quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je lult.
En dan dit schrijven.
het samenleven van mensen uit diverse culturen is niet mislukt
... het is een troll.....quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je lult .....
De CPN zat nooit in de regering . Die politieke verantwoordelijkheid kun je niet op de CPN afschuiven.
Nederland is niet mislukt en het samenleven van mensen uit diverse culturen is niet mislukt
Niet oprecht....maar je moet altijd uitkijken met geschreven " doen alsof" .quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:12 schreef Barrah het volgende:
[..]
Serieus dude, serieus? Komt mijn sarcasme zo oprecht over?
Als Fortuyn premier was geworden was dezelfde chaos in de fractie ontstaan als nu gebeurde. Net als bij Wilders zou ook Fortuyn niet hebben kunnen regeren en de fractie kunnen leiden, ministers leveren had natuurlijk ook dezelfde problemen gegeven. Een partij die draait om één persoon is eigenlijk geen partij.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja het was een haastklus dus hij had niet heel veel mogelijkheden. Het is koffiedik kijken (helaas of gelukkig) maar ik ben er wel van overtuigd dat als de Pim aan het roer was blijven staan het allemaal wel redelijk stabiel was gebleven, juist omdat zijn selectieprocedure niet bepaald gericht was op slimme mensen maar dan dus waarschijnlijk mensen die gevoelig zijn voor sterke leiding.
Laten we wel wezen, Herben was niet bepaald een sterke leider.
Vergeet niet dat die partij een hele hoop 'sympathy votes' heeft gekregen. LPF was (waarschijnlijk!) niet zo groot geworden als Pim gewoon door was gaan leven, dan had hij 4 jaar gehad om zijn lijst in orde te krijgen en zag het er waarschijnlijk heel anders uit. Die knakker kon lullen als Brugman.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:38 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als Fortuyn premier was geworden was dezelfde chaos in de fractie ontstaan als nu gebeurde. Net als bij Wilders zou ook Fortuyn niet hebben kunnen regeren en de fractie kunnen leiden, ministers leveren had natuurlijk ook dezelfde problemen gegeven. Een partij die draait om één persoon is eigenlijk geen partij.
En die knakker kreeg bijna overal ruzie, waarschijnlijk omdat veel mensen niet om kunnen gaan met iemand die zegt wat hij denkt en doet wat hij zegt. Nu hij een slechte lijst had moest hij het dus die periode met die kamerleden doen, je kunt die mensen niet vervangen nadat ze gekozen zijn. Volgens mij was het gedoemd te mislukken.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Vergeet niet dat die partij een hele hoop 'sympathy votes' heeft gekregen. LPF was (waarschijnlijk!) niet zo groot geworden als Pim gewoon door was gaan leven, dan had hij 4 jaar gehad om zijn lijst in orde te krijgen en zag het er waarschijnlijk heel anders uit. Die knakker kon lullen als Brugman.
Hij kreeg overal ruzie omdat hij niet de enige kapitein op het schip was tot hij de LPF oprichtte, nu was het zijn creatie en eikel dat het was had hij de opvolgende verkiezingen gewoon in het geniep een hele nieuwe lijst in elkaar gelfanst en de rest eruit gedrukt. (of opgeleid tot volwaardige kamerleden)quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:13 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
En die knakker kreeg bijna overal ruzie, waarschijnlijk omdat veel mensen niet om kunnen gaan met iemand die zegt wat hij denkt en doet wat hij zegt. Nu hij een slechte lijst had moest hij het dus die periode met die kamerleden doen, je kunt die mensen niet vervangen nadat ze gekozen zijn. Volgens mij was het gedoemd te mislukken.
Zodra je met kamerleden te maken hebt is hij ook niet meer de enige kapitein op het schip, elk kamerlid zit op eigen verantwoordelijkheid in de kamer. Wangedrag van LPF kamerleden en ministers zou vanzelfsprekend gevolgen hebben voor het succes van Fortuyn, even wat mensen vervangen bij volgende verkiezingen kan die aangerichte schade nauwelijks herstellen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Hij kreeg overal ruzie omdat hij niet de enige kapitein op het schip was tot hij de LPF oprichtte, nu was het zijn creatie en eikel dat het was had hij de opvolgende verkiezingen gewoon in het geniep een hele nieuwe lijst in elkaar gelfanst en de rest eruit gedrukt. (of opgeleid tot volwaardige kamerleden)
Aaaanyway, koffiedik. Jij kan even hard gelijk hebben, in dat geval is het maar goed geweest voor Pim dat ie dood is geschoten, politiek en imagowijs gezien, nu kan hij het niet meer fout doen.
niet(!) dat ik de LPF wil vergelijken met PVV maar qua inhoud van de kamerleden is het wel enigszins te vergelijken en je kan zeggen wat je wil maar echt heel veel narigheid heb ik er niet uit zien komen, in ieder geval niet schadelijk genoeg dat de PVV uit elkaar aan het vallen is.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:31 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Zodra je met kamerleden te maken hebt is hij ook niet meer de enige kapitein op het schip, elk kamerlid zit op eigen verantwoordelijkheid in de kamer. Wangedrag van LPF kamerleden en ministers zou vanzelfsprekend gevolgen hebben voor het succes van Fortuyn, even wat mensen vervangen bij volgende verkiezingen kan die aangerichte schade nauwelijks herstellen.
In ieder geval niet met 'minder, minder'. Fortuyn's standpunt was 'iedereen die hier is, blijft'.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Alle plannen waren uitvoerbaar geweest en was Nederland nu weer een soeverein, westers/blank, welvarend en verlicht land.
Heb 1 publicatie gelezen van hem en dit is zijn conclusie:quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:29 schreef keste010 het volgende:
[..]
[..]
Google eens op 'solidariteit Nederland Paul de Beer' en je ziet een aantal publicaties van hem die laten zien dat Nederland echt harder, meer geindividualiseerd en minder solidair is geworden.
Als er niks meer bij komt is het al minder, en jij vergeet wat de vraag was willen jullie meer of minder?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 01:13 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
In ieder geval niet met 'minder, minder'. Fortuyn's standpunt was 'iedereen die hier is, blijft'.
Juist het omgekeerde, de LPF daalde in de peilingen na de moord op Fortuyn.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Vergeet niet dat die partij een hele hoop 'sympathy votes' heeft gekregen. LPF was (waarschijnlijk!) niet zo groot geworden als Pim gewoon door was gaan leven
Nee, hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 02:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als er niks meer bij komt is het al minder....
Ik vergeet helemaal niks. Fortuyn stelde die vraag gewoon niet.quote:....en jij vergeet wat de vraag was willen jullie meer of minder?
Oh dat moet ik ff terugzoeken, ik had echt het idee dat er 'sympathyvotes' naar binnen stroomdequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 02:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Juist het omgekeerde, de LPF daalde in de peilingen na de moord op Fortuyn.
Ook logisch, de man waar het om draaide was er niet meer en het geruzie was al begonnen.
Nou goed dan niet, dat is hoe jij het hoorde of ziet, het is geweest (gehad) dus komt nooit meer!quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 02:37 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Nee, hoor.
[..]
Ik vergeet helemaal niks. Fortuyn stelde die vraag gewoon niet.
Ze hebben dan ook geleerd van LPF. Het is niet voor niets dat het geen politieke vereniging is.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:33 schreef jogy het volgende:
[..]
niet(!) dat ik de LPF wil vergelijken met PVV maar qua inhoud van de kamerleden is het wel enigszins te vergelijken en je kan zeggen wat je wil maar echt heel veel narigheid heb ik er niet uit zien komen, in ieder geval niet schadelijk genoeg dat de PVV uit elkaar aan het vallen is.
Ik mag toch hopen dat ze niet teveel van de PVV gaan overnemen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:55 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ze hebben dan ook geleerd van LPF. Het is niet voor niets dat het geen politieke vereniging is.
In welk opzicht? Ik ben het niet met 'm eens, maar hij kan in binnen en buitenland de straat niet op. Dat soort offers maken dat die evt. benutte kans aan de achterzijde weer verdampt.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Geert is gewoon een rasopportunist.
Zeer intelligent en door de linkse Kerk met name kapot gemaakt omdat hij hun doorhad omdat hijzelf jarenlang een PvdA man was, en dus de partij en waar die voorstond, van have tot gort kende.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:24 schreef BoneThugss het volgende:
Hallo.![]()
Ik zat net dit te kijken:
Als Pim premier was geworden waren de dingen heel anders gelopen denk ik, de beste man wou zwaar bezuinigen op defensie, daar ben ik natuurlijk fel tegen. Maar de dingen die hij zegt kloppen wel. Verloedering, weinig oog voor het straatbeeld, de gewone burger heeft geen respect voor de politie, het klopt allemaal. Pim was ook voor het 'gedoogbeleid' maar nog veel meer voor de totale legalisatie van wiet en hasj.
Hij oogt als een intelligente man, wat denken jullie?
Je denkt dat Fortuyn dan nu een dictator van Nederland geweest zou zijn?quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:49 schreef Iwanius het volgende:
En als hij geleefd had dan waren zaken m.b.t de Sylvana Simons en Quincy Gario nooit aan de oppervlakte gekomen en gelijk al vanaf het begin de kop ingedrukt.
Wat?quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:18 schreef john2406 het volgende:
Of door de witte bestuurd of door de zwarte, welke bijt het minst hard, dan kies ik voor die!
Rijkt jou verstand maar zo kort, ik kan linksaf slaan of rechtsaf, welke weg is die van de minste weerstand?quote:
Ja, ja.quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Rijkt jou verstand maar zo kort, ik kan linksaf slaan of rechtsaf, welke weg is die van de minste weerstand?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |