Jeetje.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:28 schreef Kurovski het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen het Rockefeller Centre erbij. 3 sets heb ik uit deze serie.
Je gaat me niet zeggen dat je nu pas klaar bent en hier de hele dag over gedaan hebt toch?quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:28 schreef Kurovski het volgende:
[ afbeelding ]
wacht met smart, jij crea beaquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:28 schreef Kurovski het volgende:
[ afbeelding ]
Ben het wel met je eensquote:
Ik bedoel opquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zo grappig is het ook weer niet
Ik ook. Nog een beetje inhoud? Pics van de Biereco's op je dak bijv.quote:
Dat is prive.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ook. Nog een beetje inhoud? Pics van de Biereco's op je dak bijv.
Doe het tussendoor hè. Ik pleur er elk uur wat steentjes op. Ondertussen andere dingen te doen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je gaat me niet zeggen dat je nu pas klaar bent en hier de hele dag over gedaan hebt toch?
Stop je ondertussen wat steentjes in je anus voor optimale pegging?quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doe het tussendoor hè. Ik pleur er elk uur wat steentjes op. Ondertussen andere dingen te doen.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stop je ondertussen wat steentjes in je anus voor optimale pegging?
wat wil je bouwenquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:35 schreef Myrr het volgende:
Stiekem ook zin om met lego te spelen tho.
Met m'n Lego ben ik ook best voorzichtig. Wil geen achtergrondjes.quote:
Een brandweerkazerne ofzo. Nee, geen idee. Paar jaar wachten nog.quote:
Kom anders even langs.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stop je ondertussen wat steentjes in je anus voor optimale pegging?
en dan?quote:
wat een rare vraagquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nooit meer drugs of nooit meer alcohol?
Binnen komen past beter in deze contextquote:
Stamp je helemaal naar de klotequote:
Goed geregeld zo te horen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Een brandweerkazerne ofzo. Nee, geen idee. Paar jaar wachten nog.Ga het stiekem kopen en stiekem doen overdag als vaders aan het werk is, anders weet ik het wel weer. Sta ik weer gewoon vanuit de keuken toe te kijken.
Doen die Chineesjes toch ook wel met hun vrouwenquote:
Nee man, ik heb niets te vertellen thuis.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doen die Chineesjes toch ook wel met hun vrouwen
Nah, stiekem doet hij de woonkamer en keuken en ontferm ik mij over de was, badkamer, toilet, slaapkamer en kattenbakken.quote:
moet jij niet naar een kattenshow ofzoquote:
Oh, dan brengt hij het er beter vanaf dan ik.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nah, stiekem doet hij de woonkamer en keuken en ontferm ik mij over de was, badkamer, toilet, slaapkamer en kattenbakken.
ah ja kan je binnenkort mooi combineren met die kleinequote:Op maandag 17 oktober 2016 22:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Een brandweerkazerne ofzo. Nee, geen idee. Paar jaar wachten nog.Ga het stiekem kopen en stiekem doen overdag als vaders aan het werk is, anders weet ik het wel weer. Sta ik weer gewoon vanuit de keuken toe te kijken.
Zal ik de laatste foto van Aber nog doorsturen, of wou je er eentje van mijquote:
hoezoquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:41 schreef TARDIS. het volgende:
Betekent ook dat ik al minstens vijf weken niet heb geneukt
Nah, 50 m2 woonkamer en keuken met katten die verharen als de neten. Staat elke dag te stofzuigen die arme kerel.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, dan brengt hij het er beter vanaf dan ik.
Maxquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ah ja kan je binnenkort mooi combineren met die kleine
heet je vriend ook niels toevallig?
Fap nog liever op jouquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zal ik de laatste foto van Aber nog doorsturen, of wou je er eentje van mij
Ben bang dat ik dan een nieuw overtrek moet kopenquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
doe gewoon normaal en wank jezelf kapot, het is zo fijn
slechts 2/17 keer jaquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alsof het tussen twee kwaden isquote:
Oké ik neem het terug. Hahaquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nah, 50 m2 woonkamer en keuken met katten die verharen als de neten. Staat elke dag te stofzuigen die arme kerel.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
de esthethiek van het fappen schuilt in de frequentiequote:Op maandag 17 oktober 2016 22:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja de kunst zit hem in de frequentie
wauw, wat mooi.. even op een tegel.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
de esthethiek van het fappen schuilt in de frequentie
Best wel chille taakjes heb je.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oké ik neem het terug. Haha
Ik 2 keer per week stofzuigen van zolder t/m beneden, de was en af en toe badkamer en wc, beetje afwisselen. Stoffen doe ik echt niet.
ik zie niet hoe dat een belemmering is bij het antwoorden op mijn vraagquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nodigde jou niet uit of wel? Nee toch?
Ik mag niet klagen. Oh ja dweilen ook wel soms.quote:
gewoon erop gaan zittenquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:46 schreef Myrr het volgende:
Ziet er naar uit dat ik ook ga fappen, pik ligt half te slapen op de bank.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:45 schreef TARDIS. het volgende:
Haha zosk zn vuist is groter dan zn lul
zo waar, zo krachtig. hier hebben zo veel mensen wat aan, wanneer je iedere ochtend even naar dit tegeltje kan kijkenquote:
Ik ga me nu lekker maken voor de fotoquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De ene is een vieze vent waar ik niet op val en de andere ben jij
Dat soort dagen zitten er weleens tussen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:46 schreef Myrr het volgende:
Ziet er naar uit dat ik ook ga fappen, pik ligt half te slapen op de bank.
Wat is de optimale frequentiequote:Op maandag 17 oktober 2016 22:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zo waar, zo krachtig. hier hebben zo veel mensen wat aan, wanneer je iedere ochtend even naar dit tegeltje kan kijken
doet me deugd dat je mijn proza waardeert, nu mijn kunstfoto's nogquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zo waar, zo krachtig. hier hebben zo veel mensen wat aan, wanneer je iedere ochtend even naar dit tegeltje kan kijken
Haha succes met je slaafleefquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:48 schreef TARDIS. het volgende:
Nou de groeten morgen weer 0630 de wekker
Neequote:Op maandag 17 oktober 2016 22:48 schreef Myrr het volgende:
Gebeurt dat wel eens trouwens, dat je pik slaapt en dan gaat prikken?
Tot ziensquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:48 schreef TARDIS. het volgende:
Neequote:Op maandag 17 oktober 2016 22:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gebeurt dat wel eens trouwens, dat je pik slaapt en dan gaat prikken?
ik denk persoonlijk om de 3 dagen, dus 2 rustdagen. als je hem nu al dagelijks door het vuistje laat gieren is een enkele rustdag ook een mooie stap om te beginnenquote:
Truste schone slapenquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:48 schreef TARDIS. het volgende:
Jeetjequote:Op maandag 17 oktober 2016 22:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ah. Hier wel als ik heel lang heb gefietst.
Dagelijks.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik denk persoonlijk om de 3 dagen, dus 2 rustdagen. als je hem nu al dagelijks door het vuistje laat gieren is een enkele rustdag ook een mooie stap om te beginnen
Zo hoort het.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nahh. Pak het geschut er wel bij, als hij dan vannacht ineens zin krijgt heeft 'ie pech.
te vaak l"ij"dt ook tot brand en schaafwondenquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik denk persoonlijk om de 3 dagen, dus 2 rustdagen. als je hem nu al dagelijks door het vuistje laat gieren is een enkele rustdag ook een mooie stap om te beginnen
goeie payback voor vanmiddagquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nahh. Pak het geschut er wel bij, als hij dan vannacht ineens zin krijgt heeft 'ie pech.
wat een uitslagquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
FT
Wat een ontiegelijke kutwedstrijd
Die ligt lui in haar mandje.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stuur je dierenmoordenaar op pad
Man the harpoonsquote:
Colleteral Damagequote:
Fiks een leuk chickie die mee wil.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:00 schreef Dimachaerus het volgende:
wie wil samen naar walibi fright night
Ben jij dat niet?quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fiks een leuk chickie die mee wil.
ja mss maar volgens mij is de controller leeg dus dan moet die eerst opladen en dan ben ik weer een uur verderquote:
heyquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:00 schreef Dimachaerus het volgende:
wie wil samen naar walibi fright night
gordon ramsay kitchen nightmare highlights kijkenquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja mss maar volgens mij is de controller leeg dus dan moet die eerst opladen en dan ben ik weer een uur verder
struggles
ja nee maar bedankt voor het meedenkenquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gordon ramsay kitchen nightmare highlights kijken
Inb4
ja en 4quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:07 schreef Trollscience het volgende:
dp heb je ps3? of wat voor console
daar is rest mode voor, zak strontquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja mss maar volgens mij is de controller leeg dus dan moet die eerst opladen en dan ben ik weer een uur verder
struggles
ja leuk maar daar heb ik nu niets aanquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar is rest mode voor, zak stront
Welkom. Situatietje van ik miste je al.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nee maar bedankt voor het meedenken
wtfquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Welkom. Situatietje van ik miste je al.
je kunt het aan je pc opladenquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja leuk maar daar heb ik nu niets aan
Wat is situatietje nou weer dan?quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Welkom. Situatietje van ik miste je al.
Jeetje, ben blij dat ik pc game. Over 50 min battlefield 1quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
struggles
quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wilde net zeggen heb niet gerukt vandaag maar toch wel voor het eten
dan kan ik nog niet gamenquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt het aan je pc opladen
je kunt dichter bij de tv zitten
je kunt van de trap af vallen
heb vandaag zo'n 10 uur overwatch gespeeld en iets van 6 lootboxes en heb alleen soldier skin gehad waar ik nooit mee speelquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jeetje, ben blij dat ik pc game. Over 50 min battlefield 1
is een prima tijdstip, behalve als je moeder net bij het punt van klaarkomen 'kom je (eten)' roeptquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wilde net zeggen heb niet gerukt vandaag maar toch wel voor het eten
moet je maar geen lege controller achterlaten, je hebt aan jezelf ook nietsquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan kan ik nog niet gamen
dan moet ik de bank gaan verplaatsen en daar heb ik geen zin in
dan kan ik straks ook niet meer gamen wss
heb ook echt niks aan jou he
de teringquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:12 schreef Der_Mann het volgende:
heb vandaag zo'n 10 uur overwatch gespeeld
ik ga eerst altijd even vragen wat we gaan eten en dan weet ik ongeveer hoeveel tijd ik hebquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is een prima tijdstip, behalve als je moeder net bij het punt van klaarkomen 'kom je (eten)' roept
'kom je?'
-'' jaaaahaaaa ooooohhh''
JA GVD DAT WEET IKquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet je maar geen lege controller achterlaten, je hebt aan jezelf ook niets
Spreek het hardop uit. Snap je het misschien.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is situatietje nou weer dan?
slim, maar soms ben je ook gewoon impulsief geilquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga eerst altijd even vragen wat we gaan eten en dan weet ik ongeveer hoeveel tijd ik heb
Dan nog snap ik niet wat je daarmee wilt zeggen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Spreek het hardop uit. Snap je het misschien.
volgende maand weerquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij dan met je 25 uur per dag final fantasy
ja als ik het eten ruikquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
slim, maar soms ben je ook gewoon impulsief geil
gelukkig is Overwatch een fantastisch spelquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:14 schreef Le_Professeur het volgende:
10 uur gamen? ik hou nog geen halfuur achtereen vol![]()
dan wordt het al kapot saai
Houwe zo.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan nog snap ik niet wat je daarmee wilt zeggen.
ik heb dit met werkenquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:14 schreef Le_Professeur het volgende:
10 uur gamen? ik hou nog geen halfuur achtereen vol![]()
dan wordt het al kapot saai
quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wie ga je nu weer in elkaar tikken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |