Die pilot was inderdaad erg geslaagd, vroeg me al af wat er van gekomen was.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
hier gaat iets mislinken vanad imdb kan niet.
ja die lijkt mij ook wel wat. Moet zeggen dat als ik de OP ga aanpassen er voornamelijk scifi/fantasy/actieseries in zullen staan omdat dat mijn interesse heeft. Tips voor andersoortige series, comedy, romantische series, animated series van mijn part hoor ik graag omdat ik daar zelf totaal niet naar kijkquote:Op maandag 2 januari 2017 20:43 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Die pilot was inderdaad erg geslaagd, vroeg me al af wat er van gekomen was.
American gods lijkt me ook tof.
Emerald City ga ik ook volgen, niet dat de trailer nou zo goed was, maar meer omdat dit soort series me altijd wel weet te boeien
NP weet toevallig dat imdb niet gelinked (linkt? ) kan worden.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:37 schreef JayHovah het volgende:
Als we jou toch niet hadden Karina... Thanx voor de werkende link!
EHm nee, gewoon totaal nee.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:57 schreef Asschen_sukar het volgende:
Helemaal mee eens, kan mij ook niet snel genoeg komen
Zo te zien wel jaquote:Op dinsdag 3 januari 2017 09:41 schreef kwakz0r het volgende:
American Gods? Mijn all time favoriete Neil Gaiman boek!!! Ik ben heel benieuwd. Werkt hij zelf mee aan t script?
Goed nieuwsquote:Op maandag 2 januari 2017 20:27 schreef JayHovah het volgende:
Na anderhalf jaar geleden al de pilot is getest onder het algemene publiek (en oa door ondergetekende goed ontvangen) krijgen we vanaf 13 januari een compleet seizoen van Sneaky Pete op Amazon.
Als een reminder (en opwarmertje) hier de trailer:
400 Error - IMDb
Heb ik er ook in een paar ziekdagen doorheen gebinged, maar vond het persoonlijk geen toppertje, wel aardig verhaal en kijkt lekker weg, maar vond het persoonlijk nou niet heel hoogstaand.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 11:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Goed nieuws![]()
Deze week begonnen aan Goliath. Ik moet zeggen dat ik er wel even in moest komen, maar ik heb nu drie afleveringen gezien en de serie lijkt toch wel ok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit jaar komt er een 2e seizoen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:01 schreef poker4lifee het volgende:
Legion
David Haller, AKA Legion, is a troubled young man who may be more than human. Diagnosed as schizophrenic, David has been in and out of psychiatric hospitals for years. But after a strange encounter with a fellow patient, he's confronted with the possibility that the voices he hears and the visions he sees might be real.
Dank voor de moeite.quote:
Een van mijn favoriete films... dit kan voor mij alleen maar tegenvallenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:27 schreef JayHovah het volgende:
In het kader van "we hebben een origineel idee, laten we een serie maken gebaseerd op een film": Snatch!
Met oa Rupert Grint bevestigt als castmember.
http://www.comingsoon.net(...)-set-photos-are-here
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters everywhere but I don't really care.
Beter! Werd tijd!quote:Op maandag 2 januari 2017 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
hier gaat iets mislinken vanad imdb kan niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |