quote:INTERNAL
TEST
SUCCESSS
YESSSSSSS
DFEOPFIKOPEFIKPEPFEOPFKE
ITS FUCKING ON
BABYYYY FUCK YEAAAAAAAAAAAAAAAA
ok we can definitely bring scanning any time now, we still have some CPU issue to solve but we can safely say scans / api is 100% reversed and working now. Beta testers you'll receive a link soon.
i won't give an ETA but we basically have EVERYTHING working EXCEPT CPU ISSUE WHICH IS INTERNAL <- We fix it and we can release
within 2-3h 100%
beta tester will get to try it before
Kan ik op de scanner ook zien dat er niks is in Zeeland, genot.quote:
"Before sunday in Japan."quote:
quote:Trainers,
Pokémon GO is in the process of being updated to version 0.43.3 for Android and 1.13.3 for iOS devices. Below are some release notes and comments from our development team.
Professor Willow discovered that Eggs have different patterns depending on the distance required to hatch them.
Pokémon type icons have been added to the information screen for each Pokémon.
Low battery indicator added for the Pokémon GO Plus.
Minor text fixes
The Pokémon GO team
quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:56 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme wat kinderachtig
Drie keer raden welke game uitgerekend op deze mooie (zon)dag een 'update' krijgt.
[..]
Dat eerste punt, wat houdt dat in?quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:56 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme wat kinderachtig
Drie keer raden welke game uitgerekend op deze mooie (zon)dag een 'update' krijgt.
[..]
Weet ik veel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat eerste punt, wat houdt dat in?
Ja, dat is wel verdacht inderdaad.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Punt is dat ze uitgerekend op de dag dat Waryas (FPM-dev) de code gekraakt heeft, een update bekend maken.
quote:Waryas - vandaag om 22:41
----
I'm investigating the new update by Niantic to make sure they didn't install anything to throw us off.
We don't want to get fucked now are we
i just find it fishy they update on a sunday the same day i get FPM api working again
Dacht al, er gaat iets misquote:ONLY SCANS ARE WORKING
CACHE IS STILL DOWN, I FORGOT TO PAY FOR THE SERVER I AM DOING IT RIGHT NOW
FUCK YOU FUCKING NAY SAYERS I KEPT MY PROMISE
RELEASED IT BEFORE MIDNIGHT
Gewoon scannen. Klik ergens op de kaart.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:55 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Hier doet ie niets, nog steeds de melding dat ie offline is.
Dank je!quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:56 schreef Nattekat het volgende:
https://fastpokemap.se/staging_area/ of deze link gebruiken
quote:[00:24] Waryas: Cache is backup
[00:24] Waryas: in the next 2-3days
[00:24] Waryas: site will be 100% back
[00:24] Waryas: it's still "usable"
[00:24] Waryas: better than nothing, i'm exhausted
[00:25] Waryas: i'll go rest a bit
[00:25] Waryas: thanks everyone for your support past 2 weeks, i'll definitely improve the scans accuracy tomorrow
[00:25] Waryas: but i'm super TIRED
[00:29] Waryas: yea hum i'll investigate tomorrow why the scans are so spotty but it's better than nothing right now...
[00:29] Waryas: my lackey will take over they can actually do the rest
[00:30] Waryas: goodnight~
Heb ook net genoeg candy voor een blastoise maar mijn wartortle is zwakzinnig.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nog anderhalve kilometer en dan heb ik genoeg candy voor mijn BlastoiseNu al 67,5 kilometer gelopen met die stomme wartortle.
Daarna komen de andere starter-finals nog, en kabuto en omanyte.
Dat is taai. Ik heb er gelukkig 2, waarvan er dus 1 kandidaat is voor evolutiequote:Op maandag 24 oktober 2016 00:39 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Heb ook net genoeg candy voor een blastoise maar mijn wartortle is zwakzinnig.
Nederland werkt toch nog niet.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:39 schreef Nattekat het volgende:
Het moment dat 30 succesfull scans goed is voor 0 verschenen pokemons...
Nu weet ik weer waarom ik FPM links liet liggen... onbetrouwbaar als fuck.
Helaas wel het enige wat we hebben, dus ik ben toch dankbaar
Fpm was juist altijd accurate totdat Niantic met die beveiligingsupdate kwam.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:39 schreef Nattekat het volgende:
Het moment dat 30 succesfull scans goed is voor 0 verschenen pokemons...
Nu weet ik weer waarom ik FPM links liet liggen... onbetrouwbaar als fuck.
Helaas wel het enige wat we hebben, dus ik ben toch dankbaar
Na 1001 mislukte scans zat er vast wel eentje bij die wel lukte.quote:Op maandag 24 oktober 2016 10:40 schreef marp0 het volgende:
[..]
Fpm was juist altijd accurate totdat Niantic met die beveiligingsupdate kwam.
Los van het feit dat ie idd broken is, scroll eens omhoogquote:Op maandag 24 oktober 2016 10:58 schreef Sheane het volgende:
Half topic doorgelezen, met enthousiasme naar FPM....aaaaand it's still broken![]()
En die stomme update aankondigingen met al die graphic enhancements....Lekker luisteren naar je community
Maar hij werkte nu welquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Los van het feit dat ie idd broken is, scroll eens omhoog
Omdat de gebruikte maps waarschijnlijk geen straatniveau hebben van Bali?quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die de oorzaak weet waarom op Bali de FPM wel werkt maar ik niet kan inzoomen tot straatniveau?
quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:36 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist wel dat dit de hemel was.
Er is ook nog een ander probleem:quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen jammer van die Weedle.
Laarzen?quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is ook nog een ander probleem:
https://goo.gl/maps/cazb2gJoPnp
oh, het is een weiland. En ik gok dat de boer het vast niet zo leuk zal vinden als je daar gaat lopen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is ook nog een ander probleem:
https://goo.gl/maps/cazb2gJoPnp
Nee, gewoon braak land.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh, het is een weiland. En ik gok dat de boer het vast niet zo leuk zal vinden als je daar gaat lopen.
oh ok. Dan gewoon erheen lopen. Of ligt dat water er altijd?quote:
Als het een week droog is geweest, kan je er wel lopenquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh ok. Dan gewoon erheen lopen. Of ligt dat water er altijd?
Dan ligt er nu dus wel wat water, gok ik zo.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het een week droog is geweest, kan je er wel lopen
Een keer vier Rhyhorns achter elkaar gevangen daar.
Of gewoon dronequote:Op maandag 24 oktober 2016 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan ligt er nu dus wel wat water, gok ik zo.
Dan dus laarzen aan en gaan.
Ik heb hem getweekt, zodat één klik op de scanknop gelijk staat aan 10 tabbladen die tegelijk scannen. Ik erger me er alweer kapot aanquote:Op maandag 24 oktober 2016 12:55 schreef marp0 het volgende:
https://www.fastpokemap.se/?forcereload
Deze link geeft actieve scans!
Aah ik ben echt blij dat die het weer doet, kan ik weer machop en growlite candy sparen.
Ik ben ook blij. Heb eindelijk mijn eerste exeggcute.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:55 schreef marp0 het volgende:
https://www.fastpokemap.se/?forcereload
Deze link geeft actieve scans!
Aah ik ben echt blij dat die het weer doet, kan ik weer machop en growlite candy sparen.
Als jij nu even continue de binnenstad van Leiden scant dan hoef ik het niet te doenquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hem getweekt, zodat één klik op de scanknop gelijk staat aan 10 tabbladen die tegelijk scannen. Ik erger me er alweer kapot aan
Yeey!quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:35 schreef Rabieluh het volgende:
Sow, 21 uur later zit mn Pokémon nog steeds in een gym, ongekend.
Niemand weet eigenlijk wat je met die Nicki Minaj Pokemon moet.quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:39 schreef Devv het volgende:
Kan je Jynx ergens voor gebruiken of is het vooral kanonnenvoer? Ik heb er een paar met minder dan 1000 CP en weet eigenlijk niet wat ik ermee moet doen...
Aan mij geven?quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:39 schreef Devv het volgende:
Kan je Jynx ergens voor gebruiken of is het vooral kanonnenvoer? Ik heb er een paar met minder dan 1000 CP en weet eigenlijk niet wat ik ermee moet doen...
Die van mij zit nu al zo'n 90 uur in een gymquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:35 schreef Rabieluh het volgende:
Sow, 21 uur later zit mn Pokémon nog steeds in een gym, ongekend.
Dat werkt niet meer zonder mijn computer te vermoordenquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:15 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Als jij nu even continue de binnenstad van Leiden scant dan hoef ik het niet te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Een eevee
Eeen fucking EEVEEELekker tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Een eevee
Eeen fucking EEVEEEIk heb er ook al zo'n stuk of 4 uitgebroedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je software stuurt kan ik het wel op een server rammenquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat werkt niet meer zonder mijn computer te vermoorden
Moet even wat bedenken.
Moet ik eerst een c++ programma maken ipv een browserscript.quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je software stuurt kan ik het wel op een server rammen
Headless browser een optiequote:Op maandag 24 oktober 2016 14:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet ik eerst een c++ programma maken ipv een browserscript.
Ik had vandaag een Ghastley en een Spearow uit een ei. De Ghastly was wel fijn voor de candy maar die Spearow... Ugh. Ik wil weer eens een Bulbasaur of Charmander uit een ei. Of Pikachu.quote:
quote:Pokémon GO
7 mins ·
Trick-or-Treat, Trainers!
It’s Halloween season and we have a treat for you! From October 26th to November 1st, you’ll earn double the amount of Candy every time you catch, hatch and transfer Pokémon! Don’t forget your Buddy Pokémon, because they will help you earn Candy four times as fast.
If you encounter more spooky Pokémon than normal, don’t be startled, they want to enjoy the fun too! Scare up some friends, grab your buddy and enjoy this spooky, fun celebration with us!
Happy Halloween!
The Pokémon GO team
Waarom? Ik kan alle candy goed gebruiken hoorquote:
Ik had Mewtwo verwacht.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waarom? Ik kan alle candy goed gebruiken hoor
Ze zijn gek als ze die gewoon loslaten in plaats van dat er een bedrijf dik voor gaat betalenquote:
Mja.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ze zijn gek als ze die gewoon loslaten in plaats van dat er een bedrijf dik voor gaat betalen
Dus maar even wachten met transferen.quote:
Daar had ik niet eens aan gedachtquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus maar even wachten met transferen.
Alleen jammer dat ik gisteravond nog wat naar de professor had gestuurd.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daar had ik niet eens aan gedacht
Ik vang er minimaal 100 per dag dus overmorgen zit mn pokebox wel vol denk ikquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik gisteravond nog wat naar de professor had gestuurd.
Het eerste wat in me op kwamquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daar had ik niet eens aan gedacht
Ik wil ooooook!quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Omanyte nest de gekste!
Okay okay, blijf ik toch weer spelenquote:
Dat wordt dus veel spelen deze weekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |