en FOK!tquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeg dat je graag veel eet, op bed ligt en nergens zin in hebt
had een x opkankeren op dat POP blad geschreven en ingeleverd. Moest een gesprekje met mijn mentorquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:05 schreef xcachet het volgende:
Ik moet zo'n POP schrijven voor school. Bij vragen als:
Wat voor iemand ben je?
Wat zijn voor jou belangrijke waarden en normen?
Wat vind je verder nog leuk of belangrijk om over jezelf te vertellen?
Krijg ik echt spontaan jeuk.
quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hmm, daar kan je straks geen verbetering mee aantonen
hardlopen is juist in de winter goed te doenquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:40 schreef kdricklamar het volgende:
Ik wil ook hardlopen maar er bestaan geen goede perfecte sportbhs![]()
Maar het is winter anyway ik kom niet meer buiten voor m'n lol
Borstverkleiningquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:40 schreef kdricklamar het volgende:
Ik wil ook hardlopen maar er bestaan geen goede perfecte sportbhs![]()
Maar het is winter anyway ik kom niet meer buiten voor m'n lol
Ja ik haat de winterquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hardlopen is juist in de winter goed te doen
quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
borsten verkleinen doe je gewoon niet
Ja weet niet, wellicht heeft ze cup FFquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja terecht, maar met hardlopen heb je nog het minst last van de kou en is het na een tijdje zelfs chillquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:46 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja ik haat de winterik kon alleen buiten voor verplichtingen
totdat je scheel kijkt van de rugpijn omdat je grote tits je krom trekkenquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
denk het nietquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja weet niet, wellicht heeft ze cup FF
ja dan train je eerst je rug maarquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:47 schreef zeer het volgende:
[..]
totdat je scheel kijkt van de rugpijn omdat je grote tits je krom trekken
Jaa dat geloof ik best maar de eerste stap van huis is het zwaarste en is ook meteen de drempel voor mijquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja terecht, maar met hardlopen heb je nog het minst last van de kou en is het na een tijdje zelfs chill
herkenbare drempel ja, iedere keer weerquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:48 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Jaa dat geloof ik best maar de eerste stap van huis is het zwaarste en is ook meteen de drempel voor mij
Maar zodra je klaar bent met je workout voelt het als een stapje dichterbij en je iets hebt overwonnen of zo en na een tijdje is het zelfs super leukquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
herkenbare drempel ja, iedere keer weer
klopt, het moment dat je het idee hebt dat je eindeloos door kan rennen, het haast vanzelf gaat. dat is echt puur genot. en inderdaad die voldoening natijd.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:51 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Maar zodra je klaar bent met je workout voelt het als een stapje dichterbij en je iets hebt overwonnen of zo en na een tijdje is het zelfs super leuk
ga wegquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:53 schreef Crip het volgende:
''borsten verkleinen doe je gwn niet'
stfu pls
Is ook prima, wel zwaarquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:47 schreef kdricklamar het volgende:
Ik wilde ook insanity doen leek me super leuk en goed mja
Leven is zo oneerlijk soms
Wilde even popcorn opzetten, maar ik heb net gegeten.quote:
Beter dan een zak Nibb-itquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
klopt, het moment dat je het idee hebt dat je eindeloos door kan rennen, het haast vanzelf gaat. dat is echt puur genot. en inderdaad die voldoening natijd.
haha okquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:54 schreef Crip het volgende:
[..]
ga zelf weg, jouw mening telt niet bij andersmans tits
Gewoon doen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wilde even popcorn opzetten, maar ik heb net gegeten.
Ik denk dat xcachet deze huppelkut onzin beter op FB kan delen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:51 schreef zeer het volgende:
dat heb je helemaal niet want als je dat echt wil dan doe je dat gewoon want er is letterlijk niks simpeler dan dat
ik denk dat de mods van FB daar heel anders over denkenquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik denk dat xcachet deze huppelkut onzin beter op FB kan delen.
bengbengquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik denk dat xcachet deze huppelkut onzin beter op FB kan delen.
Laat haar maar proberen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:03 schreef zeer het volgende:
ik denk dat de mods van FB daar heel anders over denken![]()
Ja jij adumde me lucht in kut buitelanderquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:03 schreef Crip het volgende:
[..]
een man mompelde ga weg tegen mij in de winkel, was jij dat?
helemaal in de healthy mood <3quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:05 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb groene thee en druiven
Chips zou nu mijn humeur verpesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |