twitter:BNONews twitterde op woensdag 19-10-2016 om 00:35:07Ecuador says it has temporarily restricted access to communications at its London embassy, citing WikiLeaks' interference in U.S. election reageer retweet
twitter:BNONews twitterde op woensdag 19-10-2016 om 00:40:10MORE: Ecuador says it will continue to uphold political asylum and will safeguard Julian Assange until he reaches a safe place reageer retweet
En Weiner is ook een lekkertje dus....quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:56 schreef Kaji het volgende:
[..]
Hoezo? Zij is trouwens ook te bewonderen in de film Weiner (aanrader), als echtgenote van de hoofdrolspeler.
quote:Anthony Weiner could face federal grand jury before Election Day
A federal grand jury may convene as early as next week to hear the prosecution's argument that former congressman Anthony Weiner engaged in criminal behavior by exchanging sexual messages and pictures with a minor.
United Kingdom-based Daily Mail confirmed Tuesday evening that the state and federal government's investigation into Weiner, which commenced in late September, could be headed to a grand jury as already as late October. The FBI, New York Police Department, and U.S. attorneys in New York and North Carolina are investigating the case.
The 2013 New York City mayoral candidate was caught in August sexting an underaged girl. In addition to telling the minor, he would "bust that tight p***y so hard," one of the pictures he sent the unnamed girl had his four-year-old son in the background, prompting Child Protective Services to open an investigation into the incident.
The timing could be problematic for Weiner's wife, Huma Abedin, and her boss, Democratic nominee Hillary Clinton. Although Abedin announced she was leaving Weiner in August following his third sexting affair, the affiliation could distract voters who will hit the polls on November 8.
Weiner could face up to a year in jail if the prosecution chooses to charge him with a misdemeanor for endangering the welfare of a child.
twitter:FoxNews twitterde op woensdag 19-10-2016 om 01:49:17Fox News Poll: 2016 presidential preference among independent likely voters. https://t.co/JORxwpFJx6 reageer retweet
Daarom is het zo vreemd dat de polls niet 80 20 in het voordeel van Hillary zijn. Maar het stuk wat ik quote ging over Hillary dus ik zie niet zo in wat Trump zijn aardigheid daar mee van doen heeft.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
Mensen vinden Trump nog veel minder aardig. Die scoort consequent lager.
Toegegeven, ik moest lachenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 02:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
Logisch dat ze Trump de bus uit schoppen.
Ja de kronkels die men hier maakt zijn soms echt bizar.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:38 schreef Nintex het volgende:
[..]
De DNC werkt nu voor de Clinton campagne en andersom. Net zoals de RNC een week of twee geleden nog voor de Trump campagne werkte en vice versa.
Wat jij hier probeert te betogen is dat de Democratische partij geen deel uit maakt van de Clinton campagne. Terwijl praktisch ieder kopstuk actief campagne voor haar voert.
Dat tweede filmpje is voornamelijk brainstorming. Gok dat dat maar een hypothetische situatie is en niet wat er echt gebeurd.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 07:12 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ja de kronkels die men hier maakt zijn soms echt bizar.
Dan heb je nog mensen die de filmpjes bagger vinden zonder ze waarschijnlijk te hebben bekeken.
Ik had zelf meer verwacht van die filmpjes, maar wat er tot nu toe in staat komt gewoon overeen met de werkelijkheid. Dat dat eng is voor sommigen kan ik begrijpen. Het besef dat de democraten hele smerige spelletjes spelen kan pijn doen.
Correctie, 340 keer.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:22 schreef Wyand het volgende:
Die bob creamer die is opgestapt wegens de fraude aantijgingen is de afgelopen jaren 430 keer in het witte huis geweest. Maar volgens Obama is er geen voter fraud?
Dit. Bronnen moet je nooit op face value geloven. Denk er eens over na, kijk wie het maakt en trek dan je conclusies. Ik neem het met een behoorlijke korrel zout.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 07:29 schreef kipknots het volgende:
[..]
Dat tweede filmpje is voornamelijk brainstorming. Gok dat dat maar een hypothetische situatie is en niet wat er echt gebeurd.
De eerste video lijkt wat echter, maar als je kijkt wat er nou echt gebeurd en naar het gebrek aan duidelijke lijnen naar de HRC campagne valt het allemaal ook wel mee.
En man die dit heeft gefilmd heeft gewoon een lange historie van het uitlokken van opmerkingen en deze dan totaal verdraaien. Dit heeft eerder al tot grote schandalen geleid. Deze video's leken toen ook overtuigend, totdat de ruwe videobeelden naar buiten kwamen en de werkelijkheid totaal anders bleek te zijn.
Eens.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 07:29 schreef kipknots het volgende:
[..]
Dat tweede filmpje is voornamelijk brainstorming. Gok dat dat maar een hypothetische situatie is en niet wat er echt gebeurd.
De eerste video lijkt wat echter, maar als je kijkt wat er nou echt gebeurd en naar het gebrek aan duidelijke lijnen naar de HRC campagne valt het allemaal ook wel mee.
En man die dit heeft gefilmd heeft gewoon een lange historie van het uitlokken van opmerkingen en deze dan totaal verdraaien. Dit heeft eerder al tot grote schandalen geleid. Deze video's leken toen ook overtuigend, totdat de ruwe videobeelden naar buiten kwamen en de werkelijkheid totaal anders bleek te zijn.
Wat gaat de term limit worden? Ik betwijfel trouwens of 2/3e van het Congres hier mee akkoord zal gaan maar soit, hij komt nu in ieder geval met een paar plannen die in ieder geval wat basis hebben in de realiteit.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:26 schreef Wyand het volgende:
Trump wil congressional term limit:https://www.donaldjtrump.(...)s-to-drain-the-swamp
Dat zijn nog eens broodnodige hervormingen.
Wat zegt dat?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:29 schreef Re het volgende:
al je zelfs door FOX wordt gecancelled ...
En toch 340 bezoekjes aan POTUS vorig jaar volgens Whitehouse.govquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:56 schreef L3gend het volgende:
[..]
Is die ook, en niemand weet wie die nobody is die schijnbaar opgestapt is, volgens mij heeft die niet eens een functie bij de Clinton campagne
Meer dan elke werkdag dus. Blijft er weinig tijd over om de campagne van Clinton te doenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:43 schreef Zith het volgende:
[..]
En toch 340 bezoekjes aan POTUS vorig jaar volgens Whitehouse.gov
Volgens mij maar 8, meest recente in 2011.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:43 schreef Zith het volgende:
[..]
En toch 340 bezoekjes aan POTUS vorig jaar volgens Whitehouse.gov
Ah, maar hij zegt zelf dat hij stopt met z'n verantwoordelijkheden bij de campaign? Or Ben je aan het mierenneuken dan democratische campagne niet Clinton campagne is, of dat verantwoordelijkheden hebben niet hetzelfde is als werkzaamheden hebben?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:32 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Bob Creamer maakte geen onderdeel uit van de Clintoncampagne, het maakt daarbij niet uit hoe vaak James O'Keefe het beweert. Je kan wel proberen recht te praten wat krom is maar termen als "campagne" hebben een vaste definitie, je kan er niet van maken wat je zelf wilt omdat het je goed uitkomt. Als elke Democratische operative per definitie deel zou uitmaken van de Clintoncampagne zou elke verkiezing in het land waar de DNC bij betrokken is in directe verbinding staan met de Clintoncampagne. Dat slaat natuurlijk nergens op. Dat zie je hopelijk zelf ook wel. Wat "focus on the issues" hier dan weer mee te maken heeft is mij al helemaal een raadsel, maar een dergelijke willekeurige platitude om een warrig verhaal mee af te sluiten is op zich wel toepasselijk.
'Working with the campaign' betekent niet dat hij bij de campagne werkt, dat betekent dat hij samenwerkt met de campagne. Hij is er dus geen onderdeel van.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:50 schreef Zith het volgende:
[..]
Ah, maar hij zegt zelf dat hij stopt met z'n verantwoordelijkheden bij de campaign? Or Ben je aan het mierenneuken dan democratische campagne niet Clinton campagne is, of dat verantwoordelijkheden hebben niet hetzelfde is als werkzaamheden hebben?
Ik had het fout, 340keer bezoek aan white house sinds 2009quote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:48 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Volgens mij maar 8, meest recente in 2011.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |