Dezelfde Comey die heeft besloten haar hiervoor niet te vervolgen. Ik neem aan dat je het dan ook met dat besluit eens bent?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:00 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Betaald Hillary jou ofzo. Director Comey legt het even goed uit.
Ja omdat de AG een privé gesprek heeft gehad met bill clinton de dag voor de onthullingen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:02 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dezelfde Comey die heeft besloten haar hiervoor niet te vervolgen. Ik neem aan dat je het dan ook met dat besluit eens bent?
Nou, mooi dat je het er mee eens bent, kunnen we dan nu ophouden over de e-mails?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:10 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Ja omdat de AG een privé gesprek heeft gehad met bill clinton de dag voor de onthullingen.
En chairperson of the DNC - Debbie Wasserman Schultzquote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:07 schreef antiderivative het volgende:
Even voor de duidelijkheid, het zijn 2 personen die hun baan kwijt zijn bij de Dems.
Scott Foval, een National Field Director
Bob Creamer, een DNC Consultant
Creamer is de echtgenoot van Jan Schakowsky die in het huis van afgevaardigden zit. En eerder in de gevangenis zat: In 2005, Creamer pleaded guilty to tax violations and $2.3 million in bank fraud in relation to his operation of public interest groups in the 1990s. He was convicted and sentenced to five months in prison at Terre Haute and eleven months house arrest
Nogmaals, het gaat niet om Rep/Dem. Maar laat ik eens meespelen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:56 schreef Chewie het volgende:
[..]
En hoeveel aandacht is normaal als het maar, volgens de onderzoeken, om 0,02% van de gevallen gaat?
Dan ben je toch als republikein van een amper bestaand probleem iets groters aan het maken?
Dat er zo absurd veel aandacht is bij de republikeinen voor dit "probleem" heeft wat mij betreft meer te maken met het bang maken van je eigen achterban en daar zijn de republikeinen gezien hun laatste conventie heer en meester in.
Maar goed laat je vooral bang maken voor niet bestaande problemen.
Ja leuk meespelen maar ik zeg verder niks over rep vs dem, alleen maar dat de republikeinen er een groot probleem van maken terwijl het dat niet is, of je moet 0,02% een groot probleem vinden.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:44 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Nogmaals, het gaat niet om Rep/Dem. Maar laat ik eens meespelen.
quote:Berto Jongman: Facebook Deleting ALL Messages That Mention Crimes by Hillary Clinton
Facebook goes full Orwellian, begins deleting PRIVATE messages that mention Hillary Clinton’s crimes
As noted by The Daily Sheeple , Facebook – which has been increasingly censoring public posts about subjects it’s left-wing, big government-favoring editors don’t like, has now begun taking down and blocking disfavored content in private messages . The site posted a screen shot of a message including two links to stories on its own pages, with this ominous Facebook-generated passage in yellow block: “This message was removed because it contains blocked or harmful content.”
Leuke stropopredenering, ik zeg nergens dat het niet relevant is om het te onderzoeken. Als ik zeg 'incidentie en omvang zijn redelijk verwaarloosbaar', dan bedoel ik dat het niet of nauwelijks effect op de uitslag zal hebben. Belangrijker nog, ik zeg ook niet dat het niet onderzoek zou moeten of mogen worden, wat ik stel is dat je bij eventuele preventieve maatregelen moet meewegen wat de effecten zijn van eventuele fraude wat de effecten van de maatregelen zijn op het democratische proces. Dan valt het eerste in het niet bij het tweede. Niet voor niets zijn zoals ik ook al meermaals heb aangehaald dergelijke vormen van het drukken van kiezersopkomst in de Voting Rights Act van '65 expliciet aan banden gelegd.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:33 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Een zwak excuus. Het heeft niets te maken met Rep/Dem. De personen (in dit geval Colorado Secretary of State, El Paso County Clerk and Recorder) die er op toe moeten zien hebben als taak een fatsoenlijke democratie na te streven waarbij verkiezingen eerlijk verlopen. Alleen al daarom is de uitspraak 'incidentie en omvang daarvan is redelijk verwaarloosbaar' belachelijk. Of je doet het fatsoenlijk of je doet het niet. Als dit in een willekeurige Afrikaanse bananenrepubliek aan de orde is dan is er hier ook kritiek.
Want er staat ook: The importance of finding and weeding out fraudulent votes is underlined by the 2002 election in Colorado’s 7th Congressional district. That race was decided by 121 votes out of more than 175,000 that were cast. In Ohio in 2010, a tax measure passed by just two votes.
Dus ja, het is wel degelijk belangrijk om dit te onderzoeken.
Ahja, de vluchtige uitweg van Chewie vanuit zijn zetel in Nederland. Een marginaal probleem.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja leuk meespelen maar ik zeg verder niks over rep vs dem, alleen maar dat de republikeinen er een groot probleem van maken terwijl het dat niet is, of je moet 0,02% een groot probleem vinden.
Dus lees eerst eens goed voordat je reageert.
En nogmaals het gevoel van de kiezer zegt helemaal niks, feiten en cijfers zeggen wat en die laten zien dat het een marginaal probleem is die alleen maar groot gemaakt word door de professionele angstzaaiers die je toch echt bij de republikeinen aantreft.
Hier wat resultaten over voter impersonation tussen 2000 en 2014, als we het over verwaarloosbaarheid hebben; https://www.washingtonpos(...)illion-ballots-cast/quote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Leuke stropopredenering, ik zeg nergens dat het niet relevant is om het te onderzoeken. Als ik zeg 'incidentie en omvang zijn redelijk verwaarloosbaar', dan bedoel ik dat het niet of nauwelijks effect op de uitslag zal hebben. Belangrijker nog, ik zeg ook niet dat het niet onderzoek zou moeten of mogen worden, wat ik stel is dat je bij eventuele preventieve maatregelen moet meewegen wat de effecten zijn van eventuele fraude wat de effecten van de maatregelen zijn op het democratische proces. Dan valt het eerste in het niet bij het tweede. Niet voor niets zijn zoals ik ook al meermaals heb aangehaald dergelijke vormen van het drukken van kiezersopkomst in de Voting Rights Act van '65 expliciet aan banden gelegd.
Nee dat is wat de onderzoeken uit de VS laten zien, dat het gaat om hooguit 0,02% en ja dat is marginaal.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:03 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Ahja, de vluchtige uitweg van Chewie vanuit zijn zetel in Nederland. Een marginaal probleem.
Vind je lezen moeilijk? Ik stel alleen maar dat het een probleem gemaakt word door de republikeinen en dat hun achterban daar heel simpel intrapt.quote:Ja, je zegt niets over Rep. vs. Dem., behalve dat je het er in elke post over hebt dat het toch echt de Reps zijn en niet de Dems....
Nog minder dan 0,02% dusquote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:03 schreef OMG het volgende:
[..]
Hier wat resultaten over voter impersonation tussen 2000 en 2014, als we het over verwaarloosbaarheid hebben; https://www.washingtonpos(...)illion-ballots-cast/
Hillary controls the cyber!, nou ja dan had ze die hacks ook wel kunnen stoppenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:52 schreef hunter2011 het volgende:
Eigenlijk is het best griezelig hoe groot de macht is van het Hillary-imperium.
[..]
Tenzij......het Clinton-team die mails bewust heeft laten lekken om zo de echte schandalen uit de media te houden.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 15:18 schreef Re het volgende:
[..]
Hillary controls the cyber!, nou ja dan had ze die hacks ook wel kunnen stoppen
O nee, wat zeg je nu!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 15:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tenzij......het Clinton die mails bewust heeft laten lekken om zo de echte schandalen uit de media te houden.
[ afbeelding ]
Het lijkt me inderdaad verstandig een kritische houding aan te nemen tegen gelekte e-mails, want ook aan republikeinse zijde wordt van alles bedacht om de race zo gunstig mogelijk te laten verlopen en blijkbaar is het heel simpel om alle privé-correspondentie zo op straat te gooien.quote:Sen. Marco Rubio tells ABC News Republicans are making a mistake by jumping on allegedly hacked emails released by Wikileaks to criticize Hillary Clinton. In fact, he says he won’t talk about the hacked emails at all.
"As our intelligence agencies have said, these leaks are an effort by a foreign government to interfere with our electoral process and I will not indulge it,” Rubio tells ABC news. "Further, I want to warn my fellow Republicans who may want to capitalize politically on these leaks: Today it is the Democrats. Tomorrow it could be us."
Interposition en nullification toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:07 schreef L3gend het volgende:
Wat een groter probleem is dat Republikeinse governors rechters gewoon negeren en doorgaan met het suppressen van de stemmen
https://www.thenation.com(...)store-voting-rights/
twitter:CBSNews twitterde op woensdag 19-10-2016 om 16:01:01Michael Moore has been working in secret on a new documentary all about Donald Trump https://t.co/VSAm4wczf0 https://t.co/Xz495Va4yD reageer retweet
Context?quote:
Ja tis wel klaar met Trump de idioot die steeds ''RIGGED RIGGED'' zit te roepen terwijl de verkiezingen niet eens zijn gehoudenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:18 schreef L3gend het volgende:
Wat National Polls
Bloomberg
Clinton 47%
Trump 38%
SurveyUSA
Clinton 46%
Trump 36%
PPRI
Clinton 51%
Trump 36%
| Forum Opties | |
|---|---|