Ik heb een dispuut met onze schoonmaakster.quote:

Nooit geweten dat jij en je schoonmaakster bij een studentenvereniging zaten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb een dispuut met onze schoonmaakster.
Verder heb ik net HEERLIJK gebrunched met een vriendin.
Verder is het weer matig.
Al met al 7/10.

Cześć kochanie, ja nie zapomniałeś, oczywiście.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo krijg ik geen kusje
en geen begroeting

ja leuke grapquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nooit geweten dat jij en je schoonmaakster bij een studentenvereniging zaten.

dispuut klinkt als een anglicismequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja leuke grap
gewoon dispuut
maar als ik rwina had gezegd was er ook weer schijtlollig over gedaan

hmmquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nooit geweten dat jij en je schoonmaakster bij een studentenvereniging zaten.

Dispute is wel engels, daar komt het vandaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb namelijk net opgezocht of het een nederlands woord is

als ik dispute had willen zeggen had ik dispute gezegd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dispute is wel engels, daar komt het vandaan.

Jezus christus denk je dat we allemaal achterlijk zijn ofzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dispute is wel engels, daar komt het vandaan.

opper denkt dat ik hier in engeland alleen pools spreekquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Jezus christus denk je dat we allemaal achterlijk zijn ofzo

Opper had gister ook al zon grote fout.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:27 schreef Saind het volgende:
[..]

Inso zegt dat het een Nederlands woord is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:27 schreef Saind het volgende:
[..]

Is het ook halvequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Inso zegt dat het een Nederlands woord is.

Is het ook. Ik post net een quote van van dalequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]

zo'nquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Opper had gister ook al zon grote fout.

Maar niet van oorsprong.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Is het ook. Ik post net een quote van van dale

daarnaast is het juridisch gezien ook gewoon een term. conflicten tussen partijen; twistquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]

moet ik in het surinaams terugpratenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:29 schreef DonRaja het volgende:
Ik zal nog eens moeite doen om iets in het Pools te typen.

Ik heb vaak een dispute met wanbetalersquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
daarnaast is het juridisch gezien ook gewoon een term. conflicten tussen partijen; twist

dispuut [redetwist] {1566} < frans dispute, van disputer < latijn disputare (vgl. disputeren).quote:

Bedanktquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:30 schreef Saind het volgende:
[..]
dispuut [redetwist] {1566} < frans dispute, van disputer < latijn disputare (vgl. disputeren).

Of in frenglish: Deze hoer - dis puutquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:30 schreef Saind het volgende:
[..]
dispuut [redetwist] {1566} < frans dispute, van disputer < latijn disputare (vgl. disputeren).

yay huidkankerquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Om op vrolijkere dingen in te gaan.
Zo saunatje en zonnebankie

Action Bronson heeft een nieuwe clip gedropt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee religie is onzin. Huidkanker bestaat wel.

heb zelfs nog nooit moedervlek gehadquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, het risico is echt groter.

waaromquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Action Bronson heeft een nieuwe clip gedropt.

ik zal elke discussie over bier zo erin gaan hierquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niemand zegt dat je het niet mag, het wordt alleen afgeraden.

geen idee, wel grappig clipje.quote:

Je hele lichaam is moedervlek vrij?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb zelfs nog nooit moedervlek gehad

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |