart, had echt gedacht dat je per 1/3/5 kilometer dan 4 candy kreeg in plaats van 1, maar dit is ook prima hoor.
Meowth is wel pretty dark natuurlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 02:16 schreef Blobje het volgende:
Hier ook een Cubone en al meerdere Meowths. Die zie ik anders nooit.
Oh, dat zou goed kunnen inderdaad. Even in de gaten houden maarquote:Op woensdag 26 oktober 2016 02:24 schreef Blobje het volgende:
Ja, zit nu weer met Weedle en Rattata. Misschien komt het in golven? Of alleen rond het hele uur?
Dat gaat 'm de komende dagen wel worden denk ikquote:Op woensdag 26 oktober 2016 02:46 schreef Ruudt het volgende:
Ik heb nog heul veul candy nodig voor een Gengar, die mag hier ook snel verschijnen.
Waar woon je, kom ik ook eens langs. Hier zie ik nog steeds pidgeys. Doe ze dan iiig nog een Halloween-masker op, heb ik ook nog lolquote:Op woensdag 26 oktober 2016 06:46 schreef DaMart het volgende:
Ik zie ineens bijna continu Meowth en Cubone op de radar.... dat waren toch geen Halloweenpokemon?.
Wel prettig trouwens, dat zo'n zeldzaamheid als Cubone dan ook wat vaker verschijnt.
Ik hoef geen Weedle meer hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 07:46 schreef DaMart het volgende:
Er staat trouwens weer een update in de Google Play Store met 'minor bug fixes'.
Had ik dat ook maar.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 08:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lekker candy verzamelen met m'n buddy. Heeft er al twee in tien minuten. Terwijl ik gewoon op de bank zit
Ponyta, Sandshrew, Gastly, Oddish, Horsea, Drowzee, Meowth en Paras.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 08:26 schreef PicoMMP het volgende:
Zometeen de laatste 500 meter van mijn acht 5km eieren lopen. Ben benieuwd
Vanuit mijn huis spawnen normaal altijd Pidgey's en Weedles. Ook was er een week lang elke dag een Paras en daarna een Eevee.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 08:24 schreef robbietobbie het volgende:
Vanochtend ook meteen een Cubone en Marrowak op sightings. Onderweg naar werk ook nog Gengar en veel meowth.
Maar niet één spawnmeer mensen last van gehad?
Haha, voor de Candy's zou het lekker zijn. Hoop ook op een Nidoranvrouwtje.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 08:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ponyta, Sandshrew, Gastly, Oddish, Horsea, Drowzee, Meowth en Paras.
Je kan toch wisselen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 08:38 schreef Norrage het volgende:
Als ik dit had geweten had ik vorige week niet mijn haunter als buddy gedaan
Zo, lekker danquote:Op woensdag 26 oktober 2016 08:44 schreef Miffy1 het volgende:
Ik vind het echt geweldig die Halloween actie, vanochtend eerder opgestaan om voor werk al te kunnen vangenWas mijn 10km eieren aan het opsparen en heb er nu 5 die in de incubator gaan, ben benieuwd!!
Ik had:quote:Op woensdag 26 oktober 2016 08:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ponyta, Sandshrew, Gastly, Oddish, Horsea, Drowzee, Meowth en Paras.
Cubone heb ik wel bijna overal op sightings, maar nog geen spawns van gezien... inmiddels wel al 3 Meowth gevangen vanochtend. En die evolutie van Cubone stond ook op mijn radar, maar die zat blijkbaar niet op mijn routequote:Op woensdag 26 oktober 2016 08:24 schreef robbietobbie het volgende:
Vanochtend ook meteen een Cubone en Marrowak op sightings. Onderweg naar werk ook nog Gengar en veel meowth.
Ik ook niet... die haalde ook echt precies gisteren zijn laatste candy voor Gengarquote:Op woensdag 26 oktober 2016 08:38 schreef Norrage het volgende:
Als ik dit had geweten had ik vorige week niet mijn haunter als buddy gedaan
1 goed.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik had:
- Poliwag (91,11%)
- Machop (88,89%)
- Ponyta (86,67%)
- Tentacool (84,44%)
- Tentacool (77,78%)
- Growlithe (75,56%)
- Ekans (75,56%)
- Staryu (73,33%)
Blij met de
- Poliwag (nu genoeg Candy voor Poliwrath die ik nog niet heb)
- Machop (heb een Machoke van 91,11%, dus Candy's welkom)
- Ponyta (had al genoeg Candy voor mijn andere Ponyta, maar die was maar 60%)
- Growlithe (want Grolithe, kan ook evolved worden nu)
- Ekans (want had nog Ekans Candy nodig voor mijn 84% Ekans die ik al had)
Jammer van de Tentacools en de Staryu, maar ach.
Ik heb nu twee 10 km-eieren... gisteren ook al een uitgebroed. Ik ga ze nu ook maar opsparen. Eens kijken of ik er binnenkort ook 9 kan hebbenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 08:44 schreef Miffy1 het volgende:
Ik vind het echt geweldig die Halloween actie, vanochtend eerder opgestaan om voor werk al te kunnen vangenWas mijn 10km eieren aan het opsparen en heb er nu 5 die in de incubator gaan, ben benieuwd!!
Lekker toch.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Fijn hoor. Hoef maar 0.75km te lopen met Ponyta voor een candy!
Dat is wel jammer.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:17 schreef DaMart het volgende:
Het zal wel toeval zijn, maar net had ik dus een Drowzee uit mijn 5 km-ei.
Puur toeval. De inhoud van je ei is sowieso al bepaald op het moment dat je hem bij een Pokestop pakt.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:17 schreef DaMart het volgende:
Het zal wel toeval zijn, maar net had ik dus een Drowzee uit mijn 5 km-ei.
Dat is dan in ieder geval iets, positiefs.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik kon er al twee evolueren, maar nu heb ik er dan eentje met goede IV daarvoor.
Ja, weer een extra evolutie erbij voor de volgende sessiequote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is dan in ieder geval iets, positiefs.
Heb je een Snorlax of een Lapras? Dan zou ik voor de snelle Candy daar mee lopen. Anders gewoon waar je veel van nodig hebt. En dan met name de 3km Buddy's.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:20 schreef Valerie. het volgende:
Oh man, ik kan niet beslissen met welke Pokemon ik ga lopen
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:22 schreef marp0 het volgende:
Ik twijfel om vrij te nemen van werk om te kunnen profiteren van deze event
Ben zo blij dat ik buiten loop om te werkenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:22 schreef marp0 het volgende:
Ik twijfel om vrij te nemen van werk om te kunnen profiteren van deze event
Ik heb er 1 met 129cp met een IV tussen de 86.7 en 93.3. Daarnaast heb ik er 1 met 127cp van 93.3quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:25 schreef PicoMMP het volgende:
Wat is de hoogste (CP en IV) Magikarp die jullie in het wild hebben gevangen?
Ik had een 150CP (IV 87%) Magikarp (die nu een trotse Gyarodos is), en heb nu nog een Magikarp van 163 (79%), maar wil graag een betere voor mijn tweede Gyarodos. Heb nog 87 Candy nodig; twijfel of ik die dan doe of toch wacht op een hogere IV Magikarp.
Nee, heb beide nietquote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heb je een Snorlax of een Lapras? Dan zou ik voor de snelle Candy daar mee lopen. Anders gewoon waar je veel van nodig hebt. En dan met name de 3km Buddy's.
Ik heb net een Marowak laten ontsnappen met drie Ultra Ballsquote:Op woensdag 26 oktober 2016 08:24 schreef robbietobbie het volgende:
Ik heb er eentje van 157 CP met IV van tussen de 86,7 en 88,9%.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:25 schreef PicoMMP het volgende:
Ik had een 150CP (IV 87%) Magikarp (die nu een trotse Gyarodos is), en heb nu nog een Magikarp van 163 (79%), maar wil graag een betere voor mijn tweede Gyarodos. Heb nog 87 Candy nodig; twijfel of ik die dan doe of toch wacht op een hogere IV Magikarp.
178/88quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:25 schreef PicoMMP het volgende:
Eigenlijk maakt het toch helemaal niet uit wat de IV is bij een Magikarp van 10cp.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:35 schreef PicoMMP het volgende:
Bedankt voor jullie reacties. Zo te zien moet ik dus gewoon nog een betere Magikarp vinden. Maar de laatste tijd vind ik vooral veel Magikarps van 10cp en een lage iv.
Op lange termijn wel. Als ik een Magikarp van 100% IV vind met een CP van 10, ga ik alsnog voor die. Candy's zijn er genoeg, kost alleen wat stardust. Maar in het begin ook heel weinig.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk maakt het toch helemaal niet uit wat de IV is bij een Magikarp van 10cp.
Zuurquote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:29 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik heb net een Marowak laten ontsnappen met drie Ultra Balls. Ik voel mij nu wel een beetje bestolen.
Jaquote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:43 schreef PicoMMP het volgende:
Zijn hier eigenlijk spelers uit Amsterdam/Amstelveen?
Ik zit niet in een gebied waar ik veel Magikarp kan vinden.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Op lange termijn wel. Als ik een Magikarp van 100% IV vind met een CP van 10, ga ik alsnog voor die. Candy's zijn er genoeg, kost alleen wat stardust. Maar in het begin ook heel weinig.
Ik vind er elke dag gemiddeld wel een stuk of 5. Op sommige dagen zelfs wel 15.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit niet in een gebied waar ik veel Magikarp kan vinden.
Ik haal er met geluk 1 in de week of zo. En soms gewoon weken niet. Dan zie ik ze wel op de radar, maar tevoorschijn komen ze dan niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik vind er elke dag gemiddeld wel een stuk of 5. Op sommige dagen zelfs wel 15.
Ik heb een 100% Marowakquote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:06 schreef Schanulleke het volgende:
Marowak heeft geen Battle value toch? Ik hoef niet te wachten op een perfect cubone volgens mij.
Mijn hoogste was 140cp en 95%. Net een gyarados ervan gemaakt van 1452cp!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:25 schreef PicoMMP het volgende:
Ik werk in Amsterdam, maar woon er niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:43 schreef PicoMMP het volgende:
Woonde jij niet in Alkmaar of omgeving?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:55 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik werk in Amsterdam, maar woon er niet.
Net een Cubone gevangen om de hoek van mijn huis. Ik denk dat ik er vandaag nog wel een stuk of vijf ga vangen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Er zat al een Cubone bij mij op werk... alleen niet heel erg regelmatig
Ik had mijn 1e vanochtend gevangen op het station en 2e verscheen opeens bij mij op werkquote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Net een Cubone gevangen om de hoek van mijn huis. Ik denk dat ik er vandaag nog wel een stuk of vijf ga vangen.
Cp184 met IV 77.8%quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:25 schreef PicoMMP het volgende:
Jullie wc staat buiten?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:08 schreef Highlighter het volgende:
Dit maakt mij wel super enthousiast en gemotiveerd zeg
Het liefst zou ik nu kilometers lang lopen
Helaas op werk, dus ik moet hier maar af en toe naar buiten eventjes, even iets extra vaker naar de wc enzo
Zo weinig?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Net een Cubone gevangen om de hoek van mijn huis. Ik denk dat ik er vandaag nog wel een stuk of vijf ga vangen.
Zeer spijtig van de IV. Ik ga gewoon nog Magikarps vangen tot ik er één met een IV van 90% heb gevonden.quote:
Zo veel heb ik er nodig voor een evolutie.quote:
Heb wel 162cp met 92%IV maar wil hogere cpquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zeer spijtig van de IV. Ik ga gewoon nog Magikarps vangen tot ik er één met een IV van 90% heb gevonden.
Haha nee, maar even snel rondje lopen buiten af en toe en af en toe naar het toilet lopen, want dan worden er ook km geregistreerdquote:
Opgegeten door de monstersquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:14 schreef PicoMMP het volgende:
Wel grappig dat ik nog geen Weedle of Pidgey ben tegengekomen.
Veel hoger ga je die CP niet krijgen. Daarnaast heb je hem zo omhoog in het begin.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heb wel 162cp met 92%IV maar wil hogere cp
Inderdaad, het is gewoon zo gecodeerd.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Opgegeten door de monsters
Hun spawns zijn gewoon overgenomen
Ik ving net een Pidgey. 2 vangen is 1 evolutiequote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Opgegeten door de monsters
Hun spawns zijn gewoon overgenomen
Amsterdam OudWest hier, loop vooral lang grachten en Vondelpark.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:43 schreef PicoMMP het volgende:
Oeh, gil even als daar een huis in de verhuur gaat.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Amsterdam OudWest hier, loop vooral lang grachten en Vondelpark.
Ik zit er serieus over te denken om morgenmiddag vrij te nemen van werk zodat ik naar Kijkduin kan gaanquote:
Je mag wel nachtje komen slapen hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:53 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Oeh, gil even als daar een huis in de verhuur gaat.
Ja, dan ga je zeiken over Cubone.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 11:13 schreef DaMart het volgende:
Vandaag nog geen Weedle of Pidgey gezien.
Wel twee ratten, maar dit mag wel de standaardspawnrate van pidgeys en weedles worden.
Behalve op de sightings heb ik die nog niet gezien vandaag... tijd dat hij ergens spawntquote:Op woensdag 26 oktober 2016 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dan ga je zeiken over Cubone.
Adam zuidoost zit er momenteel vol mee, net ald meowt.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 11:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Behalve op de sightings heb ik die nog niet gezien vandaag... tijd dat hij ergens spawnt.
Ben heel benieuwd wat daar nu gebeurt! Breng je verslag uit?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 11:20 schreef TheHeisenberg het volgende:
Moet te doen zijn toch met 0,75 km voor een candy? Gaan er overigens nog meer mensen naar kijkduin vandaag?
Van Meowth en Gastly heb ik er vandaag al wel meerdere kunnen vangen. Kom Cubone vast wel een keer tegen de komende dagenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 11:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Adam zuidoost zit er momenteel vol mee, net ald meowt.
Nah, dat zet niet echt zoden aan de dijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 11:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je mag wel nachtje komen slapen hoor
smoothquote:Op woensdag 26 oktober 2016 11:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je mag wel nachtje komen slapen hoor
Heftigquote:Op woensdag 26 oktober 2016 11:58 schreef So_Surreal het volgende:
Ik had Spotify open staan, toen opende ik Pokemon go en werd de muziek van Spotify met zo'n 20% gemute.
Als ik dan weer wissel van Pokemon Go naar Spotify, dan is het volume gewoon weer op 100%.
Switch ik weer terug naar Pokemon Go, dan mute de muziek weer met 20% .....
Nee dat niet, maar er zijn wel allerlei bugs met een nieuwe release...quote:
Ja dit is echt super super kut. ik heb ook al gehoorbeschadiging opgelopen hierdoor.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:57 schreef Schanulleke het volgende:
Net mijn hardloop ronde gedaan. Twee 5 km eieren uitgebroed. Een venonat en een poliwag...
Verder genoeg cubone om ter marowak te evolueren, maar ook een losse marowak gevangen. Ben zelf wel enthousiast over het candy idee, kon mijn lapras 3 levels uppen, maar dat er nu opeens overal Pokémon spawnen die voegen zeldzaam waren... Ik had eindelijk een gengar bij elkaar en die cubone zat ik ook al tegen de 40 candy aan. Het gevoel van exclusiviteit verdwijnt zo wel, dat is jammer.
Verder nog 300 Pokémonmeters (=1200 echte meters) voor mijn 10 km ei uitkomt.
Zal wel een pinsir worden...
Heb ik ook inderdaad, erg irritant. Hopelijk is het niet bewust gedaan en wordt het snel gefixt.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 11:58 schreef So_Surreal het volgende:
Ik had Spotify open staan, toen opende ik Pokemon go en werd de muziek van Spotify met zo'n 20% gemute.
Als ik dan weer wissel van Pokemon Go naar Spotify, dan is het volume gewoon weer op 100%.
Switch ik weer terug naar Pokemon Go, dan mute de muziek weer met 20% .....
Geluid uit zetten in pogo...quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:29 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Heb ik ook inderdaad, erg irritant. Hopelijk is het niet bewust gedaan en wordt het snel gefixt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo, dat was mijn uit de hand gelopen pokelunchrondje voor vandaag
Heb nu 232 pokemons voor morgen.
Rest van de dag:
- 15 pokemon bijvangen
- pokestops draaien vanuit mijn luie stoel
- overzichtje maken van de meest handige buddies voor de komende dagen
Morgen:
- opstaan
- fok checken of het dubbele candy feest al is begonnen en of je daar de meest recente update voor dient te hebben
- eitje gooien
- stuk of 60 evoluties doen
----- 120 candies pakken
- stuk of 60 evoluties naar de professor transferren
------ 120 candies pakken
- buddy selecteren
- wandelen tot ik een ons weeg
Scyther.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:35 schreef Rabieluh het volgende:
Nog luttele minuten voor mijn 10km ei uit komt....
Ik had een Lapras.quote:
Met die bulk aan candy die erbij komt zou ik dat niet eens een totale ramp vinden.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:43 schreef DJKoster het volgende:
Heb ik de laatste weken voor niets 70 km met mijn Cubone gelopen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:43 schreef DJKoster het volgende:
Ik heb hem nog nooit gezien zelfs, dus daar zou ik ook blij mee geweest zijn. Maar niet zo blij als met mijn Snorlax!quote:
Weet je wel hoe veel stardust ik in één ochtend al bij elkaar heb gespaard?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:58 schreef Norrage het volgende:
Het is wel een beetje overpowered inderdaad deze event![]()
Ik heb in 1 dag nu al 120 Ghastly candy....
Ze zouden eigenlijk eerder dubbele stardust moeten geven ofzo...al begrijp ik dat het snoepjes moeten zijn gezien halloween....
Ah nee! Poor babyquote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:43 schreef DJKoster het volgende:
Ik heb dat dus altijd dat ik een tijdje met een Pokémon loop en hem na een lange tijd kan evolueren om hem de volgende dag in een ei te krijgen met extra veel candy.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:43 schreef DJKoster het volgende:
Zijn wel vaak goede karpers.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:07 schreef Nattekat het volgende:
10km ei, eindelijk
En na een Weedle en Zubat een Magikarp uit een 2
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:49 schreef Nattekat het volgende:
Bulbasaur uit ei, eindelijk wat nuttigs
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:53 schreef Nattekat het volgende:
En weer een Magikarp
Nog maar 7 Omanyte candy te gaan
Misschien hebben we morgen weer andere zeldzame Pokemon die vaker verschijnen. In plaats van Cubone en Meowth dan Kabuto en Arcanine of zoquote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:58 schreef Norrage het volgende:
Het is wel een beetje overpowered inderdaad deze event![]()
Ik heb in 1 dag nu al 120 Ghastly candy....
Ze zouden eigenlijk eerder dubbele stardust moeten geven ofzo...al begrijp ik dat het snoepjes moeten zijn gezien halloween....
Klinkt bijna alsof hij stiekem een Ditto heeft gevangenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Jij krijgt Omanyte candy bij een Magikarp?
Dat zou ik op zich wel fijn vinden.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien hebben we morgen weer andere zeldzame Pokemon die vaker verschijnen. In plaats van Cubone en Meowth dan Kabuto en Arcanine of zo.
Ging weer even langs het nest, waar ik er twee vond. Vlak daarna kwam het ei uitquote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Jij krijgt Omanyte candy bij een Magikarp?
Klinkt goed. Heb al te veel Cubone candyquote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien hebben we morgen weer andere zeldzame Pokemon die vaker verschijnen. In plaats van Cubone en Meowth dan Kabuto en Arcanine of zo.
Ja, die zat hier net alweerquote:Op woensdag 26 oktober 2016 14:01 schreef PicoMMP het volgende:
Op zich hoef ik inderdaad niet een week lang constant Cubones te vinden. Dan nog liever Pidgey's
Dat krijgen we ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 14:23 schreef Valerie. het volgende:
Wij zouden nu toch 6 snoep krijgen voor het vangen van een pokemon?
Ik had 27 Grimer candy, ik vang er net 1 en heb nu 30.quote:
Ik had eerst een bot waar ik een webinterface aan gekoppeld had.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:58 schreef PicoMMP het volgende:
Bestaat er eigenlijk een web app van PoGo? Waarmee je je Pokemon kunt evolven en transferen? Vast niet.
Geldt voor alle Pokémon behalve Grimer.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 14:24 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik had 27 Grimer candy, ik vang er net 1 en heb nu 30..
Ik moest vandaag ineens verificeren dat ik geen bot was. Met plaatjes en verkeersborden aanklikken. Nooit gehad.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 14:24 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik had eerst een bot waar ik een webinterface aan gekoppeld had.
Dan kon je precies zien waar je bot liep, wat hij deed en ving etc, maar ook dus Pokemon transferren en evolven, poweruppen etc.
Een Dragonite candy per 1,25 km is wel meer dan OK!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 14:13 schreef Ruudt het volgende:
Wat een gezeur, het is ook nooit goed hč?
Ik moet nog 0.75 met m'n gloom, dan is die tenminste af (heb 100 voor een vileplume). En dan ga ik daarna met dragonair lopen denk ik. Die kom ik nl zelden tegen zelf.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 14:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Een Dragonite candy per 1,25 km is wel meer dan OK!
Wow dit wist ik niet. Je krijgt vier keer zoveel candy bij het lopen?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 14:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Een Dragonite candy per 1,25 km is wel meer dan OK!
Yep.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 14:33 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
Wow dit wist ik niet. Je krijgt vier keer zoveel candy bij het lopen?
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 14:33 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
Wow dit wist ik niet. Je krijgt vier keer zoveel candy bij het lopen?
Ik ben lopen doeeeeiiiquote:Op woensdag 26 oktober 2016 14:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Yep.
Dat is eigenlijk het leukste van de update.
Charmeleonquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:01 schreef Ang3l het volgende:
Twijfel........... Vileplume is inmiddels binnen. Welke nu als buddy te nemen in deze 4x cancy periode?
Wartortle: Nog 39 te gaan. Is nu 1 per 0.75, dus 29km
Ivysaur: Nog 67 candy te gaan. Is nu 1 per 0.75, dus 50km
Charmeleon: Nog 99 candy te gaan. Is nu 1 per 0.75km, ofwel 74km
Dragonair: Nog 98 te gaan. is nu 1 per 1.25, dus 123km
Wartotle voor Blastoise is de snelste. Maar Squirtles komen nog wel eens in de buurt voor.
De rest vele malen minder.
Wat zouden jullie doen?
Ik kom zelden Dratini's tegen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:04 schreef Nattekat het volgende:
Gloom als buddy
Dratini's zijn makkelijker te vinden.
Ik kom nog minder evoluties van een Vileplume tegen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:07 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik kom zelden Dratini's tegen.
Toevallig vandaag wel één... CP150 en IV 30
De mijne heeft purrfect IV stats.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:11 schreef PicoMMP het volgende:
Die Persian is ook niet echt battle-waardig he?
70 geloof ik, 21 seconde per animatie ipv 30.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:09 schreef PicoMMP het volgende:
Administratie bijgewerkt... wat een werk ineens
Er staan 61 evolves klaar voor een Lucky Egg sessie. Hoeveel kun je er tegenwoordig in een half uur evolueren?
En dan komt ie nog niet boven de 1650 CPquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:13 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
De mijne heeft purrfect IV stats.
Ah top. Denk dat ik hem morgen aanzet en wellicht dat ik er dan nog eentje op dinsdag doe.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:15 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
70 geloof ik, 21 seconde per animatie ipv 30.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |