Sinds ze verliezen is die nergens meer te bekken. Dat is opvallendquote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pas maar op met wat je schrijft over hem.
Mensen die zeggen dat Robben niks met PSV heeft exposedquote:"We begonnen heel goed. Die eerste goal deden we heel slim. Ik speel al acht jaar samen met Thomas Müller, dus we weten van elkaar wat we doen", vertelde Robben bij Ziggo over zijn snelgenomen corner die door de Duitser werd binnengewerkt. "Het was slim gedaan en bij PSV stonden ze te slapen. Dan zeg ik met mijn PSV-hart: dat mag niet gebeuren. Maar ja."
Hij mag Pep niet zo. Als je aan ManCity komt, kom je aan Waterreus.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Het zit diep hekansloos verloren zonder voetbalidentiteit.
Lachwekkend gebral van die gozer na afloop. Duidelijk de wedstrijd niet gezien.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij mag Pep niet zo. Als je aan ManCity komt, kom je aan Waterreus.
Over de keeper had hij wel gelijkquote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lachwekkend gebral van die gozer na afloop. Duidelijk de wedstrijd niet gezien.
Guardiola geeft daar toch geen moer om. Die blijft altijd met zo'n keeper werken.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Over de keeper had hij wel gelijk
Heb jij een schotel dat jij BT ontvangt? Of...je woont in de UK.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
BT Sport heeft een eigen Joep Schreuder bij de interviews.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |