mwaquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je ook naar het zuiden willen? Dat schijnt best tricky te zijn als ik de verhalen lees
Denk dat BKK dan gezelliger isquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ga denk ik of in BKK of in Singapore NYE vieren.
En dan eilandje pakken.
Broer van mn vrouw zit dan in Singapore.quote:
Waarom? Omdat je vorig jaar al bij je neef bent geweest?quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Zal dus wel Singapore worden.
Terecht ook wel
Broer is dichterbij dan neef he.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom? Omdat je vorig jaar al bij je neef bent geweest?
Truequote:
Halfje Arsenal.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog wat voetballen gezien of ben je daar niet aan toegekomen?
Spaans voetbal neem ik niet serieus.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig zond Ziggo Sport Valencia - Barcelona uit.
Ik heb me prima vermaakt, maar als jij het niet serieus neemt respecteer ik datquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Spaans voetbal neem ik niet serieus.
1-1quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Elan denkt: 0-3
JR denkt: 2-2
Inso denkt: 0-0
Wat een genot zou dat zijnquote:
Oneens.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Stelling: als Feyenoord morgen wint is het de kampioenswedstrijd
In feite is er weinig echte tegenstand buiten de traditionele top 3.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Oneens.
Feyenoord heeft twee keer tegenstand gehad en daarin hadden ze het erg lastig om de wedstrijd naar zich toe te trekken. Ploegen als Heerenveen, AZ, FC Utrecht en al die vervel0nde uit- en thuiswedstrijden moeten nog op hun bord komen.
Ach, van Rhijnquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe krijgen ze dat voor elkaar? Is dat zwarte magie?
Voor Feyenoord kan alles lastig zijn, uit het niets.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In feite is er weinig echte tegenstand buiten de traditionele top 3.
Een fok-abonnement?quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Nog 12 minuten om voorspellingen in te dienen voor de HOOFDPRIJS
Dat blijft de meest bizarre wedstrijd van de afgelopen paar jaar tussen traditionele top drie ploegen.quote:
quote:
Spannendquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Fok-it denkt: 1-1
Paxcon denkt: 0-1
Stijn denkt: 1-1
Taylor - Huybrechts, WK 2015.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
stijn is de enige die ooit een weddenstrijd op FOK! van mij won
en toen kwam ik mijn belofte na
Schijnbaar niet want anders had je nu een Pquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had die week tentamens dus ik was er immuun voor
Hoe kan je dat weten, vieze stoker.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Schijnbaar niet want anders had je nu een P
quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Mortaxx denkt: 1-0
FOX benoemt Feyenoord al officieel als kampioen als ze winnen morgenquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Als het uitmondt in een fiasco, ga ik alles ontwijken want ik irriteer me de pesttyfus aan voetbalmedia de laatste tijd.
Misschien al coolsingeltjequote:Op zondag 23 oktober 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FOX benoemt Feyenoord al officieel als kampioen als ze winnen morgen
Jij durfde een paar maanden terug nog niet eens in rotterdam zuid te komen joh halfiequote:
Jan-Joost gaat alvast een tentje reserveren. Die man is zo'n ongelofelijke vreselijke bloed onder de nagels vandaan halende blije lulquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FOX benoemt Feyenoord al officieel als kampioen als ze winnen morgen
quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan-Joost gaat alvast een tentje reserveren. Die man is zo'n ongelofelijke vreselijke bloed onder de nagels vandaan halende blije lul
Achteraf vind ik dat Pelle 100% gelijk heeft. Het is een vieze lul die alleen maar gezellig en popiejopie loopt te doen. Hij heeft alleen kritiek als alle fatsoensmensen kritiek hebben. Lekker NEC-Roda JC ophypen tot een fantastische wedstrijd, dan ben je gewoon een lul. Echt een lul. Zijn geveinsde enthousiasme is ook zo walgelijk.quote:
Mijn broertje stond geloof ik vorig jaar op de foto met Jan-Joost in de kuip.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Achteraf vind ik dat Pelle 100% gelijk heeft. Het is een vieze lul die alleen maar gezellig en popiejopie loopt te doen. Hij heeft alleen kritiek als alle fatsoensmensen kritiek hebben. Lekker NEC-Roda JC ophypen tot een fantastische wedstrijd, dan ben je gewoon een lul. Echt een lul. Zijn geveinsde enthousiasme is ook zo walgelijk.
Ik weet nog AZ - Feyenoord begin dit jaar. Toen kwam de spelersbus van Feyenoord net aan en liep iedereen achter hem langs in beeld naar binnen. Ging hij geforceerd zijn verhaal houden en tussendoor ook ''GOEIEMORGEN DIRK, GOEIEMORGEN EL AHMADI'' handjes geven.
Echt, toen kon je me echt boven een WC zien kotsen. Zijn goednieuwsshow is ellende, zelfmoordwaardig en alles wat daarbij komt kijken
De grootste kutjournalist van Nederland.
Jan-Joost is een![]()
![]()
![]()
lul.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Achteraf vind ik dat Pelle 100% gelijk heeft. Het is een vieze lul die alleen maar gezellig en popiejopie loopt te doen. Hij heeft alleen kritiek als alle fatsoensmensen kritiek hebben. Lekker NEC-Roda JC ophypen tot een fantastische wedstrijd, dan ben je gewoon een lul. Echt een lul. Zijn geveinsde enthousiasme is ook zo walgelijk.
Ik weet nog AZ - Feyenoord begin dit jaar. Toen kwam de spelersbus van Feyenoord net aan en liep iedereen achter hem langs in beeld naar binnen. Ging hij geforceerd zijn verhaal houden en tussendoor ook ''GOEIEMORGEN DIRK, GOEIEMORGEN EL AHMADI'' handjes geven.
Echt, toen kon je me echt boven een WC zien kotsen. Zijn goednieuwsshow is ellende, zelfmoordwaardig en alles wat daarbij komt kijken
Jan-Joost is een![]()
![]()
![]()
lul.
Ik kom fox door het schoteltje wel eens tegen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
Wat ik vooral bijzonder vindt aan die zender is dat ze voor elke scheet een hele documentaire maken
quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan-Joost is een![]()
![]()
![]()
lul.
quote:
Ik ben ooit nog op Feyenoord TV geweest als kleine jongen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]Mooi is dat ja
Laatst ook een hele documentaire over Utrecht die Europees een seizoentje meedeed
Nou ja Feyenoord Tv is net zo erg.
Die ging de hele wedstrijd van Zorya toen 2 jaar terug analyseren met Bilal vorige week![]()
Southampton beter dan Bournemouth.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Stelling: Southampton heeft samen met Bournemouth het beste beleid van de premier league.
Southampton het beste beleid van de PL.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Southampton beter dan Bournemouth.
Ik doe ook een 1-1. Er wordt vast gescoord maar met veel pech wordt het een tergend saaie wedstrijd.quote:
Volgens mij is alleen Juanmi een flop geweest.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Southampton het beste beleid van de PL.
Nu weer PRIMA resultaten.
Ja halloquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doe ook een 1-1. Er wordt vast gescoord maar met veel pech wordt het een tergend saaie wedstrijd.
Om dit soort posts zit ik op FOK!quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan-Joost is een![]()
![]()
![]()
lul.
0.05/3 is niet veelquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hallo
nu moet Inso z`n prijs door drieen delen
Ik alleen die over de Arena. Ze zeiden eigenlijk niks nieuws.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb alleen een docu over Foppe de Haan gekeken.
Nee, niet echt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je nog wel eens naar Southampton?
Weet ik.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Woon er niet meer he
Mn broertje gaat nog wel eens.
Ik ben wel van plan af en toe eens met mn vrouw mee te gaan met arsenalquote:
Dat had er meer mee te maken dat ik geen zin had om via streams te kijken en ik geen Ziggo Sport had.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vooral leuk omdat Stijn zelf een paar jaar terug nog wedstrijden als NEC-Roda geweldig vond en dat ipv El Clasico keek
Niet serieus te nemen die ventquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vooral leuk omdat Stijn zelf een paar jaar terug nog wedstrijden als NEC-Roda geweldig vond en dat ipv El Clasico keek
Sowieso North London derby wel hèquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben wel van plan af en toe eens met mn vrouw mee te gaan met arsenal
Heb namelijk optimaal genoten, maar ga mn wedstrijdjes wel uitkiezen
Middlesbrough domineerde Arsenal, best ernstig.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben wel van plan af en toe eens met mn vrouw mee te gaan met arsenal
Heb namelijk optimaal genoten, maar ga mn wedstrijdjes wel uitkiezen
Sport1quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat had er meer mee te maken dat ik geen zin had om via streams te kijken en ik geen Ziggo Sport had.
mwaoh mwaohquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Middlesbrough domineerde Arsenal, best ernstig.
De goede oude tijd dat ik nog alles via pauperstreams keekquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat had er meer mee te maken dat ik geen zin had om via streams te kijken en ik geen Ziggo Sport had.
Weet nog niet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso North London derby wel hè
betere kansen zijn we het over eens.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mwaoh mwaoh
Betere kansen, maar domineerde mwah
Oh kenjer. 2-1 voor Feyenoord dan. Wie niet waagt wie niet wint.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hallo
nu moet Inso z`n prijs door drieen delen
oke laatste die mee doet jij.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh kenjer. 2-1 voor Feyenoord dan. Wie niet waagt wie niet wint.
#nualspijt
Ga je haar trollen dan als zij zit te stressen van de spanning?quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet nog niet.
Ik krijg namelijk altijd ruzie als ik met mn vrouw naar Arsenal ga als het spannend is.
Ik kijk als voetballiefhebber, niet als fan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je haar trollen dan als zij zit te stressen van de spanning?
Terecht.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kijk als voetballiefhebber, niet als fan.
Dat doet mijn pa wel eens bij AZ. Dan ga ik haten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je haar trollen dan als zij zit te stressen van de spanning?
Wat dat betreft vind ik Arsenal vaak leuk spelen, maar zit natuurlijk veel schoot tussenquote:
Dit ga ik winnen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Mortaxx denkt: 1-0
Flippie denkt 2-1
Maar dit soort wedstrijden zorgen ervoor dat ze niet mee doen om de titelquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat dat betreft vind ik Arsenal vaak leuk spelen, maar zit natuurlijk veel schoot tussen
Ik denk dat het tussen Liverpool/City/Arsenal zal gaan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dit soort wedstrijden zorgen ervoor dat ze niet mee doen om de titel
Mijn vader doet dat constant als Ajax speelt. Ook altijd janken dat Ajax alle AZ'ers koopt, nou Gudelj mag hij zo terug hebben hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat doet mijn pa wel eens bij AZ. Dan ga ik haten.
Echt heel jammer.
Ik zie ze eigenlijk niet heel vaak, alleen in toppers. Kijk het meest naar Liverpool.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat dat betreft vind ik Arsenal vaak leuk spelen, maar zit natuurlijk veel schoot tussen
Tottenham gaat ook nog wel meedoen hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het tussen Liverpool/City/Arsenal zal gaan.
1. Cityquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het tussen Liverpool/City/Arsenal zal gaan.
Matig elftalletje.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tottenham gaat ook nog wel meedoen hoor.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn vader denkt dat Everton kampioen wordt.
Mijn vader is een beetje koekoek.
Mijn vader heeft weinig voetbalvisie.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Die hebben een wereldprestatie geleverd als ze Europees voetbal halen.
Doet niet veel onder voor een Liverpool of Arsenal. Al die ploegen hebben wel zwakke plekken.quote:
Wat zei die nou over Kuyt?quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader heeft weinig voetbalvisie.
Alleen Liverpool - MUFC is een flopshow waar ik beter had verwacht.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het wel een leuk seizoen tot nu toe.
quote:
Ik heb in GRTD ooit een discussie moeten voeren waarom united de komende jaren geen kampioen gaat wordenquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Chelsea-Man Utd ga ik niet kijken
Dat wordt oogaids
Moet je hem maar uitdagen dat hij erop gaat weddenquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader heeft weinig voetbalvisie.
Ik zei tegen mn pa dat ie 5 barkie krijgt als het gebeurd.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je hem maar uitdagen dat hij erop gaat wedden
Kom je Sevilla - Atlético kijken?quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Chelsea-Man Utd ga ik niet kijken
Dat wordt oogaids
Wedden dat ik tot de 90e minuut denk dat ik win en dan die neuzen er even 1 in prikken en hoppa 2-2, flip heeft verloren.quote:
Muah denk best dat ze een titeltje gaan pakken de komende 5 jaar. Zie Liverpool en Arsenal dat niet echt doen, die gaan ten onder aan de druk als het er echt op aankomt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb in GRTD ooit een discussie moeten voeren waarom united de komende jaren geen kampioen gaat worden
Oh dat is wel een leuk potje.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom je Sevilla - Atlético kijken?
neuzenquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wedden dat ik tot de 90e minuut denk dat ik win en dan die neuzen er even 1 in prikken en hoppa 2-2, flip heeft verloren.
Ach als Ajax het niet doet, dan wel een ander. Alleen ajax is binnen eredivisie toch wel de club die er meer pakt van AZ. Dan zie je ze weer terug in de competitie.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader doet dat constant als Ajax speelt. Ook altijd janken dat Ajax alle AZ'ers koopt, nou Gudelj mag hij zo terug hebben hoor.
[..]
Ik zie ze eigenlijk niet heel vaak, alleen in toppers. Kijk het meest naar Liverpool.
Ik hoop wel op een andere kampioen dan City, United en Chelsea. Al worden die laatste twee het sowieso niet dit jaar.quote:
City zal wel consistent zijn tegen de zwakkere broeders.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop wel op een andere kampioen dan City, United en Chelsea. Al worden die laatste twee het sowieso niet dit jaar.
Ik durf hier best een bet op te zette voor 2020.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
United gaat sowieso nog wel kampioen worden komende jaren ja
El Hamdaoui deed het voetbaltechnisch nog het beste, maar die had een rotte persoonlijkheid.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach als Ajax het niet doet, dan wel een ander. Alleen ajax is binnen eredivisie toch wel de club die er meer pakt van AZ. Dan zie je ze weer terug in de competitie.
Maar ik kan me niet heel veel spelers bedenken die het daadwerkelijk fantastisch hebben gedaan bij ajax na AZ.
Dat gaat soms automatisch. Het is ieder eredivisie weekend 'wat hebben de neuzen/psv'ers gedaan'quote:
Dat zijn komende 3 seizoenen. Dat zeg ik niet, maar in 5 jaar vast wel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik durf hier best een bet op te zette voor 2020.
Mijn pa zegt gewoon standaard de joden, al dan niet met een krachtterm ervoor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat gaat soms automatisch. Het is ieder eredivisie weekend 'wat hebben de neuzen/psv'ers gedaan'
Klinkt sneu maar zo bedoelt mijn pa het niet.
Welke odds zou je daar op pakkenquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zijn komende 3 seizoenen. Dat zeg ik niet, maar in 5 jaar vast wel.
Mijn vader is ook fan van Kuyt. Altijd toen hij in Oranje speelde werd ik mad omdat hij er echt niks van kon en mijn pa dan "Hou je mond nu, hij werkt toch hard"quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn vader is fan van Southampton en Feyenoord.
En denkt dat Everton kampioen wordt en dat Kuyt een goede voetballer is.
Dat heb ik dus nu met mn pa.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader is ook fan van Kuyt. Altijd toen hij in Oranje speelde werd ik mad omdat hij er echt niks van kon en mijn pa dan "Hou je mond nu, hij werkt toch hard"
Toen ging ik met stoelen gooien.
Al speelde ze wel gelijk tegen Celtic, dus wat dat betreft kunnen die ook tegen elke zwakke broeder punten laten liggen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
City zal wel consistent zijn tegen de zwakkere broeders.
Nou ik zou er niet serieus op betten nee.quote:
Omdat ze hun kansen niet afmaakten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al speelde ze wel gelijk tegen Celtic, dus wat dat betreft kunnen die ook tegen elke zwakke broeder punten laten liggen.
Ik vind dat soort termen vaak maar kinderachtig.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat gaat soms automatisch. Het is ieder eredivisie weekend 'wat hebben de neuzen/psv'ers gedaan'
Klinkt sneu maar zo bedoelt mijn pa het niet.
Lief toch.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Inso: "Die Kuyt heeft er weer niets van gebakken he pap"
Vader Inso: "you are entitled to your own opinion"
Ik kan met mijn pa ook niet veel over andere dingen praten dan voetbal.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nu met mn pa.
Dat is ook de enige gesprek die ik met mn vader hebt.
Mijn vader heeft een tattoo van feyenoord, en dat is dus het enige waar ik het met hem over heb.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan met mijn pa ook niet veel over andere dingen praten dan voetbal.
Leuk die gesprekken in verschillende talen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Inso: "Die Kuyt heeft er weer niets van gebakken he pap"
Vader Inso: "you are entitled to your own opinion"
Dat kan een probleem zijn, kijk maar naar PSV.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ze hun kansen niet afmaakten.
Hij kijkt geen Spaans voetbal?quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een tattoo van feyenoord, en dat is dus het enige waar ik het met hem over heb.
En over premier league voetbal, daar is ie ook gek van.
Alleen zie bij PSV wanhoop in het spel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan een probleem zijn, kijk maar naar PSV.
Terecht.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn vader houdt nooit van verdedigende elftallen.
Nee, hij kijkt zaterdag naar het Engelse voetbal en zondag naar Feyenoord.quote:
Dat is niet zo gek als de doelpunten uitblijven, dan moet je het toch op een bepaalde manier proberen hè.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen zie bij PSV wanhoop in het spel.
Ik zou dit wel een keer willen zien. Je vader die allemaal ideeën spuit en jij die jezelf zit op te vreten daarnaastquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen verzint hij altijd debiele regels waardoor een ploeg wel zou moeten aanvallen.
Ik vind een zondagavond Spaanse wedstrijd vaak een prima afsluiter van het weekend.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, hij kijkt zaterdag naar het Engelse voetbal en zondag naar Feyenoord.
Hij is nogal chauvinistisch als het om Engeland gaat, dat is het enige wat ik met hem gelijk heb.quote:
Het is ook niet best maar nog vrij onschuldig vergeleken met andere zaken. Kan er dan niet zo mee zitten tbh.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat soort termen vaak maar kinderachtig.
Nee dat ook niet, maar als je dan een discussie wil voeren met iemand over die clubs en de ander heeft het over snavels/neuzen/joden ipv gewoon de clubnaam kan ik diegene niet echt serieus nemen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is ook niet best maar nog vrij onschuldig vergeleken met andere zaken. Kan er dan niet zo mee zitten tbh.
Ik gebruik het niet in discussie.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat ook niet, maar als je dan een discussie wil voeren met iemand over die clubs en de ander heeft het over snavels/neuzen/joden ipv gewoon de clubnaam kan ik diegene niet echt serieus nemen.
Daar heb je zeker een punt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat ook niet, maar als je dan een discussie wil voeren met iemand over die clubs en de ander heeft het over snavels/neuzen/joden ipv gewoon de clubnaam kan ik diegene niet echt serieus nemen.
Ik heb totaal niet dat chauvinisme echtquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben vreselijk objectief om Feyenoord maar om Engeland krijg ik een rare tic.
Ik ben dan ook smerig nationalistisch.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb totaal niet dat chauvinisme echt
Ik geloof dat allemaal wel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben dan ook smerig nationalistisch.
Altijd lachen om de tweejaarlijkse CHOKEquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik kan ook altijd erg lachen om Engeland.
Als ze weer eens topfavoriet zijn bij de Britse media.
Als ze een bondscoach hebbend ie corrupt is.
Heerlijk man
Terwijl ik ze oprecht geen slecht team en jeugdteams vind hebbenquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd lachen om de tweejaarlijkse CHOKE
Het is allemaal ook niet heel erg bijzonder, gewoon een vrij gewoon team. En als er dan druk op komt te staan dat ze moeten presteren als een wereldelftal komt er niks van terecht.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Terwijl ik ze oprecht geen slecht team en jeugdteams vind hebben
Hij zit me vooral te trollen en meestal als het om Feyenoord gaat. Ik kan nooit oprecht positief zijn over Feyenoord omdat ik weet dat het een paar maanden later toch weer in de soep loopt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou dit wel een keer willen zien. Je vader die allemaal ideeën spuit en jij die jezelf zit op te vreten daarnaast
[..]
Ik vind een zondagavond Spaanse wedstrijd vaak een prima afsluiter van het weekend.
Dat was niet de bedoeling natuurlijk toen ze je opvoedde met de dartpijl.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij zit me vooral te trollen en meestal als het om Feyenoord gaat. Ik kan nooit oprecht positief zijn over Feyenoord omdat ik weet dat het een paar maanden later toch weer in de soep loopt.
Afgelopen weekend keek ik ook in de woonkamer naar NEC-Feyenoord en ik zat mezelf op te vreten over Coolsingel dit, Coolsingel dat dus daar lachen ze dan om in de woonkamer. Ze vinden het denk ik leuk als ik me over voetbal opwind.
Kan je beter niet doen, anders word je een vervelend persoon net als ikquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik iets vind, dan wil ik het ook echt maar al te graag uit leggen. Dat merkt iedereen in mijn leven.
Heeft iedereen dat niet met hun mening over iets wat ze belangrijk vinden?quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik iets vind, dan wil ik het ook echt maar al te graag uit leggen. Dat merkt iedereen in mijn leven.
ik had vandaag nog discussie met een vriend die wil dat de overheid veel subsidie geeft aan cultuurquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkig heb ik dan nog wel een mening die afwijkt dus vaak voor discussie zorgt.
Soms heb ik het idee dat jij een act opvoert om maar een discussie te ontlokkenquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkig heb ik dan nog wel een mening die afwijkt dus vaak voor discussie zorgt.
Dat valt goed mee.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat jij een act opvoert om maar een discussie te ontlokken
Dat is leukquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat jij een act opvoert om maar een discussie te ontlokken
Die laat ik irl ook wel wegquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil alleen nog wel eens nuances achterlaten omdat het maar internet is.
Dat is dan wel weer leuk.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Als het een discussie is met iemand waar ik wat van kan leren nuanceer ik graag.
Zoals vandaag over de non-profit sector.
De non-profit sector wordt klein gehouden door calvinistische gedachtegangen.quote:
Eens.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Soms moet je ongenuanceerd dingen roepen zodat mensen getriggered zijn en dan met goede argumenten komen waar je van leert
Op welke gedachtegangen doel je?quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De non-profit sector wordt klein gehouden door calvinistische gedachtegangen.
Non-profit wordt te veel gezien als een sector waar je je schuldgevoel afkoopt.quote:
Een soortgelijke situatie zie je in Nederland ook met commerciele bedrijven. Met het verschil natuurlijk dat in het geval van een goed doel er dan niet meer geld er naar toe gaat. Best bizar. Je zou denken dat mensen meer/beter willen wat dat betreft maar dan heb je weer jankerds over salarisongelijkheid en blablabla.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen zien liever 100k naar the cause gaan als dat betekend dat de CEO vrijwilliger is dan 100 miljoen naar the cause gaaan als de CEO een marktcomform salaris verdiend.
Misselijk word ik er van.
Het hindert progressie ook enorm.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een soortgelijke situatie zie je in Nederland ook met commerciele bedrijven. Met het verschil natuurlijk dat in het geval van een goed doel er dan niet meer geld er naar toe gaat. Best bizar. Je zou denken dat mensen meer/beter willen wat dat betreft maar dan heb je weer jankerds over salarisongelijkheid en blablabla.
Sorry Inso, een hele lange discussie wordt dit niet want ik zie je punt.
Ik weet niet hoe het in Engeland is maar een non profit moet sowieso bizar veel verantwoorden. In hun jaarverslag moet zoveel verteld worden over wat ze met het geld precies doen. Dat zul je bij een commercieel bedrijf niet zo snel zien. Ik geloof dat in een jaarverslag ook de salaris van de directeur wordt vermeld en waarom dat die hoogte heeft.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Als een private organisatie 100k spendeert aan een onsuccesvolle marketingcampagne is dat ingecalculeerd, gebeurd dat in de nonprofit sector dat ben je bijna crimineel.
Klopt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in Engeland is maar een non profit moet sowieso bizar veel verantwoorden. In hun jaarverslag moet zoveel verteld worden over wat ze met het geld precies doen. Dat zul je bij een commercieel bedrijf niet zo snel zien. Ik geloof dat in een jaarverslag ook de salaris van de directeur wordt vermeld en waarom dat die hoogte heeft.
Het zit hem ook in licenties/keurmerken en subsidies waardoor je aan veel vereisten moet doen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Weer een reden waarom een overheid en bureaucratie slecht is voor iedereen. Het hindert elke vorm van concurrentie.
Achja, zolang het allemaal maar "sociaal" geregeld is maakt het niet uit dat het doel minder snel bereikt wordt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het zit hem ook in licenties/keurmerken en subsidies waardoor je aan veel vereisten moet doen.
Donaties is al jaren niet meer de beste inkomstenbron, zeker niet voor kleinere goede doelen. Winst mogen ze niet maken want een stichting dus bijna iedere vorm van commercie wordt ook de nek omgedraaid.
En zie dan maar inkomsten te genereren.
Fucking bizar. Denk sowieso dat bepaalde kennis meer moet worden gedeeld met de non profit sector. Op gebied van social media, crm systemen etc al dan niet gefaciliteerd door commerciele bedrijven. Het is een zoek het maar uit waardoor kleine organisaties met weinig middelen of teruggang van middelen nog minder kans maken.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Zag ook dat een graduate van een goede US/UK uni 3x zoveel zou verdienen in een commercieel bedrijf dan in non-profit.
Dus ze zouden gewoon net zo goed hun halve salaris als commercieel CEO naar charity kunnen sturen en nog meer geld overhouden.
En dan raar kijken dat er weinig talent in die sector zit.
Ik denk dat het probleem ook deels ligt aan de wildgroei aan goede doelen en het feit dat sommige doelen wereldwijd zijn en dus niet gebonden is aan een land. Er is ook nauwelijks echt overzicht over goede doelen of uberhaupt duidelijkheid wat het verschil is tussen het een en het ander. Ik zou zonder me in te lezen niet weten wat greenpeace greenpeace maakt en wwf het wwf. Om maar iets te noemen. Plus dat ieder goede doel om aandacht vraagt waardoor mensen afgestompt 'nee bedankt' zeggen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Achja, zolang het allemaal maar "sociaal" geregeld is maakt het niet uit dat het doel minder snel bereikt wordt.
Wat is de westerse gedachtengang over de welfare state toch walgelijk.
Geeft nietquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Kon de nederlandse vertaling van welfare staat zo 1, 2 3 niet bedenken.
Ik heb al 2 keer voor een non profit gewerkt of nu ja, vrijwillig. En dan niet leden zoeken maar hielp bij kleine projecten. Het is best leuk en werk waaruit ik ook voldoening zou kunnen krijgen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 03:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Het wordt tijd dat wij de nonprofit sector in gaan flips.
Balen zeg.quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Bijna gestorven aan de ranzige geur van een scheet.
Had meer dan terecht geweest.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is onwaarschijnlijk ja. Stijn voorspelt het een keer goed
Alleen afgekeken van mij helaasquote:Op zondag 23 oktober 2016 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is onwaarschijnlijk ja. Stijn voorspelt het een keer goed
Ieder 0.025 btc?quote:
doe ook niet mee als je geen prijzen wil.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Nwah ik hoef de prijs niet hoor. Fokkie mag mijn deel.
Ik heb er nog geen. Even aanmakenquote:Op zondag 23 oktober 2016 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
stijn hoeft niet
gooi maar een adres
gedoequote:Op zondag 23 oktober 2016 16:47 schreef Fok-it het volgende:
Al mag je de prijs ook in euro's geven hoor
Wat boeit je dat.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
doe ook niet mee als je geen prijzen wil.
Wat is beste site om wallet aan te maken?quote:
GGMM en timmmmm hadden een 50 euro weddenschapquote:Op zondag 23 oktober 2016 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
We moeten in FOK! af van de slappe weddenschappen
Geen idee, gebruik geen online walletquote:Op zondag 23 oktober 2016 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is beste site om wallet aan te maken?
Zo zie ik het graag.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
GGMM en timmmmm hadden een 50 euro weddenschap
Wattan?quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen idee, gebruik geen online wallet
Ga denk ik binnekort in VBL iets organiseren met prijs als er animo is.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:53 schreef Fylax het volgende:
alleen omdat gelijkspel is niemand geld gekregen
Nicequote:Op zondag 23 oktober 2016 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga denk ik binnekort in VBL iets organiseren met prijs als er animo is.
Hmquote:
preciesquote:Op zondag 23 oktober 2016 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moeten de forum aantrekkelijk maken
o ik vind niet erg hoorquote:Op zondag 23 oktober 2016 16:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen met een rol binnen FOK! zijn uitgesloten
moet alleen nog een plan uitwerkenquote:Op zondag 23 oktober 2016 16:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
o ik vind niet erg hoor
hoe meer drukheid op fok hoe beter
Eerste helft speelde Feyenoord prima. Tweede helft was weer erg zwak ja van beide kantenquote:Op zondag 23 oktober 2016 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Einde gemist omdat ik mijn neefje uit zijn bed moest halen lol
Gelukkig hadden jullie Bilal voorinquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerste helft speelde Feyenoord prima. Tweede helft was weer erg zwak ja van beide kanten
suc6 manquote:Op zondag 23 oktober 2016 16:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet alleen nog een plan uitwerken
met illegale gokspelen zekerquote:Op zondag 23 oktober 2016 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moeten de forum aantrekkelijk maken
doe datquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
met illegale gokspelen zeker
Heb een tr gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |