Door het uitvallen van Max kregen de Mercedessen een gratis pitstopquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:25 schreef Jane het volgende:
Pfff, ik zal wel bevooroordeeld zijn, maar zonder Max gebeurt er weinig in zo'n race....
De witte Chinees spreekt op 1 ja.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alle 'F1-liefhebbers' zijn afgehaakt.
Er gebeurt ook bijna geen fuckquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, oke, ik bedoelde meer daarna.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Door het uitvallen van Max kregen de Mercedessen een gratis pitstop
Waren de trollen hier maar net zo makkelijk afgehaakt als dat "fan" tuigquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is sws niet de meest boeiende race.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ghehequote:Op zondag 23 oktober 2016 22:26 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig kunnen we ons opmaken voor een titanengevecht om plek 5
Dat.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is sws niet de meest boeiende race.
Spanning is eruit maar met max gebeurde er ook weinig.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:25 schreef Jane het volgende:
Pfff, ik zal wel bevooroordeeld zijn, maar zonder Max gebeurt er weinig in zo'n race....
Mag er uberhaupt nog ingehaald worden in de F1, of zijn de regels al zo dat dat niet meer mag vanwege veiligheid?quote:
een goede eerste helftquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is sws niet de meest boeiende race.
Bak. En die mag ie gratis wisselen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:27 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
Sainz doet het wel goed nu, maar lullig voor Ric.
Ik snap niet helemaal dat VES moest doorrijden van het team met kapotte motor/bak, dan draai je hem toch nog verder in de soep?
Dat deed Max zelf volgens mij. Was niet zo slim nee.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:27 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
Sainz doet het wel goed nu, maar lullig voor Ric.
Ik snap niet helemaal dat VES moest doorrijden van het team met kapotte motor/bak, dan draai je hem toch nog verder in de soep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |