Doen die Chineesjes toch ook wel met hun vrouwenquote:
Nee man, ik heb niets te vertellen thuis.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doen die Chineesjes toch ook wel met hun vrouwen
Nah, stiekem doet hij de woonkamer en keuken en ontferm ik mij over de was, badkamer, toilet, slaapkamer en kattenbakken.quote:
moet jij niet naar een kattenshow ofzoquote:
Oh, dan brengt hij het er beter vanaf dan ik.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nah, stiekem doet hij de woonkamer en keuken en ontferm ik mij over de was, badkamer, toilet, slaapkamer en kattenbakken.
ah ja kan je binnenkort mooi combineren met die kleinequote:Op maandag 17 oktober 2016 22:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Een brandweerkazerne ofzo. Nee, geen idee. Paar jaar wachten nog.Ga het stiekem kopen en stiekem doen overdag als vaders aan het werk is, anders weet ik het wel weer. Sta ik weer gewoon vanuit de keuken toe te kijken.
Zal ik de laatste foto van Aber nog doorsturen, of wou je er eentje van mijquote:
hoezoquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:41 schreef TARDIS. het volgende:
Betekent ook dat ik al minstens vijf weken niet heb geneukt
Nah, 50 m2 woonkamer en keuken met katten die verharen als de neten. Staat elke dag te stofzuigen die arme kerel.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, dan brengt hij het er beter vanaf dan ik.
Maxquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ah ja kan je binnenkort mooi combineren met die kleine
heet je vriend ook niels toevallig?
Fap nog liever op jouquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zal ik de laatste foto van Aber nog doorsturen, of wou je er eentje van mij
Ben bang dat ik dan een nieuw overtrek moet kopenquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
doe gewoon normaal en wank jezelf kapot, het is zo fijn
slechts 2/17 keer jaquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alsof het tussen twee kwaden isquote:
Oké ik neem het terug. Hahaquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nah, 50 m2 woonkamer en keuken met katten die verharen als de neten. Staat elke dag te stofzuigen die arme kerel.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
de esthethiek van het fappen schuilt in de frequentiequote:Op maandag 17 oktober 2016 22:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja de kunst zit hem in de frequentie
wauw, wat mooi.. even op een tegel.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
de esthethiek van het fappen schuilt in de frequentie
Best wel chille taakjes heb je.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oké ik neem het terug. Haha
Ik 2 keer per week stofzuigen van zolder t/m beneden, de was en af en toe badkamer en wc, beetje afwisselen. Stoffen doe ik echt niet.
ik zie niet hoe dat een belemmering is bij het antwoorden op mijn vraagquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nodigde jou niet uit of wel? Nee toch?
Ik mag niet klagen. Oh ja dweilen ook wel soms.quote:
gewoon erop gaan zittenquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:46 schreef Myrr het volgende:
Ziet er naar uit dat ik ook ga fappen, pik ligt half te slapen op de bank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |