Maxquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ah ja kan je binnenkort mooi combineren met die kleine
heet je vriend ook niels toevallig?
Fap nog liever op jouquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zal ik de laatste foto van Aber nog doorsturen, of wou je er eentje van mij
Ben bang dat ik dan een nieuw overtrek moet kopenquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
doe gewoon normaal en wank jezelf kapot, het is zo fijn
slechts 2/17 keer jaquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alsof het tussen twee kwaden isquote:
Oké ik neem het terug. Hahaquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nah, 50 m2 woonkamer en keuken met katten die verharen als de neten. Staat elke dag te stofzuigen die arme kerel.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
de esthethiek van het fappen schuilt in de frequentiequote:Op maandag 17 oktober 2016 22:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja de kunst zit hem in de frequentie
wauw, wat mooi.. even op een tegel.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
de esthethiek van het fappen schuilt in de frequentie
Best wel chille taakjes heb je.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oké ik neem het terug. Haha
Ik 2 keer per week stofzuigen van zolder t/m beneden, de was en af en toe badkamer en wc, beetje afwisselen. Stoffen doe ik echt niet.
ik zie niet hoe dat een belemmering is bij het antwoorden op mijn vraagquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nodigde jou niet uit of wel? Nee toch?
Ik mag niet klagen. Oh ja dweilen ook wel soms.quote:
gewoon erop gaan zittenquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:46 schreef Myrr het volgende:
Ziet er naar uit dat ik ook ga fappen, pik ligt half te slapen op de bank.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:45 schreef TARDIS. het volgende:
Haha zosk zn vuist is groter dan zn lul
zo waar, zo krachtig. hier hebben zo veel mensen wat aan, wanneer je iedere ochtend even naar dit tegeltje kan kijkenquote:
Ik ga me nu lekker maken voor de fotoquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De ene is een vieze vent waar ik niet op val en de andere ben jij
Dat soort dagen zitten er weleens tussen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:46 schreef Myrr het volgende:
Ziet er naar uit dat ik ook ga fappen, pik ligt half te slapen op de bank.
Wat is de optimale frequentiequote:Op maandag 17 oktober 2016 22:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zo waar, zo krachtig. hier hebben zo veel mensen wat aan, wanneer je iedere ochtend even naar dit tegeltje kan kijken
doet me deugd dat je mijn proza waardeert, nu mijn kunstfoto's nogquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zo waar, zo krachtig. hier hebben zo veel mensen wat aan, wanneer je iedere ochtend even naar dit tegeltje kan kijken
Haha succes met je slaafleefquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:48 schreef TARDIS. het volgende:
Nou de groeten morgen weer 0630 de wekker
Neequote:Op maandag 17 oktober 2016 22:48 schreef Myrr het volgende:
Gebeurt dat wel eens trouwens, dat je pik slaapt en dan gaat prikken?
Tot ziensquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:48 schreef TARDIS. het volgende:
Neequote:Op maandag 17 oktober 2016 22:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gebeurt dat wel eens trouwens, dat je pik slaapt en dan gaat prikken?
ik denk persoonlijk om de 3 dagen, dus 2 rustdagen. als je hem nu al dagelijks door het vuistje laat gieren is een enkele rustdag ook een mooie stap om te beginnenquote:
Truste schone slapenquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:48 schreef TARDIS. het volgende:
Jeetjequote:Op maandag 17 oktober 2016 22:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ah. Hier wel als ik heel lang heb gefietst.
Dagelijks.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik denk persoonlijk om de 3 dagen, dus 2 rustdagen. als je hem nu al dagelijks door het vuistje laat gieren is een enkele rustdag ook een mooie stap om te beginnen
Zo hoort het.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nahh. Pak het geschut er wel bij, als hij dan vannacht ineens zin krijgt heeft 'ie pech.
te vaak l"ij"dt ook tot brand en schaafwondenquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik denk persoonlijk om de 3 dagen, dus 2 rustdagen. als je hem nu al dagelijks door het vuistje laat gieren is een enkele rustdag ook een mooie stap om te beginnen
goeie payback voor vanmiddagquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nahh. Pak het geschut er wel bij, als hij dan vannacht ineens zin krijgt heeft 'ie pech.
wat een uitslagquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
FT
Wat een ontiegelijke kutwedstrijd
Die ligt lui in haar mandje.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stuur je dierenmoordenaar op pad
Man the harpoonsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |