abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166066230
Hallo. :W

Ik zat net dit te kijken:

Als Pim premier was geworden waren de dingen heel anders gelopen denk ik, de beste man wou zwaar bezuinigen op defensie, daar ben ik natuurlijk fel tegen. Maar de dingen die hij zegt kloppen wel. Verloedering, weinig oog voor het straatbeeld, de gewone burger heeft geen respect voor de politie, het klopt allemaal. Pim was ook voor het 'gedoogbeleid' maar nog veel meer voor de totale legalisatie van wiet en hasj.

Hij oogt als een intelligente man, wat denken jullie? :P
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  woensdag 19 oktober 2016 @ 20:28:37 #2
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_166066338
Ik vraag me af of de partij met Pim Fortuyn aan het roer niet net zo hard in elkaar was gedonderd. En of de partij überhaupt de grootste was geworden.

Daarnaast: de waarheid vertellen wil nog niet zeggen dat je de juiste veranderingen weet door te voeren.

De uitkomst was niet wezenlijk anders geweest dan nu denk ik.
pi_166066361
Ik denk dat autobedrijf Liekendiek dan sponser van het WK was geworden.
pi_166066406
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 20:28 schreef Barrah het volgende:
Ik vraag me af of de partij met Pim Fortuyn aan het roer niet net zo hard in elkaar was gedonderd. En of de partij überhaupt de grootste was geworden.

Daarnaast: de waarheid vertellen wil nog niet zeggen dat je de juiste veranderingen weet door te voeren.

De uitkomst was niet wezenlijk anders geweest dan nu denk ik.
Hij is 9 dagen voor de Tweede Kamerverkiezingen vermoord.

Ik denk dat het wel degelijk anders was geweest als hij met 30 zetels de verkiezingen had gewonnen.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_166066446
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 20:29 schreef vaduz het volgende:
Ik denk dat autobedrijf Liekendiek dan sponser van het WK was geworden.
Voor 450 euro?
pi_166066569
Dan had trekpop Wilders geen kans gemaakt in elk geval. Dan had 'nieuw rechts' een welbespraakt, genuanceerd, intellectueel en charmant leider/boegbeeld gehad - en had de oppositie minder de ruimte gehad om van de brandende onderwerpen af te leiden door te wijzen naar de idioterie van Wilders. Fortuyn was, wat betreft Nederland, een werkelijk gevaar voor Kalergi-dienaren, EU-fascisten en zionisten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2016 20:37:14 ]
pi_166066744
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 20:36 schreef LelijKnap het volgende:
Dan had trekpop Wilders geen kans gemaakt in elk geval. Dan had 'nieuw rechts' een welbespraakt, genuanceerd, intellectueel en charmant leider/boegbeeld gehad - en had de oppositie minder de ruimte gehad om van de brandende onderwerpen af te leiden door te wijzen naar de idioterie van Wilders. Fortuyn was, wat betreft Nederland, een werkelijk gevaar voor Kalergi-dienaren, EU-fascisten en zionisten.
Hij zegt ook dat de PvDA het toen al verneukte, niet letterlijk natuurlijk.

Maar de man zeg echt dingen waar ik het wel mee eens ben, behalve dan dat van defensie.
  woensdag 19 oktober 2016 @ 20:43:43 #8
422610 Barrah
pi_166066792
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 20:30 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Hij is 9 dagen voor de Tweede Kamerverkiezingen vermoord.

Ik denk dat het wel degelijk anders was geweest als hij met 30 zetels de verkiezingen had gewonnen.
Heeft zijn dood geleid tot minder zetels, of juist meer?

Zelfs als de LPF met Pim nog in leven méér zetels had behaald (wat ik betwijfel) dan geloof ik niet dat de partij de grootste was geworden.

Het CDA behaalde in die verkiezingen 43 zetels, de LPF 26. Dat is een enorm verschil. Het is twijfelachtig of een coalitie zonder het CDA mogelijk of ideologisch gewenst was geweest. Daarnaast denk ik dat door de maatschappelijke verontwaardiging over de moord op Pim Fortuyn de partij normaal gesproken eerder minder zetels had behaald dan nu.
pi_166067248
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 20:36 schreef LelijKnap het volgende:
De eerste zin klopt. Maar dat komt doordat 'nieuw rechts' er dan al in die periode achter was gekomen dat zulke plannen niet uitvoerbaar waren. Hadden we die discussie niet meer gehad en hadden we inderdaad nu geen Wilders hoeven hebben die het circus nog eens overdoet.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_166067345
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 20:54 schreef keste010 het volgende:

[..]

De eerste zin klopt. Maar dat komt doordat 'nieuw rechts' er dan al in die periode achter was gekomen dat zulke plannen niet uitvoerbaar waren. Hadden we die discussie niet meer gehad en hadden we inderdaad nu geen Wilders hoeven hebben die het circus nog eens overdoet.
Alle plannen waren uitvoerbaar geweest en was Nederland nu weer een soeverein, westers/blank, welvarend en verlicht land.
  woensdag 19 oktober 2016 @ 21:02:27 #11
422610 Barrah
pi_166067594
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 20:57 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Alle plannen waren uitvoerbaar geweest en was Nederland nu weer een soeverein, westers/blank, welvarend en verlicht land.
Grappigste post die ik vandaag heb gelezen :')
  woensdag 19 oktober 2016 @ 21:03:09 #12
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166067618
Ik denk dat het met de LPF net zo slecht was afgelopen. Met zo'n bende gelukszoekers en kneuzen kan de beste niks bakken.
pi_166067700
quote:

[..]

Verveelt toch nooit, dit naïeve geloof in schreeuwlelijken. Professor Fortuyn had drie keer het verstand van Wilders (hij kaartte bijv. terecht het afnemend vertrouwen in lokale sociale instituties aan), maar ook zijn immigratie- en integratiebeleid was er nooit doorheen gekomen..
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_166067936
LPF was een soort PVV vol met gekkies.

Pim Fortuyn daarin tegen _O_
pi_166067996
Fortuin was gewoon met ruzie ten onder gegaan. Binnen een jaar of 2 zouden er weer nieuwe verkiezingen zijn geweest en zouden vvd en cda gewoon weer de grootste worden.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 19 oktober 2016 @ 21:17:34 #16
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166068258
quote:
2s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 21:11 schreef xpompompomx het volgende:
Fortuin was gewoon met ruzie ten onder gegaan. Binnen een jaar of 2 zouden er weer nieuwe verkiezingen zijn geweest en zouden vvd en cda gewoon weer de grootste worden.
Gek genoeg is zijn dood hem politiek gezien niet slecht uitgekomen. Nu is hij de profeet van het populistische gedachtengoed in Nederland geworden.
pi_166068712
Als Pim Fortuin nog geleefd had. Was op de dag dat ie vermoord werd lokale politieagent Henk de Vries niet naar het bureau geroepen. Dan was zijn vrouw Ria de Vries niet tijdens het koken naar buurvrouw Ingrid Onderwater gelopen om een praatje te maken. Dan waren de aardappelen niet te lang gekookt. En hoefde Henk de Vries niet om kwart over 10 naar snackbar het Hoekje. Dan was ie daar ook niet geweest om de overval op desbetreffende snackbar te voorkomen. En was Piet de Zwart, de uitbater van snackbar het Hoekje de volgende dag onderweg geweest naar de Sligro. De uitbater was dan gebeld door zijn vrouw en zou daardoor een ongeluk veroorzaken waarbij Geert Wilders het leven zou laten.

Tevens had dit topic niet bestaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door autoknutselaar op 19-10-2016 21:51:18 ]
pi_166069567
quote:

[..]

Nederland was en is een welvarend land. En wat straatverlichting betreft... ook een prima land.
Maar zou olv van Fortuyn donkere mensen verjaagd zijn ? Zo;n klootzak was hij dus echt niet. Wel een irritante narcist, das wa anders.
pi_166072930
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 20:24 schreef BoneThugss het volgende:
Hallo. :W

Ik zat net dit te kijken:

Als Pim premier was geworden waren de dingen heel anders gelopen denk ik, de beste man wou zwaar bezuinigen op defensie, daar ben ik natuurlijk fel tegen. Maar de dingen die hij zegt kloppen wel. Verloedering, weinig oog voor het straatbeeld, de gewone burger heeft geen respect voor de politie, het klopt allemaal. Pim was ook voor het 'gedoogbeleid' maar nog veel meer voor de totale legalisatie van wiet en hasj.

Hij oogt als een intelligente man, wat denken jullie? :P
Hij was veel te goed en te slim voor dit land. En dat konden veel rotmensen natuurlijk niet hebben.
pi_166073630

Maart 2002. Bij Paul Witteman. :9

Melkert heeft emotioneel zoveel problemen met Pim _O-

Weet niet of het Pim gelukt zou zijn voldoende goede mensen op de goede plek te krijgen maar Pim was wel een hele verademing voor de Ned. politiek geweest :Y
w/
pi_166074576
Er is enkel gebleken dat Pim nooit de intentie heeft gehad (wel geuit) om premier te worden. Hij had persoonlijk Hans Wiegel in gedachten voor deze functie.

Zou hij de verkiezingen hebben gewonnen, zou hij in de tweede kamer gaan zitten om het kippenhok genaamd LPF in toom te houden.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_166075142
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 21:05 schreef keste010 het volgende:

[..]

Verveelt toch nooit, dit naïeve geloof in schreeuwlelijken. Professor Fortuyn had drie keer het verstand van Wilders (hij kaartte bijv. terecht het afnemend vertrouwen in lokale sociale instituties aan), maar ook zijn immigratie- en integratiebeleid was er nooit doorheen gekomen..
Ik kan meerdere redenen bedenken waarom het er nooit doorheen gekomen zou zijn. Maar voor elke reden kan ik een reden bedenken waarom het desondanks toch had gekund.
  donderdag 20 oktober 2016 @ 10:04:10 #23
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_166076593
We hadden iig geen PVV en Wilders gehad
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_166081450
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 23:55 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Hij was veel te goed en te slim voor dit land. En dat konden veel rotmensen natuurlijk niet hebben.
Ja..... vreselijk
HIj was bijna als een profeet van een hogere macht.
Heil Pim
pi_166084940
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 14:29 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ja..... vreselijk
HIj was bijna als een profeet van een hogere macht.
Heil Pim
Spot er maar mee. Het lot van Nederland was met zijn dood gezegeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')