Als Hamilton het kampioenschap niet wint is het prima.quote:
Laat Rosberg het kampioenschap maar na een goede stevige battle in Abu Dhabi winnen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Hamilton het kampioenschap niet wint is het prima.
Om de FIA een naaienstreek te gevenquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:11 schreef Nattekat het volgende:
Waarom stemmen op iemand die eerst zijn eigen race, en dan de totale race verkloot?
Het zou (kleine kans, maar kan echt zeker) iets simpels als een kabelbreuk kunnen zijn. Motor liep nog, maar pruttelend. Ik duim voor een miniwonder.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:08 schreef motorbloempje het volgende: [..] volgens Ted klonk het mechanisch!
Niet als je motor is uitgeschakeld.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:13 schreef Sunri5e het volgende:
Ook al loopt het niet naar beneden Olav dan kan het nog steeds....
Er zit gewoon een achteruit op man!
Ja, klapband, motorpech, whatever, please!quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:14 schreef Nattekat het volgende:
Vettel exit svp. Ik wil niet dat die zeikduitser vierde in het kampioenschap staat.
Dat was meet een tankslangquote:
Was die uit dan? Volgens mij niet hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niet als je motor is uitgeschakeld.
Om wat te doen?quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:14 schreef THEFXR het volgende:
waarom lopen die gasten van ferrari niet???
Ik de nacho-eters.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:15 schreef Zipportal het volgende:
Ook hier geef ik Waterreus de schuld, met zijn gezwets.
Achteruit rijden op de baan mag, als er direct gevaar dreigt, in de pits is het altijd absoluut verboden.quote:
De fout is dat iemand het licht op groen zette zonder dat alle wielen goed vastzaten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:15 schreef tdrone het volgende:
Hoe erg is zo'n fout nou voor degene die het wiel niet goed vastdraait
Nah. Die heeft net alle achterblijvers ingehaald. Sainz is Massa en Perez voorbij.quote:
10 plekken straf de volgende racequote:Op zondag 23 oktober 2016 22:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Achteruit rijden op de baan mag, als er direct gevaar dreigt, in de pits is het altijd absoluut verboden.
Heeft wel weer de mooiste actie van vandaag laten zien, eerlijk is eerlijk.quote:
Zorgt wel altijd voor spektakel. Stel je eens voor hoe saai F1 zou zijn zonder hem.quote:
Een stoplicht staat op rood, een stoplicht staat op groen, in Austin is altijd wat te doen.quote:
pitstraat....quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die mogen de pits niet uit, op zich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |