Oké.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:21 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat denk jij daarvan, niet dat het mij boeit hoor!
ik reageerde niet eens op jou dus je hoefde uberhaupt niet te reagerenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat ik van jou meer verwachtte. Ten eerste omdat je mod bent en ten tweede omdat je hier al langer rondhangt en ik mezelf dus niet zou hoeven te herhalen voor je.
Weenie wat hier staat.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:22 schreef john2406 het volgende:
[..]
Heb jij hem eindelijk door, of doe jij maar zo, wat dacht jij eigenlijk wie dat jij bent?
Dat jij voor mij nog minder bent als de rotzooi welke ik onder mijn nagels draag!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:28 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Weenie wat hier staat.
Sp3c help me G
Okéquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:29 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat jij voor mij nog minder bent als de rotzooi welke ik onder mijn nagels draag!
Maar goed, behalve dit innovatieve idee van Lunatiek zou men ook terug kunnen gaan naar de Zwarte Piet zoals Schenkman hem opvoerde.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:00 schreef Lunatiek het volgende:
Dit (zwarte morph suits) vind ik ook een passende oplossing voor Zwarte Piet:
[ afbeelding ]
verkeerde dialect denk ik, ik snap er ook geen kut van manquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:28 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Weenie wat hier staat.
Sp3c help me G
dit vind ik wel aardig, gewoon spijkerbroek/voetbalshirt maar wel zwart ... moderne pietquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:48 schreef Montagui het volgende:
[..]
Maar goed, behalve dit innovatieve idee van Lunatiek zou men ook terug kunnen gaan naar de Zwarte Piet zoals Schenkman hem opvoerde.
Geen slaaf, maar een reguliere knecht, geen oorbellen, geen dikke rode lippen, geen pagekleding.
Toch wel met goudkleurige oorringen en mooi rode lippen mag ik toch hopen?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit vind ik wel aardig, gewoon spijkerbroek/voetbalshirt maar wel zwart ... moderne piet
dat moet toch leuk zijn voor iedereen
Van mij mogen die 2 zaken wel omdat ze ook andere betekenissen hebben dan symbolen van een karikatuur.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:59 schreef john2406 het volgende:
[..]
Toch wel met goudkleurige oorringen en mooi rode lippen mag ik toch hopen?
Tsss, weer typisch een mannen oplossing, een voetbalshirtquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit vind ik wel aardig, gewoon spijkerbroek/voetbalshirt maar wel zwart ... moderne piet
Die Piet van Schenkman was dan ook een mannelijke Piet, aan jouw de eer de uitdossing voor een vrouwelijke Piet voor te stellen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:03 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Tsss, weer typisch een mannen oplossing, een voetbalshirt![]()
Zwarte Pieten en witte Pieternelletjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:05 schreef Montagui het volgende:
[..]
Die Piet van Schenkman was dan ook een mannelijke Piet, aan jouw de eer de uitdossing voor een vrouwelijke Piet voor te stellen.
Als die Pieternelletjes er dan uitzien als engeltjes dan heeft dat ook nog met de Sinterklaas traditie te maken. In Tsjechië komt de Sint (St Mikulas) namelijk met duiveltjes en engeltjes.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:07 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Zwarte Pieten en witte Pieternelletjes![]()
Seksistische much? Alsof alleen mannen van voetbal houden..quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:03 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Tsss, weer typisch een mannen oplossing, een voetbalshirt![]()
Ja want dan kunnen we lekker uitgaan stereotypen. Dat schijnt de meerderheid te willen tochquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Seksistische much? Alsof alleen mannen van voetbal houden..
Prima, maar dan alleen als hij voetbalt met een watermeloen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je er zelf al Amerikaanse stereotypes bij gaat trekken is Zwarte Piet al snel Blackface en Blackface is juist niet c00lquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Prima, maar dan alleen als hij voetbalt met een watermeloen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |