Die had je al gepostquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:57 schreef FANN het volgende:
nah... deze dus...
foutje
deze dus
Anthropoid (2016) - IMDb
quote:
Wordt mij te laatquote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat slappe gelul wil ik niet missen.
Niet specifiek, ik weet niet wat ik om 3 uur doe, moet ook nog iets eten....quote:
Ganja muziek.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet specifiek, ik weet niet wat ik om 3 uur doe, moet ook nog iets eten....
Maar denk het wel...![]()
Ah... toen is ie zeker niet doorgegaan...quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... toen is ie zeker niet doorgegaan...![]()
Nah... ik word nooit vrolijk van dit soort films, maar goed, waar gebeurd... ellende...
Ga ik niet kijken danquote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... toen is ie zeker niet doorgegaan...![]()
Nah... ik word nooit vrolijk van dit soort films, maar goed, waar gebeurd... ellende...
Relatiefquote:
Mijn 'slappe hap' wordt een 'pasteitje', 2 bladerdeeg bakjes gevuld met de inhoud van een blik.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat éindelijk een foto van je slappe hap?
Het is nog erger dan ik dacht
Gadverdammequote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn 'slappe hap' wordt een 'pasteitje', 2 bladerdeeg bakjes gevuld met de inhoud van een blik.
Staat teveel bagger.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:46 schreef FANN het volgende:
[..]
40+ / Voor Hut: Gedichten over ouderen en over ouder worden.
Beetje 'bij kruiden'.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Gadverdammemaar dat meen ik, dat is toch smerig
Sig is wel traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag....................quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het boek schrijven laat ik aan sig over.
Er komen steeds hoofdstukken bij zegt ie,quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Sig is wel traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag....................
Zaaddodend voedsel...quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kwestie van de juiste kruiden.
Maakt hij nog zoveel mee dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er komen steeds hoofdstukken bij zegt ie,
Wrijf er nog maar eens in dat ik een 'sloeber' ben.quote:
Ga je nu in slachtofferrol?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wrijf er nog maar eens in dat ik een 'sloeber' ben.
Ik denk dat een aardappeltje met groente goedkoper is dan die zooi eigenlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wrijf er nog maar eens in dat ik een 'sloeber' ben.
Jij hebt een Griek die hard werkt.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat een aardappeltje met groente goedkoper is dan die zooi eigenlijk
maar mijn inkomsten zijn meerquote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij hebt een Griek die hard werkt.
Ik overleef ook op 'zaaddodend voedsel'.....quote:
Onkruid vergaat niet is oud Brabants spreekwoord.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik overleef ook op 'zaaddodend voedsel'.....
Ik ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, was maar waar..........
Maar ik héb wel hard gewerkt
Leef met je mee soms maar de goede dagen voor jou komen er weer aan.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:11 schreef FANN het volgende:
Ik ruil het in als ik morgen nergens last meer zou hebben trouwens...
Met Liefde![]()
maar gaat niet gebeuren....
Nah... dat is het niet alleen...quote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Leef met je mee soms maar de goede dagen voor jou komen er weer aan.
Kom niet aan mijn muts.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
als huisman?
wat klagen die mannen dan altijd over ''huisvrouwen''
Dat ben ik niet, daarbij heb ik meer gedaan dan dat alleen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
als huisman?
wat klagen die mannen dan altijd over ''huisvrouwen''
Jijquote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... dat is het niet alleen...
maar te gecompliceerd
Ik nietquote:
Wat dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ben ik niet, daarbij heb ik meer gedaan dan dat alleen.
Dat flink klote zijn lijkt me, ben zelf aardig gezond en dan heb je mazzel.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... dat is het niet alleen...
maar te gecompliceerd
Dito, afkloppen...quote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat flink klote zijn lijkt me, ben zelf aardig gezond en dan heb je mazzel.
écht wel hoor serieusquote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat flink klote zijn lijkt me, ben zelf aardig gezond en dan heb je mazzel.
Die van mij werkt hard en zit nu ff thuisquote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Maar dat zeggen ze toch altijd, dat ''huisvrouwen'' de hele dag geen reet uit voeren enzo ...
Met een hersenschuddingquote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die van mij werkt hard en zit nu ff thuis
Minimaalquote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze moet van mij minimaal week thuisblijven.
Ben ik al meerdere kerenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waar gehakt wordt vallen soms spaanders, was dom ongelukje, op hoofd gevallen.
Nou mag ook wel 2 weken geloof ikquote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een week rust is goed advies toch dan?
Ik stuntte vroeger veel, klom overal op en in.quote:
Mijn moeder riep de dokter pas als je op sterven lag geloof ikquote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik stuntte vroeger veel, klom overal op en in.
Moeder zat met de regelmaat van de klok bij de dokter.
Wat ik had vroeg regelmatig om een dokter.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn moeder riep de dokter pas als je op sterven lag geloof ik![]()
Ik heb die man nauwelijks gezien
wat had je dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat ik had vroeg regelmatig om een dokter.
Houd het wel in de gaten.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou mag ook wel 2 weken geloof ik![]()
ik weet niet hoe hard de klap was?
Geef maar toe, je kan niet zonder.quote:
Daar kom ik nooit, weet niet eens hoe die man heet?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat ik had vroeg regelmatig om een dokter.
Ik zat er voor de kat zijn kut al meer dan 30 jaar bij.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geef maar toe, je kan niet zonder.
Als kind Piet.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit, weet niet eens hoe die man heet?
Met mijn Christelijke achtergrond ga ik eerst nog even dat gedichtje van vroeger opzeggenquote:
Heb winkelhaak op mijn kin, daar is ooit het stuur van fietsje doorheen gegaan toen ik poging deed om in sneeuw te fietsen, Dat eindigde in ziekenhuis en daarna nooit meer echt, alleen EHBO maar was op tijd weg dan.quote:
Ik ben gewisseld van vrouw naar man. Het gaat nu stukken beter met me.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit, weet niet eens hoe die man heet?
Ben nog steeds muziek aan het draaien, verder weinig schokkends.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:34 schreef chufi het volgende:
[..]
En hoe was het ? Ik heb af en toe wat onzin aangehoord omdat ik niet kon slapen...
OK... mij nog te vroegquote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben nog steeds muziek aan het draaien, verder weinig schokkends.
JA echt .. ik zal het ook nooit lerenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een watje
Binnenkort moet je wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:14 schreef chufi het volgende:
[..]
JA echt .. ik zal het ook nooit leren
Pas maar op dat het je niet opbreekt.quote:
Zou e haar eigen nummer draaien op de uitvaart?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
NWS / Mieke Telkamp overleden (82).
Zelf zingen gaat iig niet meer lukken.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou e haar eigen nummer draaien op de uitvaart?
ach gos... weer eentje weg...quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
NWS / Mieke Telkamp overleden (82).
Wordt lastig idd.. Ken ook geen ander nummer van haarquote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zelf zingen gaat iig niet meer lukken.
nou nu je het zegt.... eeft ze eigenlijk wel andere nummers gezongen?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt lastig idd.. Ken ook geen ander nummer van haar
Ik ook niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt lastig idd.. Ken ook geen ander nummer van haar
ik weet niet welke dat is...quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:09 schreef chufi het volgende:
Hymne van de dood uit Once Upon a Time in the West gaat er gespeeld worden
Once upon a treequote:
deze is wel het mooist geloof ik, maar die andere zou het ook kunnen zijn...quote:
Is niet voor een laptop of tablet, is voor mijn andere apparaten, ik heb plaatsgebrek en alles moet dicht bij elkaar kunnen staan, daarom lijkt me dit een goede oplossing.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... voor je laptop neem ik aan? of heb je een tablet?
ah... oké kan ook...quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is niet voor een laptop of tablet, is voor mijn andere apparaten, ik heb plaatsgebrek en alles moet dicht bij elkaar kunnen staan, daarom lijkt me dit een goede oplossing.
Ik was eerst aan het denken aan iets voor aan de muur, maar dit is handiger en verplaatsbaar.quote:
Terwijl de lieve Albert West de pijp uit is.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
Bedenk me ineens dat Ben Cramert nog onder de levenden is, die kroop vorige week nog een keer onder zijn steen vandaan met een 'remake' van 'De Clown', voor de gelegenheid aangepast aan 'de actualiteit'.
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:15 schreef ueberduitser het volgende:
Mag ik dit topic weer eens een ongeneerde schop omhoog geven?
Het gaat goed met Lenthe. Lenthe is momenteel met mijn vrouw in Datteln, ze verblijft daar een aantal dagen om in een Schlaflabor haar vermeende slaapapneu te onderzoeken.
Het verloopt helaas, zoals altijd, niet zonder slag of stoot. We zijn nu 1,5 dag verder en nog geen onderzoek in het Schlaflabor gehad![]()
Minimaal 2 nachten moet ze daar heen, dus morgen naar huis gaat hem niet worden. Waarom er vannacht niets gedaan is, is ons een raadsel. Mijn vrouw wilde het eerst even laten bekoelen voordat ze de dames aldaar de wind van voren geeft, maar dit slaat wederom nergens op. En mocht er zaterdag na de 2e nacht wat uit komen, zou het zo kunnen zijn dat ze "moeten" blijven tot in ieder geval maandag, want men wil dan bekijken wat ze eventueel gaan doen.
Nou we doen er niets aan in eerste instantie, dan komen we daar wel voor terug!
Maar goed, eerst nog even de rust bewaren alvorens we de boel op stelten gaan zetten daar.
[ afbeelding ]
Dan heb ik nog wat...
Ik heb een dream or donate actie gestart om een rolstoelbus voor Lenthe te kunnen financieren. Onze bus wordt zo langzamerhand ongeschikt en we willen in de zomer van volgend jaar dan ook graag een rolstoelbus aanschaffen.
Dit wordt helaas nergens vergoed hier en we hebben zelf absoluut de financiële middelen niet, dus ik heb maar een eerste actie opgezet. Ik wil nog wat andere acties gaan starten, inzamelingen o.i.d., maar daar moet ik nog even over denken hoe, wat en wanneer.
helpen jullie ons mee?
http://www.dreamordonate.nl/8180-rolstoelbus-voor-lenthe
Liebe Grüße,
UD
Sorryquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:43 schreef sacha het volgende:
even spammen!
morgen geen geraniums kopen maar doneren
[..]
Sorryquote:
Alleen deze.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 02:26 schreef chufi het volgende:
Hoeveel live kanalen hebben ze vannacht....
Mijn internet lag er ook 25 min uit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 02:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sjoef, werk voor je, de stream ligt plat.
Live stream is afgelopen daar, de hele set staat er nu op in de herhaling.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 02:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn internet lag er ook 25 min uit.
Nuttig is voor de zinlozen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 03:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Geniaal weer, verder nog iets nuttigs te melden?
Tegen dovenmans-oren.quote:
Geen idee wat je bedoelt. Ben de rust zelfe.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 04:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
De boiler room is wel wat voor jou, kom je beetje tot rust.
Je bent te mild vannacht. Trusten. Tot zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:09 schreef Treehut362 het volgende:
Er zit hier eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had hem goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Kijk maar uit voor deze vogels ze stelen dingen ook.quote:
Heten ze ook Gerrit? Wij hadden vroeger regelmatig wilde fazanten in de achtertuinquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:24 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Kijk maar uit voor deze vogels ze stelen dingen ook.
kraaien en vrouwen Hut, moet je mee uitkijkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:24 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Kijk maar uit voor deze vogels ze stelen dingen ook.
Vrouwen zijn kraaien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:32 schreef FANN het volgende:
[..]
kraaien en vrouwen Hut, moet je mee uitkijken
Ik kom er net uit. Geloof met iets van 800 notes.quote:
Austin, USA 1e vrije trainingquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kom er net uit. Geloof met iets van 800 notes.
Waar is het chuffi ? Vrije training ?
Fazant zag ik maandagquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Heten ze ook Gerrit? Wij hadden vroeger regelmatig wilde fazanten in de achtertuin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Fazant zag ik maandagLekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Professeur de grammaire franįaise joueraquote:
wat bedoel je?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze is echt gek.. Daarbij ben jij een watje, zelfs nu met je longontsteking
Waar en wat is jou baan ook al weer begin novemberquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:21 schreef chufi het volgende:
Ze was ooit slechts telefoniste die werkte met van die stekkers zoals vroeger... Dus echt een top job of zo .. nee..
Dan was ze vast ooit goed getrouwd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:18 schreef chufi het volgende:
Hoor ik net van mn ex dat dr oudere alleenstaand zus die al meer dan 20 jaar met pensioen is in de afgelopen 2 jaar meer dan 100K heeft uitgegeven aan redecoratie van haar mini 2 kamer appartement van nog geen 55m2.. BV 4000 E aan behang, 4 Amerikaanse koelkasten, waarvan 1 voor flessen wijn terwijl ze niet drinktpaardenharen matras van 10K... En nog is ze niet tevereden en volgens mn ex ziet et er niet uit..
Nee... never nooit... maar overal een schuld volgens mij..Maar dat was 20 jaar geleden al zo toen ze dat huisje kocht...quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:39 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Dan was ze vast ooit goed getrouwd.
OK tot laters dan maar weerquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:45 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik ga zo geband worden wegens:
ij bent jong en idealistisch en ongelooflijk ongeschikt om R&P te modden. 'Snap out of it" tegen een depressief mens? flikker op zeg. Ga fijn je MBO afmaken.
owquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:45 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik ga zo geband worden wegens:
ij bent jong en idealistisch en ongelooflijk ongeschikt om R&P te modden. 'Snap out of it" tegen een depressief mens? flikker op zeg. Ga fijn je MBO afmaken.
Er bestaat ook behang van paardenhaar, als ze dat had genomen had ze geld bespaard.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:18 schreef chufi het volgende:
Hoor ik net van mn ex dat dr oudere alleenstaand zus die al meer dan 20 jaar met pensioen is in de afgelopen 2 jaar meer dan 100K heeft uitgegeven aan redecoratie van haar mini 2 kamer appartement van nog geen 55m2.. BV 4000 E aan behang, 4 Amerikaanse koelkasten, waarvan 1 voor flessen wijn terwijl ze niet drinktpaardenharen matras van 10K... En nog is ze niet tevereden en volgens mn ex ziet et er niet uit..
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Te laat !! De streep staat er al door
Toch flauw dat je zulks niet mag zeggen, maar goed......quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Te laat !! De streep staat er al door
Ik werd altijd helemaal gek van dr ... Was ze een keer op bezoek hier.. En dan was ze van 9 uur 's ochtends tot 5 uur 's middags bezig met zich klaar te maken om de stad in te gaan.. Dat was nog in de tijd dat winkles om 6 uur dicht gingen ... Ja doei...quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er bestaat ook behang van paardenhaar, als ze dat had genomen had ze geld bespaard.
moet ik teruglezen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toch flauw dat je zulks niet mag zeggen, maar goed......
Geen idee, ik las 1 zin.quote:
Dat heb ik ook niet gedaan.....ik las het bericht hier.quote:
Oh ja dat wordt altijd gecheckt bij de kassa wanneer ik drank koop...quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
De prijs van bier 'moet' omhoog zodat dat de drempel voor kinderen hoger wordt, ik dacht dat je onder de 18 jr geen drank mocht kopen.
Dat mens bij Pauw spoort niet, overdrijft schromelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja dat wordt altijd gecheckt bij de kassa wanneer ik drank koop...
Oh ik zit Humberto te kijken over Bubbling en het ontstaan ervan...quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat mens bij Pauw spoort niet, overdrijft schromelijk.
Ik twijfelde Tan of Pauw, later kijk ik die nog.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ik zit Humberto te kijken over Bubbling en het ontstaan ervan...
Ik dacht dat het Jamaicaans of Amerikaans was, maar komt gewoon van hierquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik twijfelde Tan of Pauw, later kijk ik die nog.
Wat is het?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Jamaicaans of Amerikaans was, maar komt gewoon van hier
Dat is bekend, zelfde beestje, nieuwe naam.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Trillende billen op muziek (twerken heet dat tegenwoordig volgens mij)
cirkelquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is bekend, zelfde beestje, nieuwe naam.
Ik kwam toevallig langslopen en moest even reagerenquote:
Dat mag altijd, maar dan krijg je wel weerwoord hierquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 01:06 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kwam toevallig langslopen en moest even reageren
had niet anders verwachtquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat mag altijd, maar dan krijg je wel weerwoord hier
Ik dacht.... ik zwaai even terugquote:
het leven kan zo simpel zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vandaag Wederom de tuin in / op mollenjachtandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
ik doe het rustig aan, geen energiequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 09:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe staat het ervoor? Of lig je er nog bij?
STerkte en beterschap dan maarquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 09:40 schreef sacha het volgende:
[..]
ik doe het rustig aan, geen energie
Wat een verrijking.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 09:48 schreef sacha het volgende:
[..]
dank, ik kan nu ongegeneerd de hele dag over Fok! zwerven
Graag gedaan en veel plezier dan maarquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 09:48 schreef sacha het volgende:
[..]
dank, ik kan nu ongegeneerd de hele dag over Fok! zwerven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |