Bron?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iwanius gaat de Sinterklaas intocht verstoren, heb je dat al gehoord? Hij rookt ook sigaren.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komt niet op album maar nu al fire
Heb het al 3x verwijderd maar telkens komt het terug, hiervoor moet je maar bij je baas zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb verder gelezen, wel een slap excuus want Onlogisch heeft zijn sig wel op orde.
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:17 schreef Iwanius het volgende:
Dit jaar gaan een aantal maten en ik bewust naar een Sinterklaas intocht waar je de anti-Piet coalitie kan verwachten om daar even tegengas te geven. Ik hoop heel erg dat er een aantal massaal weer gaan lopen provoceren/schreeuwen alias Sylvana Simons/Quincy Gario gedrag vertonen want ik wil sowieso graag even 'boefje' uit de jaren 60 spelen. En daar heb ik een boete en een avondje cel wel voor over zolang de anti-zwarte Piet hufters maar doorkrijgen dat ze lik op stuk krijgen bij ons.
P.s. zouden de meesten van die gasten kunnen zwemmen?![]()
KOEKOEK.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb verder gelezen, wel een slap excuus want Onlogisch heeft zijn sig wel op orde.
Dubbele penetratie door Majestijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
KOEKOEK.
Stijn zet DP even op zijn plek hier.
TR gemacht. Crewbash.quote:
Nou niet echt want hij heeft nog geen reactie op mijn reactiequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
KOEKOEK.
Stijn zet DP even op zijn plek hier.
Weten we ook van wie Geert zn kapsel vandaan heeftquote:
Mensen die een TR maakte of mensen die een TR aan de broek kregen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vroeger werden mensen met een TR kaalgeschoren
Gewoon iedereen kaal. Jaren 90 hequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mensen die een TR maakte of mensen die een TR aan de broek kregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |