Zekerquote:Op maandag 24 oktober 2016 17:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Haags had een andere, ongetwijfeld een veel betere, tt
Waarvoorquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
uhu ja zooo. Dan kan ik ook doorrijdenis beter yes
Den Haag wordt wel beter bereikbaar met die Rotterdamse baan.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
uhu ja zooo. Dan kan ik ook doorrijdenis beter yes
Zo, jij hebt Utrecht ook weer gehad.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:40 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je moet van je zolder af en dat vind je eng?
Snap ik
Hihaquote:Op maandag 24 oktober 2016 17:40 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je moet van je zolder af en dat vind je eng?
Snap ik
Ja, zeker. Vind sowieso wel meevallen hoor, files enzo. Komt misschien doordat mijn vaste route niet zo file gevoelig is? Oke wat lul ik, ik kom iedere dag door Utrechtquote:Op maandag 24 oktober 2016 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Den Haag wordt wel beter bereikbaar met die Rotterdamse baan.
Geen idee, ik sta 's ochtends wel muurvast. Avond valt mee maar dan vertrek ik vaak pas na de fileleed.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, zeker. Vind sowieso wel meevallen hoor, files enzo. Komt misschien doordat mijn vaste route niet zo file gevoelig is? Oke wat lul ik, ik kom iedere dag door Utrecht.
Zo veel saus als hij dat wilquote:Op maandag 24 oktober 2016 17:46 schreef Rozevla het volgende:
Zo'n gozer wil je al z'n tanden uit z'n bek meppen gvd
Reacties in het topic van herkomst duurden wat te lang?quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:46 schreef Rozevla het volgende:
Zo'n gozer wil je al z'n tanden uit z'n bek meppen gvd
Ja.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Reacties in het topic van herkomst duurden wat te lang?
Terechte klacht overigens.
met de vlakke hand op het achterhoofdquote:Op maandag 24 oktober 2016 17:50 schreef TARDIS. het volgende:
Er zit hier een meisje in de bus op haar laptop van die stomme Facebook quotes te maken.
Een plaatje met lelijke achtergrond waarop staat "u bent de VASTE GROND waarop ik stevig sta".
Moet ik iets doen?
Sla alarm.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:50 schreef TARDIS. het volgende:
Er zit hier een meisje in de bus op haar laptop van die stomme Facebook quotes te maken.
Een plaatje met lelijke achtergrond waarop staat "u bent de VASTE GROND waarop ik stevig sta".
Moet ik iets doen?
quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:50 schreef TARDIS. het volgende:
Moet ik iets doen?
Zeggen dat we inderdaad allemaal gods kinderen zijn, aangezien het een incest pleger isquote:Op maandag 24 oktober 2016 17:50 schreef TARDIS. het volgende:
Moet ik iets doen?
Hoe laat is 's ochtends bij jou dan? Ik kan wel mn eigen tijden inplannen atm, dus of kei vroeg of na 9quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee, ik sta 's ochtends wel muurvast. Avond valt mee maar dan vertrek ik vaak pas na de fileleed.
Laat de woede vloeien.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:50 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja.
Ik word woest van zulke klootzakken, bij een man die totaal niks durft terug te doen.
Ik trapte die gozer vol op z'n bek !!!!
Meestal pak hem beet tussen 07.00 en 07.30quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe laat is 's ochtends bij jou dan? Ik kan wel mn eigen tijden inplannen atm, dus of kei vroeg of na 9
smack die kuthoer NU meteen plsquote:Op maandag 24 oktober 2016 17:50 schreef TARDIS. het volgende:
Moet ik iets doen?
Hopelijk word ie kapot gestoken in een steeg verderop, vette prank !!!!!quote:
waarom zwaai je nu met de Nederlandse vlag?quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe laat is 's ochtends bij jou dan? Ik kan wel mn eigen tijden inplannen atm, dus of kei vroeg of na 9
nou nou, wat laat jij je gaan zegquote:Op maandag 24 oktober 2016 17:55 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hopelijk word ie kapot gestoken in een steeg verderop, vette prank !!!!!
Deed je collega weer irritant vandaag?quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:55 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Collega? Dacht dat RozeVla de baas was over iedereen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Deed je collega weer irritant vandaag?
Ik heb geen collega's alleen werknemers, en als die zo irritant zouden zijn kregen ze van mij 2 weken corvee dienst. HAHAHA VETTE PRANK !!!!!quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Deed je collega weer irritant vandaag?
Kloptquote:Op maandag 24 oktober 2016 18:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Collega? Dacht dat RozeVla de baas was over iedereen.
Sowieso die 'leuke' pranks.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:55 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Sta je dan vast? Waar moet je heen danquote:Op maandag 24 oktober 2016 17:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meestal pak hem beet tussen 07.00 en 07.30
ben blijquote:Op maandag 24 oktober 2016 17:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waarom zwaai je nu met de Nederlandse vlag?
Follow the leader ja.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:00 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb geen collega's alleen werknemers, en als die zo irritant zouden zijn kregen ze van mij 2 weken corvee dienst. HAHAHA VETTE PRANK !!!!!
Net zoals dat gelul met die killer clown pranks, ik hoop voor deze "grappige" clowns met messen of weet ik veel wat dat ik ze niet tegen kom.quote:
Dat verschilt iedere dag weer waar ik heen moet.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sta je dan vast? Waar moet je heen dan
[..]
ben blij
Niet erg legaal, maar ik kan begrijpen dat burgers zich bewapenen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:04 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Net zoals dat gelul met die killer clown pranks, ik hoop voor deze "grappige" clowns met messen of weet ik veel wat dat ik ze niet tegen kom.
Heb een mooie knuppel en een bus pepperspray in m'n auto liggen en beide gebruik ik op zo'n mongool
Ik dacht die quotes spontaan ontstonden. Dat die gewoon waren net als water en lucht.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:50 schreef TARDIS. het volgende:
Moet ik iets doen?
Mwa, dat vind ik dan nog wel humor, voor een keer. Als iedereen het gaat lopen doen is de lol er snel af.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:04 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Net zoals dat gelul met die killer clown pranks, ik hoop voor deze "grappige" clowns met messen of weet ik veel wat dat ik ze niet tegen kom.
Heb een mooie knuppel en een bus pepperspray in m'n auto liggen en beide gebruik ik op zo'n mongool
Ja leuk man, mensen de stuipen op het lijf jagen. Je zal maar een zwak hart hebben of wat te denken van kinderen. Als die lui klappen krijgen vind ik dat helemaal prima.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa, dat vind ik dan nog wel humor, voor een keer. Als iedereen het gaat lopen doen is de lol er snel af.
Vind ik altijd wel leuk ja.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja leuk man, mensen de stuipen op het lijf jagen.
Ok man.quote:Je zal maar een zwak hart hebben of wat te denken van kinderen. Als die lui klappen krijgen vind ik dat helemaal prima.
schrijf dit alsjeblieft in je dagboek en ram blind wat op je toetsen in het 'wijzig wachtwoord' menuquote:
en hoe moet ze dat dan doen bij 'herhaal wachtwoord' ?quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:45 schreef zeer het volgende:
[..]
schrijf dit alsjeblieft in je dagboek en ram blind wat op je toetsen in het 'wijzig wachtwoord' menu
quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:50 schreef TARDIS. het volgende:
Moet ik iets doen?
zelfde toetsen in rammenquote:Op maandag 24 oktober 2016 18:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en hoe moet ze dat dan doen bij 'herhaal wachtwoord' ?
zeg maar gerust uberkullie in het algemeen hoorquote:Op maandag 24 oktober 2016 18:48 schreef Le_Professeur het volgende:
maar inderdaad, dat continue gefap op haar auto, haar snacks en het gezeik omtrent buren
ik dacht dat ik de lading zo aardig gedekt had?quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:48 schreef zeer het volgende:
[..]
zeg maar gerust uberkullie in het algemeen hoor
als in weg uit nederland of vind je het lastig om weg te blijven van een forum?quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:50 schreef xcachet het volgende:
Soms heb ik echt zin mijn koffer in te pakken, ver te reizen en nooit meer terug te komen hier.
ja dat klopt maar ik vind het ergens vriendelijk om gwn d'r hele persoon af te keuren dan te erkennen dat d'r hele persoon maar uit drie facetten bestaan zie jequote:Op maandag 24 oktober 2016 18:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik dacht dat ik de lading zo aardig gedekt had?
dat heb je helemaal niet want als je dat echt wil dan doe je dat gewoon want er is letterlijk niks simpeler dan datquote:Op maandag 24 oktober 2016 18:50 schreef xcachet het volgende:
Soms heb ik echt zin mijn koffer in te pakken, ver te reizen en nooit meer terug te komen hier.
Dat eerste.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als in weg uit nederland of vind je het lastig om weg te blijven van een forum?
ja maar als ik dat doe, dan moet ik dat wel onderbouwen, dus dan benoem ik het maar gewoonquote:Op maandag 24 oktober 2016 18:51 schreef zeer het volgende:
[..]
ja dat klopt maar ik vind het ergens vriendelijk om gwn d'r hele persoon af te keuren dan te erkennen dat d'r hele persoon maar uit drie facetten bestaan zie je
Dan ben ik binnen enkele maanden zwerver. Ik kijk graag vooruit.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:51 schreef zeer het volgende:
[..]
dat heb je helemaal niet want als je dat echt wil dan doe je dat gewoon want er is letterlijk niks simpeler dan dat
jij bent vrouw, een kut is een sterk wapenquote:Op maandag 24 oktober 2016 18:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan ben ik binnen enkele maanden zwerver. Ik kijk graag vooruit.
toch een paar maanden complete vrijheid en daarna kun je echt wel terug naar je ouders hoorquote:Op maandag 24 oktober 2016 18:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Liever niet. Oudersquote:Op maandag 24 oktober 2016 18:52 schreef zeer het volgende:
[..]
toch een paar maanden complete vrijheid en daarna kun je echt wel terug naar je ouders hoor
quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij bent vrouw, een kut is een sterk wapen
Mag k mee, huren we wat ergens :$quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
mag ik mee en dat we xcachet dan ergens achterlaten samen lucky's sans d'additives roken en lekkere vrouwen versierenquote:
quote:
Gaan wel zonder cachet, mag toch niet meequote:Op maandag 24 oktober 2016 18:55 schreef zeer het volgende:
[..]
mag ik mee en dat we xcachet dan ergens achterlaten samen lucky's sans d'additives roken en lekkere vrouwen versieren
Ja und? Voel jij toch niks van. Is hooguit kut voor mij :$quote:
xcachet is bang dat ze faggot wordt van beetje girl on girl actionquote:Op maandag 24 oktober 2016 18:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gaan wel zonder cachet, mag toch niet mee
Denkt zeker dat ik me niet kan gedragen ofzo
Ff geen zomaar-action voor mij :$quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:57 schreef zeer het volgende:
[..]
xcachet is bang dat ze faggot wordt van beetje girl on girl action
Doe maar. Ik gun je alle plezier en geluk bbyquote:
Kom je m'n nek masseren? Heb pijnquote:
awhquote:Op maandag 24 oktober 2016 18:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe maar. Ik gun je alle plezier en geluk bby
zou wel heel goed voor je zijn denk ik, al was het maar een paar weken treinen door europa oidquote:
Ik heb heel Europa al gezien.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:00 schreef zeer het volgende:
[..]
zou wel heel goed voor je zijn denk ik, al was het maar een paar weken treinen door europa oid
Alleen als we GoT gaan kijkenquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom je m'n nek masseren? Heb pijn
quote:
Nee ;squote:
Heb s6 inmiddels ook gezien maar zou nog keer met je kijken en hopen dat khaleesi dr tieten laat zienquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alleen als we GoT gaan kijken
[..]
[..]
Nee ;s
Ik wil je wel vingeren hoorquote:
Ik wil helemaal niet vingeren en al helemaal geen anussenquote:
Hmmmhmmmquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb s6 inmiddels ook gezien maar zou nog keer met je kijken en hopen dat khaleesi dr tieten laat zien
oh ok nou ja ik kan je niet dwingen hehquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet vingeren en al helemaal geen anussen
ken je je zelf zo slecht danquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:05 schreef xcachet het volgende:
Ik moet zo'n POP schrijven voor school. Bij vragen als:
Wat voor iemand ben je?
Wat zijn voor jou belangrijke waarden en normen?
Wat vind je verder nog leuk of belangrijk om over jezelf te vertellen?
Krijg ik echt spontaan jeuk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan wel, maar dat mag niet ;squote:Op maandag 24 oktober 2016 19:04 schreef zeer het volgende:
[..]
oh ok nou ja ik kan je niet dwingen hehI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Maar wel masseren dan hèquote:
Idd. Ik wil gewoon dat er van me gehouden wordt :$quote:
Idd. Dan vingeren ze veel beter.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd. Ik wil gewoon dat er van me gehouden wordt :$
Ja dat wil iedereen dkutje maar uiteindelijk is het gewoon keertje neuken en dan voor het ontbijt huis uit tiefenquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd. Ik wil gewoon dat er van me gehouden wordt :$
Oh hell yeah.quote:
Nou ok wanneer spreken we af dan?quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dat wil iedereen dkutje maar uiteindelijk is het gewoon keertje neuken en dan voor het ontbijt huis uit tiefen
hahaquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh hell yeah.
Dan voel je de liefde overal :$
Ja hoor. Wat jij wilt.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:09 schreef Dqod het volgende:
Nee maar ooit blijft er toch wel iemand bij me? TOCH?
Kom vanavond danquote:
Ik ga zo douchen en koffie drinken, maar ik kom gauw weer die kant op bby :$quote:
Nou, jij stelt wel prioriteiten zo te zien.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga zo douchen en koffie drinken, maar ik kom gauw weer die kant op bby :$
Is goed snuckelpupchenquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga zo douchen en koffie drinken, maar ik kom gauw weer die kant op bby :$
Ja, ik stink niet graag wanneer ik naar Chlo toe ga :$quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, jij stelt wel prioriteiten zo te zien.
Oh, dacht dat je ging douchen en koffie drinken en niet naar Chroloquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ik stink niet graag wanneer ik naar Chlo toe ga :$
Nogal onprofessioneel.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:12 schreef xcachet het volgende:
Die seksrel bij Transavia
Wat een soap
Je moet de jeuk ook bij je antwoorden voelen. Dan kun je bij een vervolgpop er makkelijk op inhaken en zogenaamd veel ontwikkeling tonen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:05 schreef xcachet het volgende:
Wat voor iemand ben je?
Vanavond niet wsl nee. Daarvoor vertrek ik dan liever wat eerder, want voordat ik daar ben is het ook al dik een uur laterquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je ging douchen en koffie drinken en niet naar Chrolo
Ik ben een mensen-mens en zulks?quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet de jeuk ook bij je antwoorden voelen. Dan kun je bij een vervolgpop er makkelijk op inhaken en zogenaamd veel ontwikkeling tonen.
Ja. Maar dan bijv meer gericht op sociale vaardigheden. Zodat je later kan zeggen dat je die op een bepaald vlak verbeterd hebt.quote:
Zeg dat je graag veel eet, op bed ligt en nergens zin in hebtquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:17 schreef xcachet het volgende:
Vind ik wel een goeie. Heb ook helemaal geeeeeen zin om dat serieus in te vullen
en FOK!tquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeg dat je graag veel eet, op bed ligt en nergens zin in hebt
had een x opkankeren op dat POP blad geschreven en ingeleverd. Moest een gesprekje met mijn mentorquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:05 schreef xcachet het volgende:
Wat voor iemand ben je?
quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hmm, daar kan je straks geen verbetering mee aantonen
hardlopen is juist in de winter goed te doenquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:40 schreef kdricklamar het volgende:
Ik wil ook hardlopen maar er bestaan geen goede perfecte sportbhs![]()
Maar het is winter anyway ik kom niet meer buiten voor m'n lol
Borstverkleiningquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:40 schreef kdricklamar het volgende:
Ik wil ook hardlopen maar er bestaan geen goede perfecte sportbhs![]()
Maar het is winter anyway ik kom niet meer buiten voor m'n lol
Ja ik haat de winterquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hardlopen is juist in de winter goed te doen
quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
borsten verkleinen doe je gewoon niet
Ja weet niet, wellicht heeft ze cup FFquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja terecht, maar met hardlopen heb je nog het minst last van de kou en is het na een tijdje zelfs chillquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:46 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja ik haat de winterik kon alleen buiten voor verplichtingen
totdat je scheel kijkt van de rugpijn omdat je grote tits je krom trekkenquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
denk het nietquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja weet niet, wellicht heeft ze cup FF
ja dan train je eerst je rug maarquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:47 schreef zeer het volgende:
[..]
totdat je scheel kijkt van de rugpijn omdat je grote tits je krom trekken
Jaa dat geloof ik best maar de eerste stap van huis is het zwaarste en is ook meteen de drempel voor mijquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja terecht, maar met hardlopen heb je nog het minst last van de kou en is het na een tijdje zelfs chill
herkenbare drempel ja, iedere keer weerquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:48 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Jaa dat geloof ik best maar de eerste stap van huis is het zwaarste en is ook meteen de drempel voor mij
Maar zodra je klaar bent met je workout voelt het als een stapje dichterbij en je iets hebt overwonnen of zo en na een tijdje is het zelfs super leukquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
herkenbare drempel ja, iedere keer weer
klopt, het moment dat je het idee hebt dat je eindeloos door kan rennen, het haast vanzelf gaat. dat is echt puur genot. en inderdaad die voldoening natijd.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:51 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Maar zodra je klaar bent met je workout voelt het als een stapje dichterbij en je iets hebt overwonnen of zo en na een tijdje is het zelfs super leuk
ga wegquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:53 schreef Crip het volgende:
''borsten verkleinen doe je gwn niet'
stfu pls
Is ook prima, wel zwaarquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:47 schreef kdricklamar het volgende:
Ik wilde ook insanity doen leek me super leuk en goed mja
Leven is zo oneerlijk soms
Wilde even popcorn opzetten, maar ik heb net gegeten.quote:
Beter dan een zak Nibb-itquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
klopt, het moment dat je het idee hebt dat je eindeloos door kan rennen, het haast vanzelf gaat. dat is echt puur genot. en inderdaad die voldoening natijd.
haha okquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:54 schreef Crip het volgende:
[..]
ga zelf weg, jouw mening telt niet bij andersmans tits
Gewoon doen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wilde even popcorn opzetten, maar ik heb net gegeten.
Ik denk dat xcachet deze huppelkut onzin beter op FB kan delen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:51 schreef zeer het volgende:
dat heb je helemaal niet want als je dat echt wil dan doe je dat gewoon want er is letterlijk niks simpeler dan dat
ik denk dat de mods van FB daar heel anders over denkenquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik denk dat xcachet deze huppelkut onzin beter op FB kan delen.
bengbengquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik denk dat xcachet deze huppelkut onzin beter op FB kan delen.
Laat haar maar proberen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:03 schreef zeer het volgende:
ik denk dat de mods van FB daar heel anders over denken![]()
Ja jij adumde me lucht in kut buitelanderquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:03 schreef Crip het volgende:
[..]
een man mompelde ga weg tegen mij in de winkel, was jij dat?
helemaal in de healthy mood <3quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:05 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb groene thee en druiven
Chips zou nu mijn humeur verpesten
Sinds wanneer doe jij gezondquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:05 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb groene thee en druiven
Chips zou nu mijn humeur verpesten
jij ademde mijn scheet in die ik liet voordat ik wegliepquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja jij adumde me lucht in kut buitelander
Gvdquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:08 schreef Crip het volgende:
[..]
jij ademde mijn scheet in die ik liet voordat ik wegliep
ja moest ie maar niet zo bitchy doen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Gvd![]()
Zie jou echt met zo'n vieze grijns weglopen
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=deamquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:12 schreef madeliefff het volgende:
wat betekent deam? ergens staat ' deam faded' k weet niet of t een foutje is of ..
Zitten daar ook freundinnen bij?quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
I wish
M'n na zdravi freunden uit Tsjechije komen volgend jaar februari hiernaartoe
Zeugjes? wtf, het zijn toch allemaal superieure vrouwmensen daar :squote:Op maandag 24 oktober 2016 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, helaas hebben velen al een vriend of zijn het zeugjes
Jij woont in Limburg toch?quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:13 schreef Crip het volgende:
[..]
ja moest ie maar niet zo bitchy doen.
ik zei letterlijk niets tegen hem ging alleen lachen, vgm dacht hij dt ik psycho ben.
Mhm, valt ook wel weer mee hoor. Polen > Tsjechië wat dat betreft.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeugjes? wtf, het zijn toch allemaal superieure vrouwmensen daar :s
Sommige svetlana's zijn btje fatty ;squote:Op maandag 24 oktober 2016 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeugjes? wtf, het zijn toch allemaal superieure vrouwmensen daar :s
ojaquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar niks zeggen daarover, dat is zo flahauw
Mag alleen andersom.
na shledanou geloof ik. je kan t in spreektaal afkorten als "nashle"quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja tsjech madeliefff hoe typ je nashaldenou ofzo help
whut?. maar nvm t was een foutje gewoon. Iemand bedoelde iets andersquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=deam
Zou jij als Tsjech toch wel moeten weten
Ja hehequote:Op maandag 24 oktober 2016 20:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Kaoloveel racisten daar volgens mij
Nee gelukkig niet
Polen zien tjechen als untermenschenquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mhm, valt ook wel weer mee hoor. Polen > Tsjechië wat dat betreft.
Jaaa nashledenou !!!quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
na shledanou geloof ik. je kan t in spreektaal afkorten als "nashle"
in cz is t vaak of heel mooi of heel lelijk haha.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sommige svetlana's zijn btje fatty ;s
Ja en weetje, ober kwam zo vragen van wat we wilden drinken dus ik zei mede. Hij keek mij aan van wtf? Ik zei dus medovina en hij werd vet blij en vroeg of ik daar woonde blablablaquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:30 schreef jamesdeen het volgende:
Opso pica heb je nou medovina geproefd
o ja. zeg maar beschuit tegen ze. de g en de ui vinden ze moeilijk. besggggout zeggen ze danquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jaaa nashledenou !!!
We gingen Nederlands leren aan die Tsjechen en eentje zei dat Nederlands een vet rare taal is en wij de G uitspreken als een "angry cat"
pics van je vriendinquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja en weetje, ober kwam zo vragen van wat we wilden drinken dus ik zei mede. Hij keek mij aan van wtf? Ik zei dus medovina en hij werd vet blij en vroeg of ik daar woonde blablabla![]()
een vriendin ging dat toen ook bestellen en we dachten iets van een wijntje te krijgen, kregen we dat in een shotglaasje
en het was WALGELIJK. Echt ranzige nasmaak
quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja en weetje, ober kwam zo vragen van wat we wilden drinken dus ik zei mede. Hij keek mij aan van wtf? Ik zei dus medovina en hij werd vet blij en vroeg of ik daar woonde blablabla![]()
een vriendin ging dat toen ook bestellen en we dachten iets van een wijntje te krijgen, kregen we dat in een shotglaasje
en het was WALGELIJK. Echt ranzige nasmaak
Gelukkig woont deadprez daar om het wat te compenserenquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja hehe, word sws elke dag minimaal 1x vies as fuck aangekeken.
Die versie op SBS? Vorige week was mooi met dat rare konijnenkind.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:33 schreef Oberkullie het volgende:
Over een uur weer rijdende rechter genot
Dit ga ik onthoudenquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o ja. zeg maar beschuit tegen ze. de g en de ui vinden ze moeilijk. besggggout zeggen ze dan
Was vieszoet man, niet lekker.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:34 schreef jamesdeen het volgende:
[..]![]()
maar wat
hoort gewoon naar kklekkere honing te smaken
ik ken t nietquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:34 schreef jamesdeen het volgende:
[..]![]()
maar wat
hoort gewoon naar kklekkere honing te smaken
Wow die kill had gelijk damnquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jaaa nashledenou !!!
We gingen Nederlands leren aan die Tsjechen en eentje zei dat Nederlands een vet rare taal is en wij de G uitspreken als een "angry cat"
Kkiquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:35 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Wow die kill had gelijk damn
Test maar uit
Grrr grrr
Ja en Karlovy blabla neequote:Op maandag 24 oktober 2016 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
She ugly
Ben je al in Tsjechie en ben je al in zo'n club met 5 verdiepingen geweest?
ja als ik in maastricht ben en een skater kijkt lief naar mij dan denk ik automatisch dat het dp isquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Gelukkig woont deadprez daar om het wat te compenseren
Picsquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn vriendin is op de bank in slaap gevallen. Best schattig.
zelfde als buitenlander op fok zittenquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja als buitenlander in PVV-bolwerk wonen is welsoms
quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn vriendin is op de bank in slaap gevallen. Best schattig.
Wejooo killquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:35 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Wow die kill had gelijk damn
Test maar uit
Grrr grrr
Ja karlovy nog ietsquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weet niet meer hoe het heet
WAAROM NIET?? is superleuk daar omg wil terug
Karlovy Laznequote:Op maandag 24 oktober 2016 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
She ugly
Ja je kan beter niet in NWS of FP komen neequote:Op maandag 24 oktober 2016 20:36 schreef Crip het volgende:
[..]
zelfde als buitenlander op fok zitten
overdag hierkomen is meestal zelfde effectquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja je kan beter niet in NWS of FP komen nee
Whyquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:37 schreef Toto69 het volgende:
p
[..]
Ja karlovy nog iets
echt? ik hoor er slechte dingen over hier
ik was in de waan dat ik je smaakpapillen een orgasme bezorgd hadquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit ga ik onthouden
[..]
Was vieszoet man, niet lekker.maar ik zal het ooit eens weer drinken maar dan in ander restaurant
Nutz, Noel enz zekerquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:37 schreef Crip het volgende:
[..]
overdag hierkomen is meestal zelfde effect
quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Why
Beste night out ever, zoveel lamme mensen gezien en dan vooral nederlanders die van trap pleurden + van dansvloer uitgleden bij Jazz gedeelte
ja no ideaquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Why
Beste night out ever, zoveel lamme mensen gezien en dan vooral nederlanders die van trap pleurden + van dansvloer uitgleden bij Jazz gedeelte
karlovy lazne?quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
She ugly
Helaas helaasquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:38 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ik was in de waan dat ik je smaakpapillen een orgasme bezorgd had
Awhhquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:36 schreef Crip het volgende:
[..]
ja als ik in maastricht ben en een skater kijkt lief naar mij dan denk ik automatisch dat het dp is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |