SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
Zonder wrijving geen glans
Heb daar een handje van. Echt 5 dozen hier liggen voor die shitquote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja. En de flessen van tommie zijn er. Goede doos er bij voor 6 grote flessen. Maar even bewaren voor een toekomstige trade.
PSVquote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:56 schreef Elan het volgende:
Voor welke club zou de spruit van Jojo worden?
Alleen de Rose heeft een nummer deze keer, heb 14 uit 198. Komt dus neer een brouwcapaciteit van 150 liter.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb daar een handje van. Echt 5 dozen hier liggen voor die shit
Wilde net die rosé gaan kopen bij de brigadier, maar hij zat nog in de auto terug van Tommie. Morgen maar eentje halen
Young Boys Bernquote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:56 schreef Elan het volgende:
Van de sici heb ik ondertussen 4% gedronkenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alleen de Rose heeft een nummer deze keer, heb 14 uit 198. Komt dus neer een brouwcapaciteit van 150 liter.
Hij heeft vandaag toevallig z'n eerste Twente tenue gekregen met z'n naam achterop.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:56 schreef Elan het volgende:
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag toevallig z'n eerste Twente tenue gekregen met z'n naam achterop.
Ik ga zaterdag naar een van de clubs waar jij een shirt van hebtquote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag toevallig z'n eerste Twente tenue gekregen met z'n naam achterop.
Kapogod.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag naar een van de clubs waar jij een shirt van hebt
Valt mee eigenlijk, niet zon Arsenal fan.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:00 schreef napoleonfour het volgende:
Ik denk dat Kapi zin heeft in zijn tripje naar Arsenal.
Is golfen in deze een metafoor voor iets?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog geneukt, of golf je al?
Arm kind.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat kunnen er zoveel zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag naar een van de clubs waar jij een shirt van hebt
Dat zou mooi zijn, maar ik verwacht het niet als kraamcadeau.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgende week Ajax tenuetje?
Gefeliciteerd hè met die bikkel.
Alleen de laatste twee.quote:
Ik haat smileys.quote:
Krakend bed ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 02:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, bovenbuurman ligt keihard in z'n slaap te praten
lekker hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:19 schreef Jojoortje het volgende:
Douwe Egbers apparaat natuurlijk. Koekoek!
???????????????????????/quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Smileys heb ik nog nooit eerder gezien.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:31 schreef Ajacied422 het volgende:
jij hebt geen WA?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Hey Iwanius, vergeet de andere topics niet!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:02 schreef Iwanius het volgende:
Morgen, alweer bijna middag en het is schitterend weer al zeg ik het zelf. Beetje fris maar niet slecht mits goed ingepakt.
[ afbeelding ]
Uurtje of 2 geleden buiten gezeten met een bio-wijntje en een tomatensoepje.
Verkeerde topic droplul.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:18 schreef Japie77 het volgende:
Wat een fijne overwinning gisteren van mijn cluppie zeg!
Heb er niks van kunnen zien helaas.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:22 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jouw cluppie heeft het toch ook prima gedaan?
Zo blijven er maar weinig talenten over hé.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Van mijn humor hoef ik 't niet te hebben nee.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neemt iemand jou serieus dan? (behalve je moeder)
Je sig is compleet naar de klote. Fix it, amateur.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neemt iemand jou serieus dan? (behalve je moeder)
ISMOgoddquote:
Dat doet FOK automatisch als ik een linkje erin zet, wie is hier nou de amateur?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je sig is compleet naar de klote. Fix it, amateur.
Lijpe volgende week albumquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ISMOgodd
Lijpe is ook weer goed bezig
[..]
Dat doet FOK automatisch als ik een linkje erin zet, wie is hier nou de amateur?
Wat een boefje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iwanius gaat de Sinterklaas intocht verstoren, heb je dat al gehoord? Hij rookt ook sigaren.
Ooooooooooooooquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je sig is compleet naar de klote. Fix it, amateur.
Bron?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iwanius gaat de Sinterklaas intocht verstoren, heb je dat al gehoord? Hij rookt ook sigaren.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komt niet op album maar nu al fire
Heb het al 3x verwijderd maar telkens komt het terug, hiervoor moet je maar bij je baas zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb verder gelezen, wel een slap excuus want Onlogisch heeft zijn sig wel op orde.
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:17 schreef Iwanius het volgende:
Dit jaar gaan een aantal maten en ik bewust naar een Sinterklaas intocht waar je de anti-Piet coalitie kan verwachten om daar even tegengas te geven. Ik hoop heel erg dat er een aantal massaal weer gaan lopen provoceren/schreeuwen alias Sylvana Simons/Quincy Gario gedrag vertonen want ik wil sowieso graag even 'boefje' uit de jaren 60 spelen. En daar heb ik een boete en een avondje cel wel voor over zolang de anti-zwarte Piet hufters maar doorkrijgen dat ze lik op stuk krijgen bij ons.
P.s. zouden de meesten van die gasten kunnen zwemmen?![]()
KOEKOEK.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb verder gelezen, wel een slap excuus want Onlogisch heeft zijn sig wel op orde.
Dubbele penetratie door Majestijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
KOEKOEK.
Stijn zet DP even op zijn plek hier.
TR gemacht. Crewbash.quote:
Nou niet echt want hij heeft nog geen reactie op mijn reactiequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
KOEKOEK.
Stijn zet DP even op zijn plek hier.
Weten we ook van wie Geert zn kapsel vandaan heeftquote:
Mensen die een TR maakte of mensen die een TR aan de broek kregen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vroeger werden mensen met een TR kaalgeschoren
Gewoon iedereen kaal. Jaren 90 hequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mensen die een TR maakte of mensen die een TR aan de broek kregen?
maaktequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mensen die een TR maakte of mensen die een TR aan de broek kregen?
Maakt me toch niets uit. Eens in de zoveel tijd ga ik nagenoeg helemaal kaal.quote:
Ik laat het niet toe dat iemand de crew gaat bashen. Ook al ben ik nog steeds boos op je.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed dat je de daad bij het woord voegt.
Vanzelfsprekend lijkt me. En ik heb er een positieve note bij. Goed voor mijn ego.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:19 schreef Doublepain het volgende:
Maar die post is dus weggehaald?
lol
Goed verhaal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:21 schreef Shadowkid053 het volgende:
Net een 4 led push lichtje gekocht.
Ik ging er vanuit dat ik 4 led lampjes kocht. Blijkt het een lampje te zijn met 4 ledjes.
Ik ga nooit meer impuls aankopen doen om half 4 snachts op banggood xD
Daar wordt je lans wel langer van hequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend lijkt me. En ik heb er een positieve note bij. Goed voor mijn ego.
1-2tje met 422quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend lijkt me. En ik heb er een positieve note bij. Goed voor mijn ego.
6/10quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:22 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Daar wordt je lans wel langer van he
Schier onmogelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:22 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Daar wordt je lans wel langer van he
er is zojuist een post verwijderdquote:
Goedkoop dit. Heel goedkoop.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
er is zojuist een post verwijderd
Die persoon zei:
Liever don in de SC dan Stijn
Wat vind je hiervan?
Over kaalscheren gesproken. Dikke NSB actie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die persoon zei:
Wat vind je hiervan?
Ik ben ook wel eens boos, maar ik vind dat eeuwige geruzie zo overbodig. Ook in het leven gaan ruzies over de meest kansloze dingen. Ik heb eigenlijk nooit gezeik of ruzie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik laat het niet toe dat iemand de crew gaat bashen. Ook al ben ik nog steeds boos op je.
Nee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens boos, maar ik vind dat eeuwige geruzie zo overbodig. Ook in het leven gaan ruzies over de meest kansloze dingen. Ik heb eigenlijk nooit gezeik of ruzie.
Is dat een gave?
Ik ben verplicht zaken te melden bij Donquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Over kaalscheren gesproken. Dikke NSB actie.
Tja ieder heeft recht op z'n mening. Behalve Davy, die niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die persoon zei:
Wat vind je hiervan?
Dat kan middels een TR. Die dan door Stijn wordt behandeld.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben verplicht zaken te melden bij Don
Davy heeft er nooit eentje gehad, dus dit is een beetje onder de gordel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja ieder heeft recht op z'n mening. Behalve Davy, die niet.
Wij van WC Eend...quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat kan middels een TR. Die dan door Stijn wordt behandeld.
Goed punt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy heeft er nooit eentje gehad, dus dit is een beetje onder de gordel.
Daar ben ik juist bang voor, vandaar mijn directe aanpakquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat kan middels een TR. Die dan door Stijn wordt behandeld.
Ik zou ook een goede mod zijn.quote:
Ik zag deze tijdloze mr.stylo productions in je fobo staan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
eens, zeg maar waneer je je campagne wil starten
Hij was hier laatst nog en tevens is een berichtje in mijn Fobo altijd leukquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zag deze tijdloze mr.stylo productions in je fobo staan.
[ afbeelding ]
Stylo, als je dit leest en ik denk dat ik dat voor de hele SC spreek; Succes in Mosul!
Wortels zijn erg gezond en op deze manier kun je hem eten zonder dik te worden. Goede tip dus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zag deze tijdloze mr.stylo productions in je fobo staan.
[ afbeelding ]
Stylo, als je dit leest en ik denk dat ik dat voor de hele SC spreek; Succes in Mosul!
Wil je dat ik in je fobo post?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij was hier laatst nog en tevens is een berichtje in mijn Fobo altijd leuk
Als je dat gaat doen ga ik er persoonlijk voor zorg dragen dat jij uit mijn top 3 favoriete VBL mods gaat vallen. Begrijp je me menneke?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga me sterk maken voor Iwanius als mod.
Ik sidder.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je dat gaat doen ga ik er persoonlijk voor zorg dragen dat jij uit mijn top 3 favoriete VBL mods gaat vallen. Begrijp je me menneke?
Aal.quote:
Je wordt volwassen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:43 schreef Saind het volgende:
Ik heb al maanden geen note meer gehad. Tijd dat ik mod word
Dan komt Iwanius op 3 boven Stijn bedoel je?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je dat gaat doen ga ik er persoonlijk voor zorg dragen dat jij uit mijn top 3 favoriete VBL mods gaat vallen. Begrijp je me menneke?
Om een post vragen is nogal zielig maar mocht je ooit weer in mijn fobo komen zou ik het prijs stellen.quote:
KingRoland schuift door en wordt admin.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:46 schreef GGMM het volgende:
Komt er een nieuwe VBL-mod?
Gaat KingFlopland eindelijk weg??
BIER VOOR IEDEREEN!
TR gemaakt. Dit zijn geen grappen meer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga me sterk maken voor Iwanius als mod.
Ik zie niet dat je daad bij het woord voegt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
TR gemaakt. Dit zijn geen grappen meer.
Sooooowwwquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij drinkt sowieso nooit bier.
Kijk nog eens.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie niet dat je daad bij het woord voegt.
Oké.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij drinkt sowieso nooit bier.
Ik ben al op weg naar de sm-kelder.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, heb je jezelf al straf gegeven?
Stijn heeft geen zelfkritiek.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, heb je jezelf al straf gegeven?
Oké.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben al op weg naar de sm-kelder.
Stijn is net 14. Dat kun je hem toch niet kwalijk nemen?quote:
Bij de Lidl lekker wijntje nu. Rood. 2 voor 6 euro. Da's geen geld.quote:
Zeg het hem Stinho.quote:
Welkquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij de Lidl lekker wijntje nu. Rood. 2 voor 6 euro. Da's geen geld.
Zinfandel. Die Primitivo die jij pas hebt gehad; Dit is de Amerikaanse tegenhanger. Erg lekker wijntje.quote:
Heb gisteren wel flink wat Jup op. Zoveel verschil is er toch niet tussen de meeste pilsen.quote:
Ik moedig hem aan.quote:
Ik moet nog aan Se02 beginnen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:56 schreef Saind het volgende:
Nog maar 1 aflevering seizoen 2 Gomorra te gaan
Shit is hard
Is die al op Netflix?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:56 schreef Saind het volgende:
Nog maar 1 aflevering seizoen 2 Gomorra te gaan
Shit is hard
Tuurlijk. Ik sta nu niet echt bekend als iemand die altijd achter de feiten aanloopt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh het was een 'you go girl' opmerking.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik sta nu niet echt bekend als iemand die altijd achter de feiten aanloopt.
Dan wacht ik nog even. Ik ben bezig met Stranger Things. Kan me bekoren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Neh.
Vond het te lang duren, staat wel 1080P met engelse subtitles op de internet nu
Jip.quote:
Ik vond het heel kut klinken, stranger things. Maar mensen zijn er echt leip vanquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog even. Ik ben bezig met Stranger Things. Kan me bekoren.
En dan is het afwachten naar Peaky Blinders SE03.
Echt jaren 80. Stephen King meets Steven Spielberg. ET meets X-files. Ik vind het echt goed gedaan. Ook al ben ik hier normaal niet zo van.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vond het heel kut klinken, stranger things. Maar mensen zijn er echt leip van
Serie met kinderen in de hoofdrol en monsters ofzo was het toch? Klinkt echt
Vandaag komt het pakket met de Fou binnen. Bij jou ook?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb gisteren wel flink wat Jup op. Zoveel verschil is er toch niet tussen de meeste pilsen.
Behalve Corona dat is echt bocht
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:02 schreef Saind het volgende:
Ik ga morgen kleiduivenschieten, zal ik een dom jagershoedje opzetten of niet
Heb ook al geen tweed
Geen idee. Kreeg woensdagnacht een mailtje dat het allemaal wat langer duurdequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vandaag komt het pakket met de Fou binnen. Bij jou ook?
Corona en desperadosgodquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb gisteren wel flink wat Jup op. Zoveel verschil is er toch niet tussen de meeste pilsen.
Behalve Corona dat is echt bocht
Nee, kan inloggen en verder niks. Heb wel een mail met de dingen die ik besteld heb. Kreeg woensdagavond een mail dat hij gisteren zou worden verzonden en met een DHL tracking code.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:06 schreef Saind het volgende:
Opper kun jij op die site ergens je bestelling vinden? Zie het niet
Ik nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, kan inloggen en verder niks. Heb wel een mail met de dingen die ik besteld heb. Kreeg woensdagavond een mail dat hij gisteren zou worden verzonden en met een DHL tracking code.
Ik zal net het laatste label hebben gehad dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik niet
Geachte ,
De status van uw bestelling 20160340 is aangepast. De status is nu: 'In behandeling'
Hi, het printen van de verzendlabels was vanavond niet mogelijk. Ik ben een paar dagen weg dus excuses voor de vertraging maar de bieren komen er aan! Cheers, PP Stil
Met vriendelijke groet,
De Molen Beershop
Is dat prins bernard?quote:
Ik ken oprecht geen mensen van de UvA. Veel komt uit Utrecht, Rotterdam en Nijmegen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:25 schreef napoleonfour het volgende:
Opper, nemen ze bij jullie op het werk nog mensen van de UvA serieus?
Ik zou oprecht mijn kinderen niet naar de UvA ofde VU laten gaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ken oprecht geen mensen van de UvA. Veel komt uit Utrecht, Rotterdam en Nijmegen.
waar moet ik dan heenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik zou oprecht mijn kinderen niet naar de UvA ofde VU laten gaan.
Universiteit van West-Friesland.quote:
Is dat die dipa of die barleywinequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:38 schreef opperkleurder het volgende:
Pakket is binnen Saind, maar helaas zonder de Nogne 500. Dat geld krijg ik teruggestuurd.
Maar ja, ik moest aan de 50 euro komen en deze leek me wel relaxt. Maakt niet zo heel veel uit.quote:
Neh prima geregeld zo danquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar ja, ik moest aan de 50 euro komen en deze leek me wel relaxt. Maakt niet zo heel veel uit.
Welke dag?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Fou is van eind augustus dit jaar dus nog erg vers.
Wil je foto doorsturen van botteldatum? Is een nieuwe dan. Kende alleen 1 sept en 6 sept. Gaat ie in de bottle logquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
29 augustus. De mure is van 23-11-15 en de kriek telemark 08-10-15
Ik gok dat ik in de eerste categorie val.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Hallo vrienden, en eventuele vijanden
Ik ook. Van mijzelf ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik gok dat ik in de eerste categorie val.
Ik ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Hallo vrienden, en eventuele vijanden
Moest helaas redelijk vroeg opstaan. Hoorcollege en werkgroepen vielen mee, 6,5-je.quote:
Ik heb een dispuut met onze schoonmaakster.quote:
Nooit geweten dat jij en je schoonmaakster bij een studentenvereniging zaten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb een dispuut met onze schoonmaakster.
Verder heb ik net HEERLIJK gebrunched met een vriendin.
Verder is het weer matig.
Al met al 7/10.
Cześć kochanie, ja nie zapomniałeś, oczywiście.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo krijg ik geen kusje
en geen begroeting
ja leuke grapquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nooit geweten dat jij en je schoonmaakster bij een studentenvereniging zaten.
dispuut klinkt als een anglicismequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja leuke grap
gewoon dispuut
maar als ik rwina had gezegd was er ook weer schijtlollig over gedaan
hmmquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nooit geweten dat jij en je schoonmaakster bij een studentenvereniging zaten.
Dispute is wel engels, daar komt het vandaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb namelijk net opgezocht of het een nederlands woord is
als ik dispute had willen zeggen had ik dispute gezegd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dispute is wel engels, daar komt het vandaan.
Jezus christus denk je dat we allemaal achterlijk zijn ofzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dispute is wel engels, daar komt het vandaan.
opper denkt dat ik hier in engeland alleen pools spreekquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Jezus christus denk je dat we allemaal achterlijk zijn ofzo
Opper had gister ook al zon grote fout.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Inso zegt dat het een Nederlands woord is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Is het ook halvequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Inso zegt dat het een Nederlands woord is.
Is het ook. Ik post net een quote van van dalequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
zo'nquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Opper had gister ook al zon grote fout.
Maar niet van oorsprong.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Is het ook. Ik post net een quote van van dale
daarnaast is het juridisch gezien ook gewoon een term. conflicten tussen partijen; twistquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
moet ik in het surinaams terugpratenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:29 schreef DonRaja het volgende:
Ik zal nog eens moeite doen om iets in het Pools te typen.
Ik heb vaak een dispute met wanbetalersquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
daarnaast is het juridisch gezien ook gewoon een term. conflicten tussen partijen; twist
dispuut [redetwist] {1566} < frans dispute, van disputer < latijn disputare (vgl. disputeren).quote:
Bedanktquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:30 schreef Saind het volgende:
[..]
dispuut [redetwist] {1566} < frans dispute, van disputer < latijn disputare (vgl. disputeren).
Of in frenglish: Deze hoer - dis puutquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:30 schreef Saind het volgende:
[..]
dispuut [redetwist] {1566} < frans dispute, van disputer < latijn disputare (vgl. disputeren).
yay huidkankerquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Om op vrolijkere dingen in te gaan.
Zo saunatje en zonnebankie
Action Bronson heeft een nieuwe clip gedropt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee religie is onzin. Huidkanker bestaat wel.
heb zelfs nog nooit moedervlek gehadquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, het risico is echt groter.
waaromquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Action Bronson heeft een nieuwe clip gedropt.
ik zal elke discussie over bier zo erin gaan hierquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niemand zegt dat je het niet mag, het wordt alleen afgeraden.
geen idee, wel grappig clipje.quote:
Je hele lichaam is moedervlek vrij?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb zelfs nog nooit moedervlek gehad
1tje heb ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je hele lichaam is moedervlek vrij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |