Tottenham gaat ook nog wel meedoen hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het tussen Liverpool/City/Arsenal zal gaan.
1. Cityquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het tussen Liverpool/City/Arsenal zal gaan.
Matig elftalletje.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tottenham gaat ook nog wel meedoen hoor.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn vader denkt dat Everton kampioen wordt.
Mijn vader is een beetje koekoek.
Mijn vader heeft weinig voetbalvisie.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Die hebben een wereldprestatie geleverd als ze Europees voetbal halen.
Doet niet veel onder voor een Liverpool of Arsenal. Al die ploegen hebben wel zwakke plekken.quote:
Wat zei die nou over Kuyt?quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader heeft weinig voetbalvisie.
Alleen Liverpool - MUFC is een flopshow waar ik beter had verwacht.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het wel een leuk seizoen tot nu toe.
quote:
Ik heb in GRTD ooit een discussie moeten voeren waarom united de komende jaren geen kampioen gaat wordenquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Chelsea-Man Utd ga ik niet kijken
Dat wordt oogaids
Moet je hem maar uitdagen dat hij erop gaat weddenquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader heeft weinig voetbalvisie.
Ik zei tegen mn pa dat ie 5 barkie krijgt als het gebeurd.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je hem maar uitdagen dat hij erop gaat wedden
Kom je Sevilla - Atlético kijken?quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Chelsea-Man Utd ga ik niet kijken
Dat wordt oogaids
Wedden dat ik tot de 90e minuut denk dat ik win en dan die neuzen er even 1 in prikken en hoppa 2-2, flip heeft verloren.quote:
Muah denk best dat ze een titeltje gaan pakken de komende 5 jaar. Zie Liverpool en Arsenal dat niet echt doen, die gaan ten onder aan de druk als het er echt op aankomt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb in GRTD ooit een discussie moeten voeren waarom united de komende jaren geen kampioen gaat worden
Oh dat is wel een leuk potje.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom je Sevilla - Atlético kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |