Dat wil hij niet eens.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:01 schreef BaasBanaan het volgende:
Is die broer niet moslim trouwens? Ik dacht dat Trump alle moslims Amerika uit wilde hebben, niet eentje uitnodigen.
Nee. Hij wilde geen nieuwe kanslozen importeren.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:01 schreef BaasBanaan het volgende:
Is die broer niet moslim trouwens? Ik dacht dat Trump alle moslims Amerika uit wilde hebben, niet eentje uitnodigen.
Hij en Hillary zouden best door een deur kunnen, stiekem.quote:
Weet niet in hoeverre het klopt, maar ik heb ook al vreemde dingen mee gemaakt op Twitter. Zoals een filmpje van Trump dat niet in mijn timeline verscheen of inderdaad bepaalde tweets. Heeft volgens mij echter meer met het nieuwe timeline algoritme te maken dan een actie.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:02 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik las vorig jaar die blogs ook, maar de entertainment waarde is flink gedaald waardoor ik nu vaak halverwege al afhaak. Hij is de ultieme slachtofferrol geworden met zijn "ik steun Clinton voor mijn eigen veiligheid en daarmee kom ik neutraal over met mijn waardering voor Trump", en zijn verhaal over fraude bij de Iowa voorverkiezing omdat Trump niet won, en vanwege zijn rare seksisme die telkens weer opduikt. Zijn voorspelling van een landslide voor Trump komt ook niet meer voor in de blogs, wat volgens hem komt door 'externe effecten'.
Natuurlijk maakt hij het zichzelf makkelijk door beargumenteren dat Trump geen Hitler is. Die stropop is geen uitdaging, en hangt daar vervolgens aannames aan vast dat Trump goed is in risk management, en het beste verandering kan bewerkstelligen. Mmmm.
Hij start binnenkort ook een oorlog tegen Twitter als de eigenaar van Twitter niet binnen 2 dagen reageert op zijn vragen. Want hij denkt dat hij gecensureerd wordt en dat Twitter daarmee landverraad pleegt. Uiteraard stelt hij alleen maar vragen, als een soort van cop out zoals hij veelvuldig toont.
Al met al niet de intellectuele denker voor Trump die je eventueel zou verwachten op basis van de komische Dilbert strips.
Normaal is dat zoiets:quote:#TrumpTapes
Donald Trump caught on hot microphone...
Dat had ik nog nooit eerder gezien.quote:#GuardiansOfTheGalaxyVol2
15.3K Tweets
Vooruit, niemand weet wat Trump wil. Misschien Trump zelf ook niet. Maar hij zegt dergelijke dingen in ieder geval wel.quote:
Die gasten zitten er gewoon volgens mij, verder niets.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:08 schreef monkyyy het volgende:
Krijgen die gasten ook nog het woord of mogen ze een vraag stellen ofzo? Of zitten ze gewoon ergens in het publiek.
Bron?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:08 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Vooruit, niemand weet wat Trump wil. Misschien Trump zelf ook niet. Maar hij zegt dergelijke dingen in ieder geval wel.
Het is dan wel weer geweldig dat van alle mensen op de hele wereld de beste vriend van Gadaffi de halfbroer van Obama blijkt te zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:08 schreef oompaloompa het volgende:
Wat ik zo snel lees is dat ie vooral Barrack niet mag omdat:
1. Kadhaffi zijn beste vriend was
2. Hij tegen het homohuwelijk is (maar wel zelf 12 vrouwen heeft)
Kleine nuance, hij wil ze er niet uit hebben, hij wil geen nieuwe moslims erin hebben. Behalve de halfbroer van Obama, die is welkom.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:08 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Vooruit, niemand weet wat Trump wil. Misschien Trump zelf ook niet. Maar hij zegt dergelijke dingen in ieder geval wel.
quote:Donald J. Trump is calling for a total and complete shutdown of Muslims entering the United States until our country's representatives can figure out what is going on.
Serieus? Letterlijk de eerste 10,000 hits op Google bij de woorden "Trump Muslim Ban"?quote:
Dat gaat niet over moslims het land uitzetten.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:15 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Serieus? Letterlijk de eerste 10,000 hits op Google bij de woorden "Trump Muslim Ban"?
Ja klopt, had even m'n zin opnieuw moeten lezen, maar het was dan ook meer als grapje bedoelt.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Kleine nuance, hij wil ze er niet uit hebben, hij wil geen nieuwe moslims erin hebben. Behalve de halfbroer van Obama, die is welkom.
https://www.donaldjtrump.(...)g-muslim-immigration
[..]
Op forums doen mods dat toch ook altijd?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:20 schreef 6star6lord6 het volgende:
Een tijdelijke ban. Tot dat het is probleem opgelost is.
Het slaat natuurlijk nergens op.
Denk je echt dat er dan geen radicale moslims zijn?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:24 schreef Nintex het volgende:
[..]
Op forums doen mods dat toch ook altijd?
Zal best. Hij doet alleen niet mee.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mensen denken wel anders over Bill, ook over zijn presidentschap. Ik ook.
Bill doet zeker wel mee. Is de man van, en helpt mee met campagne voeren.quote:
Leuk, maar hij wordt geen president.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:41 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Bill doet zeker wel mee. Is de man van, en helpt mee met campagne voeren.
En komt ook in het witte huis te zitten mocht Clinton winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |