Das dan iig geen gridstraf.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:
gearbox problemen voor Max.twitter:redbullracing twitterde op zondag 23-10-2016 om 22:28:40Confirmed gearbox issue for Max that ended his #USGP https://t.co/oIaeh4xeeD reageer retweet
Ah vandaar, dat was ik alweer vergeten.quote:
dat zegt wel iets over de zwaktes van Magnuseen, of sterktes van Palmer.......quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:30 schreef Nattekat het volgende:
Die REnaults weten elkaar wel te vinden
d'r plastic gezicht anders niet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:31 schreef CrashO het volgende:
[..]
Der plastic pluspuntjes zagen er prima uit
Was dat niet Canada?quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
begon ie toen niet 2u later door de regen?
Ja, my bad.quote:
Die heb ik niet, maar zo'n plastic geval hoef ik niet.quote:
Klopt redelijk. RIC zit 7,3 achter op Rosberg.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Olav zei voor de race nog dat het verschil met Mercedes hoogstens enkele seconden zou zijn.
Uitvallen is gratis gearbox.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
heeft hij nog een gearbox over dan?
Massa bewoog in een remzonequote:
Volgens mij had ik dat voorspeld.quote:
Ditquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:38 schreef Jane het volgende:
Natuurlijk ben ik voor RBR (want Max) en dus ook voor RIC, maar ik wil graag dat ROS WDC wordt i.p.v. HAM en daarom vind ik de huidige uitslag niet zo erg.
Zal kattleborn blij zijnquote:
Laat ROS nog maar eens uitvallen. Dan blijft het iig nog spannend. Wie er straks wint maakt me dan minder uit, zolang het de laatste race beslist wordt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:38 schreef Jane het volgende:
Natuurlijk ben ik voor RBR (want Max) en dus ook voor RIC, maar ik wil graag dat ROS WDC wordt i.p.v. HAM en daarom vind ik de huidige uitslag niet zo erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |