Hoeveel werd het dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan deed Ajax het tijdens Real - Ajax toch beter.
Wij jou ookquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:02 schreef KingRoland het volgende:
GGMM, Davy en ik vinden deze TT heel erg leuk Coco.
Dit wordt het slechtste seizoen ooit voor PSV.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:02 schreef Tagliano het volgende:
Ze worden echt compleet scheel getikt
1-1 zal zometeen wel komen of de 0-2 dan de 1-2.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:03 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dit wordt het slechtste seizoen ooit voor PSV.
Neuh, in de competitie trekt het wel bij verwacht ik eigenlijk. Zoveel kansen blijf je niet missenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:03 schreef Coco98 het volgende:
[..]
PSV gaat geen kampioen wordenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neuh, in de competitie trekt het wel bij verwacht ik eigenlijk. Zoveel kansen blijf je niet missen
Dat je deze wedstrijd weggetikt wordt is ook zo gek nog niet
doublepain noemde hem een keer zo.quote:
Slechter dan toen tegen Dnjepr?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:03 schreef Coco98 het volgende:
[..]
De moeder van KingRoland had een zware bevalling bij hem, toen lukte het ineens en maakte ze een *FLOP* geluid. Zodoende.quote:
Dat durf ik ook niet met zekerheid te zeggen, maar topdrie komt echt wel goedquote:
Ik overdramatiseerquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neuh, in de competitie trekt het wel bij verwacht ik eigenlijk. Zoveel kansen blijf je niet missen
Dat je deze wedstrijd weggetikt wordt is ook zo gek nog niet
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
doublepain noemde hem een keer zo.
En niemand zou dat overgenomen hebben, ware het niet dat Roland zich behoorlijk liet kennen toen. Hij zei iets van ik verdien respect ofzo.
Bedankt jongens!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:04 schreef Coco98 het volgende:
[..]
De moeder van KingRoland had een zware bevalling bij hem, toen lukte het ineens en maakte ze een *FLOP* geluid. Zodoende.
Wij gaan eens even goed opletten.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:04 schreef Onnoman het volgende:
PSV durft geen enkel duel fysiek aan te gaan.. moet je maar eens goed opletten, de bal gaat altijd terug als de tegenstander in de buurt komt.. beetje de psv van eind jaren 90
*Wordtquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:05 schreef Poepz0r het volgende:
KingRoland stuurt dat ik normaal moet doen en ik reply met de tekst MAD. Word hij nu boos?#Durftevragen
Jij bent echt een van de meest hilarisch domme users die ik kenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:06 schreef F.M.D. het volgende:
cocu met z''n 4-3-3. wat faalt hij vandaag.
Dat zou ik érg jammer vinden.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:06 schreef Kopsterk het volgende:
Ik overweeg te schakelen naar Barca-City
Mag jij mij uitleggen hoe die twee goals vielen door 4-3-3quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:07 schreef F.M.D. het volgende:
zou cocu z'n tactische falen toegeven na afloop? nee lag natuurlijk aan de uitvoering.
* Coco98 RIPquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:06 schreef KingRadler het volgende:
Coco haalt de kerst niet als hij zo door gaat.
[fmd]Taylor > MVG[/fmd]quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij bent echt een van de meest hilarisch domme users die ik ken
Ook de 2 van Bayern die ik zo in een zwarte lange leren jas zie lopen bohquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:07 schreef Caland het volgende:
Kimmich en Muller scoren.
Precies zoals twee absolute kenners al voorspelden.
Ajax > Bayernquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:06 schreef tong80 het volgende:
De staat van het Nederlandse voetbal. Dit zou Ajax ook kunnen overkomen.
Wat zou jij mij aanraden om mijn volledige vermogen op te zetten?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / [CL] Bayern München - PSV #1:
Baasquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / [CL] Bayern München - PSV #1:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |