Gat in de markt idd waar wel weer ondernemers in zullen springen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:44 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de 'roetpiet'-verhuurbedrijfjes nu als paddestoelen uit de lucht gaan schieten.
Misschien iets voor de anti-Piet sympathisanten?
Het toont precies aan hoe krom jij denkt.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:06 schreef richolio het volgende:
Dit is zo belachelijk krom, ik kan in woorden niet uitleggen hoe erg je het niet snapt.
Dank!quote:
Ohhhkee... Ik hou het maar op dank je voor de waarschuwing.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Laat het vlees maar niet vallen op de keukenvloer, dat heb ik namelijk ook al eens gezien, te weinig tijd voordat de echtgenoot thuis kwam, dus zo de pan weer in, merkt die toch niks van werd er nog gemompelt.
Een feestje, altijd goed. Hoop dat je (jullie) erg veel plezier hebben!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Wij hebben het al op. Zo nog even boodschappen. Morgen feestje!
Dit vind ik echt wel wat hebben, zeker met die oude functie van zp in het achterhoofd.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:00 schreef Lunatiek het volgende:
Dit (zwarte morph suits) vind ik ook een passende oplossing voor Zwarte Piet:
[ afbeelding ]
Ja, dat heeft zeker wel wat.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Dit vind ik echt wel wat hebben, zeker met die oude functie van zp in het achterhoofd.
Zp als schaduwwezen...
Zwarte Piet gemoderniseerd (en via het zwart toch verwijzend naar het 'oude') en naar deze tijd gebracht.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:00 schreef Lunatiek het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dat is tenminste vernieuwend. Nou nog het volk met die vastgeroeste tradities overhalenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:00 schreef Lunatiek het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer aanwezig in dit forum.
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:59 schreef Molurus het volgende:
En dan de Sint vervangen door een soortgelijk kostuum maar dan helemaal wit. Zijn we gelijk ook van die maffe Christelijke symboliek af.Wordt het allemaal wel echt minimalistisch,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar in principe wel helemaal terug naar de essentie!
Maar of het daarmee leuker wordt voor de kinderen?“To destroy a people you must first sever their roots.”
Die vinden het vast net zo spannend en leuk. Maar als verandering is het misschien iets te radicaal voor mensen die daar slecht tegen kunnen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:16 schreef Montagui het volgende:
[..]
Wordt het allemaal wel echt minimalistisch,maar in principe wel helemaal terug naar de essentie!
Maar of het daarmee leuker wordt voor de kinderen?
'Het gros', is al tevreden, het zijn een stelletje zeurpieten die perse hun 'mening' willen doordrijven.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Er moet toch iets te vinden zijn waar het gros tevreden mee is.
Een samenleving die geen rekening houdt met minderheden werkt sowieso niet. Daarom hebben we ook een grondwet enzo.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:32 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
'Het gros', is al tevreden, het zijn een stelletje zeurpieten die perse hun 'mening' willen doordrijven.
Zo werken wij niet.
En waar precies houden 'wij' geen rekening met minderheden?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:34 schreef Molurus het volgende:
[..]
Een samenleving die geen rekening houdt met minderheden werkt sowieso niet. Daarom hebben we ook een grondwet enzo.
Ouderwets*quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:37 schreef Kijkertje het volgende:
Er moet nog wel even bedacht worden hoe deze verschijningen aankomen. per stoomboot lijkt me wat ouwerwets
Door hun inmenging in een nationaal cultureel debat te frustreren door hun uitspraken vooraf al als onzin te bestempelen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:36 schreef BoneThugss het volgende:
En waar precies houden 'wij' geen rekening met minderheden?
Weinig landen die zo tolerant zijn als Nederland.
Houd toch op man, als ik voor elke etnische minderheid 10 cent kreeg dan was ik nu miljonair.
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:59 schreef Molurus het volgende:
En dan de Sint vervangen door een soortgelijk kostuum maar dan helemaal wit. Zijn we gelijk ook van die maffe Christelijke symboliek af.DIT. GAAT. TE. VER.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je nou aan het zeurpieten?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:39 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ouderwets*
Jouw standpunt is duidelijk en het raakt kant noch wal.
Zo ken ik er nog wel een paar, godverdomme man.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Door hun inmenging in een nationaal cultureel debat te frustreren door hun uitspraken vooraf al als onzin te bestempelen.
Oftewel als minderwaardig neer te zetten.
Frustreren betekent 'onmogelijk maken'.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:43 schreef BoneThugss het volgende:
Zo ken ik er nog wel een paar, godverdomme man.![]()
Wie 'frustreer' ik iemand precies en waar|?
Wie heeft het over 'wij'? En ik heb het ook niet over etnische minderheden. Eerder over minderheden in het algemeen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:36 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
En waar precies houden 'wij' geen rekening met minderheden?
Weinig landen die zo tolerant zijn als Nederland.
Houd toch op man, als ik voor elke etnische minderheid 10 cent kreeg dan was ik nu miljonair.
Die zijn er helaas, mensen die in het verleden zijn blijven hangen. Ik kijk er niet eens meer van op, de 'argumenten' heb ik al zo vaak gehoord.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:41 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ben je nou aan het zeurpieten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |