Ik vind Wieke wel een leuke meid, alleen wil ze nooit bij ome Johan op schoot zitten.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die Escha lekkerder vinden dan Sensi zijn niet serieus te nemen.
Maar toch ga ik mijn broekje uitdoen en de MP4 kijken, haha!quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:53 schreef Ties02 het volgende:
Johannes heeft niks gemist aan deze show
Ik doe met je mee.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar toch ga ik mijn broekje uitdoen en de MP4 kijken, haha!
Dat is gewoon een hele gemiddelde meid. Hoeft niks mis mee te zijn verder, ken haar alleen uit de anekdotes natuurlijk.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind Wieke wel een leuke meid, alleen wil ze nooit bij ome Johan op schoot zitten.
Die ging helemaal los toen VI de ring had gewonnen, wereldmeid. Lijkt me veel leuker dan Escha of Sensi, die weet niet of er lucht of zand in een bamihapje zit.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een hele gemiddelde meid. Hoeft niks mis mee te zijn verder, ken haar alleen uit de anekdotes natuurlijk.
Ja Sensi vind ik qua uiterlijk lekkerder dan Escha, maar beide lijken me geen meiden waar je een goed gesprek mee kan hebben. Als je die vraagjes van Escha ook ziet met die interviews van haarquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die ging helemaal los toen VI de ring had gewonnen, wereldmeid. Lijkt me veel leuker dan Escha of Sensi, die weet niet of er lucht of zand in een bamihapje zit.
Die Sensi is maar een ordinaire snol joh.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die Escha lekkerder vinden dan Sensi zijn niet serieus te nemen.
Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die Sensi is maar een ordinaire snol joh.
Een beetje ordinair is soms toch wel lekker.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Is dat Ties02?quote:
nee dit is hemquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een beetje ordinair is soms toch wel lekker.
[..]
Is dat Ties02?
Sensi is lekker, en ordinair. Prima dus.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Deze man weet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Sensi is lekker, en ordinair. Prima dus.
22.50 afquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:55 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik vond het gisteren ook tegenvallen. Tot hoe laat zijn ze eigenlijk doorgegaan? Uiteraard haal ik straks het mp4'tje even binnen, lekker man. Maar gister was niet veel. Toen om 22.40 uur Luinge en Peter R. de discussie met elkaar aangingen had ik het wel gezien.
Er zit toch bami in ?quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die ging helemaal los toen VI de ring had gewonnen, wereldmeid. Lijkt me veel leuker dan Escha of Sensi, die weet niet of er lucht of zand in een bamihapje zit.
Die de Vries is echt een nare man. Met z'n Arabische tekst op z'n shirt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:55 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik vond het gisteren ook tegenvallen. Tot hoe laat zijn ze eigenlijk doorgegaan? Uiteraard haal ik straks het mp4'tje even binnen, lekker man. Maar gister was niet veel. Toen om 22.40 uur Luinge en Peter R. de discussie met elkaar aangingen had ik het wel gezien.
JAAAAAAAquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)da3-7f19998f32d2.mp4
Niemand heeft het over de keeperskwaliteiten van Hans van Breukelen. Maar in zijn huidige functie is Breuk niet zo sterk als hij was als doelman (helaas)quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:59 schreef DrDentz het volgende:
Als je in Amerika toch de keeper bent geweest van het enige nationaal elftal dat ooit een prijs heeft gepakt ben je wel voor het leven een held waarschijnlijk. Hans van Breukelen wordt hier gewoon als een jandoedel neergezet.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Weet je wat ik me nou gisteren af zat te vragen Johan, heeft Escha een borstvergroting ondergaan?
Ja maar wie neemt de United States of America serieus?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:59 schreef DrDentz het volgende:
Als je in Amerika toch de keeper bent geweest van het enige nationaal elftal dat ooit een prijs heeft gepakt ben je wel voor het leven een held waarschijnlijk. Hans van Breukelen wordt hier gewoon als een jandoedel neergezet.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Sensi: 'Eerste keer dat ik jou zie!'
Hans: 'Ja, eerste keer dat ik jullie zie..'
Er is een dvd naar jou onderweg met daarin alle hoogtepunten van Ajax in Europa van de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:14 schreef nino_070 het volgende:
Misschien een rare vraag, maar wie van jullie weet een leuk fragment van 20 á 30 seconden over het niveau in de Eredivisie/het niveau van het Nederlands voetbal? Hoeft niet per se van VI te zijn (maar aangezien VI het niveau wel vaak op de hak neemt...)
Edit: en helaas niet over de KNVB, maar echt het NL elftal of de eredivisie (of PSV in Europa oid.)
Haha, tja, maar ik wil als inleiding op een presentatie in 20 á 30 seconden dmv een videofragment het probleem van het Nederlands voetbal duidelijk maken. Een oordeel van Derksen oid. zou heel geschikt zijn, alleen kan zo snel niet iets van 20 á 30 seconde vinden. Een interview dat De Jong zegt hoe kansloos PSV is in Europa zou ook geschikt zijn bijv.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:17 schreef Vasion het volgende:
[..]
Er is een dvd naar jou onderweg met daarin alle hoogtepunten van Ajax in Europa van de afgelopen jaren.
Sowieso miste ik nog wel een blok met ruzies.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:03 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Ik had wel gehoopt op wat meer oude fragmenten, en dan vooral van vóór 2008. Dat van Sneijder en die Hummer weten we nu wel.
Nou ik wil zo wel even met je meezoeken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:20 schreef nino_070 het volgende:
[..]
Haha, tja, maar ik wil als inleiding op een presentatie in 20 á 30 seconden dmv een videofragment het probleem van het Nederlands voetbal duidelijk maken. Een oordeel van Derksen oid. zou heel geschikt zijn, alleen kan zo snel niet iets van 20 á 30 seconde vinden. Een interview dat De Jong zegt hoe kansloos PSV is in Europa zou ook geschikt zijn bijv.
Misschien is dit een geschikt fragment:quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:32 schreef nino_070 het volgende:
Dankje haha
Zoals deze kan wel, maar is nét geen pakkend stukje van 30 seconden in te vinden. En ik heb t zo vaak langs zien komen bij VI, maar toen had ik de opdracht nog niet en ik verwijder al mijn opnames nadat ik ze gekeken heb
Ja, viel mij ook best tegen. Ik denk dat ze zich inhielden vanwege Peter R.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:20 schreef Bolasie het volgende:
Vond het best wel een flopshow voor een jubileum uitzending. Had wat meer verwacht.
Sensi is echt zo'n stereotype lekker wijf, Escha heeft iets meer klasse en wat bijzonders. Escha > Sensi dus. Dit is een feit.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Sensi vind ik qua uiterlijk lekkerder dan Escha, maar beide lijken me geen meiden waar je een goed gesprek mee kan hebben. Als je die vraagjes van Escha ook ziet met die interviews van haar
Wat is de klasse van Escha dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:24 schreef Donnis het volgende:
[..]
Sensi is echt zo'n stereotype lekker wijf, Escha heeft iets meer klasse en wat bijzonders. Escha > Sensi dus. Dit is een feit.
Dat ze niet zo'n standaard blonde bimbo met dikke tieten is, betere kledingstijl ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is de klasse van Escha dan?
Tja ik prefereer Sensi, maar die discussie heeft toch geen zin want beide zijn onhaalbaar natuurlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:31 schreef Donnis het volgende:
[..]
Dat ze niet zo'n standaard blonde bimbo met dikke tieten is, betere kledingstijl ook.
Ik heb hem bijgevoegd! Dankjewelquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:11 schreef Manolev het volgende:
[..]
Misschien is dit een geschikt fragment:
Een harder oordeel over het niveau van het Nederlandse voetbal vind je niet snel.
Dus ze heeft meer klasse omdat ze geboren is met een andere kleur haar en kleinere tetten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:31 schreef Donnis het volgende:
[..]
Dat ze niet zo'n standaard blonde bimbo met dikke tieten is, betere kledingstijl ook.
Eens.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:00 schreef satecl het volgende:
Topshow! Ging veel over voetbal en niet té schijtlollig, al probeerde Wilfried wel die kant op te gaan.
Peter R. heeft de show gered. Die mag vaker komen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:16 schreef luckass het volgende:
[..]
nee dit is hem
http://www.youtube.com/TIES
Ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:54 schreef Evertjan het volgende:
is dit die man van de zak met kibbeling aan de deurknop bij Rene thuis?
Waar is Jensen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:02 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
15 jaar Voetbal Inside - Alle felicitaties op een rij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:26 schreef Oliver23 het volgende:
Voor wie de borsten van Sensi eens naakt wilt zien, mag het B-filmpje ''SneekWeek'' eens bekijken
Voor wie alleen de belangrijkste drie seconden uit de film wilt ziensowwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor wie de borsten van Sensi eens naakt wilt zien, mag het B-filmpje ''SneekWeek'' eens bekijken
Voor wie alleen de belangrijkste drie seconden uit de film wilt zienDit gaat wel erg snel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel lekker.Oh.
Voor wie alleen de belangrijkste drie seconden uit de film wilt zienDit kan langzamer, maar toch mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt Hans.
DABGODquote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:58 schreef Kopsterk het volgende:
Wie maakt er ff een gifje van de dance move van Johan op 0:05?
Heeft Johan nou extreem rechtse sympathieën?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:58 schreef Kopsterk het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel veel bibberigerquote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:12 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
die van mij is ten minste hd
Heeft Johan parkinson?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:12 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
SOWquote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft Johan parkinson?
Oh Nee, dat is de kwaliteit van het gifje. (lol)
nog even en ik gooi me voor de treinquote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft Johan parkinson?
Oh Nee, dat is de kwaliteit van het gifje. (lol)
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:58 schreef Kopsterk het volgende:
ouwe pik!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:58 schreef Kopsterk het volgende:
Dit is geweldigquote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
weet niet hoe dat komt
Dit was leuker dan de hele jubileumuitzending. Ik maak me wel een beetje zorgen over de ongekende gezelligheid tussen die 2.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:58 schreef Kopsterk het volgende:
Heerlijk man zoveel chemie hebben die twee. Dit is wel van het oude niveau Doordekken.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:58 schreef Kopsterk het volgende:
Hardop gelachen om deze dansjesquote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
weet niet hoe dat komt
Dit is echt geen DAB, dit is gewoon een ordinaire nazi-salute.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:12 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond m wel gaan. Genee en Derksen vonden het zelf een flopshow.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:43 schreef inslagenreuring het volgende:
Is de show met Kees het terugkijken waard?
Leuke programma's behalve rtl late night en the voice. Die horen er niet bij. Vervangen door de Rijdende Rechter en het familiediner.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:14 schreef Boezeidekoe het volgende:
NOS Journaal
Boer zoekt vrouw
Heel Holland bakt
RTL late night
Spoorloos
The Voice
Doordekken
Ben jij wel goed bij je appelquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Leuke programma's behalve rtl late night en the voice. Die horen er niet bij. Vervangen door de Rijdende Rechter en het familiediner.
Dit is wel een lijst wat Ties zou moeten kijken.
ik zou Johan wel eens willen zien in zijn joggingbroek op de bankquote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:37 schreef WethouderHekking het volgende:
Johan zonder stropdas lijkt altijd veel ontspannender.
Laat maar, heb 'm al gevondenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is er een ranglijst van de gasten die in 15 jaar aan tafel hebben aangeschoven
1 Hans Kraaij Jr 268x
2 Jan Boskamp 112x
3 Emile Schelvis 86x
enz.
?
Gekeken. Vond het wel een leuke sjowquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:25 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik vond m wel gaan. Genee en Derksen vonden het zelf een flopshow.
twitter:mariekederksen3 twitterde op donderdag 20-10-2016 om 13:50:03De eerste exemplaren van Kraay zijn binnen. Hansie Hansie ligt vanaf 25 oktober in de winkel. https://t.co/RTXtRVsIv0 reageer retweet
Een statige foto, alsof we met de Denker des Vaderlands van doen hebben.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:57 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]twitter:mariekederksen3 twitterde op donderdag 20-10-2016 om 13:50:03De eerste exemplaren van Kraay zijn binnen. Hansie Hansie ligt vanaf 25 oktober in de winkel. https://t.co/RTXtRVsIv0 reageer retweet
hopelijk brengen ze wel de voetbalvisie van Kraay goed over in dat boekjequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Een statige foto, alsof we met de Denker des Vaderlands van doen hebben.
Helemaal mooiquote:
Dit is dus nog een dubbelganger.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:27 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Er is geen Dirk supermarkt in Oudewater.
Jammer dit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer. Sfeer compleet verziekt.
Leugens.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Funfact: Danny en Escha sliepen nog nooit een nacht zonder elkaar
Zijn ze tegelijkertijd geboren ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Funfact: Danny en Escha sliepen nog nooit een nacht zonder elkaar
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik weet niet of ik het uit ga kijken, met Gertjan erbij.
Doe ff normaal tegen Haags.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dat heb ik alijd met Hans Kraaijquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gewoon gezellig met de kleine op de vrijdagavond.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind het ook altijd wat minder met hem erbij. Maar goed, alles beter dan Peter R denk ik dan maar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:38 schreef Coco98 het volgende:
TR.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar had jij ons allemaal beet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom.graag op anoniem
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daar had jij ons allemaal beet.
Welkom.
Ik heb geen chips vandaagquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:40 schreef Coco98 het volgende:
[..]Het is weekend dus de chips mogen weer uit de kast, welke heb jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgende keer haal ik Cheetosquote:
Gramulanionquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Volgende keer haal ik Cheetoshet is een tijdje geleden dat ik Cheetos heb gegeten
Die zit nu bij WZV geloof ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gramulanion
Wat is er met hem gebeurd?
Ander forum toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gramulanion
Wat is er met hem gebeurd?
Met een ballenvanger gaat het niet lukken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:45 schreef Scrummie het volgende:
Het gaat generaties duren voor het weer klopt bij de KNVB.
Ik heb hem zelfs in mijn onderschrift. Mooi moment was datquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig. Mokervervelend die gast met zijn "xD"
Ja bedankt. Zo kwam ik aan zijn naam Hans.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs in mijn onderschrift. Mooi moment was dat
Oh, dan is het misschien beter dat wij dit moment vergeten. Alsof het nooit is gebeurdquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja bedankt. Zo kwam ik aan zijn naam Hans.
Tijd voor een poll zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:49 schreef GGMM het volgende:
Ik mis gramulanion.
Kunnen we hem niet inruilen tegen KingRoland?
Dat zei je zusje gisteravond ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oh, dan is het misschien beter dat wij dit moment vergeten. Alsof het nooit is gebeurd
Nee dat kan niet. Jij en ik in VBL.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:49 schreef GGMM het volgende:
Ik mis gramulanion.
Kunnen we hem niet inruilen tegen KingRoland?
Dat is ook een keeper.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:50 schreef Zorro het volgende:
Ik snap niet dat ze Waterreus niet gevraagd hebben.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:50 schreef Zorro het volgende:
Ik snap niet dat ze Waterreus niet gevraagd hebben.
Daarom. Die past er mooi bij. En die nemen ze ook niet serieus.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
"ik vind KingRoland een goede moderator"
sowquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
"ik vindt KingRoland een goede moderator"
We zitten weer op 1 lijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:55 schreef onlogisch het volgende:
Er zijn hier posts rijp voor een TR.
Ik kijk ook af en toe even naar SBS. Oh oh Obesitas.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:55 schreef WethouderHekking het volgende:
Dit dreigt ook weer uit te lopen op een flopshow. Dat eeuwige KNVB geleuter
Haags inmiddels ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kijk ook af en toe even naar SBS. Oh oh Obesitas.
Lavenderr!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb jij ook obesitas?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan hoeft ie maar naar zn bankrekening te kijken. Daar is ie zelf ook gewoon open over.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Gijp moet zichzelf afvragen waarom die nog steeds gaat ...
Kliekjes zijn lekkerquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:58 schreef opperkleurder het volgende:
Wat een Ajax kliek, en ik heb een hekel aan kliekjes.
+ al dat zwarte Belgengeldquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan hoeft ie maar naar zn bankrekening te kijken. Daar is ie zelf ook gewoon open over.
Oh gelukkig. Dit soort programma's fascineren me welquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lavenderr!
Dat je naar proletentelevisie kijkt vergeef ik je.
Ben je zelf ook obese?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Dit soort programma's fascineren me wel.
Voor wie ben jij dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
en jack is voor afc,en leo driessen voor telstar.
het zijn allemaal Ajacieden
Dat kan Johan moeilijk zeggen, hij wil graag dat kutblad verkopen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat interview met Youp van t Hek stelt itt wat Johan beweert werkelijks niets voor.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
Een aftelklok voor de klassieker
Yep. Hoewel je daar zelf bij bentquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Lijkt me vreselijk.
tunnelquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:13 schreef marcodej het volgende:
12 uur onderweg vanuit Nottingham? Hoe is ie? Fietsend?
tosti's maken je viesdikquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met een boterham en een plak kaas, kun je een prima tosti maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |