Als Hamilton het kampioenschap niet wint is het prima.quote:
Laat Rosberg het kampioenschap maar na een goede stevige battle in Abu Dhabi winnen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Hamilton het kampioenschap niet wint is het prima.
Om de FIA een naaienstreek te gevenquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:11 schreef Nattekat het volgende:
Waarom stemmen op iemand die eerst zijn eigen race, en dan de totale race verkloot?
Het zou (kleine kans, maar kan echt zeker) iets simpels als een kabelbreuk kunnen zijn. Motor liep nog, maar pruttelend. Ik duim voor een miniwonder.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:08 schreef motorbloempje het volgende: [..] volgens Ted klonk het mechanisch!
Niet als je motor is uitgeschakeld.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:13 schreef Sunri5e het volgende:
Ook al loopt het niet naar beneden Olav dan kan het nog steeds....
Er zit gewoon een achteruit op man!
Ja, klapband, motorpech, whatever, please!quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:14 schreef Nattekat het volgende:
Vettel exit svp. Ik wil niet dat die zeikduitser vierde in het kampioenschap staat.
Dat was meet een tankslangquote:
Was die uit dan? Volgens mij niet hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niet als je motor is uitgeschakeld.
Om wat te doen?quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:14 schreef THEFXR het volgende:
waarom lopen die gasten van ferrari niet???
Ik de nacho-eters.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:15 schreef Zipportal het volgende:
Ook hier geef ik Waterreus de schuld, met zijn gezwets.
Achteruit rijden op de baan mag, als er direct gevaar dreigt, in de pits is het altijd absoluut verboden.quote:
De fout is dat iemand het licht op groen zette zonder dat alle wielen goed vastzaten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:15 schreef tdrone het volgende:
Hoe erg is zo'n fout nou voor degene die het wiel niet goed vastdraait
Nah. Die heeft net alle achterblijvers ingehaald. Sainz is Massa en Perez voorbij.quote:
10 plekken straf de volgende racequote:Op zondag 23 oktober 2016 22:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Achteruit rijden op de baan mag, als er direct gevaar dreigt, in de pits is het altijd absoluut verboden.
Heeft wel weer de mooiste actie van vandaag laten zien, eerlijk is eerlijk.quote:
Zorgt wel altijd voor spektakel. Stel je eens voor hoe saai F1 zou zijn zonder hem.quote:
Een stoplicht staat op rood, een stoplicht staat op groen, in Austin is altijd wat te doen.quote:
pitstraat....quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die mogen de pits niet uit, op zich.
Dat is wel lastig, wat moeten ze dan doen als er een pitstop wordt gemaakt?quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die mogen de pits niet uit, op zich.
En Sainz!
En Button gaat ook lekker.
als ie gewoon netjes rijdt, waarom zou je?quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:18 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
pitstraat....
Die mogen tot aan de lijn komen waar de limiter word uitgezet. Ze hadden hem gerust kunnen halen.
verband?quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:18 schreef THEFXR het volgende:
Lindsey vonn het hele weekend aanwezig en de mannen klooien wat aan
quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:18 schreef marcodej het volgende:
De acties van Verstappen op Butten en Raikkonen. Never forget.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:18 schreef marcodej het volgende:
De acties van Verstappen op Butten en Raikkonen. Never forget.
Nattehont.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag kijk ik niet, ik zit gezellig in het F1 topic.
Daar word je namelijk heerlijk vrijgelaten in je doen en laten.
Ook kunnen stemmen via IE. Chrome doet moeilijk bij het stemmen,quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:10 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik heb net wel op Max kunnen stemmen
nog saaier alsquote:
Team heeft de race van Ricciardo verkloot dus.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:19 schreef Greys het volgende:
Ah. Team had gezegd dat ie hem daar moest parkeren. Pit was geheel zijn eigen fout. Voor degenen die niet naar de Duitser kijken waar Max voor de mic stond.
Ja, het is toch zo. Ik vind het beregezellig hier!quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, het is toch zo. Ik vind het beregezellig hier!
Anders zou ik hier niet posten he.quote:
ik zeg Sainz in de Red Bull vanaf volgende racequote:Op zondag 23 oktober 2016 22:20 schreef marcodej het volgende:
Heeft Sainz soms Amsterdamse spacekoekjes op? Die is aan het knallen hoor.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:20 schreef F1gamer het volgende:
Kan die T-Rex de baan op rennen
#GekkiesdiebaanoprennenGenot
Komt het wel op neer ja.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Team heeft de race van Ricciardo verkloot dus.
De echte F1 fans blijven wel plakken.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Anders zou ik hier niet posten he.
Toch maar even langs de dopingcontrole, idd.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:20 schreef marcodej het volgende:
Dat weet nog niemand.quote:
Doe eens lief. Poppie.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dom mens, met Cola aangebakken zeker!
Volgens Sjek hield de motor er mee opquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:21 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Dat weet nog niemand.
Er worden al wel kamer vragen gesteld
Aan de water?quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:21 schreef Jane het volgende:
Vettel gaat zo nog uitvallen, jongens. Ik voel het aan m'n water.
Rutte zei: Ik zal de onderste steen boven krijgenquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:21 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Dat weet nog niemand.
Er worden al wel kamer vragen gesteld
sainz is beter dan ves. Zo. Nu julliequote:Op zondag 23 oktober 2016 22:20 schreef marcodej het volgende:
"hhhhmmbbbbllhhhh hhbbbbhhbbbl *beeeep* "quote:
Met die broer die uit zijn dak ging.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:22 schreef Szura het volgende:
Massa vicewereldkampioen? Was toch mooi een half rondje kampioen.#neverforget
quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, I'd love to catch that motherfucker!
quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:24 schreef Szura het volgende:
Iemand trouwens dat gifje nog van de juichende pa van massa?
Door het uitvallen van Max kregen de Mercedessen een gratis pitstopquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:25 schreef Jane het volgende:
Pfff, ik zal wel bevooroordeeld zijn, maar zonder Max gebeurt er weinig in zo'n race....
De witte Chinees spreekt op 1 ja.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alle 'F1-liefhebbers' zijn afgehaakt.
Er gebeurt ook bijna geen fuckquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, oke, ik bedoelde meer daarna.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Door het uitvallen van Max kregen de Mercedessen een gratis pitstop
Waren de trollen hier maar net zo makkelijk afgehaakt als dat "fan" tuigquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is sws niet de meest boeiende race.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ghehequote:Op zondag 23 oktober 2016 22:26 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig kunnen we ons opmaken voor een titanengevecht om plek 5
Dat.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is sws niet de meest boeiende race.
Spanning is eruit maar met max gebeurde er ook weinig.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:25 schreef Jane het volgende:
Pfff, ik zal wel bevooroordeeld zijn, maar zonder Max gebeurt er weinig in zo'n race....
Mag er uberhaupt nog ingehaald worden in de F1, of zijn de regels al zo dat dat niet meer mag vanwege veiligheid?quote:
een goede eerste helftquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bak. En die mag ie gratis wisselen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:27 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
Sainz doet het wel goed nu, maar lullig voor Ric.
Ik snap niet helemaal dat VES moest doorrijden van het team met kapotte motor/bak, dan draai je hem toch nog verder in de soep?
Dat deed Max zelf volgens mij. Was niet zo slim nee.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:27 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
Sainz doet het wel goed nu, maar lullig voor Ric.
Ik snap niet helemaal dat VES moest doorrijden van het team met kapotte motor/bak, dan draai je hem toch nog verder in de soep?
Inhalen, doe niet zo raar. Veeeeel te gevaarlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mag er uberhaupt nog ingehaald worden in de F1, of zijn de regels al zo dat dat niet meer mag vanwege veiligheid?
Nuja, gaat wel spannend worden of RIC op zijn banden de boel (goed) kan uitrijden. Zijn mediums zijn 22 ronden oud. Die van beide Mercs "maar" 16 en die van Vettel 18quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kijk waarschijnlijk al voordat jij geboren werd.quote:
Er kan nog van alles gebeuren.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij gaf in een interview aan dat hij de instructies van het team volgde.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat deed Max zelf volgens mij. Was niet zo slim nee.
Ik vond de eerste helft ook wel meh, om heel eerlijk te zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:27 schreef F1gamer het volgende:
[..]
een goede eerste helft
de tweede helft is meh
Vroeger was alles beter.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Inhalen, doe niet zo raar. Veeeeel te gevaarlijk.
Max deed net een interviewtje. Waren teamordersquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Was ook meh.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vond de eerste helft ook wel meh, om heel eerlijk te zijn.
Volgens het interview was dat in opdracht van het team. Omdat neutral niet werkte, kon de wagen niet weggerold worden en moest de kraanwagen komen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Goed genederlandstquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kijk waarschijnlijk al voordat jij geboren werd.
Ah ok. Ik was even piemelen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hij gaf in een interview aan dat hij de instructies van het team volgde.
nee, het team had hem gezegd door te rijden. De gap die hij koos had ook geen probleem moeten zijn tot de hele boel vastliep ineens, anders hadden ze hem niet weg hoevel takelen daar.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik zie een prima race anders.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:29 schreef Fokker89 het volgende:
De hele race is een beetje saai, niet omdat Max er uit ligt.
Oh tactisch gezien is het altijd wel interessant, maar qua race merk ik dat ik steeds weer afgeleid word.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:28 schreef CrashO het volgende:
[..]
Nuja, gaat wel spannend worden of RIC op zijn banden de boel (goed) kan uitrijden. Zijn mediums zijn 22 ronden oud. Die van beide Mercs "maar" 16 en die van Vettel 18
Ehhh nee, teamorder.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hoe boos zal Palmer nu zijn?quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:30 schreef Szura het volgende:
Daar zit Palmer nog steeds achter z'n maat
twitter:redbullracing twitterde op zondag 23-10-2016 om 22:28:40Confirmed gearbox issue for Max that ended his #USGP https://t.co/oIaeh4xeeD reageer retweet
Drie man voor plek 5, twee Renaults die het al de hele race met elkaar op de stok hebben, Ricciardo vs Rosberg vs Verstappen, ...quote:
begon ie toen niet 2u later door de regen?quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het idee dat de race vorig jaar leuker was.
Toen regende het. Duh.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het idee dat de race vorig jaar leuker was.
Das dan iig geen gridstraf.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:
gearbox problemen voor Max.twitter:redbullracing twitterde op zondag 23-10-2016 om 22:28:40Confirmed gearbox issue for Max that ended his #USGP https://t.co/oIaeh4xeeD reageer retweet
Ah vandaar, dat was ik alweer vergeten.quote:
dat zegt wel iets over de zwaktes van Magnuseen, of sterktes van Palmer.......quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:30 schreef Nattekat het volgende:
Die REnaults weten elkaar wel te vinden
d'r plastic gezicht anders niet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:31 schreef CrashO het volgende:
[..]
Der plastic pluspuntjes zagen er prima uit
Was dat niet Canada?quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
begon ie toen niet 2u later door de regen?
Ja, my bad.quote:
Die heb ik niet, maar zo'n plastic geval hoef ik niet.quote:
Klopt redelijk. RIC zit 7,3 achter op Rosberg.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Olav zei voor de race nog dat het verschil met Mercedes hoogstens enkele seconden zou zijn.
Uitvallen is gratis gearbox.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
heeft hij nog een gearbox over dan?
Massa bewoog in een remzonequote:
Volgens mij had ik dat voorspeld.quote:
Ditquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:38 schreef Jane het volgende:
Natuurlijk ben ik voor RBR (want Max) en dus ook voor RIC, maar ik wil graag dat ROS WDC wordt i.p.v. HAM en daarom vind ik de huidige uitslag niet zo erg.
Zal kattleborn blij zijnquote:
Laat ROS nog maar eens uitvallen. Dan blijft het iig nog spannend. Wie er straks wint maakt me dan minder uit, zolang het de laatste race beslist wordt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:38 schreef Jane het volgende:
Natuurlijk ben ik voor RBR (want Max) en dus ook voor RIC, maar ik wil graag dat ROS WDC wordt i.p.v. HAM en daarom vind ik de huidige uitslag niet zo erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |