Erg tof tot nu toequote:Coal Hill teens protect London from monsters in a drama from the Universe of Doctor Who.
Het is wat, het is best tof gedaan, goed verhaal. Combi tussen rode draad en aflevering overspannende verhaallijnen en een beetje case of the week. Maar leuk concept en ook creatief uitgewerktquote:Op dinsdag 29 november 2016 21:17 schreef truedestiny het volgende:
Iemand die Travelers volgt? Is het wat?
Ik wou dit heel graag leuk vinden, maar de pilot was echt slecht.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:10 schreef jogy het volgende:
Oh en Incorporated. Goede serie.
Incorporated (TV Series 2016– ) - IMDb
Probeer er nog ééntje om te kijken of je het écht niets vind. Ik was stiekem wel blij verrast.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:32 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ik wou dit heel graag leuk vinden, maar de pilot was echt slecht.
Ja misschien ooit.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Probeer er nog ééntje om te kijken of je het écht niets vind. Ik was stiekem wel blij verrast.
Ik heb er twee gekeken tot nu toe, ben nog een beetje in dubio of het wat wordt. Ga het wel gewoon nog volgen. Vind het verhaal een beetje cliché en doet me ietwat denken aan bijv. Colony en nog een paar andere seriesquote:Op dinsdag 13 december 2016 13:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Probeer er nog ééntje om te kijken of je het écht niets vind. Ik was stiekem wel blij verrast.
De beste graadmeter voor series is IMDB wat mij betreft. Metacritic geeft ook een aardig beeld van wat critici vinden maar op IMDB kan iedereen een cijfer geven en dan krijg je toch wel een aardig beeld van of een serie echt op of echt flut is.quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:59 schreef wc-eend het volgende:
Weet er iemand een website waar je goed kan zien welke series nieuw zijn maar ook hoe ze ontvangen zijn? Ik ben niet echt op de hoogte van dit najaar en wil wel nog wat oppakken voor in mijn vakantie.
Mochten jullie zelf tips hebben graag... ben meer van de korte seizoenen dan 24 afleveringen en case of the week...
Ja ik volg het. Vind het leuk, beetje tijdreizen en zoquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:45 schreef Vinture het volgende:
Iemand timeless gezien ik heb nu de pilot gezien en het is best goed
Wel een toffe trailer iig...quote:
Wil ik nog gaan kijken. Vooral ook omdat het volgens mij een serie is dat het publiek wat meer klaar maakt voor het feit dat we bezocht worden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:01 schreef Mirel het volgende:
Iemand die People of Earth kijkt? Vrij leuke comedy
quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:36 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wil ik nog gaan kijken. Vooral ook omdat het volgens mij een serie is dat het publiek wat meer klaar maakt voor het feit dat we bezocht worden.
Ik heb niet echt een vaste smaak. Ik kijk net zo makkelijk naar ZNation als naar Westworld. Als ik maar gewoon kan genieten van het kijken. I know... beetje breedquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:21 schreef Japie77 het volgende:
[..]
De beste graadmeter voor series is IMDB wat mij betreft. Metacritic geeft ook een aardig beeld van wat critici vinden maar op IMDB kan iedereen een cijfer geven en dan krijg je toch wel een aardig beeld van of een serie echt op of echt flut is.
Wat voor soort series zoek je? Politieserie, fantasy, politieke thriller, spionnenserie, actie, drama comedy, superhelden serie?
Ok aanraders wat mij betreft Goliath, Outsiders (soort van Sons of Anarchy), Atlanta, Black Mirror, Designated Survivor, the Expanse, Start-Up, Billions, The Path, Show me a Hero, the Last Kingdom, the man in the High Castle, mr Robot, Flesh and Bone.quote:Op woensdag 14 december 2016 07:26 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een vaste smaak. Ik kijk net zo makkelijk naar ZNation als naar Westworld. Als ik maar gewoon kan genieten van het kijken. I know... beetje breed
Westworld en Quarry heb ik trouwens al wel gezien!
Thanks for the tip van iMDB. Films checkte ik wel altijd..
Ik heb van dit rijtje enkel Designated Survivor en S1 van Mr. Robot gezien, terwijl ze me eigenlijk stuk voor stuk wel interessant lijken. Om maar even aan te geven wat voor overschot aan tv series er is vandaag de dag haha. Kom aan 80% van de series die me interessant lijken niet eens toe.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:27 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ok aanraders wat mij betreft Goliath, Outsiders (soort van Sons of Anarchy), Atlanta, Black Mirror, Designated Survivor, the Expanse, Start-Up, Billions, The Path, Show me a Hero, the Last Kingdom, the man in the High Castle, mr Robot, Flesh and Bone.
Zal vast iets tussen zitten!
dat is zeker waar inderdaad, heb ook nog tig nieuwe series liggen die ik wil zien en ook nog serie's die a een paar seizoenen lopen en waar ik het nieuwe seizoen nog niet van gezien, terwijl ik die eerder elke week met één nieuwe aflevering keek. Zoveel goede serie's tegenwoordig, en het gaat maar doorquote:Op woensdag 14 december 2016 13:28 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Ik heb van dit rijtje enkel Designated Survivor en S1 van Mr. Robot gezien, terwijl ze me eigenlijk stuk voor stuk wel interessant lijken. Om maar even aan te geven wat voor overschot aan tv series er is vandaag de dag haha. Kom aan 80% van de series die me interessant lijken niet eens toe.
Ja dat is zeker waar. Seizoen 2 van Mr Robot vond ik beter dan seizoen 1 trouwens. De beste series van dit lijstje vind toch wel Goliath, Atalanta (30 min), en the Last Kingdom.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:28 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Ik heb van dit rijtje enkel Designated Survivor en S1 van Mr. Robot gezien, terwijl ze me eigenlijk stuk voor stuk wel interessant lijken. Om maar even aan te geven wat voor overschot aan tv series er is vandaag de dag haha. Kom aan 80% van de series die me interessant lijken niet eens toe.
mee eensquote:Op woensdag 14 december 2016 13:47 schreef ems. het volgende:
Ik vond seizoen 2 van Mr Robot juist beduidend minder dan seizoen 1
Maar nog steeds worth to watch, daar niet van.
Wel heb ik nog lekker 7 afleveringen westworld liggen. Allicht dat ik vanavond en morgen even binge
Dat had ik ook bij seizoen twee, ik vraag mij ook sterk af of het niveau van seizoen één nog gehaald kan worden.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:47 schreef ems. het volgende:
Ik vond seizoen 2 van Mr Robot juist beduidend minder dan seizoen 1
Maar nog steeds worth to watch, daar niet van.
Wel heb ik nog lekker 7 afleveringen westworld liggen. Allicht dat ik vanavond en morgen even binge
Ik laat mij niet beïnvloeden door wat critici denken/vinden.quote:Op woensdag 14 december 2016 17:07 schreef Japie77 het volgende:
Ik vond Mr Robot seizoen 2 beter dan 1 en de critici zijn het met me eens trouwens.
http://www.metacritic.com/tv/mr-robot/season-2
http://www.metacritic.com/tv/mr-robot
Hear hear.quote:Op woensdag 14 december 2016 17:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik laat mij niet beïnvloeden door wat critici denken/vinden.
En al helemaal niet via IMDB.
IMDB is sowieso de beste graadmeter voor series. Metacritic een stukje minder.quote:Op woensdag 14 december 2016 17:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik laat mij niet beïnvloeden door wat critici denken/vinden.
En al helemaal niet via IMDB.
Dat is nou net het probleem met IMDB imo. Zelfs het meest kansloze ooit (bijv. Terra Nova) krijgt rond de 6.8. Als het een film was geweest had het rond de 3 gezeten ofzo.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:06 schreef Japie77 het volgende:
[..]
IMDB is sowieso de beste graadmeter voor series. Metacritic een stukje minder.
Ik vind het wel fijn om een beetje een inschatting te kunnen maken over een serie. Zodat ik niet al die flutseries hoef te kijken waarbij je na 10 minuten door het tenenkrommende acteerwerk en het flutverhaaltje de neiging krijg om uit het raam te springen.
Een serie met een rating van een 6,8 ga ik niet kijken hoor. Bij series begint het pas vanaf een 7,5. Dan weet je dat het een acceptabel niveau heeft. Dan is het nog de vraag of het je aanspreekt of niet maar dat is in ieder geval al een behoorlijke schifting. En dat is fijn tegenwoordig met de enorme overdaad aan series.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is nou net het probleem met IMDB imo. Zelfs het meest kansloze ooit (bijv. Terra Nova) krijgt rond de 6.8. Als het een film was geweest had het rond de 3 gezeten ofzo.
Terra Nova (TV Series 2011) - IMDb
Die ratings bij series zijn zo krom.
iZombie op Netflix! Ik zag de aankondigingen al tijden en dachtquote:Op woensdag 14 december 2016 07:26 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een vaste smaak. Ik kijk net zo makkelijk naar ZNation als naar Westworld. Als ik maar gewoon kan genieten van het kijken. I know... beetje breed
Westworld en Quarry heb ik trouwens al wel gezien!
Thanks for the tip van iMDB. Films checkte ik wel altijd..
Das goed nieuws, want ben net bezig met mr robot (ep 4 pas) en vermaak me prima met die serie.quote:Op woensdag 14 december 2016 17:07 schreef Japie77 het volgende:
Ik vond Mr Robot seizoen 2 beter dan 1 en de critici zijn het met me eens trouwens.
Thanks! Aantal volg ik maar sommige zijn onbekend!quote:Op woensdag 14 december 2016 12:27 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ok aanraders wat mij betreft Goliath, Outsiders (soort van Sons of Anarchy), Atlanta, Black Mirror, Designated Survivor, the Expanse, Start-Up, Billions, The Path, Show me a Hero, the Last Kingdom, the man in the High Castle, mr Robot, Flesh and Bone.
Zal vast iets tussen zitten!
400 Error - IMDbquote:As former Green Beret Bryan Mills deals with a personal tragedy that shakes his world, he fights to overcome the incident and exact revenge.
meh, ik zie het niet zo.quote:Op vrijdag 16 december 2016 04:33 schreef JayHovah het volgende:
Gebaseerd op de filmtrilogie:
[..]
400 Error - IMDb
Ik ben na een paar afleveringen afgehaakt. De eerste aflevering kan je nog wel onder comedy scharen, daarna kan ik weinig humor ontdekken.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:01 schreef Mirel het volgende:
Iemand die People of Earth kijkt? Vrij leuke comedy
Ben nu bij episode 8 denk ik in seizoen 2, tot nu toe valt dit seizoen in het niet bij de eerste vind ik.quote:Op woensdag 14 december 2016 17:07 schreef Japie77 het volgende:
Ieder zo zijn eigen mening.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:19 schreef aspi het volgende:
[..]
Ben nu bij episode 8 denk ik in seizoen 2, tot nu toe valt dit seizoen in het niet bij de eerste vind ik.
Er zit niet veel origineels aan vergeleken met seizoen 1 en het psychologische gedoe is echt de serie onnodig aan het rekken. Maarja niet zeggen dat het slecht is, maar tot nu toe is seizoen 2 een gevalletje jammer.
Het lijkt wel of de 'ouderwetse' sitcom heeft afgedaan. Er is echt 0,0 goede comedy momenteel.quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:48 schreef kawotski het volgende:
[..]
Ik ben na een paar afleveringen afgehaakt. De eerste aflevering kan je nog wel onder comedy scharen, daarna kan ik weinig humor ontdekken.
eens ik trek S02 niet.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:19 schreef aspi het volgende:
[..]
Ben nu bij episode 8 denk ik in seizoen 2, tot nu toe valt dit seizoen in het niet bij de eerste vind ik.
Er zit niet veel origineels aan vergeleken met seizoen 1 en het psychologische gedoe is echt de serie onnodig aan het rekken. Maarja niet zeggen dat het slecht is, maar tot nu toe is seizoen 2 een gevalletje jammer.
Big Bang Theory de beste vinden en Arrested Development slecht vinden.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:59 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
Het lijkt wel of de 'ouderwetse' sitcom heeft afgedaan. Er is echt 0,0 goede comedy momenteel.
The Big Bang Theory is wat mij betreft nog de beste, ondanks het enorm gedaalde niveau sinds de eerste seizoenen. The Good Place was aardig, maar niet meer dan dat. Blunt Talk is wel leuk, maar meer om Patrick Steward in een totaal andere rol te zien (ja, sorry, Star Trek fan hier).
Arrested Development, Fresh of the Boat, Man Seeking WomanAllemaal hetzelfde genre, over the top en overacting. Het lijken wel Nederlandse comedies...
Ik vind TBBT wel één van de betere comedy's en de eerste 2 afleveringen die ik van AD heb gezien vond ik helemaal niet leuk.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:31 schreef Mirel het volgende:
[..]
Big Bang Theory de beste vinden en Arrested Development slecht vinden.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:31 schreef Mirel het volgende:
[..]
Big Bang Theory de beste vinden en Arrested Development slecht vinden.
BBT vind ik het beste van wat nu uitgezonden wordt, das nogal een nuancering. Smaken verschillen, maar ik begrijp werkelijk niet wat mensen leuk vinden aan overdreven geacteerde gruwelijk flauwe humor met enkel personages die zo absurd zijn dat je je absoluut niet in kan inleven. Maar ieder z'n meningquote:Op zaterdag 17 december 2016 17:00 schreef Mirel het volgende:
AD snap je pas als je genoeg eps gezien hebt om ieder personage en zijn of haar trekjes te leren kennen. Er zit heel veel detail in
Atlanta.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:59 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
Het lijkt wel of de 'ouderwetse' sitcom heeft afgedaan. Er is echt 0,0 goede comedy momenteel.
The Big Bang Theory is wat mij betreft nog de beste, ondanks het enorm gedaalde niveau sinds de eerste seizoenen. The Good Place was aardig, maar niet meer dan dat. Blunt Talk is wel leuk, maar meer om Patrick Steward in een totaal andere rol te zien (ja, sorry, Star Trek fan hier).
Arrested Development, Fresh of the Boat, Man Seeking WomanAllemaal hetzelfde genre, over the top en overacting. Het lijken wel Nederlandse comedies...
Twee afleveringen gezien. Weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden.quote:
Ja gelukkig wel. ik moet zeggen dat het verder in het seizoen wel een stuk beter wordt dan het begin. Mooiquote:
Booooh, volhoudenquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:59 schreef Nickske1912 het volgende:
Arrested Development heb ik ook maar een aflevering of zes volgehouden. Vond het daarna nog steeds niet bijster grappig, dus maar mee gestopt.
Ik heb het seizoen inmiddels afgekeken, maar het voelt totaal niet bevredigend. De spanningsopbouw door de verschillende afleveringen komt wel heel abrupt tot een teleurstellend einde. Erg jammer vooral, want ik vond het zeer interessantquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Twee afleveringen gezien. Weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden.
Hehe, oja.quote:Op dinsdag 20 december 2016 02:03 schreef shiznuts het volgende:
Beetje een ongelukkige opmerking zo...
http://nos.nl
Ben je blij dat het afgelopen is?quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:41 schreef ChickenMan het volgende:
Laatste aflevering van Berlin Station
Lijkt me een toffe serie! Aanrader dus?quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:41 schreef ChickenMan het volgende:
Heb net de pilot gezien, echt beetje vage serie. Gaat het nog ergens over verder in het seizoen? Ik lees dat jij nogal veel vragen blijft houden, dan voorspelt weinig goedsquote:Op zondag 18 december 2016 20:18 schreef byah het volgende:
[..]
Ik heb het seizoen inmiddels afgekeken, maar het voelt totaal niet bevredigend. De spanningsopbouw door de verschillende afleveringen komt wel heel abrupt tot een teleurstellend einde. Erg jammer vooral, want ik vond het zeer interessant
Klopt, inmiddels ook afgekeken.quote:Op zondag 18 december 2016 20:18 schreef byah het volgende:
[..]
Ik heb het seizoen inmiddels afgekeken, maar het voelt totaal niet bevredigend. De spanningsopbouw door de verschillende afleveringen komt wel heel abrupt tot een teleurstellend einde. Erg jammer vooral, want ik vond het zeer interessant
Ja echt wel!quote:Op dinsdag 20 december 2016 11:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lijkt me een toffe serie! Aanrader dus?
Die staat voor komende week in mijn planning om te kijken.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:41 schreef ChickenMan het volgende:
Hier ook over The OA.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Twee afleveringen gezien. Weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden.
Creepypastasquote:Op vrijdag 23 december 2016 03:21 schreef jepperdeprep het volgende:
Iemand hier Channel Zero gezien?
"Channel Zero is an American horror anthology television series created by Nick Antosca. The series was greenlit for two 6-episode, self-contained seasons, slated to air in the fall of 2016 and the fall of 2017 on Syfy.[1] Storylines for the series are based on popular creepypastas."
Eerste seizoen gaat over Candle Cove, Een creepypasta.
Hier lees je er meer over; http://creepypasta.wikia.com/wiki/Candle_Cove
Ik vond het best vet!
Trailer van american gods vond ik erg leuk, voor mij iig weer eens wat nieuwe gezichten. Voor de veteranen onder de tv kijkers wellicht nietquote:Op maandag 2 januari 2017 19:57 schreef Karina het volgende:
Ik zal van de week de OP aanpassen met daarin de nieuwe series voor 2017, als iemand nog tips heeft die er in moeten, geef maar een gil
Sowieso ben ik zelf heel benieuwd naar American Gods.
hier gaat iets misquote:Op maandag 2 januari 2017 20:27 schreef JayHovah het volgende:
Na anderhalf jaar geleden al de pilot is getest onder het algemene publiek (en oa door ondergetekende goed ontvangen) krijgen we vanaf 13 januari een compleet seizoen van Sneaky Pete op Amazon.
Als een reminder (en opwarmertje) hier de trailer:
400 Error - IMDb
Die pilot was inderdaad erg geslaagd, vroeg me al af wat er van gekomen was.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
hier gaat iets mislinken vanad imdb kan niet.
ja die lijkt mij ook wel wat. Moet zeggen dat als ik de OP ga aanpassen er voornamelijk scifi/fantasy/actieseries in zullen staan omdat dat mijn interesse heeft. Tips voor andersoortige series, comedy, romantische series, animated series van mijn part hoor ik graag omdat ik daar zelf totaal niet naar kijkquote:Op maandag 2 januari 2017 20:43 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Die pilot was inderdaad erg geslaagd, vroeg me al af wat er van gekomen was.
American gods lijkt me ook tof.
Emerald City ga ik ook volgen, niet dat de trailer nou zo goed was, maar meer omdat dit soort series me altijd wel weet te boeien
NP weet toevallig dat imdb niet gelinked (linkt? ) kan worden.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:37 schreef JayHovah het volgende:
Als we jou toch niet hadden Karina... Thanx voor de werkende link!
EHm nee, gewoon totaal nee.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:57 schreef Asschen_sukar het volgende:
Helemaal mee eens, kan mij ook niet snel genoeg komen
Zo te zien wel jaquote:Op dinsdag 3 januari 2017 09:41 schreef kwakz0r het volgende:
American Gods? Mijn all time favoriete Neil Gaiman boek!!! Ik ben heel benieuwd. Werkt hij zelf mee aan t script?
Goed nieuwsquote:Op maandag 2 januari 2017 20:27 schreef JayHovah het volgende:
Na anderhalf jaar geleden al de pilot is getest onder het algemene publiek (en oa door ondergetekende goed ontvangen) krijgen we vanaf 13 januari een compleet seizoen van Sneaky Pete op Amazon.
Als een reminder (en opwarmertje) hier de trailer:
400 Error - IMDb
Heb ik er ook in een paar ziekdagen doorheen gebinged, maar vond het persoonlijk geen toppertje, wel aardig verhaal en kijkt lekker weg, maar vond het persoonlijk nou niet heel hoogstaand.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 11:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Goed nieuws![]()
Deze week begonnen aan Goliath. Ik moet zeggen dat ik er wel even in moest komen, maar ik heb nu drie afleveringen gezien en de serie lijkt toch wel ok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit jaar komt er een 2e seizoen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:01 schreef poker4lifee het volgende:
Legion
David Haller, AKA Legion, is a troubled young man who may be more than human. Diagnosed as schizophrenic, David has been in and out of psychiatric hospitals for years. But after a strange encounter with a fellow patient, he's confronted with the possibility that the voices he hears and the visions he sees might be real.
Dank voor de moeite.quote:
Een van mijn favoriete films... dit kan voor mij alleen maar tegenvallenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:27 schreef JayHovah het volgende:
In het kader van "we hebben een origineel idee, laten we een serie maken gebaseerd op een film": Snatch!
Met oa Rupert Grint bevestigt als castmember.
http://www.comingsoon.net(...)-set-photos-are-here
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters everywhere but I don't really care.
Beter! Werd tijd!quote:Op maandag 2 januari 2017 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
hier gaat iets mislinken vanad imdb kan niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |