quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Achteraf vind ik dat Pelle 100% gelijk heeft. Het is een vieze lul die alleen maar gezellig en popiejopie loopt te doen. Hij heeft alleen kritiek als alle fatsoensmensen kritiek hebben. Lekker NEC-Roda JC ophypen tot een fantastische wedstrijd, dan ben je gewoon een lul. Echt een lul. Zijn geveinsde enthousiasme is ook zo walgelijk.
Ik weet nog AZ - Feyenoord begin dit jaar. Toen kwam de spelersbus van Feyenoord net aan en liep iedereen achter hem langs in beeld naar binnen. Ging hij geforceerd zijn verhaal houden en tussendoor ook ''GOEIEMORGEN DIRK, GOEIEMORGEN EL AHMADI'' handjes geven.
Echt, toen kon je me echt boven een WC zien kotsen. Zijn goednieuwsshow is ellende, zelfmoordwaardig en alles wat daarbij komt kijken
De grootste kutjournalist van Nederland.
Jan-Joost is een![]()
![]()
![]()
lul.
quote:
Ik ben ooit nog op Feyenoord TV geweest als kleine jongen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]Mooi is dat ja
Laatst ook een hele documentaire over Utrecht die Europees een seizoentje meedeed
Nou ja Feyenoord Tv is net zo erg.
Die ging de hele wedstrijd van Zorya toen 2 jaar terug analyseren met Bilal vorige week![]()
Southampton beter dan Bournemouth.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Stelling: Southampton heeft samen met Bournemouth het beste beleid van de premier league.
Southampton het beste beleid van de PL.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Southampton beter dan Bournemouth.
Ik doe ook een 1-1. Er wordt vast gescoord maar met veel pech wordt het een tergend saaie wedstrijd.quote:
Volgens mij is alleen Juanmi een flop geweest.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Southampton het beste beleid van de PL.
Nu weer PRIMA resultaten.
Ja halloquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doe ook een 1-1. Er wordt vast gescoord maar met veel pech wordt het een tergend saaie wedstrijd.
Om dit soort posts zit ik op FOK!quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Achteraf vind ik dat Pelle 100% gelijk heeft. Het is een vieze lul die alleen maar gezellig en popiejopie loopt te doen. Hij heeft alleen kritiek als alle fatsoensmensen kritiek hebben. Lekker NEC-Roda JC ophypen tot een fantastische wedstrijd, dan ben je gewoon een lul. Echt een lul. Zijn geveinsde enthousiasme is ook zo walgelijk.
Ik weet nog AZ - Feyenoord begin dit jaar. Toen kwam de spelersbus van Feyenoord net aan en liep iedereen achter hem langs in beeld naar binnen. Ging hij geforceerd zijn verhaal houden en tussendoor ook ''GOEIEMORGEN DIRK, GOEIEMORGEN EL AHMADI'' handjes geven.
Echt, toen kon je me echt boven een WC zien kotsen. Zijn goednieuwsshow is ellende, zelfmoordwaardig en alles wat daarbij komt kijken
De grootste kutjournalist van Nederland.
Jan-Joost is een![]()
![]()
![]()
lul.
0.05/3 is niet veelquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hallo
nu moet Inso z`n prijs door drieen delen
Ik alleen die over de Arena. Ze zeiden eigenlijk niks nieuws.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb alleen een docu over Foppe de Haan gekeken.
Nee, niet echt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je nog wel eens naar Southampton?
Weet ik.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Woon er niet meer he
Mn broertje gaat nog wel eens.
Ik ben wel van plan af en toe eens met mn vrouw mee te gaan met arsenalquote:
Dat had er meer mee te maken dat ik geen zin had om via streams te kijken en ik geen Ziggo Sport had.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vooral leuk omdat Stijn zelf een paar jaar terug nog wedstrijden als NEC-Roda geweldig vond en dat ipv El Clasico keek
Niet serieus te nemen die ventquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vooral leuk omdat Stijn zelf een paar jaar terug nog wedstrijden als NEC-Roda geweldig vond en dat ipv El Clasico keek
Sowieso North London derby wel hèquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben wel van plan af en toe eens met mn vrouw mee te gaan met arsenal
Heb namelijk optimaal genoten, maar ga mn wedstrijdjes wel uitkiezen
Middlesbrough domineerde Arsenal, best ernstig.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben wel van plan af en toe eens met mn vrouw mee te gaan met arsenal
Heb namelijk optimaal genoten, maar ga mn wedstrijdjes wel uitkiezen
Sport1quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat had er meer mee te maken dat ik geen zin had om via streams te kijken en ik geen Ziggo Sport had.
mwaoh mwaohquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Middlesbrough domineerde Arsenal, best ernstig.
De goede oude tijd dat ik nog alles via pauperstreams keekquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat had er meer mee te maken dat ik geen zin had om via streams te kijken en ik geen Ziggo Sport had.
Weet nog niet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso North London derby wel hè
betere kansen zijn we het over eens.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mwaoh mwaoh
Betere kansen, maar domineerde mwah
Oh kenjer. 2-1 voor Feyenoord dan. Wie niet waagt wie niet wint.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hallo
nu moet Inso z`n prijs door drieen delen
oke laatste die mee doet jij.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh kenjer. 2-1 voor Feyenoord dan. Wie niet waagt wie niet wint.
#nualspijt
Ga je haar trollen dan als zij zit te stressen van de spanning?quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet nog niet.
Ik krijg namelijk altijd ruzie als ik met mn vrouw naar Arsenal ga als het spannend is.
Ik kijk als voetballiefhebber, niet als fan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je haar trollen dan als zij zit te stressen van de spanning?
Terecht.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kijk als voetballiefhebber, niet als fan.
Dat doet mijn pa wel eens bij AZ. Dan ga ik haten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je haar trollen dan als zij zit te stressen van de spanning?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |