Ben bang dat ik dan een nieuw overtrek moet kopenquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
doe gewoon normaal en wank jezelf kapot, het is zo fijn
slechts 2/17 keer jaquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alsof het tussen twee kwaden isquote:
Oké ik neem het terug. Hahaquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nah, 50 m2 woonkamer en keuken met katten die verharen als de neten. Staat elke dag te stofzuigen die arme kerel.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
de esthethiek van het fappen schuilt in de frequentiequote:Op maandag 17 oktober 2016 22:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja de kunst zit hem in de frequentie
wauw, wat mooi.. even op een tegel.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
de esthethiek van het fappen schuilt in de frequentie
Best wel chille taakjes heb je.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oké ik neem het terug. Haha
Ik 2 keer per week stofzuigen van zolder t/m beneden, de was en af en toe badkamer en wc, beetje afwisselen. Stoffen doe ik echt niet.
ik zie niet hoe dat een belemmering is bij het antwoorden op mijn vraagquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nodigde jou niet uit of wel? Nee toch?
Ik mag niet klagen. Oh ja dweilen ook wel soms.quote:
gewoon erop gaan zittenquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:46 schreef Myrr het volgende:
Ziet er naar uit dat ik ook ga fappen, pik ligt half te slapen op de bank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |