quote:
Spannendquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Elan denkt: 0-3
JR denkt: 2-2
Inso denkt: 0-0
Fok-it denkt: 1-1
Paxcon denkt: 0-1
Stijn denkt: 1-1
Taylor - Huybrechts, WK 2015.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
stijn is de enige die ooit een weddenstrijd op FOK! van mij won
en toen kwam ik mijn belofte na
Schijnbaar niet want anders had je nu een Pquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had die week tentamens dus ik was er immuun voor
Hoe kan je dat weten, vieze stoker.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Schijnbaar niet want anders had je nu een P
quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Elan denkt: 0-3
JR denkt: 2-2
Inso denkt: 0-0
Fok-it denkt: 1-1
Paxcon denkt: 0-1
Stijn denkt: 1-1
Mortaxx denkt: 1-0
FOX benoemt Feyenoord al officieel als kampioen als ze winnen morgenquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Als het uitmondt in een fiasco, ga ik alles ontwijken want ik irriteer me de pesttyfus aan voetbalmedia de laatste tijd.
Misschien al coolsingeltjequote:Op zondag 23 oktober 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FOX benoemt Feyenoord al officieel als kampioen als ze winnen morgen
Jij durfde een paar maanden terug nog niet eens in rotterdam zuid te komen joh halfiequote:
Jan-Joost gaat alvast een tentje reserveren. Die man is zo'n ongelofelijke vreselijke bloed onder de nagels vandaan halende blije lulquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FOX benoemt Feyenoord al officieel als kampioen als ze winnen morgen
quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan-Joost gaat alvast een tentje reserveren. Die man is zo'n ongelofelijke vreselijke bloed onder de nagels vandaan halende blije lul
Achteraf vind ik dat Pelle 100% gelijk heeft. Het is een vieze lul die alleen maar gezellig en popiejopie loopt te doen. Hij heeft alleen kritiek als alle fatsoensmensen kritiek hebben. Lekker NEC-Roda JC ophypen tot een fantastische wedstrijd, dan ben je gewoon een lul. Echt een lul. Zijn geveinsde enthousiasme is ook zo walgelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |