En voor wat betreft wanneer het echt begint, ik gok om 9 uur sochtends op woensdag, geloof dat dat het tijdsverschil is met Amerika dat het daar de 26e wordt.quote:Collect more Candies and keep on the lookout for more spooky Pokémon at the end of October.
Halloween is here, and Pokémon GO has its own treats to give out! Starting October 26 and lasting through November 1, you can receive way more Candies than usual. Every Pokémon you catch will award six Candies—twice the normal amount. The Professor will give you two Candies instead of one for every Pokémon you transfer to him. And your Buddy Pokémon will award Candy four times faster than they usually do. Plus, you'll get twice the Candy you'd normally get when you hatch Eggs. Walk and catch all the Pokémon you can to get your fill of Candy during this special event!
Some spooky Pokémon will also be much more common leading up to Halloween. Be on the lookout for more of the following Pokémon on your trick-or-treat route:
Zubat
Golbat
Gastly
Haunter
Gengar
Drowzee
Hypno
Hoe heb je nog geen Scyther?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:01 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
Gisteren weer eens een 10km ei uit laten komen. Animatie niet gezien, maar toen ik bij recent keek, zag ik een pre-historisch vliegbeest, nice!
Nu alleen nog een Tangela en Scyther als losse pokemon, de rest loop ik de candy wel van bij elkaar.
Goeie vraag, niet naar een nest gegaan toen hij er zat, niet naar het park gegaan toen hij er zat, verder nooit tegengekomen. Ik heb er ook alle vertrouwen in dat ik hem zomaar een keer ga hebben. Tangela zit in 5km, daar zet ik er morgen weer 8 van aan, dus die komt ook nog wel een keer.quote:
Ik had tot vorige week nog geen Clefairyquote:
Opnieuw: blijf van de spawns afquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:11 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
En voor wat betreft wanneer het echt begint, ik gok om 9 uur sochtends op woensdag, geloof dat dat het tijdsverschil is met Amerika dat het daar de 26e wordt.
Die moest bij mij ook uit een ei komenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik had tot vorige week nog geen Clefairy
In Kroatië stikte het er van, dus heb er nu genoeg. Allemaal niet zo heel bijzonder overigens.
Zat een nest van in de buurt, heb mezelf in 3 dagen aan een Clefable geholpen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik had tot vorige week nog geen Clefairy
In Kroatië stikte het er van, dus heb er nu genoeg. Allemaal niet zo heel bijzonder overigens.
Ik moet nog 10 Candy's of zo. Maar mijn hoogste Clefairy IV is 60%quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:18 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
[..]
Zat een nest van in de buurt, heb mezelf in 3 dagen aan een Clefable geholpen.
Inderdaad. Desnoods voor 300 muntjes in plaats van 150... ik sla die incubators ook gewoon over in de shop. Volgende aanschaf wordt denk ik een Pokemon storage-upgrade.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het zou zo fijn zijn als je ergens nog eens een extra onbeperkte incubator kreeg. Of desnoods kon kopen.
Nou ja, ze zouden dan van mij zelfs nog wel iets duurder mogen zijn ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad. Desnoods voor 300 muntjes in plaats van 150... ik sla die incubators ook gewoon over in de shop. Volgende aanschaf wordt denk ik een Pokemon storage-upgrade.
Heb totaal geen last van mijn storage tot nu toe (lvl 26). Alle potions en raspberry's gooi ik allemaal weg, en ik houd van de overige potions en de revives altijd zo'n 30 in stock.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad. Desnoods voor 300 muntjes in plaats van 150... ik sla die incubators ook gewoon over in de shop. Volgende aanschaf wordt denk ik een Pokemon storage-upgrade.
Enig idee wat dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:26 schreef Rabieluh het volgende:
Er zitten misschien daily quests aan te komen overigens, heeft men gespot in de code, of was dit al gemeld hier.
Zou wel heel leuk zijn voor extra XP of muntjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:26 schreef Rabieluh het volgende:
Er zitten misschien daily quests aan te komen overigens, heeft men gespot in de code, of was dit al gemeld hier.
Ooeh coolquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:26 schreef Rabieluh het volgende:
Ik gok op dingen zoals met ingress, daar kreeg je een badge door dagelijks te hacken dus...iedere 24 uur een pokestop spinnen. Of aantal unieke pokestops.quote:
Doe maar voor muntjes dan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zou wel heel leuk zijn voor extra XP of muntjes
- Hatch three 5km eggs
of
- Catch 20 Pidgey's![]()
jij hebt 10 eieren?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:32 schreef Nattekat het volgende:
Wederom een 5km ei.
De verhouding is nu 2/8/0
quote:The rewards are not clear at this point, but the code references incubators
Dat schiet al aardig op. Ik zit pas op 85.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:42 schreef Rabieluh het volgende:
Ondertussen zit mijn pokedex op 134, best een eind al.
Als je tijd hebt maar eens naar het strand, ik weet niet wat het is maar bij Kijkduin is het, bij Westkapelle was dat zo en bij Vlissingen ook, niet alleen veel waterpokemon daar bij de dijken/duinen maar ik kom ook Onixen, Charmanders, Gravelers, Cubones, Bellsprouts, Ponytas tegen daar, slaat eigenlijk nergens op (okay er is veel zand en eigenlijk ook wel veel stenen maar het lijkt me toch een typische waterbiotoop.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat schiet al aardig op. Ik zit pas op 85.
Ik heb er nog maar 78quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:42 schreef Rabieluh het volgende:
Ondertussen zit mijn pokedex op 134, best een eind al.
Ik ook...quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:55 schreef Nattekat het volgende:
Sinds de update krijg ik weer continu de spinnende Pokébal des doods, en moet ik de app opnieuw opstarten...
Ook echt iedere keer als het spel heel even naar de achtergrond verdwijnt.
Alleen jammer dat het een beetje vies en koud weer is momenteel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:50 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als je tijd hebt maar eens naar het strand, ik weet niet wat het is maar bij Kijkduin is het, bij Westkapelle was dat zo en bij Vlissingen ook, niet alleen veel waterpokemon daar bij de dijken/duinen maar ik kom ook Onixen, Charmanders, Gravelers, Cubones, Bellsprouts, Ponytas tegen daar, slaat eigenlijk nergens op (okay er is veel zand en eigenlijk ook wel veel stenen maar het lijkt me toch een typische waterbiotoop.
Ik ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:55 schreef Nattekat het volgende:
Sinds de update krijg ik weer continu de spinnende Pokébal des doods, en moet ik de app opnieuw opstarten...
Ook echt iedere keer als het spel heel even naar de achtergrond verdwijnt.
Droog en geen wind, dan kan het nooit te koud zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het een beetje vies en koud weer is momenteel.
Zit vandaag bij klant in Zoetermeer en hier is het nat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Droog en geen wind, dan kan het nooit te koud zijn.
Dat had ik vanochtend ook...wel gevangen trouwens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
En ik start opnieuw op, gooi een bal naar een worm en ik zit al een minuut naar een groen scherm te kijken
Klopt. De app stond op eens helemaal achteraan de lijst.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:05 schreef Rabieluh het volgende:
Geloof trouwens dat de app compleet opnieuw geinstalleerd is en dat dus alle pokemonmodels opnieuw gedownload moeten worden.
Als je nog op wifi zit, ff door je pokedex heen scrollen zodat je ze hebt voordat ze op mobiel dataverkeer worden geladen, scheelt data, scheelt ladende pokeballen, scheelt misschien ook wel wat crashes met pokemonencounters.
Ik had hem juist uitgevoerd om niet ineens tijdens halloween mijn app niet meer in te kunnenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:15 schreef Blobje het volgende:
Ik wacht dan maar even met downloaden van de update. Je hoeft deze toch niet te hebben voor het Halloween event?
Zeer onstabiel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb echt totaal geen problemen met de applicatie.
- maak elke fucking gym in een straal van 10km level 10quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zou wel heel leuk zijn voor extra XP of muntjes
- Hatch three 5km eggs
of
- Catch 20 Pidgey's![]()
Laat de app maar eens een minuutje of 2 open staan en probeer dan een gym te laden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:27 schreef Rabieluh het volgende:
Op die weedle crash na heb ik ook nog geen problemen gehad.
Oh, en dat door je pokedex scrollen om alle models te laden betekent niet op de pokedex klikken en ff naar onderscrollen, je moet de eerste pokemon selecteren en door alle beestjes heen swipen.
Hij wil de gym laden, maar daarna stopt de animatie en gebeurt er nietsquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat de app maar eens een minuutje of 2 open staan en probeer dan een gym te laden.
En een spinnende bal des doods linksboven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij wil de gym laden, maar daarna stopt de animatie en gebeurt er niets.
O, die heb ik niet... alleen geen sightings meer, dus ik zal zo de GPS-melding wel weer krijgenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En een spinnende bal des doods linksboven.
Totaal geen last van en dat op 4 verschillende toestellen/accountsquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:10 schreef Nattekat het volgende:
Soms laden de modellen überhaupt niet
[warning]MENSEN, NIET UPDATEN, ABSOLUUT NIET DOEN![/warning]
Apartquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, die heb ik niet... alleen geen sightings meer, dus ik zal zo de GPS-melding wel weer krijgen.
Booeeeeequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:37 schreef SaanBitch het volgende:
[..]
Totaal geen last van en dat op 4 verschillende toestellen/accounts
quote:
Wat moet je met verschillende accounts.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:37 schreef SaanBitch het volgende:
[..]
Totaal geen last van en dat op 4 verschillende toestellen/accounts
Jynx(ed)quote:
Ik laat het je weten zodra mijn 7x 5km eieren uit Kijkduin uitkomen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:32 schreef Norrage het volgende:
Die eieren uitbroeden is wel het meest frustrerende van dit spel zeg. Qua 5km eieren kunnen er geloof ik wel 50 verschillende Pokemon in zitten, maar ik zweer dat ik uit pakweg 75 gehatchtede eieren misschien 5 unieke pokemon heb gekregen...Het is altijd hetzelfde.
Volgens mij moet je echt heel nauwkeurig de Pokestops spinnen, zodat je wat verschillende eieren krijgt....Volgens mij is het volstrekt locatieafhankelijk welke beestjes er in de eieren zitten.
Dan ga ik even in de middle of nowhere zitten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
- maak elke fucking gym in een straal van 10km level 10
Reporten en hopen op een banwave.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik verover net een gym, staan er een seconde later drie Pokémon in van team geel.
Ee staat niemand in de buurt.
Wat kan je hier tegen doen?
Hoeveel tijd had je nog volgens FPM?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:51 schreef Nattekat het volgende:
Jolteon op FPM...
Ik ben nog nooit zo snel ergens naartoe geracet
Uiteraard niet eens verschenen op de sightings, klotezooi. Er klopt echt geen zak van de timer van FPM.
40 seconden toen ik voor het laatste stoplicht stond, binnen 200m.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:01 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hoeveel tijd had je nog volgens FPM?
Pokemon verdwijnen van sightings als ze na 2 minuten despawnen, misschien dat dat het was.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
40 seconden toen ik voor het laatste stoplicht stond, binnen 200m.
Ik had het sowieso niet gehaald, dat dan weer wel
Bedacht ik me ook netquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Pokemon verdwijnen van sightings als ze na 2 minuten despawnen, misschien dat dat het was.
Niets. Zijn cheaters, dus hopelijk worden ze gepakt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik verover net een gym, staan er een seconde later drie Pokémon in van team geel.
Ee staat niemand in de buurt.
Wat kan je hier tegen doen?
https://fastpokemap.se/quote:
Dat had ik laatst ook zitten denken. Bij de ballen, de lures, de lucky eggs etc. heb je allemaal verschillende deals die oplopend voordeel bieden. Zouden ze bij incubators ook moeten doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het zou zo fijn zijn als je ergens nog eens een extra onbeperkte incubator kreeg. Of desnoods kon kopen.
Ah thanks. Ik zat in level 27 juist rustig aan te doen omdat ik zoveel pokemon nog wil uppen, maar dat hoeft dus niet. Kan ik binnenkort weer een lucky egg sessie aanzetten.quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Pokemon levelDus vanaf maximaal haalbare cp op level 29
Komt omdat hij er weer uitligt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt is er zogenaamd niets. Rondje met de hond gelopen, kwam genoeg tegen.
Schijnt dat als je de pokemon buiten beeld vangt doordat hij net springt als jij gooit loopt hij vast. Dit gebeurt snel bij rattata, pidgey en weedles.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:24 schreef Murmeli het volgende:
Van ratten vangen loopt PoGO ook vast vandaag
veel plezierquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo, dat was mijn uit de hand gelopen pokelunchrondje voor vandaag
Heb nu 232 pokemons voor morgen.
Rest van de dag:
- 15 pokemon bijvangen
- pokestops draaien vanuit mijn luie stoel
- overzichtje maken van de meest handige buddies voor de komende dagen
Morgen:
- opstaan
- fok checken of het dubbele candy feest al is begonnen en of je daar de meest recente update voor dient te hebben
- eitje gooien
- stuk of 60 evoluties doen
----- 120 candies pakken
- stuk of 60 evoluties naar de professor transferren
------ 120 candies pakken
- buddy selecteren
- wandelen tot ik een ons weeg
Jawel toch? 1 candy? Normaal.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:34 schreef Murmeli het volgende:
Voor evoluties krijg je geen candy, toch?
Als het morgen overdag al feest is overweeg ik toch een ritje kijkduin.
Is daar overdag net zoveel te vangen als 's avonds?
Kee nice! Nooit op geletquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jawel toch? 1 candy? Normaal.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Rest van de dag:
- 15 pokemon bijvangen
Morgen:
- opstaan
- fok checken of het dubbele candy feest al is begonnen en of je daar de meest recente update voor dient te hebben
- eitje gooien
----- 120 candies pakken
- buddy selecteren
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Rest van de dag:
- 15 pokemon bijvangen
Morgen:
- opstaan
- eitje gooien
----- 120 candies pakken
- buddy selecteren
Nee, na de update kwam die pasquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:50 schreef PicoMMP het volgende:
Was het al zo dat je voor een weggerende Pokemon alsnog 25 XP krijgt?
Ja hoor ik was er afgelopen vrijdag- en zondagmiddag, genoeg te vangen. Ik denk dat in de middag ook wel beter is want het begint daar echt guur koud te worden 's-avonds, volgens mij gaan veel mensen tegen etenstijd weer weg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:34 schreef Murmeli het volgende:
Voor evoluties krijg je geen candy, toch?
Als het morgen overdag al feest is overweeg ik toch een ritje kijkduin.
Is daar overdag net zoveel te vangen als 's avonds?
Jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:50 schreef PicoMMP het volgende:
Was het al zo dat je voor een weggerende Pokemon alsnog 25 XP krijgt?
Wat is z'n IV?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:13 schreef Highlighter het volgende:
Ik tel af!
Nog maar 6 te gaan voor mijn eerste gyarados!
Als ik nou vandaag nog 3km doe en morgen weer 3km
Is een magikarp van 140cp goed genoeg?
Als ik appraise doe, staat er wel it simply amazes me..
Met een IV calculator. Dan zie je ook gelijk wat zijn CP wordt als hij evolueert naar een Gyarodos.quote:
Zie je ook zonder, maar is niet nauwkeurig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Met een IV calculator. Dan zie je ook gelijk wat zijn CP wordt als hij evolueert naar een Gyarodos.
Top! Eind ochtend/begin middag wordt het danquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:06 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Ja hoor ik was er afgelopen vrijdag- en zondagmiddag, genoeg te vangen. Ik denk dat in de middag ook wel beter is want het begint daar echt guur koud te worden 's-avonds, volgens mij gaan veel mensen tegen etenstijd weer weg.
Je gebruikt een ultraball voor een weedle?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Argh, al die fucking kut weedles en pidgeys met attitude
Fucking kutweedle die ontsnapt uit een ultraball! Geloof je het zelf!
Soms heb ik alleen nog maar een miljoen ultraballen. En ik vang in principe alles wat ik tegenkom.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je gebruikt een ultraball voor een weedle?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Met een IV calculator. Dan zie je ook gelijk wat zijn CP wordt als hij evolueert naar een Gyarodos.
Ik snap niet hoe het precies werkt..quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zie je ook zonder, maar is niet nauwkeurig.
Deze kende ik nog niet, top!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:36 schreef Nattekat het volgende:
http://pgnexus.gg voor exacte IV. Dan geef ik je je CP
95,56% staat erquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:36 schreef Nattekat het volgende:
http://pgnexus.gg voor exacte IV. Dan geef ik je je CP
Mijn hoogste is een Nidorana van 97,78%, gevolgd door een Kabutops van 95,56% en een Kadabra van 95,56%. Helaas vind ik maar weinig Abra (heb nog 97 Candy's nodig voor een evolve naar Alakazam).quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:57 schreef Highlighter het volgende:
Mijn diglett van 260cp is gewoon 100%
Is ook prima tochquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Mijn hoogste is een Nidorana van 97,78%, gevolgd door een Kabutops van 95,56% en een Kadabra van 95,56%. Helaas vind ik maar weinig Abra (heb nog 97 Candy's nodig voor een evolve naar Alakazam).
Komt een Diglet uit een 2km ei?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik had de afgelopen 2 dagen drie 2km-eitjes:
- Diglet
- Caterpie
- Spearow
Ik ookquote:
Heeft me wel een overleden Jolteon en Flareon gekostquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Blauwe gym een niveautje hoger gemaakt. Was voor t eerst dus ben weer trots op mij
Wel 6 pokemon van mezelf vermoord.
Ik weet niet eens hoe dat werkt met charges. Ik ram gewoon wat op mn scherm en op een gegeven moment zijn ze dood.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft me wel een overleden Jolteon en Flareon gekost
Die tweede was mooi klote, want die Slowbro deed zijn Charge tegelijk met mij
Anders had ik de Vapereon erna ook nog gesloopt, maar ach.
Staat een dodge-tut in de OP. Was erg behulpzaamquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe dat werkt met charges. Ik ram gewoon wat op mn scherm en op een gegeven moment zijn ze dood.
Wel een Dragonite vermoord, geen idee waarmee maar het had wel een lagere cp dan de dragonite
Idem, kan geen item meer bij en nog maar één pokemon, er kwam namelijk net een ei uit, Clefairy uit een 2kmquote:
Ik ga lezenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat een dodge-tut in de OP. Was erg behulpzaam
Leg es uit.. Misschien heb ik dat ook gedaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:58 schreef Nattekat het volgende:
Idioten die de gym net genoeg uppen voor hun eigen plekje, maar niet boven de 500 uitkomen om te voorkomen dat ik er in één klap uit lig
Per verslagen pokemon gaat er 500 prestige af.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Leg es uit.. Misschien heb ik dat ook gedaan.
Weet niet meer hoeveel punten ie had.
Edit: hij Is nu 11884/12.000 (lvl 4). Hij Was lvl 3 met ik denk 8xxx/9000
Het is mijn eigen team. Dan komt er prestige bij toch? Had expres beestjes met lagere cp ingezet ook. Daarom zijn er ook zoveel dodenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Per verslagen pokemon gaat er 500 prestige af.
Dan komt er prestige bij ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Het is mijn eigen team. Dan komt er prestige bij toch? Had expres beestjes met lagere cp ingezet ook. Daarom zijn er ook zoveel doden
quote:
Ik weet het even niet meer uit m'n hoofd, bij het verslaan van de gym krijg je bonuspunten voor het slopen van alle pokemon, of dat bij prestige trainen gebeurde weet ik niet meer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]toch goed gesnapt dus.
Kan het dat er 3.000 bij komt als je alle 3 de pokémon verslaat?
Inmiddels issie lvl 5 trouwens
Maar dat zijn dan xp's denk ik?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:21 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik weet het even niet meer uit m'n hoofd, bij het verslaan van de gym krijg je bonuspunten voor het slopen van alle pokemon, of dat bij prestige trainen gebeurde weet ik niet meer.
Heb wel een paar keer bijna 4000 prestige getraint, dat schiet wel op.
Ik heb het nu over prestige, de xp is 10% van de prestige die je hebt getraind/geslooptquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan xp's denk ik?
Ik kreeg 235 xp net voor het uppen van de gym.
4000 erbij is zeker nice![]()
Ik blijf het een ingewikkeld spel vinden, haha. Maar ik ben dan ook helemaal geen gamer en pokémon kende ik niet. Wist alleen dat het iets met pikachu was
Dichtlaten idd!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:22 schreef Rabieluh het volgende:
Hmmm, ik moet pokemongo niet te veel open hebben staan thuis, dadelijk komt mijn 10km ei (jajajajaja, ik heb er weer eentje hoor) uit voordat de halloweenbonus er is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |