Zag het ja, wát een golquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zou maar geen oorlog beginnen. Tagliano heeft een groot leger
[ afbeelding ]
Waarom heeft die keeper een helmpje op?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:17 schreef GGMM het volgende:
Even tussendoor:
aangezien het topic bijna dicht is post ik hem in het nieuwe topic nogmaals.
Kind van Chech.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Waarom heeft die keeper een helmpje op?
En dat tegen Breidablikquote:
Om die grot van je moeder veilig te betreden.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Waarom heeft die keeper een helmpje op?
Een Blatter army?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zou maar geen oorlog beginnen. Tagliano heeft een groot leger
[ afbeelding ]
Terwijl de vorige wel mocht blijven.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:19 schreef Kopsterk het volgende:
WTF MIJN TT IS WEG
BESTUUR TEGEN DE MUUR
Best wel pronte tietjesquote:
Lekker voor je.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:19 schreef Kopsterk het volgende:
WTF MIJN TT IS WEG
BESTUUR TEGEN DE MUUR
uit wraak de op verwijderenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:19 schreef Kopsterk het volgende:
WTF MIJN TT IS WEG
BESTUUR TEGEN DE MUUR
Wel creatief.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee JR-Style-93 is een leuke naam
Dit is niet bestquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zal wel een Kaj van een gozer zijn.![]()
![]()
Dan kan ik niet anders zeggen dan dat je dat verkeerd lasquote:
Hmm, dat verklaart veel van mijn vervelende trekjes danquote:
Auw..quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Om die grot van je moeder veilig te betreden.
Moeilijke zin ditquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat raar, om midden tijdens een wedstrijd te aan masturberen.
Klinkt politiek correct.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik eet nu biologische kruidnoten.
Dat jullie het even weten.
[ afbeelding ]
Vieze hipster.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Durfalquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:23 schreef Kopsterk het volgende:
Heb het hele jaar nog geen kruidnoot op
Flikkerquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb al anderhalve week een zak liggen, binnenkort maar openmakenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:23 schreef Kopsterk het volgende:
Is dit een statement?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:23 schreef Kopsterk het volgende:
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:23 schreef Mani89 het volgende:
Godverdomme nu heb ik ook zin in pepernoten.
Ja zie Uruguay 2010quote:
Verstandige mensenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:24 schreef Kopsterk het volgende:
Wat vinden jullie van mensen die kruidnoten met zo'n laagje chocola eten?
Toch niet met die rozijnen erin hè?quote:
kopsterke jongen die Robbenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:25 schreef Kopsterk het volgende:
Ik schakel snel naar de Bayern-PSV stream
Mad.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iemand vroeg mij in het PSV topic waar feyenoorders stoer deden
Ik zei van tevoren dat PSV het uitstekend doet als ze maar 4 goals tegen krijgen, dan is 4-1 een knappe prestatie.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:25 schreef inslagenreuring het volgende:
Lachwekkende vertoning van PSV
Ik kan dit bevestigen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zei van tevoren dat PSV het uitstekend doet als ze maar 4 goals tegen krijgen, dan is 4-1 een knappe prestatie.
Gewoon Dijks op Robben zettenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV is vernederd.
Dit had Ajax nooit overkomen.
Zie de 1-0. Wat voor niveau is dat??quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zei van tevoren dat PSV het uitstekend doet als ze maar 4 goals tegen krijgen, dan is 4-1 een knappe prestatie.
Abed is 1 van de weinige leuke trolls hierquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik sprak vanmiddag iemand die de dagen aftelt totdat jij een permban krijgt.
Die bal is best hard voor het hoofd van robben hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:26 schreef Coco98 het volgende:
Slim van Robben om met zijn hoofd te scoren, zo kan hij zich niet blesseren.
Nee joh Sinkgravenquote:
Afrikaans voetbal is geen sport.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:26 schreef Zorro het volgende:
Och, Angola - Mali werd ook nog 4-4, en dat was 4-0. Daar viel de 4-2 ook pas in min 88.
Niks aan de hand.
Eredivisieniveau.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zie de 1-0. Wat voor niveau is dat??
Kregen de spelers van Mali een tros bananen als ze er nog een resultaat uit zouden slepen ofzo?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:26 schreef Zorro het volgende:
Och, Angola - Mali werd ook nog 4-4, en dat was 4-0. Daar viel de 4-2 ook pas in min 88.
Niks aan de hand.
Nee, waterrantsoen en VN voedselpakket voor hun familie.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Kregen de spelers van Mali een tros bananen als ze er nog een resultaat uit zouden slepen ofzo?
mwoaquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tete zou niet eens gek zijn tegen zo'n type
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Afrikaans voetbal is geen sport.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwam Frans Bauer langs dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Kregen de spelers van Mali een tros bananen als ze er nog een resultaat uit zouden slepen ofzo?
Keurig wachten tot iedereen klaar staat voor de corner en dan mag je hem pas nemen.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
KOEKOEKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Komt toch alleen naar binnen en kan dus met z'n goede been verdedigenquote:
Het zou me niks verbazen. Misschien zelfs met kraaltjes erbij.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Rechterbeen tegen de naar binnen trekkende beweging van Robben. Je hebt gelijk denk ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tete zou niet eens gek zijn tegen zo'n type
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Rechterbeen tegen de naar binnen trekkende beweging van Robben. Je hebt gelijk denk ik.
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hieraan twijfelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:30 schreef Kopsterk het volgende:
Gaat Arsenal dit seizoen eindelijk serieus mee doen om het kampioenschap?
Ja, tot half februariquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:30 schreef Kopsterk het volgende:
Nee, gewoon weer 4e.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:30 schreef Kopsterk het volgende:
Zeg je eerst ja, totdat je daar staat en de 1-0 tegen krijgt van hem.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Rechterbeen tegen de naar binnen trekkende beweging van Robben. Je hebt gelijk denk ik.
Arsenal/Liverpool, Feyenoord en Sporting kampioen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:30 schreef Kopsterk het volgende:
Vind je dit nou grappig joh???quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:30 schreef Vasion het volgende:
Jammer van die Angola - Mali spoiler. Die wilde ik nog 90 minuten lang terugkijken.
Ben namelijk gek op rugby.
Hahaha.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Arsenal/Liverpool, Feyenoord en Sporting kampioen.
Je bent altijd welkom hierquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Anders gaan wij gewoon volgend jaar naar Rotterdam.
Ik vind dit geen geslaagde seksueel getinte grap, waarmee je extra voor lul staat.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:31 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Als Robben zijn weke warme papje in zijn vrouw wil spuiten, snijdt hij dan ook naar binnen alvorens hij schiet?
Haha voor lul staatquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:32 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vind dit geen geslaagde seksueel getinte grap, waarmee je extra voor lul staat.
Sorry man.
Hij kapt de clit uit de stoot hem met een droge schuiver tegen de baarmoederwand.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:31 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Als Robben zijn weke warme papje in zijn vrouw wil spuiten, snijdt hij dan ook naar binnen alvorens hij schiet?
Zag je topic. Gefeliciteerd jongen.quote:
Is JR jarig?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zag je topic. Gefeliciteerd jongen.
Bedankt.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zag je topic. Gefeliciteerd jongen.
Ja, hij gaat nu JR-Style-94 heten.quote:
Nee er ging een topic over hemquote:
Mij mag je elke dag feliciteren hoor met het feit dat ik in leven ben geblevenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ouwe reus, mogelijk een beetje aan de late kant maar toch nog gefeliciteerd
[ afbeelding ]
Dat vinden ze volgens mij wel het belangrijkste.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is niet zo zeker, wel dat ze boven Totternham eindigen
Ik zal er morgen even aan denken al zal ik er pas laat zijnquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mij mag je elke dag feliciteren hoor met het feit dat ik in leven ben gebleven
Thanks
Wotquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:35 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/RegiBlinker/status/788838955449982976
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
9.999/10 voor die grapquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:35 schreef Caland het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:36 schreef Vasion het volgende:
Wat bedoel je goosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen mag je me feliciteren met de overwinning van Ajax op Celtaquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zal er morgen even aan denken al zal ik er pas laat zijn
quote:
Die tweet kan je gewoon direct plaatsen hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:35 schreef Caland het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ik hoop hetquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Morgen mag je me feliciteren met de overwinning van Ajax op Celta
Ja hij wilde een penalty. En dan door Zoet laten nemen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:37 schreef Andromache het volgende:
Luuk de Jong is een akelige zeurkous geworden jegens de arbitrage. Ik houd daar niet van.
Callie snapt technologie niet zo.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die tweet kan je gewoon direct plaatsen hoor.
Dat lukt mobiel niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is net nieuw hier. Doe voorzichtig met 'm.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:38 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik heb een broertje dood aan Amsterdam.
Trainer van Evertonquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:45 schreef Andromache het volgende:
Wat doet Ronald tegenwoordig eigenlijk als dagbesteding?
Geinponemquote:
Conditie op peil houden bij Stichting Martijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:45 schreef Andromache het volgende:
Wat doet Ronald tegenwoordig eigenlijk als dagbesteding?
nope. KANSLOOS waren jullie.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
We waren beter tegen Bayern dan jullie tegen Rostov.
Ajax is 3 jaar op rij vernederd door Real,zonder 1 goal te maken.quote:
KANSLOOS waren jullie. Keihard vernederd.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax is 3 jaar op rij vernederd door Real,zonder 1 goal te maken.
PSV speelde een uur lang mee nog aardig mee
Ik ben benieuwd hoe ze zullen reageren op dit argument.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:59 schreef Syntix het volgende:
[..]
KANSLOOS waren jullie. Keihard vernederd.
Okquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:59 schreef Syntix het volgende:
[..]
KANSLOOS waren jullie. Keihard vernederd.
Bayern uit vorm. En alsnog 4-1. Gefeliciteerd met het leuk meespelen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax is 3 jaar op rij vernederd door Real,zonder 1 goal te maken.
PSV speelde een uur lang mee nog aardig mee
Een Bayern is nooit langer dan 2 potjes uit vorm.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bayern uit vorm. En alsnog 4-1. Gefeliciteerd met het leuk meespelen.
Overigens. Zonder een goal te maken, check je feiten liefie.
Guardado deed ook mee, ook niet gezien.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zie hier net dat Siem de Jong heeft meegedaan. Die is nog niet echt op niveau zeg maar.
Laat je toch eens niet zo kennen man.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een Bayern is nooit langer dan 2 potjes uit vorm.
Ajax werd 3 jaar lang verkracht door heel europa in tegenstelling tot PSV.
Dit is zijn niveau...quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zie hier net dat Siem de Jong heeft meegedaan. Die is nog niet echt op niveau zeg maar.
Die zag ik een bal inleveren op de 16 van Bayern en er daarna compleet uitgelopen worden door Robben met bal.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Guardado deed ook mee, ook niet gezien.
Dat het een staartje gaat krijgen.quote:
Wat mysterieus, dit.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat het een staartje gaat krijgen.
Laat Cocu zijn haar groeien?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kansloos begonnen, totaal overrompeld.quote:
Dat vind ik bij Karsdorp ook niet zo'n succes.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sinds ze verliezen is die nergens meer te bekken. Dat is opvallendquote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pas maar op met wat je schrijft over hem.
Mensen die zeggen dat Robben niks met PSV heeft exposedquote:"We begonnen heel goed. Die eerste goal deden we heel slim. Ik speel al acht jaar samen met Thomas Müller, dus we weten van elkaar wat we doen", vertelde Robben bij Ziggo over zijn snelgenomen corner die door de Duitser werd binnengewerkt. "Het was slim gedaan en bij PSV stonden ze te slapen. Dan zeg ik met mijn PSV-hart: dat mag niet gebeuren. Maar ja."
Hij mag Pep niet zo. Als je aan ManCity komt, kom je aan Waterreus.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Het zit diep hekansloos verloren zonder voetbalidentiteit.
Lachwekkend gebral van die gozer na afloop. Duidelijk de wedstrijd niet gezien.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij mag Pep niet zo. Als je aan ManCity komt, kom je aan Waterreus.
Over de keeper had hij wel gelijkquote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lachwekkend gebral van die gozer na afloop. Duidelijk de wedstrijd niet gezien.
Guardiola geeft daar toch geen moer om. Die blijft altijd met zo'n keeper werken.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Over de keeper had hij wel gelijk
Heb jij een schotel dat jij BT ontvangt? Of...je woont in de UK.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
BT Sport heeft een eigen Joep Schreuder bij de interviews.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |