Hij is 9 dagen voor de Tweede Kamerverkiezingen vermoord.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:28 schreef Barrah het volgende:
Ik vraag me af of de partij met Pim Fortuyn aan het roer niet net zo hard in elkaar was gedonderd. En of de partij überhaupt de grootste was geworden.
Daarnaast: de waarheid vertellen wil nog niet zeggen dat je de juiste veranderingen weet door te voeren.
De uitkomst was niet wezenlijk anders geweest dan nu denk ik.
Voor 450 euro?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:29 schreef vaduz het volgende:
Ik denk dat autobedrijf Liekendiek dan sponser van het WK was geworden.
Hij zegt ook dat de PvDA het toen al verneukte, niet letterlijk natuurlijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:36 schreef LelijKnap het volgende:
Dan had trekpop Wilders geen kans gemaakt in elk geval. Dan had 'nieuw rechts' een welbespraakt, genuanceerd, intellectueel en charmant leider/boegbeeld gehad - en had de oppositie minder de ruimte gehad om van de brandende onderwerpen af te leiden door te wijzen naar de idioterie van Wilders. Fortuyn was, wat betreft Nederland, een werkelijk gevaar voor Kalergi-dienaren, EU-fascisten en zionisten.
Heeft zijn dood geleid tot minder zetels, of juist meer?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:30 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hij is 9 dagen voor de Tweede Kamerverkiezingen vermoord.
Ik denk dat het wel degelijk anders was geweest als hij met 30 zetels de verkiezingen had gewonnen.
De eerste zin klopt. Maar dat komt doordat 'nieuw rechts' er dan al in die periode achter was gekomen dat zulke plannen niet uitvoerbaar waren. Hadden we die discussie niet meer gehad en hadden we inderdaad nu geen Wilders hoeven hebben die het circus nog eens overdoet.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:36 schreef LelijKnap het volgende:
Dan had trekpop Wilders geen kans gemaakt in elk geval. Dan had 'nieuw rechts' een welbespraakt, genuanceerd, intellectueel en charmant leider/boegbeeld gehad - en had de oppositie minder de ruimte gehad om van de brandende onderwerpen af te leiden door te wijzen naar de idioterie van Wilders. Fortuyn was, wat betreft Nederland, een werkelijk gevaar voor Kalergi-dienaren, EU-fascisten en zionisten.
Alle plannen waren uitvoerbaar geweest en was Nederland nu weer een soeverein, westers/blank, welvarend en verlicht land.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:54 schreef keste010 het volgende:
[..]
De eerste zin klopt. Maar dat komt doordat 'nieuw rechts' er dan al in die periode achter was gekomen dat zulke plannen niet uitvoerbaar waren. Hadden we die discussie niet meer gehad en hadden we inderdaad nu geen Wilders hoeven hebben die het circus nog eens overdoet.
Grappigste post die ik vandaag heb gelezenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Alle plannen waren uitvoerbaar geweest en was Nederland nu weer een soeverein, westers/blank, welvarend en verlicht land.
Verveelt toch nooit, dit naïeve geloof in schreeuwlelijken. Professor Fortuyn had drie keer het verstand van Wilders (hij kaartte bijv. terecht het afnemend vertrouwen in lokale sociale instituties aan), maar ook zijn immigratie- en integratiebeleid was er nooit doorheen gekomen..quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Alle plannen waren uitvoerbaar geweest en was Nederland nu weer een soeverein, westers/blank, welvarend en verlicht land.
Gek genoeg is zijn dood hem politiek gezien niet slecht uitgekomen. Nu is hij de profeet van het populistische gedachtengoed in Nederland geworden.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:11 schreef xpompompomx het volgende:
Fortuin was gewoon met ruzie ten onder gegaan. Binnen een jaar of 2 zouden er weer nieuwe verkiezingen zijn geweest en zouden vvd en cda gewoon weer de grootste worden.
Nederland was en is een welvarend land. En wat straatverlichting betreft... ook een prima land.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hij was veel te goed en te slim voor dit land. En dat konden veel rotmensen natuurlijk niet hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:24 schreef BoneThugss het volgende:
Hallo.![]()
Ik zat net dit te kijken:
Als Pim premier was geworden waren de dingen heel anders gelopen denk ik, de beste man wou zwaar bezuinigen op defensie, daar ben ik natuurlijk fel tegen. Maar de dingen die hij zegt kloppen wel. Verloedering, weinig oog voor het straatbeeld, de gewone burger heeft geen respect voor de politie, het klopt allemaal. Pim was ook voor het 'gedoogbeleid' maar nog veel meer voor de totale legalisatie van wiet en hasj.
Hij oogt als een intelligente man, wat denken jullie?
Ik kan meerdere redenen bedenken waarom het er nooit doorheen gekomen zou zijn. Maar voor elke reden kan ik een reden bedenken waarom het desondanks toch had gekund.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:05 schreef keste010 het volgende:
[..]
Verveelt toch nooit, dit naïeve geloof in schreeuwlelijken. Professor Fortuyn had drie keer het verstand van Wilders (hij kaartte bijv. terecht het afnemend vertrouwen in lokale sociale instituties aan), maar ook zijn immigratie- en integratiebeleid was er nooit doorheen gekomen..
Ja..... vreselijkquote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:55 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Hij was veel te goed en te slim voor dit land. En dat konden veel rotmensen natuurlijk niet hebben.
Spot er maar mee. Het lot van Nederland was met zijn dood gezegeld.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ja..... vreselijk
HIj was bijna als een profeet van een hogere macht.
Heil Pim
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |