abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166087113
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 18:44 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ben benieuwd of de 'roetpiet'-verhuurbedrijfjes nu als paddestoelen uit de lucht gaan schieten.

Misschien iets voor de anti-Piet sympathisanten?
Gat in de markt idd waar wel weer ondernemers in zullen springen.

Edit: en als ze slim zijn verkopen ze allerlei varianten :+
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 20 oktober 2016 @ 19:00:49 #52
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_166087445
Dit (zwarte morph suits) vind ik ook een passende oplossing voor Zwarte Piet:

pi_166088314
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 15:06 schreef richolio het volgende:

Dit is zo belachelijk krom, ik kan in woorden niet uitleggen hoe erg je het niet snapt.
Het toont precies aan hoe krom jij denkt.

Verder zal het me worst wezen wat voor kleur de Pieten hebben.
pi_166089230
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 17:29 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Doe je best en have fun.
Dank!

quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 17:34 schreef john2406 het volgende:

[..]

Laat het vlees maar niet vallen op de keukenvloer, dat heb ik namelijk ook al eens gezien, te weinig tijd voordat de echtgenoot thuis kwam, dus zo de pan weer in, merkt die toch niks van werd er nog gemompelt.
Ohhhkee... Ik hou het maar op dank je voor de waarschuwing.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 17:49 schreef Gia het volgende:

[..]

Wij hebben het al op. Zo nog even boodschappen. Morgen feestje!
Een feestje, altijd goed. Hoop dat je (jullie) erg veel plezier hebben!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_166089284
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 19:00 schreef Lunatiek het volgende:

[ afbeelding ]
Dit vind ik echt wel wat hebben, zeker met die oude functie van zp in het achterhoofd.
Zp als schaduwwezen...

Al met al, er zijn zat alternatieven, tussenwegen, er moet toch iets te vinden zijn waar het gros tevreden mee is. De echt grote schreeuwers aan beide kanten kan je toch niet tevreden stellen, dus die mogen van mij best buiten de discussie geplaatst worden, die leren eerst maar eens normaal te praten.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_166090024
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 20:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Dit vind ik echt wel wat hebben, zeker met die oude functie van zp in het achterhoofd.
Zp als schaduwwezen...
Ja, dat heeft zeker wel wat. :Y
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_166091762
quote:

[ afbeelding ]
Zwarte Piet gemoderniseerd (en via het zwart toch verwijzend naar het 'oude') en naar deze tijd gebracht. ^O^
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_166092588
quote:

[ afbeelding ]
Kijk dat is tenminste vernieuwend. Nou nog het volk met die vastgeroeste tradities overhalen :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_166093314
En dan de Sint vervangen door een soortgelijk kostuum maar dan helemaal wit. Zijn we gelijk ook van die maffe Christelijke symboliek af. 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166093879
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 21:59 schreef Molurus het volgende:
En dan de Sint vervangen door een soortgelijk kostuum maar dan helemaal wit. Zijn we gelijk ook van die maffe Christelijke symboliek af. 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt het allemaal wel echt minimalistisch, :D maar in principe wel helemaal terug naar de essentie!

Maar of het daarmee leuker wordt voor de kinderen?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_166094029
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 22:16 schreef Montagui het volgende:

[..]

Wordt het allemaal wel echt minimalistisch, :D maar in principe wel helemaal terug naar de essentie!

Maar of het daarmee leuker wordt voor de kinderen?
Die vinden het vast net zo spannend en leuk. Maar als verandering is het misschien iets te radicaal voor mensen die daar slecht tegen kunnen. :D Voor de kinderen geldt het eigenlijk niet echt als een verandering: voor kinderen is alles nieuw.
pi_166094298
pi_166094481
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 20:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Er moet toch iets te vinden zijn waar het gros tevreden mee is.
'Het gros', is al tevreden, het zijn een stelletje zeurpieten die perse hun 'mening' willen doordrijven.

Zo werken wij niet.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_166094526
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 22:32 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

'Het gros', is al tevreden, het zijn een stelletje zeurpieten die perse hun 'mening' willen doordrijven.

Zo werken wij niet.
Een samenleving die geen rekening houdt met minderheden werkt sowieso niet. Daarom hebben we ook een grondwet enzo. :P
pi_166094616
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 22:34 schreef Molurus het volgende:

[..]

Een samenleving die geen rekening houdt met minderheden werkt sowieso niet. Daarom hebben we ook een grondwet enzo. :P
En waar precies houden 'wij' geen rekening met minderheden?

Weinig landen die zo tolerant zijn als Nederland.

Houd toch op man, als ik voor elke etnische minderheid 10 cent kreeg dan was ik nu miljonair.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_166094661
Een hele nieuwe look! Kan je later trots aan je kleinkinderen vertellen dat je aan de wieg van een nieuw idee hebt gestaan. *O*

Er moet nog wel even bedacht worden hoe deze verschijningen aankomen. per stoomboot lijkt me wat ouwerwets -O-
pi_166094749
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 22:37 schreef Kijkertje het volgende:
Er moet nog wel even bedacht worden hoe deze verschijningen aankomen. per stoomboot lijkt me wat ouwerwets -O-
Ouderwets*

Jouw standpunt is duidelijk en het raakt kant noch wal.
pi_166094780
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 22:36 schreef BoneThugss het volgende:

Houd toch op man, als ik voor elke etnische minderheid 10 cent kreeg dan was ik nu miljonair.
Door hun inmenging in een nationaal cultureel debat te frustreren door hun uitspraken vooraf al als onzin te bestempelen.

Oftewel als minderwaardig neer te zetten.

Echt heel moeilijk is dit niet.
pi_166094818
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 21:59 schreef Molurus het volgende:

SPOILER
DIT. GAAT. TE. VER.
pi_166094848
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 22:39 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ouderwets*

Jouw standpunt is duidelijk en het raakt kant noch wal.
Ben je nou aan het zeurpieten? -O-
pi_166094909
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 22:40 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Door hun inmenging in een nationaal cultureel debat te frustreren door hun uitspraken vooraf al als onzin te bestempelen.

Oftewel als minderwaardig neer te zetten.
Zo ken ik er nog wel een paar, godverdomme man. _O-

Wie 'frustreer' ik iemand precies en waar|? _O-
pi_166094968
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 22:43 schreef BoneThugss het volgende:
Zo ken ik er nog wel een paar, godverdomme man. _O-

Wie 'frustreer' ik iemand precies en waar|? _O-
Frustreren betekent 'onmogelijk maken'.
pi_166094993
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 22:36 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Wie heeft het over 'wij'? En ik heb het ook niet over etnische minderheden. Eerder over minderheden in het algemeen.

Hoe kom je daar eigenlijk bij? We hadden het toch over 'de minderheid die ZP wil aanpassen'? Er zijn ongetwijfeld weer andere minderheden waartoe jij behoort. Iedereen behoort wel ergens tot een minderheid.

Verder is politieke filosofie een redelijk serieus onderwerp dat wel iets verder gaat dan deze simplistische discussie. Hoe een goed functionerende maatschappij die recht doet aan de rechten van individuen maar tegelijk ook het maatschappelijk belang in het vizier houdt er precies uit zou moeten zien is iets waar politieke filosofen al lange tijd het hoofd over breken.
pi_166094994
quote:
9s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 22:41 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ben je nou aan het zeurpieten? -O-
Die zijn er helaas, mensen die in het verleden zijn blijven hangen. Ik kijk er niet eens meer van op, de 'argumenten' heb ik al zo vaak gehoord.

Gr.
pi_166095006
quote:
8s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 22:41 schreef hoink581 het volgende:

[..]

DIT. GAAT. TE. VER.
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')