Zekerquote:Op maandag 24 oktober 2016 17:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Haags had een andere, ongetwijfeld een veel betere, tt
Waarvoorquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
uhu ja zooo. Dan kan ik ook doorrijdenis beter yes
Den Haag wordt wel beter bereikbaar met die Rotterdamse baan.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
uhu ja zooo. Dan kan ik ook doorrijdenis beter yes
Zo, jij hebt Utrecht ook weer gehad.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:40 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je moet van je zolder af en dat vind je eng?
Snap ik
Hihaquote:Op maandag 24 oktober 2016 17:40 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je moet van je zolder af en dat vind je eng?
Snap ik
Ja, zeker. Vind sowieso wel meevallen hoor, files enzo. Komt misschien doordat mijn vaste route niet zo file gevoelig is? Oke wat lul ik, ik kom iedere dag door Utrechtquote:Op maandag 24 oktober 2016 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Den Haag wordt wel beter bereikbaar met die Rotterdamse baan.
Geen idee, ik sta 's ochtends wel muurvast. Avond valt mee maar dan vertrek ik vaak pas na de fileleed.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, zeker. Vind sowieso wel meevallen hoor, files enzo. Komt misschien doordat mijn vaste route niet zo file gevoelig is? Oke wat lul ik, ik kom iedere dag door Utrecht.
Zo veel saus als hij dat wilquote:Op maandag 24 oktober 2016 17:46 schreef Rozevla het volgende:
Zo'n gozer wil je al z'n tanden uit z'n bek meppen gvd
Reacties in het topic van herkomst duurden wat te lang?quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:46 schreef Rozevla het volgende:
Zo'n gozer wil je al z'n tanden uit z'n bek meppen gvd
Ja.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Reacties in het topic van herkomst duurden wat te lang?
Terechte klacht overigens.
met de vlakke hand op het achterhoofdquote:Op maandag 24 oktober 2016 17:50 schreef TARDIS. het volgende:
Er zit hier een meisje in de bus op haar laptop van die stomme Facebook quotes te maken.
Een plaatje met lelijke achtergrond waarop staat "u bent de VASTE GROND waarop ik stevig sta".
Moet ik iets doen?
Sla alarm.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:50 schreef TARDIS. het volgende:
Er zit hier een meisje in de bus op haar laptop van die stomme Facebook quotes te maken.
Een plaatje met lelijke achtergrond waarop staat "u bent de VASTE GROND waarop ik stevig sta".
Moet ik iets doen?
quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:50 schreef TARDIS. het volgende:
Moet ik iets doen?
Zeggen dat we inderdaad allemaal gods kinderen zijn, aangezien het een incest pleger isquote:Op maandag 24 oktober 2016 17:50 schreef TARDIS. het volgende:
Moet ik iets doen?
Hoe laat is 's ochtends bij jou dan? Ik kan wel mn eigen tijden inplannen atm, dus of kei vroeg of na 9quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee, ik sta 's ochtends wel muurvast. Avond valt mee maar dan vertrek ik vaak pas na de fileleed.
Laat de woede vloeien.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:50 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja.
Ik word woest van zulke klootzakken, bij een man die totaal niks durft terug te doen.
Ik trapte die gozer vol op z'n bek !!!!
Meestal pak hem beet tussen 07.00 en 07.30quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe laat is 's ochtends bij jou dan? Ik kan wel mn eigen tijden inplannen atm, dus of kei vroeg of na 9
smack die kuthoer NU meteen plsquote:Op maandag 24 oktober 2016 17:50 schreef TARDIS. het volgende:
Moet ik iets doen?
Hopelijk word ie kapot gestoken in een steeg verderop, vette prank !!!!!quote:
waarom zwaai je nu met de Nederlandse vlag?quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe laat is 's ochtends bij jou dan? Ik kan wel mn eigen tijden inplannen atm, dus of kei vroeg of na 9
nou nou, wat laat jij je gaan zegquote:Op maandag 24 oktober 2016 17:55 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hopelijk word ie kapot gestoken in een steeg verderop, vette prank !!!!!
Deed je collega weer irritant vandaag?quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:55 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Collega? Dacht dat RozeVla de baas was over iedereen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Deed je collega weer irritant vandaag?
Ik heb geen collega's alleen werknemers, en als die zo irritant zouden zijn kregen ze van mij 2 weken corvee dienst. HAHAHA VETTE PRANK !!!!!quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Deed je collega weer irritant vandaag?
Kloptquote:Op maandag 24 oktober 2016 18:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Collega? Dacht dat RozeVla de baas was over iedereen.
Sowieso die 'leuke' pranks.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:55 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Sta je dan vast? Waar moet je heen danquote:Op maandag 24 oktober 2016 17:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meestal pak hem beet tussen 07.00 en 07.30
ben blijquote:Op maandag 24 oktober 2016 17:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waarom zwaai je nu met de Nederlandse vlag?
Follow the leader ja.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:00 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb geen collega's alleen werknemers, en als die zo irritant zouden zijn kregen ze van mij 2 weken corvee dienst. HAHAHA VETTE PRANK !!!!!
Net zoals dat gelul met die killer clown pranks, ik hoop voor deze "grappige" clowns met messen of weet ik veel wat dat ik ze niet tegen kom.quote:
Dat verschilt iedere dag weer waar ik heen moet.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sta je dan vast? Waar moet je heen dan
[..]
ben blij
Niet erg legaal, maar ik kan begrijpen dat burgers zich bewapenen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:04 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Net zoals dat gelul met die killer clown pranks, ik hoop voor deze "grappige" clowns met messen of weet ik veel wat dat ik ze niet tegen kom.
Heb een mooie knuppel en een bus pepperspray in m'n auto liggen en beide gebruik ik op zo'n mongool
Ik dacht die quotes spontaan ontstonden. Dat die gewoon waren net als water en lucht.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:50 schreef TARDIS. het volgende:
Moet ik iets doen?
Mwa, dat vind ik dan nog wel humor, voor een keer. Als iedereen het gaat lopen doen is de lol er snel af.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:04 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Net zoals dat gelul met die killer clown pranks, ik hoop voor deze "grappige" clowns met messen of weet ik veel wat dat ik ze niet tegen kom.
Heb een mooie knuppel en een bus pepperspray in m'n auto liggen en beide gebruik ik op zo'n mongool
Ja leuk man, mensen de stuipen op het lijf jagen. Je zal maar een zwak hart hebben of wat te denken van kinderen. Als die lui klappen krijgen vind ik dat helemaal prima.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa, dat vind ik dan nog wel humor, voor een keer. Als iedereen het gaat lopen doen is de lol er snel af.
Vind ik altijd wel leuk ja.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja leuk man, mensen de stuipen op het lijf jagen.
Ok man.quote:Je zal maar een zwak hart hebben of wat te denken van kinderen. Als die lui klappen krijgen vind ik dat helemaal prima.
schrijf dit alsjeblieft in je dagboek en ram blind wat op je toetsen in het 'wijzig wachtwoord' menuquote:
en hoe moet ze dat dan doen bij 'herhaal wachtwoord' ?quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:45 schreef zeer het volgende:
[..]
schrijf dit alsjeblieft in je dagboek en ram blind wat op je toetsen in het 'wijzig wachtwoord' menu
quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:50 schreef TARDIS. het volgende:
Moet ik iets doen?
zelfde toetsen in rammenquote:Op maandag 24 oktober 2016 18:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en hoe moet ze dat dan doen bij 'herhaal wachtwoord' ?
zeg maar gerust uberkullie in het algemeen hoorquote:Op maandag 24 oktober 2016 18:48 schreef Le_Professeur het volgende:
maar inderdaad, dat continue gefap op haar auto, haar snacks en het gezeik omtrent buren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |