Twee afleveringen gezien. Weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden.quote:
Ja gelukkig wel. ik moet zeggen dat het verder in het seizoen wel een stuk beter wordt dan het begin. Mooiquote:
Booooh, volhoudenquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:59 schreef Nickske1912 het volgende:
Arrested Development heb ik ook maar een aflevering of zes volgehouden. Vond het daarna nog steeds niet bijster grappig, dus maar mee gestopt.
Ik heb het seizoen inmiddels afgekeken, maar het voelt totaal niet bevredigend. De spanningsopbouw door de verschillende afleveringen komt wel heel abrupt tot een teleurstellend einde. Erg jammer vooral, want ik vond het zeer interessantquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Twee afleveringen gezien. Weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden.
Hehe, oja.quote:Op dinsdag 20 december 2016 02:03 schreef shiznuts het volgende:
Beetje een ongelukkige opmerking zo...
http://nos.nl
Ben je blij dat het afgelopen is?quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:41 schreef ChickenMan het volgende:
Laatste aflevering van Berlin Station
Lijkt me een toffe serie! Aanrader dus?quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:41 schreef ChickenMan het volgende:
Heb net de pilot gezien, echt beetje vage serie. Gaat het nog ergens over verder in het seizoen? Ik lees dat jij nogal veel vragen blijft houden, dan voorspelt weinig goedsquote:Op zondag 18 december 2016 20:18 schreef byah het volgende:
[..]
Ik heb het seizoen inmiddels afgekeken, maar het voelt totaal niet bevredigend. De spanningsopbouw door de verschillende afleveringen komt wel heel abrupt tot een teleurstellend einde. Erg jammer vooral, want ik vond het zeer interessant
Klopt, inmiddels ook afgekeken.quote:Op zondag 18 december 2016 20:18 schreef byah het volgende:
[..]
Ik heb het seizoen inmiddels afgekeken, maar het voelt totaal niet bevredigend. De spanningsopbouw door de verschillende afleveringen komt wel heel abrupt tot een teleurstellend einde. Erg jammer vooral, want ik vond het zeer interessant
Ja echt wel!quote:Op dinsdag 20 december 2016 11:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lijkt me een toffe serie! Aanrader dus?
Die staat voor komende week in mijn planning om te kijken.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:41 schreef ChickenMan het volgende:
Hier ook over The OA.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Twee afleveringen gezien. Weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden.
Creepypastasquote:Op vrijdag 23 december 2016 03:21 schreef jepperdeprep het volgende:
Iemand hier Channel Zero gezien?
"Channel Zero is an American horror anthology television series created by Nick Antosca. The series was greenlit for two 6-episode, self-contained seasons, slated to air in the fall of 2016 and the fall of 2017 on Syfy.[1] Storylines for the series are based on popular creepypastas."
Eerste seizoen gaat over Candle Cove, Een creepypasta.
Hier lees je er meer over; http://creepypasta.wikia.com/wiki/Candle_Cove
Ik vond het best vet!
Trailer van american gods vond ik erg leuk, voor mij iig weer eens wat nieuwe gezichten. Voor de veteranen onder de tv kijkers wellicht nietquote:Op maandag 2 januari 2017 19:57 schreef Karina het volgende:
Ik zal van de week de OP aanpassen met daarin de nieuwe series voor 2017, als iemand nog tips heeft die er in moeten, geef maar een gil
Sowieso ben ik zelf heel benieuwd naar American Gods.
hier gaat iets misquote:Op maandag 2 januari 2017 20:27 schreef JayHovah het volgende:
Na anderhalf jaar geleden al de pilot is getest onder het algemene publiek (en oa door ondergetekende goed ontvangen) krijgen we vanaf 13 januari een compleet seizoen van Sneaky Pete op Amazon.
Als een reminder (en opwarmertje) hier de trailer:
400 Error - IMDb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |