Ik ga zo douchen en koffie drinken, maar ik kom gauw weer die kant op bby :$quote:
Nou, jij stelt wel prioriteiten zo te zien.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga zo douchen en koffie drinken, maar ik kom gauw weer die kant op bby :$
Is goed snuckelpupchenquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga zo douchen en koffie drinken, maar ik kom gauw weer die kant op bby :$
Ja, ik stink niet graag wanneer ik naar Chlo toe ga :$quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, jij stelt wel prioriteiten zo te zien.
Oh, dacht dat je ging douchen en koffie drinken en niet naar Chroloquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ik stink niet graag wanneer ik naar Chlo toe ga :$
Nogal onprofessioneel.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:12 schreef xcachet het volgende:
Die seksrel bij Transavia
Wat een soap
Je moet de jeuk ook bij je antwoorden voelen. Dan kun je bij een vervolgpop er makkelijk op inhaken en zogenaamd veel ontwikkeling tonen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:05 schreef xcachet het volgende:
Ik moet zo'n POP schrijven voor school. Bij vragen als:
Wat voor iemand ben je?
Wat zijn voor jou belangrijke waarden en normen?
Wat vind je verder nog leuk of belangrijk om over jezelf te vertellen?
Krijg ik echt spontaan jeuk.
Vanavond niet wsl nee. Daarvoor vertrek ik dan liever wat eerder, want voordat ik daar ben is het ook al dik een uur laterquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je ging douchen en koffie drinken en niet naar Chrolo
Ik ben een mensen-mens en zulks?quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet de jeuk ook bij je antwoorden voelen. Dan kun je bij een vervolgpop er makkelijk op inhaken en zogenaamd veel ontwikkeling tonen.
Ja. Maar dan bijv meer gericht op sociale vaardigheden. Zodat je later kan zeggen dat je die op een bepaald vlak verbeterd hebt.quote:
Zeg dat je graag veel eet, op bed ligt en nergens zin in hebtquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:17 schreef xcachet het volgende:
Vind ik wel een goeie. Heb ook helemaal geeeeeen zin om dat serieus in te vullen
en FOK!tquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeg dat je graag veel eet, op bed ligt en nergens zin in hebt
had een x opkankeren op dat POP blad geschreven en ingeleverd. Moest een gesprekje met mijn mentorquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:05 schreef xcachet het volgende:
Ik moet zo'n POP schrijven voor school. Bij vragen als:
Wat voor iemand ben je?
Wat zijn voor jou belangrijke waarden en normen?
Wat vind je verder nog leuk of belangrijk om over jezelf te vertellen?
Krijg ik echt spontaan jeuk.
quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hmm, daar kan je straks geen verbetering mee aantonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |