quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:45 schreef TARDIS. het volgende:
Haha zosk zn vuist is groter dan zn lul
zo waar, zo krachtig. hier hebben zo veel mensen wat aan, wanneer je iedere ochtend even naar dit tegeltje kan kijkenquote:
Ik ga me nu lekker maken voor de fotoquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De ene is een vieze vent waar ik niet op val en de andere ben jij
Dat soort dagen zitten er weleens tussen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:46 schreef Myrr het volgende:
Ziet er naar uit dat ik ook ga fappen, pik ligt half te slapen op de bank.
Wat is de optimale frequentiequote:Op maandag 17 oktober 2016 22:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zo waar, zo krachtig. hier hebben zo veel mensen wat aan, wanneer je iedere ochtend even naar dit tegeltje kan kijken
doet me deugd dat je mijn proza waardeert, nu mijn kunstfoto's nogquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zo waar, zo krachtig. hier hebben zo veel mensen wat aan, wanneer je iedere ochtend even naar dit tegeltje kan kijken
Haha succes met je slaafleefquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:48 schreef TARDIS. het volgende:
Nou de groeten morgen weer 0630 de wekker
Neequote:Op maandag 17 oktober 2016 22:48 schreef Myrr het volgende:
Gebeurt dat wel eens trouwens, dat je pik slaapt en dan gaat prikken?
Tot ziensquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:48 schreef TARDIS. het volgende:
Neequote:Op maandag 17 oktober 2016 22:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gebeurt dat wel eens trouwens, dat je pik slaapt en dan gaat prikken?
ik denk persoonlijk om de 3 dagen, dus 2 rustdagen. als je hem nu al dagelijks door het vuistje laat gieren is een enkele rustdag ook een mooie stap om te beginnenquote:
Truste schone slapenquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:48 schreef TARDIS. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |