Die had je al gepostquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:57 schreef FANN het volgende:
nah... deze dus...
foutje
deze dus
Anthropoid (2016) - IMDb
quote:
Wordt mij te laatquote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat slappe gelul wil ik niet missen.
Niet specifiek, ik weet niet wat ik om 3 uur doe, moet ook nog iets eten....quote:
Ganja muziek.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet specifiek, ik weet niet wat ik om 3 uur doe, moet ook nog iets eten....
Maar denk het wel...![]()
Ah... toen is ie zeker niet doorgegaan...quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... toen is ie zeker niet doorgegaan...![]()
Nah... ik word nooit vrolijk van dit soort films, maar goed, waar gebeurd... ellende...
Ga ik niet kijken danquote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... toen is ie zeker niet doorgegaan...![]()
Nah... ik word nooit vrolijk van dit soort films, maar goed, waar gebeurd... ellende...
Relatiefquote:
Mijn 'slappe hap' wordt een 'pasteitje', 2 bladerdeeg bakjes gevuld met de inhoud van een blik.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat éindelijk een foto van je slappe hap?
Het is nog erger dan ik dacht
Gadverdammequote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn 'slappe hap' wordt een 'pasteitje', 2 bladerdeeg bakjes gevuld met de inhoud van een blik.
Staat teveel bagger.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:46 schreef FANN het volgende:
[..]
40+ / Voor Hut: Gedichten over ouderen en over ouder worden.
Beetje 'bij kruiden'.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Gadverdammemaar dat meen ik, dat is toch smerig
Sig is wel traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag....................quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het boek schrijven laat ik aan sig over.
Er komen steeds hoofdstukken bij zegt ie,quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Sig is wel traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag....................
Zaaddodend voedsel...quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kwestie van de juiste kruiden.
Maakt hij nog zoveel mee dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er komen steeds hoofdstukken bij zegt ie,
Wrijf er nog maar eens in dat ik een 'sloeber' ben.quote:
Ga je nu in slachtofferrol?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wrijf er nog maar eens in dat ik een 'sloeber' ben.
Ik denk dat een aardappeltje met groente goedkoper is dan die zooi eigenlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wrijf er nog maar eens in dat ik een 'sloeber' ben.
Jij hebt een Griek die hard werkt.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat een aardappeltje met groente goedkoper is dan die zooi eigenlijk
maar mijn inkomsten zijn meerquote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij hebt een Griek die hard werkt.
Ik overleef ook op 'zaaddodend voedsel'.....quote:
Onkruid vergaat niet is oud Brabants spreekwoord.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik overleef ook op 'zaaddodend voedsel'.....
Ik ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, was maar waar..........
Maar ik héb wel hard gewerkt
Leef met je mee soms maar de goede dagen voor jou komen er weer aan.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:11 schreef FANN het volgende:
Ik ruil het in als ik morgen nergens last meer zou hebben trouwens...
Met Liefde![]()
maar gaat niet gebeuren....
Nah... dat is het niet alleen...quote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Leef met je mee soms maar de goede dagen voor jou komen er weer aan.
Kom niet aan mijn muts.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
als huisman?
wat klagen die mannen dan altijd over ''huisvrouwen''
Dat ben ik niet, daarbij heb ik meer gedaan dan dat alleen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
als huisman?
wat klagen die mannen dan altijd over ''huisvrouwen''
Jijquote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... dat is het niet alleen...
maar te gecompliceerd
Ik nietquote:
Wat dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ben ik niet, daarbij heb ik meer gedaan dan dat alleen.
Dat flink klote zijn lijkt me, ben zelf aardig gezond en dan heb je mazzel.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... dat is het niet alleen...
maar te gecompliceerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |