quote:INTERNAL
TEST
SUCCESSS
YESSSSSSS
DFEOPFIKOPEFIKPEPFEOPFKE
ITS FUCKING ON
BABYYYY FUCK YEAAAAAAAAAAAAAAAA
ok we can definitely bring scanning any time now, we still have some CPU issue to solve but we can safely say scans / api is 100% reversed and working now. Beta testers you'll receive a link soon.
i won't give an ETA but we basically have EVERYTHING working EXCEPT CPU ISSUE WHICH IS INTERNAL <- We fix it and we can release
within 2-3h 100%
beta tester will get to try it before
Kan ik op de scanner ook zien dat er niks is in Zeeland, genot.quote:
"Before sunday in Japan."quote:
quote:Trainers,
Pokémon GO is in the process of being updated to version 0.43.3 for Android and 1.13.3 for iOS devices. Below are some release notes and comments from our development team.
Professor Willow discovered that Eggs have different patterns depending on the distance required to hatch them.
Pokémon type icons have been added to the information screen for each Pokémon.
Low battery indicator added for the Pokémon GO Plus.
Minor text fixes
The Pokémon GO team
quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:56 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme wat kinderachtig
Drie keer raden welke game uitgerekend op deze mooie (zon)dag een 'update' krijgt.
[..]
Dat eerste punt, wat houdt dat in?quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:56 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme wat kinderachtig
Drie keer raden welke game uitgerekend op deze mooie (zon)dag een 'update' krijgt.
[..]
Weet ik veel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat eerste punt, wat houdt dat in?
Ja, dat is wel verdacht inderdaad.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Punt is dat ze uitgerekend op de dag dat Waryas (FPM-dev) de code gekraakt heeft, een update bekend maken.
quote:Waryas - vandaag om 22:41
----
I'm investigating the new update by Niantic to make sure they didn't install anything to throw us off.
We don't want to get fucked now are we
i just find it fishy they update on a sunday the same day i get FPM api working again
Dacht al, er gaat iets misquote:ONLY SCANS ARE WORKING
CACHE IS STILL DOWN, I FORGOT TO PAY FOR THE SERVER I AM DOING IT RIGHT NOW
FUCK YOU FUCKING NAY SAYERS I KEPT MY PROMISE
RELEASED IT BEFORE MIDNIGHT
Gewoon scannen. Klik ergens op de kaart.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:55 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Hier doet ie niets, nog steeds de melding dat ie offline is.
Dank je!quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:56 schreef Nattekat het volgende:
https://fastpokemap.se/staging_area/ of deze link gebruiken
quote:[00:24] Waryas: Cache is backup
[00:24] Waryas: in the next 2-3days
[00:24] Waryas: site will be 100% back
[00:24] Waryas: it's still "usable"
[00:24] Waryas: better than nothing, i'm exhausted
[00:25] Waryas: i'll go rest a bit
[00:25] Waryas: thanks everyone for your support past 2 weeks, i'll definitely improve the scans accuracy tomorrow
[00:25] Waryas: but i'm super TIRED
[00:29] Waryas: yea hum i'll investigate tomorrow why the scans are so spotty but it's better than nothing right now...
[00:29] Waryas: my lackey will take over they can actually do the rest
[00:30] Waryas: goodnight~
Heb ook net genoeg candy voor een blastoise maar mijn wartortle is zwakzinnig.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nog anderhalve kilometer en dan heb ik genoeg candy voor mijn BlastoiseNu al 67,5 kilometer gelopen met die stomme wartortle.
Daarna komen de andere starter-finals nog, en kabuto en omanyte.
Dat is taai. Ik heb er gelukkig 2, waarvan er dus 1 kandidaat is voor evolutiequote:Op maandag 24 oktober 2016 00:39 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Heb ook net genoeg candy voor een blastoise maar mijn wartortle is zwakzinnig.
Nederland werkt toch nog niet.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:39 schreef Nattekat het volgende:
Het moment dat 30 succesfull scans goed is voor 0 verschenen pokemons...
Nu weet ik weer waarom ik FPM links liet liggen... onbetrouwbaar als fuck.
Helaas wel het enige wat we hebben, dus ik ben toch dankbaar
Fpm was juist altijd accurate totdat Niantic met die beveiligingsupdate kwam.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:39 schreef Nattekat het volgende:
Het moment dat 30 succesfull scans goed is voor 0 verschenen pokemons...
Nu weet ik weer waarom ik FPM links liet liggen... onbetrouwbaar als fuck.
Helaas wel het enige wat we hebben, dus ik ben toch dankbaar
Na 1001 mislukte scans zat er vast wel eentje bij die wel lukte.quote:Op maandag 24 oktober 2016 10:40 schreef marp0 het volgende:
[..]
Fpm was juist altijd accurate totdat Niantic met die beveiligingsupdate kwam.
Los van het feit dat ie idd broken is, scroll eens omhoogquote:Op maandag 24 oktober 2016 10:58 schreef Sheane het volgende:
Half topic doorgelezen, met enthousiasme naar FPM....aaaaand it's still broken![]()
En die stomme update aankondigingen met al die graphic enhancements....Lekker luisteren naar je community
Maar hij werkte nu welquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Los van het feit dat ie idd broken is, scroll eens omhoog
Omdat de gebruikte maps waarschijnlijk geen straatniveau hebben van Bali?quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die de oorzaak weet waarom op Bali de FPM wel werkt maar ik niet kan inzoomen tot straatniveau?
quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:36 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist wel dat dit de hemel was.
Er is ook nog een ander probleem:quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen jammer van die Weedle.
Laarzen?quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is ook nog een ander probleem:
https://goo.gl/maps/cazb2gJoPnp
oh, het is een weiland. En ik gok dat de boer het vast niet zo leuk zal vinden als je daar gaat lopen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is ook nog een ander probleem:
https://goo.gl/maps/cazb2gJoPnp
Nee, gewoon braak land.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh, het is een weiland. En ik gok dat de boer het vast niet zo leuk zal vinden als je daar gaat lopen.
oh ok. Dan gewoon erheen lopen. Of ligt dat water er altijd?quote:
Als het een week droog is geweest, kan je er wel lopenquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh ok. Dan gewoon erheen lopen. Of ligt dat water er altijd?
Dan ligt er nu dus wel wat water, gok ik zo.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het een week droog is geweest, kan je er wel lopen
Een keer vier Rhyhorns achter elkaar gevangen daar.
Of gewoon dronequote:Op maandag 24 oktober 2016 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan ligt er nu dus wel wat water, gok ik zo.
Dan dus laarzen aan en gaan.
Ik heb hem getweekt, zodat één klik op de scanknop gelijk staat aan 10 tabbladen die tegelijk scannen. Ik erger me er alweer kapot aanquote:Op maandag 24 oktober 2016 12:55 schreef marp0 het volgende:
https://www.fastpokemap.se/?forcereload
Deze link geeft actieve scans!
Aah ik ben echt blij dat die het weer doet, kan ik weer machop en growlite candy sparen.
Ik ben ook blij. Heb eindelijk mijn eerste exeggcute.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:55 schreef marp0 het volgende:
https://www.fastpokemap.se/?forcereload
Deze link geeft actieve scans!
Aah ik ben echt blij dat die het weer doet, kan ik weer machop en growlite candy sparen.
Als jij nu even continue de binnenstad van Leiden scant dan hoef ik het niet te doenquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hem getweekt, zodat één klik op de scanknop gelijk staat aan 10 tabbladen die tegelijk scannen. Ik erger me er alweer kapot aan
Yeey!quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:35 schreef Rabieluh het volgende:
Sow, 21 uur later zit mn Pokémon nog steeds in een gym, ongekend.
Niemand weet eigenlijk wat je met die Nicki Minaj Pokemon moet.quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:39 schreef Devv het volgende:
Kan je Jynx ergens voor gebruiken of is het vooral kanonnenvoer? Ik heb er een paar met minder dan 1000 CP en weet eigenlijk niet wat ik ermee moet doen...
Aan mij geven?quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:39 schreef Devv het volgende:
Kan je Jynx ergens voor gebruiken of is het vooral kanonnenvoer? Ik heb er een paar met minder dan 1000 CP en weet eigenlijk niet wat ik ermee moet doen...
Die van mij zit nu al zo'n 90 uur in een gymquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:35 schreef Rabieluh het volgende:
Sow, 21 uur later zit mn Pokémon nog steeds in een gym, ongekend.
Dat werkt niet meer zonder mijn computer te vermoordenquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:15 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Als jij nu even continue de binnenstad van Leiden scant dan hoef ik het niet te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Een eevee
Eeen fucking EEVEEELekker tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Een eevee
Eeen fucking EEVEEEIk heb er ook al zo'n stuk of 4 uitgebroedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je software stuurt kan ik het wel op een server rammenquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat werkt niet meer zonder mijn computer te vermoorden
Moet even wat bedenken.
Moet ik eerst een c++ programma maken ipv een browserscript.quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je software stuurt kan ik het wel op een server rammen
Headless browser een optiequote:Op maandag 24 oktober 2016 14:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet ik eerst een c++ programma maken ipv een browserscript.
Ik had vandaag een Ghastley en een Spearow uit een ei. De Ghastly was wel fijn voor de candy maar die Spearow... Ugh. Ik wil weer eens een Bulbasaur of Charmander uit een ei. Of Pikachu.quote:
quote:Pokémon GO
7 mins ·
Trick-or-Treat, Trainers!
It’s Halloween season and we have a treat for you! From October 26th to November 1st, you’ll earn double the amount of Candy every time you catch, hatch and transfer Pokémon! Don’t forget your Buddy Pokémon, because they will help you earn Candy four times as fast.
If you encounter more spooky Pokémon than normal, don’t be startled, they want to enjoy the fun too! Scare up some friends, grab your buddy and enjoy this spooky, fun celebration with us!
Happy Halloween!
The Pokémon GO team
Waarom? Ik kan alle candy goed gebruiken hoorquote:
Ik had Mewtwo verwacht.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waarom? Ik kan alle candy goed gebruiken hoor
Ze zijn gek als ze die gewoon loslaten in plaats van dat er een bedrijf dik voor gaat betalenquote:
Mja.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ze zijn gek als ze die gewoon loslaten in plaats van dat er een bedrijf dik voor gaat betalen
Dus maar even wachten met transferen.quote:
Daar had ik niet eens aan gedachtquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus maar even wachten met transferen.
Alleen jammer dat ik gisteravond nog wat naar de professor had gestuurd.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daar had ik niet eens aan gedacht
Ik vang er minimaal 100 per dag dus overmorgen zit mn pokebox wel vol denk ikquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik gisteravond nog wat naar de professor had gestuurd.
Het eerste wat in me op kwamquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daar had ik niet eens aan gedacht
Ik wil ooooook!quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Omanyte nest de gekste!
Okay okay, blijf ik toch weer spelenquote:
Dat wordt dus veel spelen deze weekquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Meer gewone ballen dan mijquote:Op maandag 24 oktober 2016 16:56 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was die ijskoude handen wel waard.
Ik voelde m'n vingers niet meer na een minuutje of 20 rondjes fietsen, als ik dat had gewild had ik nog heel even doorgemoetenquote:Op maandag 24 oktober 2016 17:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Meer gewone ballen dan mij
[ afbeelding ]
Omdat je zelf moet scannen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:05 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Nattekat jij weet hoe FPM werkt toch?
Hoe kan het dat ik hier bij mn huis squirtle zie spawnen, maar dat FPM hem pas 4 minuten later op de map laat verschijnen?
Ik scan ook voortdurend op de plek waar hij zou moeten komen, maar 4 minuten later zag ik hem pas.quote:
Als ie geen pokemons vindt, is de scan mislukt. Dat gebeurt vaker wel dan niet bij FPM.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:08 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Ik scan ook voortdurend op de plek waar hij zou moeten komen, maar 4 minuten later zag ik hem pas.
Verleidelijk! Maar logistiek een beetje lastig momenteelquote:
Hoezo?quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Verleidelijk! Maar logistiek een beetje lastig momenteel
Ik loop twee salarisbetalingen achterquote:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik loop twee salarisbetalingen achterDus ik heb wat last van reiskosten enzo.
Werkgever heeft een liquiditeitsprobleempje. Dat is nu of heel snel opgelost of ik mag bij UWV aankloppenquote:
Zou alvast wat borg pakkenquote:Op maandag 24 oktober 2016 17:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Werkgever heeft een liquiditeitsprobleempje. Dat is nu of heel snel opgelost of ik mag bij UWV aankloppen
Ik ben het waardevolste bezit van het bedrijf dus dat zit goedquote:
Ik heb er al 3 dagen op rij 1 op zelfde plek in de tramquote:Op maandag 24 oktober 2016 17:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Derde dratini al op mijn bureau trouwens vandaagik werk voor de dust en candy
4x zoveel buddycandy, dat wordt de hele dag rondjes fietsen met een dratiniquote:
Echt ja, met 10 kilometer per uur van Middelburg naar Vlissingen naar Middelburg naar Vlissingen naar Middelburg naar Vlissingenquote:Op maandag 24 oktober 2016 18:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
4x zoveel buddycandy, dat wordt de hele dag rondjes fietsen met een dratini
Boooh ik hou die dagen ook vrij hoorquote:Op maandag 24 oktober 2016 18:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
4x zoveel buddycandy, dat wordt de hele dag rondjes fietsen met een dratini
Dan zullen de makers wel goed werk hebben geleverd.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds mijn script niet werkend.
Juist niet. Veel te veel scans mislukken.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:52 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dan zullen de makers wel goed werk hebben geleverd.
Alleen mobiel kan ik nog niet scannen.quote:
en onderkoeling.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:38 schreef Rabieluh het volgende:
Straks allemaal mensen die worden opgenomen in het ziekenhuis door uitputting.
Oh, ik dacht dat je zei 'mijn scripts'.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Juist niet. Veel te veel scans mislukken.
En frostbitequote:
Ik was net nog in de buurt van fort Rammekens Bij de ingang van het natuurreserveraat (waar altijd duizend mensen hun hond uitlaten) vond ik een Dewgong een Slowpoke en een Poliwag bij elkaar) Voorbij het fort aan het water een squirtle, tentacool. Nu zit daar blijkbaar een Pikachu en een Rydonhorndinges.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen mobiel kan ik nog niet scannen.
Dat is wel lekker.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik was net nog in de buurt van fort Rammekens Bij de ingang van het natuurreserveraat (waar altijd duizend mensen hun hond uitlaten) vond ik een Dewgong een Slowpoke en een Poliwag bij elkaar) Voorbij het fort aan het water een squirtle, tentacool. Nu zit daar blijkbaar een Pikachu en een Rydonhorndinges.
Vooral die Dewgong was wel apart, niet dat ie zo goed is maar redelijk zeldzaam dacht ik zo.quote:
Een Dewgong met goede IV en vooral de juiste moves kan heel waardevol zijn. Ideale Dragonite-sloper. De net iets betere versie van Cloyster (en de mindere versie van Lapras).quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Vooral die Dewgong was wel apart, niet dat ie zo goed is maar redelijk zeldzaam dacht ik zo.
Deze was helaas niet zo bijzonder qua IV en zijn quickmove was ook bagger.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
Een Dewgong met goede IV en vooral de juiste moves kan heel waardevol zijn. Ideale Dragonite-sloper. De net iets betere versie van Cloyster (en de mindere versie van Lapras).
Telefoon dus niet aanraken.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik sta altijd precies goed voor 2 stops vanuit werk.. maar nu als ik mijn telefoon aanraak loopt hij weg bij 1 van de stopselke keer weer
terecht.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:04 schreef Nattekat het volgende:
Mijn scriptje faalt gewoon om onverklaarbare redenen.
Dan heb ik ook weinig aan die stops hequote:Op maandag 24 oktober 2016 19:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Telefoon dus niet aanraken.
Ik mag FPM niet kapot spammen zo lang zij de api niet openbaar maken?quote:
Na die dubbele gymerror snap ik dat wel, dat is echt deprimerend.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:07 schreef Molurus het volgende:
Ik heb wel de indruk dat er momenteel minder animo is om gyms te slopen. Ik sta nu al 3-4 dagen in twee gyms die ik voorheen niet eens probeerde omdat ze normaal meerdere keren per dag van kleur veranderden.
Nu allebei level 10, en er gebeurt echt geen ruk.
Inderdaad. Als ik de maker was en het zou detetecteren zou ik je op een IP block list zetten.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik mag FPM niet kapot spammen zo lang zij de api niet openbaar maken?
Zo lang Nederland slechts op de zesde plek staat qua bezoeken op die site, zal het wel meevallenquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:07 schreef Molurus het volgende:
[..]
Inderdaad. Als ik de maker was en het zou detetecteren zou ik je op een IP block list zetten.
Dubbele gym error?quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:07 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Na die dubbele gymerror snap ik dat wel, dat is echt deprimerend.
Het lijkt er ieg op dat ze al een generieker manier hebben gevonden om script kiddies te bestrijden.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo lang Nederland slechts op de zesde plek staat qua bezoeken op die site, zal het wel meevallen
Bij twee gyms had ik dat ja, opeens een error melding tijdens het vechten en dan 10 minuten lang niks met die gym kunnen, iedere keer na het verschijnen van GO! Kreeg ik opnieuw de error.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:08 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dubbele gym error?
Ik heb heel soms dat ik niet kan vechten in een gym omdat ik bij start fight een error krijg. Bedoel je dat?
Ja, heb ik wel eens gezien. Gelukkig niet zo vaak. Wat ik dan meestal doe is even naar een andere gym, en als ik daarna weer terugga naar de gym waar ik een error had is het probleem dan meestal alweer weg.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Bij twee gyms had ik dat ja, opeens een error melding tijdens het vechten en dan 10 minuten lang niks met die gym kunnen, iedere keer na het verschijnen van GO! Kreeg ik opnieuw de error.
Met lekker weer zou ik dat ook hebben gedaan maar er blies een guur windje.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:11 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, heb ik wel eens gezien. Gelukkig niet zo vaak. Wat ik dan meestal doe is even naar een andere gym, en als ik daarna weer terugga naar de gym waar ik een error had is het probleem dan meestal alweer weg.
Het lijkt erop dat de server in dat geval ten onrechte denkt dat jij nog aan het vechten bent in die gym, terwijl jouw app het daar niet mee eens is.
Nee, ik heb vandaag geleerd dat javascript call by reference isquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:09 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het lijkt er ieg op dat ze al een generieker manier hebben gevonden om script kiddies te bestrijden.
Oh dear, nog een JS noob ook.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik heb vandaag geleerd dat javascript call by reference is
quote:
Niet vervelend bedoeld hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is me nu zowaar gelukt, maar het gaf me een foutmelding toen ik het probeerde
Werkt nog steeds?quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, nu niet meer dus. Alle scans zijn rood nu
Alsjeblieft.quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:15 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Als jij nu even continue de binnenstad van Leiden scant dan hoef ik het niet te doen
Die avondklok was technisch nog niet haalbaar op het moment.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie echt geen verschil op Kijkduin trouwens? Zijn die veranderingen al ingegaan wat betreft spawns in de duinen? En wanneer start de avondklok?
Waar?quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:34 schreef Rabieluh het volgende:
Op het moment verdrinkt er een Nidorino in de Westerschelde.
100% IV met hydropump.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:59 schreef Nightquest777 het volgende:
En eindelijk mijn eerste 2000+ CP pokie: Gyarados 2035CP (100% IV met Hydro pump).
Ik ben überhaupt nog nooit een 15/15/15 tegengekomen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:47 schreef Molurus het volgende:
[..]
100% IV met hydropump.![]()
Ik ben sowieso nog nooit een 100% IV magikarp tegengekomen volgens mij.
Ik wel en toen kreeg het MOONBLAST...............quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben überhaupt nog nooit een 15/15/15 tegengekomen.
Dat is de ultime charge voor een Clefablequote:Op maandag 24 oktober 2016 20:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik wel en toen kreeg het MOONBLAST...............
Ik een stuk of 6-7 denk ik. Allemaal pokemons die ik waarschijnlijk nooit voor gym fights zal gebruiken, met uitzondering van een slowpoke (waar echt de slechtst mogelijke slowbro moveset uit kwamquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben überhaupt nog nooit een 15/15/15 tegengekomen.
Ik heb ook nog niet echt succes gehad met alle hoge IV-pokemons... Vapereon met kutmoves, Dragonite met kutmoves, Parasect van level 1...quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:07 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik een stuk of 6-7 denk ik. Allemaal pokemons die ik waarschijnlijk nooit voor gym fights zal gebruiken, met uitzondering van een slowpoke (waar echt de slechtst mogelijke slowbro moveset uit kwam) en nu een bulbasaur, waar ik eerst nog 100 candy in moet gieten om te weten of de moveset goed is.
Dus ik kan nog niet zeggen dat ik een perfect IV heb waar ik werkelijk iets aan heb.
Geen idee goede vraag, jazeker, ook hoi!quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zijn de topics uit subforum POK nog ergens te vinden?
En heeft het nog steeds zin om naar Kijkduin te gaan?
Hoi trouwens![]()
Dunno, ja! Hallon.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoi trouwens![]()
Jaquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoi trouwens![]()
Ja, die is er.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:52 schreef Schanulleke het volgende:
Maar, is er een werkende link voor fpm?
quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoi trouwens![]()
Ja, al lang johquote:
Ik moet ook nog zien of het gaat gebeuren hoor.quote:
M'n pokecollectie is ondertussen al overvol dus moet ik nu selectief gaan verwijderen, lekker micromanagen zo.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:37 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Pokemon Go tip: Bewaar de pokemon waar je candy van spaart tot de halloween update, als je ze dan transfered krijg je 2 candy ipv van 1.
Had net een dratini gevangen en verwijderd omdat hij slecht was, maar bedacht me daarna pas dat ik hem moest bewaren tot halloween.
Ik loop nu met execute omdat dat 3km is, maar als die update er is ga ik wel met snorlax lopen hoor. Dat is gewoon 5 km lopen ipv van 20. hoop dat het niet koud gaat worden want ik ga wel wandelen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik moet ook nog zien of het gaat gebeuren hoor.
Ik zit wel te twijfelen over mijn buddy voor de komende week mensen. Nu er 4 keer zo veel candy wordt gegeven, is het dan juist handiger om een 5 km buddy te nemen? Ik heb nu een 1km Jigglypuff als vriendin.
Welke update?quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:47 schreef Nattekat het volgende:
Tijd voor die update, het liefst voor het Omanyte nest weer gedegradeerd is tot iets nutteloos.
Update?quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik dacht de update die nu in Google Play staat.
Ja, volgens de Playstore is er een update. Even gekeken op de site van Niantic: http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/ver-update-102316/quote:
En dat Halloweengebeuren gaat donderdag in zo te zienquote:Professor Willow discovered that Eggs have different patterns depending on the distance required to hatch them.
Pokémon type icons have been added to the information screen for each Pokémon.
Low battery indicator added for the Pokémon GO Plus.
Minor text fixes
Daar wacht ik ook nog steeds op ja.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik dacht de update die nu in Google Play staat.
quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:55 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Ik zie nog geen veranderingen??
Dat dit mijn score op het moment is is al opzienbarend.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mooi gezicht heHet hadden er 10 kunnen zijn maar iemand heeft een gymplek gesniped
En toen besloot ik dat die buurt de tering kan krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nog tig pidgeottos en raticatesGoed voor 1000 prestige per verslagen pokemon en nul revives en potions nodig
Edit: En ik vergeet de drowzees, psyducks en venonats nog! De laatste is trouwens super tegen Poliwraths
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
2? Zo heftig strijden daar?quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat dit mijn score op het moment is is al opzienbarend.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
En mijn mega super gym train team:????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nog tig pidgeottos en raticatesGoed voor 1000 prestige per verslagen pokemon en nul revives en potions nodig
Edit: En ik vergeet de drowzees, psyducks en venonats nog! De laatste is trouwens super tegen Poliwraths
Als in: je dumpt ze direct?100.000 katjes
Fuck the EBU!
6 Gyms in dit dorp, 2 heel actieve Roden, 5 of 6 heel actieve Blauwen, 2 heel actieve Gelen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
2? Zo heftig strijden daar?
Jupquote:
Maar hoe win je überhaupt?quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
JupDoordat je zoveel prestige krijgt per trainingssessie komen ze er harder bij dan dat ze eruit gaan voor candy als ze dood zijn. En nu bewaar ik de dode even voor halloween
Hahaha, dat laatste is zo heerlijk toepasselijkquote:Op maandag 24 oktober 2016 23:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
JupDoordat je zoveel prestige krijgt per trainingssessie komen ze er harder bij dan dat ze eruit gaan voor candy als ze dood zijn. En nu bewaar ik de dode even voor halloween
Ah gelukkig is het in Utrecht en Amsterdam dan blijkbaar beter te doen. Geen zin om buiten je dorp te zoeken?quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
6 Gyms in dit dorp, 2 heel actieve Roden, 5 of 6 heel actieve Blauwen, 2 heel actieve Gelen.
Af en toe lukt het blauw om een gym level 10 te krijgen, een level 8 rood is het hoogste wat ik ooit heb gezien.
Dus als Valor is het inderdaad wel opvallend om een gym langer dan 24 uur te bezitten.
Met zes baggermon versla je wel een defender hoor. En met een beetje geluk qua aanvallen twee.quote:
Buiten het dorp is Middelburg en Vlissingen, dat lijkt op het moment vooral level 10 blauw te zijn dus helaas...geen optiequote:Op maandag 24 oktober 2016 23:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah gelukkig is het in Utrecht en Amsterdam dan blijkbaar beter te doen. Geen zin om buiten je dorp te zoeken?
[..]
Met zes baggermon versla je wel een defender hoor. En met een beetje geluk qua aanvallen twee.
En dan zorgen dat je er monnetjes in zet die qua CP bovenin de gym komen zodat eerst de rest eruit gegooid moet worden voor jij aan de beurt bentquote:Op maandag 24 oktober 2016 23:13 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Buiten het dorp is Middelburg en Vlissingen, dat lijkt op het moment vooral level 10 blauw te zijn dus helaas...geen optie.
Ik zie wel sporadisch iets van een andere kleur, misschien wel een missie voor overmorgen, op jacht naar valor gyms op andere plekken waar ik wat bij kan plaatsen.
Jammer genoeg zijn dat ook nog steeds mijn beste attackers, ondanks mijn level 30 heb ik nog steeds maar weinig eckte toppers. Al die Vaporeon onder mijn topvaporeon heb ik geen zin om te uppen, heb geen Snorlax, geen Lapras, ook geen Dragonite.quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En dan zorgen dat je er monnetjes in zet die qua CP bovenin de gym komen zodat eerst de rest eruit gegooid moet worden voor jij aan de beurt bent
Geen zin om te uppen is wel een aanwijzing waarom je defenders mist hequote:Op maandag 24 oktober 2016 23:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Jammer genoeg zijn dat ook nog steeds mijn beste attackers, ondanks mijn level 30 heb ik nog steeds maar weinig eckte toppers. Al die Vaporeon onder mijn topvaporeon heb ik geen zin om te uppen, heb geen Snorlax, geen Lapras, ook geen Dragonite.
Maar zo'n groot probleem is dat ook nog niet hier in deze hoek van de pokemonwereld, met mijn +2000 Vileplume of 1945 Muk sta ik al gauw op plek 4 of 5, dat scheelt al iets.
Ja dat is de keuze om m'n attackers meer te uppen zodat ik sneller door die gyms heen snij. Ik moet vaker een gym slopen dan er een prestigen zodat ik wat kan plaatsen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geen zin om te uppen is wel een aanwijzing waarom je defenders mist he
Ik kan er niet tegen om moeite te doen en er dan na een uur weer uit te liggenquote:Op maandag 24 oktober 2016 23:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik sta altijd onderaan. Niet zo klagen
Pokemon levelquote:Op maandag 24 oktober 2016 23:21 schreef Schanulleke het volgende:
Ik las hier laatst dat vanaf level 29 de power ups nog maar half zo hard gaan. Geldt dat voor alle power ups vanaf trainer level 29, of voor Pokémon die boven level 29 geüpt worden?
Ook al stardust gebrek dan?quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja dat is de keuze om m'n attackers meer te uppen zodat ik sneller door die gyms heen snij. Ik moet vaker een gym slopen dan er een prestigen zodat ik wat kan plaatsen.
Alleen die Slowbro die ik Slowgym heb genoemd uit 't plaatje hierboven en een Poliwrath met goeie IV en bubble + submission geef ik dust en gebruik ik louter als defenders.
Voor mij is dat alles.quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen om moeite te doen en er dan na een uur weer uit te liggen
Extreem gebrek, het gaat meteen op.quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen om moeite te doen en er dan na een uur weer uit te liggen
[..]
Pokemon levelDus vanaf maximaal haalbare cp op level 29
[..]
Ook al stardust gebrek dan?
Voel je pijnquote:Op maandag 24 oktober 2016 23:30 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Extreem gebrek, het gaat meteen op.
FPMquote:Op maandag 24 oktober 2016 23:33 schreef Rabieluh het volgende:
Verdomme er is een Grimer in de buurt maar geen idee waar.
Is down voor me, proberen te scannen levert een rood scan-icon op of wat het ook is.quote:
Ik heb drie tabs die aan het scannen zijn nuquote:Op maandag 24 oktober 2016 23:37 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Is down voor me, proberen te scannen levert een rood scan-icon op of wat het ook is.
quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:45 schreef De_Pel het volgende:
Je zal maar gewoon in Kijkduin wonen
[ afbeelding ]
Jij kan nog onderaan staan en weet waar je leuke Pokémon kan vangen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik sta altijd onderaan. Niet zo klagen
Ik heb de troep juist lekker getransferred, ik heb een stuk meer aan zes voor vangen dan aan twee voor transfer. Maar mijn pokebag is vrij vol.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:37 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Pokemon Go tip: Bewaar de pokemon waar je candy van spaart tot de halloween update, als je ze dan transfered krijg je 2 candy ipv van 1.
Had net een dratini gevangen en verwijderd omdat hij slecht was, maar bedacht me daarna pas dat ik hem moest bewaren tot halloween.
Ik hou alles nu en transfer morgenochtend (of wanneer het start) alles vanuit bed, voor ik er op uitga om te vangen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 07:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb de troep juist lekker getransferred, ik heb een stuk meer aan zes voor vangen dan aan twee voor transfer. Maar mijn pokebag is vrij vol.
Had ik achteraf ook beter kunnen doen, zie dat ik wat uitschoot. Nog 56 te vangen voor ik weer vol zit...quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 08:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik hou alles nu en transfer morgenochtend (of wanneer het start) alles vanuit bed, voor ik er op uitga om te vangen.
Morgen toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 08:36 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik ben benieuwd hoelaat het start vandaag. Ik heb sinds ik het last de boel ook maar opgespaard. Helaas kwam ik weinig soeps tegen.
Ohja, de 26e!quote:
De verhoudingen zijn nu ongeveer:quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:43 schreef Devv het volgende:
Ik ga ook maar eens iets met de gym doen. Ik weet alleen nog niet welke kleur ik moet nemen.
Ik zou als ik jou was even in je buurt kijken welke kleur de gyms overwegend hebben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:43 schreef Devv het volgende:
Ik ga ook maar eens iets met de gym doen. Ik weet alleen nog niet welke kleur ik moet nemen.
Dat kan zo ver ik weet niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kan ik nog van team wisselen? Ik doe helemaal niets met gyms maar koos per ongeluk een team vorige week.
5km eieren zijn oranjequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:05 schreef Molurus het volgende:
Eitjes die uitkomen hebben trouwens een andere kleur. Kan zijn dat het verschillende kleuren zijn per afstand, moet ik nog achter komen.
Niantic mailen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kan ik nog van team wisselen? Ik doe helemaal niets met gyms maar koos per ongeluk een team vorige week.
2km eieren zijn groen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
5km eieren zijn oranje
10km eieren zijn paars
[ afbeelding ]
Ik geef je weinig kans... ik ken iemand die daar een support call voor heeft ingediend, nooit meer iets van gehoord.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ah, tof. Hoeven we ons niet meer af te vragen welk ei er nou precies uitkomt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
5km eieren zijn oranje
10km eieren zijn paars
[ afbeelding ]
Tijdens de animatie bedoel je?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:23 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ah, tof. Hoeven we ons niet meer af te vragen welk ei er nou precies uitkomt.
Ja,dat is een goede vraag.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:22 schreef PicoMMP het volgende:
"Don’t forget your Buddy Pokémon, because they will help you earn Candy four times as fast."
Betekent dit dat je bij bijvoorbeeld een Snorlax iedere 5km vier Candy's krijgt of dat je per 1,25km een Candy krijgt?
Ik heb daar nooit zo'n probleem mee, aangezien ik vaak maar twee eieren tegelijk uitbroed. Of ik heb geen egg incubator meer, of ik heb geen 10km eieren. 2km en 5km doe ik sowieso altijd met mijn onbeperkte egg incubator.quote:
Dat vond ik zelf ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja,dat is een goede vraag.
Thanks. Zo belangrijk is het ook weer niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:22 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik geef je weinig kans... ik ken iemand die daar een support call voor heeft ingediend, nooit meer iets van gehoord.
Nice.quote:
Ik vermoed dat je wel de km's moet maken en dan meer candy krijgt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat vond ik zelf ook![]()
We zullen het wel zien. Wil Candy van zowel mijn Snorlax als mijn Lapras, maar moet dan de balans nog even vinden. Woensdag en donderdag ben ik veel aan het lopen.
Ik moet nog 1,3km voor mijn 10km ei, dus wellicht lost het probleem zichzelf op. Al vrees ik voor weer een Eevee.
Denk het eerlijk gezegd ook. Dus dat wordt goed opletten wanneer ik bij de 5km ben. Dan wil ik telkens switchen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je wel de km's moet maken en dan meer candy krijgt.
Nooit. Anders wordt het wel heel simpel. Dan dump je alles behalve de 10km eieren en ga je alle Pokestops langs tot je alleen maar 10km eieren hebt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:43 schreef Nattekat het volgende:
Goed... komt er een rat uit mijn ei...
Wanneer komt die optie om 2km eieren gewoon te dumpen?
Goed plan, want die krijg ik nooitquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nooit. Anders wordt het wel heel simpel. Dan dump je alles behalve de 10km eieren en ga je alle Pokestops langs tot je alleen maar 10km eieren hebt.
Ik heb overigens wel vaak geluk met 2km eieren (aantal keer Pikachu, Magikarp, Charmander). Het hoort er nou eenmaal bij.
Snorlax!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:50 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ga zo de resterende 1,3km lopen van mijn 10km ei.
Place your bets!
eigenlijk zou je die morgen pas moeten lopen, dan krijg je meer candy bij het uitkomen van het ei.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:50 schreef PicoMMP het volgende:
Place your bets!
Eigenlijk wel inderdaad, maar dan kan ik vandaag amper Pokemon spelenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
eigenlijk zou je die morgen pas moeten lopen, dan krijg je meer candy bij het uitkomen van het ei.
Dat is wel weer een nadeel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Eigenlijk wel inderdaad, maar dan kan ik vandaag amper Pokemon spelen![]()
En ik ben veel te nieuwsgierig altijd. En nu helemaal, want ik hoop op een goede. Heb het ei uit Kroatië meegenomen, dus wil wel een blijvertje (staat wel cool...)quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel weer een nadeel.
Electabuzz.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:50 schreef PicoMMP het volgende:
Place your bets!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |