maaktequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mensen die een TR maakte of mensen die een TR aan de broek kregen?
Maakt me toch niets uit. Eens in de zoveel tijd ga ik nagenoeg helemaal kaal.quote:
Ik laat het niet toe dat iemand de crew gaat bashen. Ook al ben ik nog steeds boos op je.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed dat je de daad bij het woord voegt.
Vanzelfsprekend lijkt me. En ik heb er een positieve note bij. Goed voor mijn ego.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:19 schreef Doublepain het volgende:
Maar die post is dus weggehaald?
lol
Goed verhaal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:21 schreef Shadowkid053 het volgende:
Net een 4 led push lichtje gekocht.
Ik ging er vanuit dat ik 4 led lampjes kocht. Blijkt het een lampje te zijn met 4 ledjes.
Ik ga nooit meer impuls aankopen doen om half 4 snachts op banggood xD
Daar wordt je lans wel langer van hequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend lijkt me. En ik heb er een positieve note bij. Goed voor mijn ego.
1-2tje met 422quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend lijkt me. En ik heb er een positieve note bij. Goed voor mijn ego.
6/10quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:22 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Daar wordt je lans wel langer van he
Schier onmogelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:22 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Daar wordt je lans wel langer van he
er is zojuist een post verwijderdquote:
Goedkoop dit. Heel goedkoop.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
er is zojuist een post verwijderd
Die persoon zei:
Liever don in de SC dan Stijn
Wat vind je hiervan?
Over kaalscheren gesproken. Dikke NSB actie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die persoon zei:
Wat vind je hiervan?
Ik ben ook wel eens boos, maar ik vind dat eeuwige geruzie zo overbodig. Ook in het leven gaan ruzies over de meest kansloze dingen. Ik heb eigenlijk nooit gezeik of ruzie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik laat het niet toe dat iemand de crew gaat bashen. Ook al ben ik nog steeds boos op je.
Nee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens boos, maar ik vind dat eeuwige geruzie zo overbodig. Ook in het leven gaan ruzies over de meest kansloze dingen. Ik heb eigenlijk nooit gezeik of ruzie.
Is dat een gave?
Ik ben verplicht zaken te melden bij Donquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Over kaalscheren gesproken. Dikke NSB actie.
Tja ieder heeft recht op z'n mening. Behalve Davy, die niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die persoon zei:
Wat vind je hiervan?
Dat kan middels een TR. Die dan door Stijn wordt behandeld.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben verplicht zaken te melden bij Don
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |