Hoeveel werd het dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan deed Ajax het tijdens Real - Ajax toch beter.
Wij jou ookquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:02 schreef KingRoland het volgende:
GGMM, Davy en ik vinden deze TT heel erg leuk Coco.
Dit wordt het slechtste seizoen ooit voor PSV.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:02 schreef Tagliano het volgende:
Ze worden echt compleet scheel getikt
1-1 zal zometeen wel komen of de 0-2 dan de 1-2.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:03 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dit wordt het slechtste seizoen ooit voor PSV.
Neuh, in de competitie trekt het wel bij verwacht ik eigenlijk. Zoveel kansen blijf je niet missenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:03 schreef Coco98 het volgende:
[..]
PSV gaat geen kampioen wordenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neuh, in de competitie trekt het wel bij verwacht ik eigenlijk. Zoveel kansen blijf je niet missen
Dat je deze wedstrijd weggetikt wordt is ook zo gek nog niet
doublepain noemde hem een keer zo.quote:
Slechter dan toen tegen Dnjepr?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:03 schreef Coco98 het volgende:
[..]
De moeder van KingRoland had een zware bevalling bij hem, toen lukte het ineens en maakte ze een *FLOP* geluid. Zodoende.quote:
Dat durf ik ook niet met zekerheid te zeggen, maar topdrie komt echt wel goedquote:
Ik overdramatiseerquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neuh, in de competitie trekt het wel bij verwacht ik eigenlijk. Zoveel kansen blijf je niet missen
Dat je deze wedstrijd weggetikt wordt is ook zo gek nog niet
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
doublepain noemde hem een keer zo.
En niemand zou dat overgenomen hebben, ware het niet dat Roland zich behoorlijk liet kennen toen. Hij zei iets van ik verdien respect ofzo.
Bedankt jongens!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:04 schreef Coco98 het volgende:
[..]
De moeder van KingRoland had een zware bevalling bij hem, toen lukte het ineens en maakte ze een *FLOP* geluid. Zodoende.
Wij gaan eens even goed opletten.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:04 schreef Onnoman het volgende:
PSV durft geen enkel duel fysiek aan te gaan.. moet je maar eens goed opletten, de bal gaat altijd terug als de tegenstander in de buurt komt.. beetje de psv van eind jaren 90
*Wordtquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:05 schreef Poepz0r het volgende:
KingRoland stuurt dat ik normaal moet doen en ik reply met de tekst MAD. Word hij nu boos?#Durftevragen
Jij bent echt een van de meest hilarisch domme users die ik kenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:06 schreef F.M.D. het volgende:
cocu met z''n 4-3-3. wat faalt hij vandaag.
Dat zou ik érg jammer vinden.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:06 schreef Kopsterk het volgende:
Ik overweeg te schakelen naar Barca-City
Mag jij mij uitleggen hoe die twee goals vielen door 4-3-3quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:07 schreef F.M.D. het volgende:
zou cocu z'n tactische falen toegeven na afloop? nee lag natuurlijk aan de uitvoering.
* Coco98 RIPquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:06 schreef KingRadler het volgende:
Coco haalt de kerst niet als hij zo door gaat.
[fmd]Taylor > MVG[/fmd]quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij bent echt een van de meest hilarisch domme users die ik ken
Ook de 2 van Bayern die ik zo in een zwarte lange leren jas zie lopen bohquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:07 schreef Caland het volgende:
Kimmich en Muller scoren.
Precies zoals twee absolute kenners al voorspelden.
Ajax > Bayernquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:06 schreef tong80 het volgende:
De staat van het Nederlandse voetbal. Dit zou Ajax ook kunnen overkomen.
Wat zou jij mij aanraden om mijn volledige vermogen op te zetten?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / [CL] Bayern München - PSV #1:
Baasquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / [CL] Bayern München - PSV #1:
Gewoon doen joh. Dit wordt straks wel heel pijnlijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:07 schreef Rabieluh het volgende:
Ik wil eigenlijk iets anders gaan doen.
Misschien wil Karina wel, die komt wat hitsig over de laatste tijd (daarvoor trouwens ook).quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:07 schreef Rabieluh het volgende:
Ik kijk dit helemaal uit, gifbeker moet leeg.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:07 schreef Rabieluh het volgende:
Ik vrees er voor, maar Isimat loopt warm, ik blijf nog even hangen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gewoon doen joh. Dit wordt straks wel heel pijnlijk.
Qua prijzen en status zeker. Momenteel niet meer te vergelijken.quote:
FMD over MVG:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij daarna over FMD, als MVG weer gewonnen heeft:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Kolderiek hooguitquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik vrees er voor, maar Isimat loopt warm, ik blijf nog even hangen.
Haha watquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Qua prijzen en status zeker. Momenteel niet meer te vergelijken.
Philips is hier 100 meter vandaan geboren.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:08 schreef KingRadler het volgende:
er zit totaal geen energie bij PSV alleen op het shirt
Kanaal 55 Ziggoquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:09 schreef Parafernalia het volgende:
Sorry. Hahaha gralpig. Maar welke zender?
Nou enquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Philips is hier 100 meter vandaan geboren.
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
FMD over MVG:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij daarna over FMD, als MVG weer gewonnen heeft:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja, je kan moeilijk zeggen dat je voor het bier en de lekkere wijven komtquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:10 schreef inslagenreuring het volgende:
"We komen maar München voor de winst"
Leuk dat je het over Ajax hebt tijdens een wedstrijd van PSV.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik kijk dit helemaal uit, gifbeker moet leeg.
Alleen joden lopen weg.
Dit is een wedstrijd van Bayern, niet PSV.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk dat je het over Ajax hebt tijdens een wedstrijd van PSV.
Waarom niet?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, je kan moeilijk zeggen dat je voor het bier en de lekkere wijven komt
Dat getuigt niet van WINNAARSMENTALITEITquote:
Ja, dat Bayern is niet zo'n goede keuze.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:11 schreef Onnoman het volgende:
Cocu mag een andere club gaan zoeken 🤣
Als kijker is het wel aardigquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar dit soort wedstrijden heb je ook gewoon geen reet aan.
Gudljequote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:10 schreef Kopsterk het volgende:
PSV mist een speler van het type, pak 'em beet, Schaars.
Leg je vraag zonder vraagteken eens uit.quote:
Nee, het is gewoon niet eerlijk voor PSV dat ze bij Bayern en Atletico in de groep zitten. Die zijn veel te moeilijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Welke provider heb je?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:11 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
welk kanaal is dat. Heb geen ziggo
Dan zou ik minder raar opkijken.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, je kan moeilijk zeggen dat je voor het bier en de lekkere wijven komt
Dan schakel naar Veronica.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:11 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
welk kanaal is dat. Heb geen ziggo
Ligt er maar net aan wie dat zegtquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zou ik minder raar opkijken.
Ha ha ha. Kan mij het rotte. Leuk feitje. Maak je niet druk manquote:
Muah als je voor Bayern bent ja maar als neutrale kijker zijn dit soort wedstrijden niks. 0,0 spanningquote:
Je ziet duidelijk dat die alles op het feit hebben gezet dat ze vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnenquote:
Pas 83 keer gehoord en het boeit niemand.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Kan mij het rotte. Leuk feitje. Maak je niet druk man
Dan zal de fluwelen revolutie in Eindhoven wel worden ingezet.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:12 schreef Rabieluh het volgende:
Dit is echt niveautje Real tegen Ajax toentertijd, ook extreem beschamend.
Mwa als neutrale kijker vind ik het ook nog wel aardig. Best prima voetbal, te weinig spanning dat wel jaquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah als je voor Bayern bent ja maar als neutrale kijker zijn dit soort wedstrijden niks. 0,0 spanning
Een soort van schoolreisjequote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Helpt deze onzin een beetje met het verwerkingsproces?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:13 schreef Parafernalia het volgende:
Met hoeveel verloor ajax van Rostov? Tja. Nog veel gênanter. Maar we zijn allemaal voor Nederlandse clubs he?
Waterreus aan het roerquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dan zal de fluwelen revolutie in Eindhoven wel worden ingezet.
Ha ha haquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:13 schreef Parafernalia het volgende:
Maar we zijn allemaal voor Nederlandse clubs he?
Zonder twijfel, alleen speelt psv met Zoet en Ajax toen met Stekelquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:12 schreef Rabieluh het volgende:
Dit is echt niveautje Real tegen Ajax toentertijd, ook extreem beschamend.
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:13 schreef Szura het volgende:
Vier wedstrijden zonder zege, is dit het definitieve einde van het tijdperk-Cocu, Tagliano?
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zoet staat aardig te keepen.
GGMM zal zo deze post zonder reden quoten.
jaquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helpt deze onzin een beetje met het verwerkingsproces?
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Helaas geen Cruijff
0-8 genot
Ga koken mens.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:13 schreef Abed het volgende:
[..]
Pas 83 keer gehoord en het boeit niemand.
Quote je het niet nu met de reden dat er staat dat jij het zonder reden zal quoten?quote:
Zo mocht jij dat zomaar?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:15 schreef Onnoman het volgende:
Dit is misschien wel het slechtste Nederlandse voetbal wat ik op Europees niveau heb mogen aanschouwen.
Ga je je teksten ooit bundelen ?quote:
ajax tegen rostov en paok uit was nog slechterquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:15 schreef Onnoman het volgende:
Dit is misschien wel het slechtste Nederlandse voetbal wat ik op Europees niveau heb mogen aanschouwen.
Dat is het raadsel.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Quote je het niet nu met de reden dat er staat dat jij het zonder reden zal quoten?
ik zie alleen een zenderoverzichtquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
https://www.telfort.nl/pe(...)-interactieve-tv.htm
Is vooral heel erg pijnlijkquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mwa als neutrale kijker vind ik het ook nog wel aardig. Best prima voetbal, te weinig spanning dat wel ja
Mind is blown bij mijquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Quote je het niet nu met de reden dat er staat dat jij het zonder reden zal quoten?
Kan je toch mooi zien op welke zender je moet zijn, of watquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:16 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ik zie alleen een zenderoverzicht
Dus jij roept nooit hoppa?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat roep ik ook altijd als ik bij haxball scoor
Daar heb ik dan weer niet gek veel last vanquote:
Heb ik je nog nooit horen roepen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat roep ik ook altijd als ik bij haxball scoor
quote:
Dat duurde nog vrij lang.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik je nog nooit horen roepen.
(Omdat je nooit scoort hahahaha)
Eerder omdat je hem niet echt hoort denk ikquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik je nog nooit horen roepen.
(Omdat je nooit scoort hahahaha)
Helaas ben ik niet in staat mee te spelenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:17 schreef GGMM het volgende:
Overigens zal er in de rust weer Haxball plaatsvinden
Dit doet pijn, heel veel pijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Helaas ben ik niet in staat mee te spelen
Het is allemaal de verdomde routerquote:
Ja dat hadden we de vorige keer gemerkt xDquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sindsdien houden we dan ook eerst 1 minuut stilte voor ieder potjequote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zal nergens zeggen dat ik goed ben in Haxball maar vaak is het best gezelligquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja dat hadden we de vorige keer gemerkt xD
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:18 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Sindsdien houden we dan ook eerst 1 minuut stilte voor ieder potje
ja, maar ik weet niet op welke zender het wordt uitgezondenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan je toch mooi zien op welke zender je moet zijn, of wat
Ik heb een boot opquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer niet gek veel last van
Wel van een beetje honger
Veronica/ZDFquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:19 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ja, maar ik weet niet op welke zender het wordt uitgezonden
Veronica. Of ZDFquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:19 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Veronica zei ik, ZDF ook.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:19 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, dan wordt het waarschijnlijk 8-0.quote:
Iemand zei dat net, dat over UTrecht maar nu hoor ik het ook inderdaadquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:20 schreef Onnoman het volgende:
Ik weet trouwens nog niet waar slechter is, het commentaar of psv
Zingen ze trouwens Utrecht?
U voor jou.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
En jij bent goed met taal?
(aldus jezelf)
Moet ik dit zien als een kruising tussen een wrap en een pizza? Klinkt interessantquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soort calzone maar dan langwerpig
quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wij(iedereen in dit topic) hebben je gemist.
Bedankt voor dit warme onthaal.quote:
En met Prins Claus trouwen.quote:
Noem me geen Hoesseinquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
U voor jou.
Hoe zou het percentage balbezit zijn ?
Dat dacht ik ookquote:
Dat kan op Ziggo Sport maar dan moet je wel een abonnementje hebbenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:21 schreef Parafernalia het volgende:
Aha, ik jad het over Barca City
Psv heb ik wel werr gezien
Terecht.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:22 schreef Kopsterk het volgende:
Boateng heeft 90 rating in FIFA17.
Terecht of niet?
Oh en om hetzelfde grapje van mij niet lachenquote:
Wat boeit mij dat nou manquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:22 schreef Kopsterk het volgende:
Terecht of niet?
helaasquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat kan op Ziggo Sport maar dan moet je wel een abonnementje hebben
PES is toch beter?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:22 schreef Kopsterk het volgende:
Terecht of niet?
Inderdaad, laten we het over onze favoriete soort koekjes hebbenquote:
Niet gezien, maar bij deze danquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh en om hetzelfde grapje van mij niet lachen
Waardeloos
Wauw dankjewelquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Niet gezien, maar bij deze dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |