Daar heb je zeker een punt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat ook niet, maar als je dan een discussie wil voeren met iemand over die clubs en de ander heeft het over snavels/neuzen/joden ipv gewoon de clubnaam kan ik diegene niet echt serieus nemen.
Ik heb totaal niet dat chauvinisme echtquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben vreselijk objectief om Feyenoord maar om Engeland krijg ik een rare tic.
Ik ben dan ook smerig nationalistisch.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb totaal niet dat chauvinisme echt
Ik geloof dat allemaal wel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben dan ook smerig nationalistisch.
Altijd lachen om de tweejaarlijkse CHOKEquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik kan ook altijd erg lachen om Engeland.
Als ze weer eens topfavoriet zijn bij de Britse media.
Als ze een bondscoach hebbend ie corrupt is.
Heerlijk man
Terwijl ik ze oprecht geen slecht team en jeugdteams vind hebbenquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd lachen om de tweejaarlijkse CHOKE
Het is allemaal ook niet heel erg bijzonder, gewoon een vrij gewoon team. En als er dan druk op komt te staan dat ze moeten presteren als een wereldelftal komt er niks van terecht.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Terwijl ik ze oprecht geen slecht team en jeugdteams vind hebben
Hij zit me vooral te trollen en meestal als het om Feyenoord gaat. Ik kan nooit oprecht positief zijn over Feyenoord omdat ik weet dat het een paar maanden later toch weer in de soep loopt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou dit wel een keer willen zien. Je vader die allemaal ideeën spuit en jij die jezelf zit op te vreten daarnaast
[..]
Ik vind een zondagavond Spaanse wedstrijd vaak een prima afsluiter van het weekend.
Dat was niet de bedoeling natuurlijk toen ze je opvoedde met de dartpijl.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij zit me vooral te trollen en meestal als het om Feyenoord gaat. Ik kan nooit oprecht positief zijn over Feyenoord omdat ik weet dat het een paar maanden later toch weer in de soep loopt.
Afgelopen weekend keek ik ook in de woonkamer naar NEC-Feyenoord en ik zat mezelf op te vreten over Coolsingel dit, Coolsingel dat dus daar lachen ze dan om in de woonkamer. Ze vinden het denk ik leuk als ik me over voetbal opwind.
Kan je beter niet doen, anders word je een vervelend persoon net als ikquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik iets vind, dan wil ik het ook echt maar al te graag uit leggen. Dat merkt iedereen in mijn leven.
Heeft iedereen dat niet met hun mening over iets wat ze belangrijk vinden?quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik iets vind, dan wil ik het ook echt maar al te graag uit leggen. Dat merkt iedereen in mijn leven.
ik had vandaag nog discussie met een vriend die wil dat de overheid veel subsidie geeft aan cultuurquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkig heb ik dan nog wel een mening die afwijkt dus vaak voor discussie zorgt.
Soms heb ik het idee dat jij een act opvoert om maar een discussie te ontlokkenquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkig heb ik dan nog wel een mening die afwijkt dus vaak voor discussie zorgt.
Dat valt goed mee.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat jij een act opvoert om maar een discussie te ontlokken
Dat is leukquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat jij een act opvoert om maar een discussie te ontlokken
Die laat ik irl ook wel wegquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil alleen nog wel eens nuances achterlaten omdat het maar internet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |