abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166049417
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 23:49 schreef Houtenbeen het volgende:
JamesOKeefeIII twitterde op dinsdag 18-10-2016 om 23:43:59 BREAKING News: Bob Creamer, top @HillaryClinton campaign advisor, "STEPS DOWN" after today's video. Here is part of… https://t.co/5LFPCgYsRm reageer retweet
Wut? Ik las op al die pro-Clinton sites dat 'O Keefe een hoaxende crimineel is. En nu stapt er iemand van team HRC op :')
pi_166049428
Ondertussen wordt Obama steeds populairder

Nate_Cohn twitterde op dinsdag 18-10-2016 om 20:35:38 Obama's weekly approval rating in the Gallup tracker hits 54% for the first time since January 2013 https://t.co/RgftInJKbd reageer retweet
pi_166049449
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 23:53 schreef Nintex het volgende:

[..]

Wut? Ik las op al die pro-Clinton sites dat 'O Keefe een hoaxende crimineel is. En nu stapt er iemand van team HRC op :')
Creamer heeft geen functie bij de campagne van Clinton. Kan dus ook niet opstappen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166049477
quote:

[..]

Is die ook, en niemand weet wie die nobody is die schijnbaar opgestapt is, volgens mij heeft die niet eens een functie bij de Clinton campagne
pi_166049498
CNN vond het in ieder geval interessant genoeg
pi_166049535
En zelfs Fox wil er in ieder geval niets van hebben

JamesOKeefeIII twitterde op maandag 17-10-2016 om 22:58:47 WOW! @FoxNews just canceled my appearance. Are these publically traded media corporations afraid of @TheJusticeDept reprisals / retaliation? reageer retweet
pi_166049591
Fox heeft opeens weer een poll, Trump komt 1 procent dichterbij (binnen moe), Clinton nog steeds ruim voor

pi_166049606
Clinton favourables zijn bijna gelijk aan haar unfavourables

pi_166049612
Je zou je bijna afvragen of FOX elke week een poll gaat laten uitvoeren tot ze een resultaat krijgen waar ze hun kijkers tevreden mee kunnen houden.
pi_166049644
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 00:06 schreef Gambetta het volgende:
Je zou je bijna afvragen of FOX elke week een poll gaat laten uitvoeren tot ze een resultaat krijgen waar ze hun kijkers tevreden mee kunnen houden.
Zelfs Breibart lukt dat niet meer :P
pi_166049689
Hahaha bob ik mocht het toch niet plaatsen? Nu wordt het wel gedoogd!? :')
pi_166049694
quote:

[..]

Ben je nu alweer een hoge functie van iemand in het team van Clinton aan het verzinnen :P.
pi_166049734
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 00:11 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ben je nu alweer een hoge functie van iemand in het team van Clinton aan het verzinnen :P.
quote:
Bob Creamer, an operative under contract with the Democratic National Committee, is stepping down after an undercover video suggests he and another man hired people to incite violence at Donald Trump rallies. CNN's Drew Griffin reports. Source: CNN
pi_166049760
quote:
Moet dat soort bagger hier echt? Ben je daar onderhand niet vaak genoeg op aangesproken en gecorrigeerd?
pi_166049772
quote:
15s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 00:16 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Moet dat soort bagger hier echt? Ben je daar onderhand niet vaak genoeg op aangesproken en gecorrigeerd?
CNN bericht erover.
En om dit filmpje treed bob creamer af.
pi_166049779
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 00:14 schreef Nintex het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Maar wat was zijn functie?
pi_166049786
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 00:17 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

CNN bericht erover.
Vast niet met dit soort bagger...
pi_166049798
quote:
7s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 00:18 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Vast niet met dit soort bagger...
Scroll eens naar boven. :')
pi_166049807
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 00:14 schreef Nintex het volgende:
Bob Creamer
Wat wil je hier nou weer mee zeggen? Snap je nou dat dit allesbehalve een "top campaign advisor" is? Een beetje onderzoek doen, een beetje kritisch nadenken, het zou zoveel helpen.
pi_166049855
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 00:18 schreef Gambetta het volgende:

[..]

Wat wil je hier nou weer mee zeggen? Snap je nou dat dit allesbehalve een "top campaign advisor" is? Een beetje onderzoek doen, een beetje kritisch nadenken, het zou zoveel helpen.
Waar zeg ik dat het een top advisor is?

quote:
En nu stapt er iemand van team HRC op
Ik zeg, er stapt iemand van team HRC op. Team HRC = DNC, SuperPacs en Hillary's campagne team. :s)

Hij zat bij de campagne, was onderdeel van het campagne team en trekt zich nu terug uit het team. Focus on the issues.
pi_166049863
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 00:17 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

CNN bericht erover.
En om dit filmpje treed bob creamer af.
Zijn motivatie om af te treden is dan wel weer prima.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_166049899
quote:
7s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 00:25 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Zijn motivatie om af te treden is dan wel weer prima.
In het filmpje klinkt het niet echt 'hypothetical' :')

Weinig geloofwaardig of hij moet een boek geschreven hebben waarin hij truthful hyperbole aanprijst. _O-
pi_166049936
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 00:24 schreef Nintex het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat het een top advisor is?

[..]

Ik zeg, er stapt iemand van team HRC op. Team HRC = DNC, SuperPacs en Hillary's campagne team. :s)

Hij zat bij de campagne, was onderdeel van het campagne team en trekt zich nu terug uit het team. Focus on the issues.
Bob Creamer maakte geen onderdeel uit van de Clintoncampagne, het maakt daarbij niet uit hoe vaak James O'Keefe het beweert. Je kan wel proberen recht te praten wat krom is maar termen als "campagne" hebben een vaste definitie, je kan er niet van maken wat je zelf wilt omdat het je goed uitkomt. Als elke Democratische operative per definitie deel zou uitmaken van de Clintoncampagne zou elke verkiezing in het land waar de DNC bij betrokken is in directe verbinding staan met de Clintoncampagne. Dat slaat natuurlijk nergens op. Dat zie je hopelijk zelf ook wel. Wat "focus on the issues" hier dan weer mee te maken heeft is mij al helemaal een raadsel, maar een dergelijke willekeurige platitude om een warrig verhaal mee af te sluiten is op zich wel toepasselijk.
pi_166050030
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 00:32 schreef Gambetta het volgende:

[..]

Bob Creamer maakte geen onderdeel uit van de Clintoncampagne, het maakt daarbij niet uit hoe vaak James O'Keefe het beweert. Je kan wel proberen recht te praten wat krom is maar termen als "campagne" hebben een vaste definitie, je kan er niet van maken wat je zelf wilt omdat het je goed uitkomt. Als elke Democratische operative per definitie deel zou uitmaken van de Clintoncampagne zou elke verkiezing in het land waar de DNC bij betrokken is in directe verbinding staan met de Clintoncampagne. Dat slaat natuurlijk nergens op. Dat zie je hopelijk zelf ook wel. Wat "focus on the issues" hier dan weer mee te maken heeft is mij al helemaal een raadsel, maar een dergelijke willekeurige platitude om een warrig verhaal mee af te sluiten is op zich wel toepasselijk.
De DNC werkt nu voor de Clinton campagne en andersom. Net zoals de RNC een week of twee geleden nog voor de Trump campagne werkte en vice versa.

Wat jij hier probeert te betogen is dat de Democratische partij geen deel uit maakt van de Clinton campagne. Terwijl praktisch ieder kopstuk actief campagne voor haar voert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')